- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Synology NAS
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Padavan firmware
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz parandroid #113749 üzenetére
Nem a kereknel fagy be, hanem az Y-ban, ezert vetettem el a melegvizes locsolas otletet.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz Bdanyy #113750 üzenetére
Fordokhoz nem értek, Citroent én többször is vezettem az 1,6-os HDI-vel, teljesen normálisan lehet vele közlekedni, de nyilván nem egy versenyautó. Nekem a Mazda 5 is alap 1,8-as szívó benzinmotorral van, itt is egy 1,6-os turbódízel lett volna még az alternatíva, vagy egy kicsit megbonyolított 2,0-s benzines (DISI), ami cserébe elvileg 30 lóval erősebb, gyakorlatilag a fene tudja... Néha eljátszom a gondolattal, hogy lehet, hogy azzal kellett volna venni, de nem is annyira a motorerő, mint inkább az ahhoz már jóró start/stop automatika miatt. Ahogy nézem a spritmonitort, fogyasztásban tök ugyanott van a két motor. A dízellel kapcsolatban van egy olyan gyanúm, hogy ez is francia motor, de megesküdni nem mernék rá. Ha jól tudom, egyébként a C-Maxban szintén ez az 1,6-os turbódízel van, nem nagy élmény az sem, de szépen teszi a dolgát.
Mondjuk abban az árkategóriában, ahol te nézelődsz, ott én már egy viszonylag egyszerűbb, szívó benzines autót keresnék, mire 2-2,2M körül lesz az áruk, belekerül már ezekbe jó sok km, és a fene tudja, hogyan használták, főleg, hogy ezek nagyon sokszor városi gyerekcipelős autók, a városi km-ek meg azért egy turbódízelnek minimum duplán számítanak. Elég, ha sikerült a tulajnak párszor betartani egy gyárilag előírt olajcsereperiódust, amit mondjuk a gyártó 30k-ban állapított meg, és közben végig rövid távoktra használta az autót, na annak a motornak már nem lesz őszinte a mosolya.
Integrale: Mittudomén, akkor még Feliciám volt, azon működött.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nesa
veterán
válasz hobizoli #113743 üzenetére
Nemtudom nekem nem szokott lehet az is szamit hogy napi szinten van hasznalva jut eszembe neha ahol napkozben is parkolok ott is kell, szoval hegyvideken ez altalanos.
Most jutott eszembe jo poen van pecsen egy utca ahol nem tudtam felmenni a Tipoval vizes volt es elforgott a kerek, mondom majd tolatva, ugy is elforgott: buzi egy hely, jart mar igy valaki?
[ Szerkesztve ]
-
Pé
senior tag
válasz Integrale #113746 üzenetére
Na az Alfák kézifékje egyébként is megér egy misét
(#113754) nesa
Én a Megyeri hídra hajtottam fel Budakalász felől. Vizes volt az út, én meg nyomtam egy 180 fokos fordulót. Nemtom én szartam be jobban, vagy a mellettem lévő Ignices, hogy keresztbeállt előtte 3 tonna
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Dare2Live #113757 üzenetére
Somfa utca, gondolod probald be, szarazon lehet nem lesz gond
(#113755) !Overdose!
Ezek akkor uj teligumik voltak. -
caprine
aktív tag
válasz seniman #113602 üzenetére
A régi szögletes micra azért egy elég pici autó, a gömbölyitett meg szerintem rosszul pakolható lehet a spec forma miatt. A Yaris elég nagy, az öcsém egy 2003-as 1,3-t vett, mivel ebben a kategóriában szinte ez az egyetlen amibe a 195 centijével normálisan elfér. Még céges autónak is Yarist kért annyira megszerette. A micrába lehetnek érdekes alkatrész árak, egyik ismerős panaszkodott hogy például elkopott kézifék bowden 18.000 ft, és lehetne sorolni.
Ha saját szívedben nem találsz békét, nem fogod azt megtalálni a világon sehol. (SCKG)
-
caprine
aktív tag
válasz parandroid #113753 üzenetére
Ha régi mazda 3-as 1,6-os dizelére gondolsz az tudtommal PSA dizel motor (citroen, peu, fiat).
Ha saját szívedben nem találsz békét, nem fogod azt megtalálni a világon sehol. (SCKG)
-
nesa
veterán
Ha a kanyar utan az elso 50m lekuzdi az ember mar nagy gond nincs
Ez a cikis resz[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
Akkor meg van a válasz. Elfogadható minőségű középkategóriás gumi. Nekünk is volt a céges Combo-n. Nem vészes, de kb. pont az ilyen ritka, kritikus helyzetekben maradhat alul a prémium gyártók kétszer ennyibe kerülő abroncsaitól.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
nesa
veterán
válasz !Overdose! #113766 üzenetére
De rukibe se ment fel tehat a conti is tuti elforgott volna.
-
Steady74
addikt
Sziasztok urak,
Cégautó vásárlás előtt állok, saját magamnak. Skoda fan vagyok, a mostani Octavia-val nagyon meg vagyok elégedve, 2.0 PD TDI, 140LE, Elegance modell. Továbbra is ebben a márkában gondolkodom, két lehetőség között agyalok:
- Octavia III kombi, 2.0 dízel, dsg style+néhány extra
- új Superb 2.0 dízel (150/190LE)utóbbiból még nincs kombi, a felára majd +500k lesz. Ahogy nézegettem a belső tereket, szélességre, magasságra kb ugyanaz, hosszra a superb utastere nagyobb. 4 főnek kell, 4 felnőtt, vagy 2 felnőtt 2 gyerek. Utóbbi azonos felszereltségi szintnél kb ua extrákkal 2 millával többe kerül. Csomagtere a kombi Octaviának meg a Superbnek megint csak pariban van...
Ti mit gondoltok?
-
-
rbalint88
addikt
válasz Steady74 #113769 üzenetére
Ülj bele mindkettőbe, ha megvan rá a keret és érzed a bizsergést, akkor superb, ha nem dobsz tőle hátast, akkor pedig az octaviát lehet kicsit jobban extrázni. Én a canton hifit nem hagynám ki, lesz egy hallgatható gyári rendszered az alap vacak helyett, amit sehogy sem lehet jóra behangolni... és nem vészes a felára sem, 150e körül mérik, annyit bőven megér.
-
válasz Steady74 #113772 üzenetére
Mert a superb
-nagyobb(gyk overkill méret nincs ellenfele)
-nagyon jól variálható az 5. ajtó miatt még ha nem is kombi
-jobban van zajszigetelve mint az okti
-mert a neve is azt jelenti hogy a legeslegeslegjobbikhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
rbalint88
addikt
válasz Steady74 #113773 üzenetére
Akkor ez hozzáállásbeli különbség, nálam használtautó keresésnél tudna ez dealbreaker lenni vagy ha mégis a tiédet venném meg, megnézném mennyi utólag belerakni a canton hifit és belealkudnám
+ még ha csak rádióznék is, akkor is bántaná a fülem az alap dörmögő dömötör. Egy bartók vagy jazz vagy klasszik rádiónál már sírsz tőle. El lehet költeni azt a 150ezret rosszabbul is, mint jobb zenét venni a kocsiba
-
Steady74
addikt
válasz rbalint88 #113775 üzenetére
köszi srácok.
Ha dolgozom, és autóval megyek, szinte egyfolytában telefonálok, ha meg a családdal megyek, akkor meg beszélgetünk, vagy a lányok hátul hallgatnak zenét magukban... inkább még +n darab légzsák nekem mint egy jobb hifi.
Zajszigetelés igen, az fontos. azon agyalok még h a 150 lovas dízel elég lehet-e a superbhez.
-
-
rbalint88
addikt
válasz Steady74 #113776 üzenetére
van kb 100-150 kg különbség a kettő között, úgyhogy elég a 150 ló a szuperbélába is.
btw amit említettél te is, hogy inkább plusz pár dolog az octaviába, az megfogta a figyelmem. ha méretileg elég, miért nem abból egy jobban felszerelt, mint a superbből egy fapadosabb azonos pénzért? szerintem ha nem a harlem globetrotters vagytok, akkor nehezen indokolható racionális érvekkel a superb mérete - nem lebesélni akarlak róla, ne értsd félre, csak én többre értékelem a jó felszereltséget a puszta méretnél, főleg, ha a plusz méretet nem is nagyon használnád ki.
+ szerintem egy például rs octavia villantásfaktorban is üt egy alap superbet, ha emiatt akarnál főleg nagyobbat venni. -
Steady74
addikt
válasz rbalint88 #113779 üzenetére
mindkét autóra a régi elegance modellt áraztattam be, most style néven fut, és a hozzá illő, nem urizálós extrákat, pl nincs ülés szellőztetés, navigáció... csak ami tényleg kell szerintem: hátsó plusz légzsákok, multi kormány prakolóradarok (nem kamera), utasvédelem, riasztó, ennyi. így a 190lovas superb és a 150 lovas octi között van2 milla. az octiba se tudok már sok extrát beletenni, mert ami kell vagy kelleni fog, benne van.
de mondd nyugodtan amit gondolsz, örömmel meghallgatom!
-
-
rbalint88
addikt
válasz Steady74 #113780 üzenetére
amit én konfiguráltam:
octavia (5ajtós) style 150ló tdi dsg 9,973M nem agyoncsicsázva, biztonsági és pár kényelmi extrával.
octavia rs (5ajtós) 184 ló tdi dsg 11,4M agyonextrázva.
superb 150ló tdi dsg style közepesen extrázva passz, mert lehalt a konfigurátor...
aztán ebből jön le, amit a kereskedő elenged vagy ingyen odaad az autóhoz.bónusz tipp: nézd meg esetleg a passatot is, könnyen lehet, hogy megkapod a superbnél olcsóbban, polo vs fabia viszonylatban is az van, hogy ha elkezded extrázni a fabiát, drágább lesz a polonál.
[ Szerkesztve ]
-
Ma olvastam a gyerekre várva a fogdoki rendelőben a friss Auto Bildet, benne az új Hyundai Tucson bemutatóval. Aztán egy órája a 66-os autópályán tépve két ugyanilyen OF HY ** (Offenbach itt van Frankfurt mellett, ott az új Hyundai székház és importőri központ) rendszámú Tucsont szúrtam ki a leállósávban, az egyik bőszen vészvillogott, a másikat meg éppen spanniferezték a a traileren. Úgy tűnik, valamelyik újságírói teszt nem úgy sikerült, ahogy a marketingesek szerették volna...
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
deere
csendes tag
Sziasztok!
Ha a következő két autó közül kellene választani, minden szempontot figyelembe véve melyik lenne jobb vétel?
VW Passat B6 2.0 vagy 1.9 disel
Citroen C5 1.6 vagy 2.0 DiselMindkettő kombi, disel, 2008 utáni gyártmányú.
C5-ben mennyíra megbízható a magasság állításáért felelős rendszer?
Köszönöm! -
-
-
rbalint88
addikt
válasz roberto211 #113788 üzenetére
egyik főnöknek C5 1.gen van, hidrós. álomfinoman rugózik, tényleg keresed a kátyút, hogy kéjeleghess a rugózáson, ahogy Winkler írta. múltkor vitte egy új C5-tel, 1.6eHDI, acélrugós, messze nem volt olyan finom a rugózása, szerintem simán lehet keményebb a Passaténál is.
Viszont a kicsi motor elég jól vitte azt a nagy kasztni 3felnőtt+1 gyerek felállásban is, csak eléggé ki kell használni, sok tartalék nincs benne. Országúti előzésnél nyugodtabb lennék a 2.0 HDI-vel. -
válasz deere #113786 üzenetére
Passat 2.0 tdit és a citrony 1.6 hdit ne! Mind a kettő másik jó.
A passat 2.0 betegágy és ha valami megy rántja magával a mindent. Az 1.6 hdinél (ahogy a legtöbb gyártó 1.6-s dízel turbósainál )könnyen lekonyul a turbó.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
matyi19
őstag
.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz parandroid #113785 üzenetére
Ah, pedig ezt jól megrajzolták, tetszik.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
deere
csendes tag
Köszönöm a válaszokat!
Szóval az eddigiek alapján egyértelműen a Citroen "nyert".
Kicsit félek is tőle, nem volt még francia autóm illetve elég ritka is a C5.Még valami, elég sok külföldről behozott autónak vissza van állítva a km számláló. Szakszervízben, meg lehet e állapítani, hogy reális e vagy sem a km.
-
-
AshaNoR
tag
Sziasztok,
Első autónak milyet ajánlanátok MAX. 400000ft-ig Swift kivételével?
Budapesten használnám, havonta 1-2x autópályán. Elvárás a min. 1,3-s motor.
Esetleg Honda Civic? -
AshaNoR
tag
válasz roberto211 #113797 üzenetére
És akkor mit ajánlanátok?
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Milyen légkondit a lakásba?
- Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- Ingatlanos topic!
- Tudományos Pandémia Klub
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Xbox Series X|S
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest