Új hozzászólás Aktív témák

  • gaborbol

    őstag

    válasz norbert1998 #110660 üzenetére

    Azert talan lehet valamit talani ami kihuz par evet. Olyat keresnek ami nem rohad annyira es a bode-fenyezes viszonylag egyben van. A tobbivel azert el lehet boldogulni, persze az igenyekbol le kell adni.

    Lehet valami 0.8-as Maruti-Alto-Tico val jarnal a legjobban, mert olcsok, keveset fogyaszt, halomba van hozza bontott cucc.
    Volt ilyenem masodik autonak, es persze egy szar egy gyosz, de szeretheto, olcso, megbizhato. Egy Pecs-Budapest-Pecs sem volt neki gond.
    [link]
    [link]
    [link]
    Meg, ha beut a legrosszabb es motor-valto cseres is lesz akkor is megvagy 30-40K bol.

    Van meg par amit esetleg megnzenek:

    [link]
    [link]
    [link]

    Nekem Uno-m volt az elso autom, persze 18-evesen tanulokent semmi penzem nem volt, szulok szombaton megtankoltak, kovetkezo szombaton raktam csak le a haz elott, a vilagito szegenysegi mutatoval, meg a budira is kocsival jartam.
    Persze ok fizettek a biztositast-adot, javitasokat, kolunben a 3 honap nyari keresetbol semmire sem futotta volna. Illetve egyszer motorcseres lett, a bontott motor munkadij nelkul pont kijott volna.
    Viszont megtanultam rajta kicsit butykolni meg vezetni, soha sem tortem ossze, es nem a csaladi auto lett nyegtetve.

    Bitpork; Totalkarba szoktak elsutni a Big-block hondat.
    -Te Pista probalrad mar a mittudomen milyen hondat, hogy az milyen jol megy?
    - Ja problatam, tenyleg jo.
    - Pedig csak 1.5-os , es hogy megy.
    - Az 1.7-es az mar a big block-kos!
    - JA A BIG-BLOCK! Persze, akkor mar ertem.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák