- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Ubuntu Linux
- Hálózati / IP kamera
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Linux kezdőknek
- Milyen program, ami...?
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
Új hozzászólás Aktív témák
-
deicide
veterán
ha még nem volt: gázolás
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
biker
nagyúr
válasz _seth_ #10756 üzenetére
a skodában jól veszem ki, hogy átrepült a másik oldalra a tag, kifejelte a kocsi ablakát, majd ráborult a kocsi, és szétloccsant a feje?
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
_seth_
veterán
Nem tudom, csak annyit látok mint te de elég szörnyen néz ki és az a sejtésem, hogy egyik sem kötötte be magát pedig csak egy mozdulat...
Rossz nézni azért ezeket a képekt... tegnap rámtolattak igaz semmi sem történt de még a másik ürgének állt feljebb mert ő rámtolat... készen vannak az emberek...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Na igen... az én autómba legyen fényvisszaverő mellény meg eü csomag a biztonság miatt de ilyen gyilkos verdák meg közlekedhetnek az utakon mint a régi ifák és társaik amik alá be lehet szorulni... a 2 ütemű trabi káros az egészségre tiltsuk ki és ezek nem károsak? Aláfutásvédő nélkül nem is engednék egyet sem közútra!
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Declare
őstag
Na látod ez a mentalitás amiről beszélünk..... ha ezt átvisszük az autókra, akkor én innentől kezdve nem állok meg a pirosnál ha látom hogy ott messze jön valami, mert most még gyorsan átférek, de utánna meg várhatom meg azt is aki jön meg aki jön mögötte meg.....minek akkor ez a sok lámpa meg zebra meg minden franc ? menjen mindenki ahogy érzi, dugók meg mindig vannak, akkor gyorsan átfuthatnak a gyalogosok
-
_seth_
veterán
válasz erdoke #10765 üzenetére
Térinformatika tanártomat idézem: Kis sebességnél viszonylag pontos, a sebesség növekedésével egyre pontatlanabb.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
erdoke
titán
-
amol
addikt
"Igy van, de csak akkor tudom ezt elfogadni ha a gyalogosokat is buntetik ,azon a szakaszon pecsen 50-100 meterenken van zebra de minden zebra kozott 2x kell fekezni mert baszik elmenni a zebraig az ut teljes hoszaba mindenki ott jon megy ahol epp neki tecc, tehat peldat kell mutatni gyalogosoknak hogy a zebrat kene hasznalni 1 almalomra ugygondolom 50k eleg a gyalogosnak +feljelenteni es kotelezni 1 fejtagitasra amire ha 8 napon bellul elmegy akkor csak 10k a bunti a nem zebran athaladaser."
Igen. De ha a zebrán sincs a gyalogosnak elsőbbsége akkor nem mindegy hol megy át? Valószínűleg ha biztosan tudnák hogy ott biztonságosan átkelhetnek akkor többen választanák a kijelölt gyalogátkelőt. Aki nem azt utána valóban el lehet kezdeni büntetgetni.
Különben sok helyen többszáz méterre vannak a zebrák egymástól.A gyalogosokra vigyázni kell akkor is ha hülyék mert ha elütöd úgyis neked lesz belőle problémád/lelkiismeret-furdallásod. Az utak nem kizárólag arra készültek hogy xy azon igényét kielégítsék hogy minél gyorsabban eljusson a-ból b-be, figyelemmel kell lenni másokra is csak ezt ebben az önző társadalomban senki nem látja be, mindenki más le van szarva és tűnjön el az útjából. Ha pedig kiszáll az autóból akkor egyből ugyanúgy neki van igaza csak akkor már a másik oldalon áll.
-
amol
addikt
válasz _seth_ #10758 üzenetére
tegnap rámtolattak igaz semmi sem történt de még a másik ürgének állt feljebb mert ő rámtolat... készen vannak az emberek...
Most volt nálunk anyósom, mesélte hogy a buszon megkérdezte két ürgétől hogy nem-e adnák át a helyet a kismamának aki két gyerekkel és egy babakocsival csak fél kézzel tudott kapaszkodni. Elmondták mindennek csak hölgynek nem. A büdös bunkók még leálltak veszekedni hogy hülye pitsa mi köze hozzá. Ennyi. És ilyenkor ne nyíljon ki az ember zsebében a bicska.
Amikor én kölyök voltam alap volt átadni a helyet azoknak akiknek nagyobb szükségük volt rá, azóta inkább bambul kifele mindenki nehogy fel kelljen állni. Ezek ráadásul középkorúak voltak.
Én csak akkor megyek tömegközlekedéssel ha végveszély van, már olcsóbbnak sem igazán nevezhető. Ne csodálkozzunk ha sok az autó. -
erdoke
titán
"Biztonságosak" a régi BMW-k is... Lánglovagok
A legjobb aláírás a héten
-
DeadMeat
veterán
válasz deicide #10754 üzenetére
Most neztem a hirekben,ebben van valami turpissag...
A teherauto megallt a zebran,a hata mogott nem volt a feknyom "berajzolva" csak a zebra elott volt egy guminyom.
Ha megtudott allni a zebran,nem mehetett tul gyorsan,de akkor miert utotte el oket?Nem vettek volna eszre a nagyvasat es leleptek fektavon belul?
Nem kell felreerteni,nem a sofort akarom vedeni megallhatott volna nekik,de azert a gyalogos is korbenezhetne,hol is van az auo,ami ele kilep.Legalabbis en szoktam...Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
-
NoLF
addikt
válasz Declare #10761 üzenetére
azt tudom hogy minden autógyár minden autója úgy kell hogy legyen legyártva, hogy a kilométerórája kb 50km/ó-tól felfelé csaljon, biztonsági okokból, a sebesség növekedésével egyenesen arányosan nő a valós és a mutatott sebesség különbsége. ezt nekem a gps is igazolta, én annak hiszek.
vmint sok helyen van sebességmérő (falvak, kis települések, városok belső területén) ahol rendre ugyanazokat az értékeket kaptam mint amit a gps mutatott, és nem azt amit a kilométeróra (igen, kipróbáltam nagyobb sebességgel is mint 50)ezek alapján inkább hiszek a gps-nek, mint a kilométerórának, ettől függetlenül amint látod azért alámegyek a határértéknek és a kilométerórán lövöm be azt a határt amivel még mehetek büntetés nélkül.
fentebb pedig linkelték hogy hogyan mér a gps, azt hittem műhold alapon, de nem, hanem doppler-effektus alapon. így aztán végképp biztos vagyok benne hogy sokkal pontosabb a gps mint az óra.
(ne vedd kötekedésnek, én csak leírtam a szempontjaimat)
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
Khelben
nagyúr
a sebesség növekedésével egyenesen arányosan nő a valós és a mutatott sebesség különbsége.
nálam konstans 2 km/h a különbség a gps és a kmóra között, akármilyen sebességnél
a focusban meg 6 km/h volt. A régi swiftben valóban egyre nagyobb volt a különbség, meg a ladában is. -
mezis
nagyúr
Ez szerintem egy kötelező minimumtáblázat a rendőrség részére. És az egyik nem mellékes funkciója, hogy így talán a "fontos elvtársak" is sebességmérséklésre ösztökélhetők.
Ha pedig alatta voltál a táblázat minimumának (de felette a sebességkorlátnak), mérlegelhetik a büntetés mértékét.
Azért, ha gondolod, csak szorgalmasan autózgass az általad még nem büntethetőnek gondolt sebességgel és ne felejts el beszámolni ugyanitt arról. mikor, hol mennyiért mennyit kellett fizetned....
[I]tudomásom szerint 100km/ó alatt 20% a tolerancia, 90 a sebességhatár, 90*1,2=108. szerintem. a legkisebb kiszabható büntetés 30ezer, ami a megadott 108tól érvényes.
_SZERINTEM_[/I]
mezis
-
Dumb
senior tag
Virtualtuning helyett [link]
"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
-
rii
nagyúr
válasz Zozzant #10767 üzenetére
bringán zebrával nem lehet
se járdán, (vagy csak nagyon lassan meg óvatosan)de ha a zebrán megyek keróval, akkor egyből dühöng a kibaszott autós
csak azt felejti el, hogy ha zebrán megyek, akkor ebből fakadóan járdán, szóval nem az úton, és így nem kell engem kerülgetnie.de ez nem jut el a felbőszült pirimitív agyáig
meg amikor dobálózik a kresszel, az spec már nicns a szeme előtt, mikoron átlag 70-80 al mennek bp-en
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
_seth_
veterán
válasz dabadab #10793 üzenetére
Milyen tetejét??? Alácsúszott... látszik a tartály csapján, hogy a szélvédő volt a tartály magasságában pont ez a baj ezekkel a nagy dögökkel... átlag személyautóban pont ugyanez történt volna legyen akármilyen 5 csillag meg 20 lufi... ha egyszerűen a motorháztető csak súrolja a teherautó alját és a plató/tartály szélvédőmagasságban van akkor ez az eredménye sajnos. Ez ellen úgy védekeznek újabban, hogy a teherautó vagy futó végén van aláfutásvédő vagy csak sima lemez vagy van ahol cső csak az a lényeg, hogy kellően alacsony legyen és ütközésnél telibekapja az autó elejét ne lehessen alácsúszni. Nem kellett gyorsan mennie ehhez...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
zsid
senior tag
válasz _seth_ #10795 üzenetére
Aláfutásgátló már jóideje kötelező új teherkocsikra, és úgy van kialakítva, hogy elég alacsonyan legyen. Általában négyszögprofil vagy cső, és 3-4mm alvastagsága minimum van. Amúgy is az csak értelmes körülmények között "müködik". A kocsiról, amivel melóztam egyszerűen leszakadt, amikor egy Berlingo 160+ km/h van telibenyomta hátulról....
<tRucKdriFteR>
-
rii
nagyúr
válasz _seth_ #10707 üzenetére
én így szoktam keróval az utat kereszttező keróúton, és gyalogosként a zebrán közlekedni.
amit ők a videón kényeémes sétálásnak élnek meg, az számomra kőkemény kényszerítőzés, és állandóan figyelek, vajon tudatában van-e az aztós, hogy én akkor is elélépek, vagy elévágok.
kényszerítőztem már úgy, hogy mindketten satufékeztünk
persze ő telefonált[ Szerkesztve ]
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
erdoke
titán
Ha tolod a bringát a zebrán, az OK. De 30-cal keresztülvágódó bringásra nem kell számítanom, és nem is számítok. Félre ne érts, nem attól a pár karcolástól félek, amit egy biciklis okoz az autón, de akaratlanul (és szabályosan) sem szeretnék nekik ártani.
A legjobb aláírás a héten