-
IT café
Itt csak hivatalos forrásból származó információkat olvashatsz. Rajongói teóriák, egyebek ezen összefoglaló tárgyát nem képezik. Az összefoglalóval kapcsolatban bármilyen észrevételt, javaslatot szívesen látunk!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tnil
tag
válasz [Prolixus] #2933 üzenetére
Említik a jobb oldali szöveg vége felé, hogy a Gethek ismeretlen ok miatt kutatták a mélyűrt, aztán ugye tudjuk kik is laknak arrafelé.
-
#85552128
törölt tag
válasz [Prolixus] #2927 üzenetére
Marha jók voltak ezek a Briefingek, valami eszméletlen hangulatos az a zene, meg az egész ahogy megcsinálták. Legjobb promó anyag eddig játékhoz.
-
addikt
válasz [Prolixus] #2944 üzenetére
Látszik is a prológban, hogy mennyire csalódottak, hogy nagyon nem hasonlít a bolygó arra, amit vártak. Nyilván történni is fog valami ezután, ami miatt tovább kell állniuk és keresni az aranyvilágot.
-
olymind1
senior tag
válasz [Prolixus] #2936 üzenetére
"Ezt a lukat több trailerben is mutogatták, lehet lesz valami szerepe is..."
Az utolsó briefing videón levő szöveg szerint:
"The cluster also has a large black hole at its centre, whose formation may have been the cause of Heleus's rich element zero deposits."
"Surveys of the Heleus Cluster suggested the region is rich in element zero, which was a deciding factor in the Andromeda Initiative’s decision to settle there."Tehát mi azért megyünk oda mert sok eezo található a Heleus csillaghalmazban, ami valószinűleg a fekete lyuknak köszönhető.
Hogy csinálunk-e vele valamit az jó kérdés.
-
#85552128
törölt tag
válasz [Prolixus] #2992 üzenetére
1080p-High-ra szerintük GTX 970/1060 kell pedig SWBF és a BF1 is Ultran fut ezeken. Azt mondjuk eltudom képzelni, hogy grafikailag ez megerőltetőbb lesz, anno a DA:I is az volt, de ennyi grafikai opció mellett biztos betudjuk majd állítani úgy hogy jó legyen...
[ Szerkesztve ]
-
inf3rno
nagyúr
válasz [Prolixus] #2816 üzenetére
Nem rossz ez. A grafika jobb lett. A tátogáson meg a mimikán még tényleg van mit csiszolni. A mozgással szerintem nincs akkora baj. A sztori rendben lesz. Én mondjuk nem rendeltem elő, sosem tenném. Megvárom az első review-okat, aztán majd utána rendelem meg, de nem hiszem, hogy meggondolom magam.
Buliban hasznos! =]
-
#85552128
törölt tag
válasz [Prolixus] #3035 üzenetére
"First wave of Arcs???"
Na igen, ez pl. egy elég jó lehetőséget nyújtana, hogy később behozzanak ismert karaktereket. Mert az ME3 vége után miután összeszedték magukat simán indulhatott még egy expedíció és így annyira az endingekkel sem kell törődni mert csak azt a pár személyt érintené...
Amúgy korábban már valaki írta. Én is hihetetlennek tartom, hogy nincs legalább egy alvó Cerberus ügynök velük
[ Szerkesztve ]
-
W.Wilson
aktív tag
válasz [Prolixus] #3035 üzenetére
Zene kritikán aluli. Rettenetes. Vajon ki volt az a retardált akinek ez eszébe jutott plusz engedélyezte? Fúú...
Nevetséges, hogy bármi, amit ti máshogy képzeltetek, kiderül a játékról (grafika, zene, arcok, sztori stb.), óvodás módjára veritek magatokat a földhöz.
Ez egy nagyon népszerű szám, neked nem tetszik, így jártál. Ettől még nem leszel retardált.%-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, Mhz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel
-
inf3rno
nagyúr
válasz [Prolixus] #3035 üzenetére
Nehéz felmérni ebből a méreteket. Lehet, hogy csak bevágnak egy jelenetet az űrcsatáról közben, aztán ennyi lesz az össz, de az is lehet, hogy tolhatod neki űrhajóval aztán szétlőheted az ellent. Az eddigi ME-k alapján inkább az előbbire tippelnék...
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
válasz [Prolixus] #3037 üzenetére
Nekem sem jött be. Valahogy az egész ME3-at gallyra tette az a vonal. Sokkal jobb lett volna reapereket halomra lőni keményebb harcokban, mint a cerberus hülyeségeivel foglalkozni.
A zene tényleg pocsék. :S Remélem a játékban nem erőltetik ezt a vonalat.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
AAtt1la
aktív tag
válasz [Prolixus] #3051 üzenetére
Az achievmenteket soha nem szabad előre megnézni.Nem is kéne látható legyen míg fel nem oldod.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz [Prolixus] #3079 üzenetére
A hivatalosat igen, az szerint 2GB vram a minimum.
Egészen pontosan arra vagyok kíváncsi, hogy ez mennyire fedi a valóságot, el kell-e gondolkodnom új VGA vásárlásán? 16GB ram okés, proci mondjuk még elmegy (majd jövő ilyenkorra cserélek RyZenre), már csak a vga a kérdéses.
Valszeg majd ha beindul a trial, kiderül mi az igazság ezen a téren. Ugye a Gamestaros cikk is eléggé félrement ebben a témában...
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
maajsz
senior tag
válasz [Prolixus] #3079 üzenetére
Ez így elfogadható érv, olyan indokot is látok mögötte, hogy ha mondjuk olyan hosszú lesz a gameplay mint a trilógia együtt akkor ne kelljen feltétlenül újra kezdeni, ha nem tetszik az adott kaszt. Viszont úgy elveszik egy kis feeling, hogy infiltarorkét nem rohanhattál be a tömeg közepébe. Én olyanokra is figyeltem, hogy soldier/tech heroval biotic bonus powert sem választottam
-
Shirchy
tag
válasz [Prolixus] #3079 üzenetére
Igazad lehet... Nemsokára úgyis kiderül. Már nagyon várom... befizettem egy delux változatra origin-en, remélem nem bánom meg.
"jobb adni,mint kapni" mondta a boxoló... :P
-
olymind1
senior tag
válasz [Prolixus] #3104 üzenetére
Persze Day1 patchet úgyis netről szedi majd origin, csak mégse 55gb-ot.
[ Szerkesztve ]
-
BoneDragon
veterán
válasz [Prolixus] #3122 üzenetére
Sajnos egy ideje a játékosok a béta teszterek, én ezeken már meg sem lepődök.
-
tiv83us
veterán
válasz [Prolixus] #3122 üzenetére
Meg a masodpilota csaj feje csak ugy tekeredett 100 fokba, hogy ihaj.
Ezeket mondjuk a ME3-ban is megbocsajtottam volna, ha a vegen nem ugrik be space baby Jesus.[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
[Prolixus]
addikt
válasz [Prolixus] #3125 üzenetére
Na közben rájöttem, a másik videóban van.
Elég szokatlan ez a szöcske üzemmód. Azért ilyen furcsa, mert mindig ugyanakkora magasságra megy fel a jetpack segítségével, és ritkán használja a lebegést. Nagyon remélem, hogy lebegni lehet majd akkor is, ha nem rántottunk fegyvert, plusz a jet-pack nem mindent vagy semmi elven működik (vagy legalább át lehet állítani), vagyis hogy nem az van hogy gombot lenyomod és felugrik mindig ugyanolyan magasra, hanem lehet úgy is, hogy addig megy fel amíg a gombot nyomva tartod (a max magasságig persze). Mert ez így tényleg olyan mintha szöcske lenne, ha pici doboz van előtted akkor is felugrasz a picsába, elég hülyén néz ki. Volt is egy jelenet, egy ajtóhoz kellett volna felugrani, pici ugrás elég lett volna a jet-pack segítségével, de Ryder felugrott az ajtókeret felső részéhez, jól le is fejelte...
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
tiv83us
veterán
válasz [Prolixus] #3125 üzenetére
Privi megy, mert mobilon nem tudom hasznalni a spoiler taget.
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
gabor7th
addikt
válasz [Prolixus] #3122 üzenetére
"Hát most már kb biztos, hogy ez a játék félkészen fog megjelenni." Akkor csak követi a sajnálatos trendeket. Ezért kéne leszokni az előre fizetésről.
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
-
TBT
addikt
válasz [Prolixus] #3122 üzenetére
Ha még csak ennyi lenne! Tegnap ezt a 2 hosszú gémpléjt csalódásként értem meg. Egyszerűen annyi gondom van már most a játékkal, hogy képtelen vagyok szemet hunyni felette. A társakban elakadunk, a társak útkeresése borzalmas (persze régen sem volt lángész egyik sem, de azóta már jónéhány év és generáció eltelt), a társak teleportálnak össze vissza, ahogy az ellenfelek is. Kedvencem volt, amikor jött le Ryder játékos a lépcsőn, Liam meg lecsúszott a lépcsőn, hiába voltak lépcsőfokok, átteleportált felette (csúszkáló karakterek? A 2002-es Age of Mythology-ban láttam ilyet utoljára). Az egyik gépmléj tele volt dögunalmas scanneléssel, a másik pedig ugra-bugrálással, mint valami platformer játék. Ott is a játékos elakadt mindenben, ami az eddigi ME játékokban nem volt standard. Meg a Loot-olás, hogy minden cuccot megint meg kell keresni és összeszedni, hogy a jó befejezést elérjük, mert az Initiative-nek szüksége van rá. Tiszta Dragon Age Inquisition, csak ott meg az Inkvizíciónak kellett minden kacat. Ez egy az egyben ugyanannak a dögunalmas lootvadászatnak tűnik, mint 2014-ben. A karakterekkel nincs baj, a dialógusok is szuperek (PeeBee belépője szuper volt), de ez a játékmenet... Ez tényleg AAA játéknak készült? Mert minőségben messze van azoktól. Komolyan a RosszPC játékok sorozatban lévő játékokban voltak olyan ordas hibák és igénytelenségek, mint ezekben a videókban. Lehet szidni a CD Projektet, hogy visszabutították a grafikát (mert sokan sírtak emiatt) a Witcher 3 megjelenésére, de az abban képviselt minőség messze túlszárnyalja azt, amit jelenleg az Andromeda mutat... és egy 2 éves játékról beszélünk, amelyet szerényebb fejlesztőcsapat alkotott. De még a GG is minőségibb játékot alkotott a Horizon Zero Dawn-nal, pedig eddig csak Killzone FPS-eket gyártottak és elsőre sikerült minőségibb játékot letenniük, mint a BioWare-nek, aki már 10 éve Mass Effect-et fejleszt. A hangulat néha visszahozza a régi Mass Effect érzést, ám valahogy mégsem áll össze ez az egész. Vagy ez csak valami alfa verziós koncepció volt? Mert ezt a játékot ilyen állapotban nem szabadna kiadni! Erre még nagyon ráférne a fejlesztés és finomítás, hogy elérje azt a szintet, amit ma, 2017-ben egy AAA játéknak nyújtania kell.
Én teljességgel megértem azt, aki ezt nem rendelni elő. Ezzel a játékkal még érdemes várni. Nekem is ez lesz az első olyan Mass Effect, amit nem fogok megvenni a megjelenés napján (előrendelésem sincs), mondom ezt úgy, hogy a Mass Effect 2 és 3 gyűjtői változata itt porosodik a polcomon (előrendelés volt mindkettő).Nagyon szomorú vagyok, hogy a BioWare ide jutott ennyi év után...
[ Szerkesztve ]
"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."
-
inf3rno
nagyúr
válasz [Prolixus] #3159 üzenetére
Nem érdemes felülni a hype vonatra, mert csak többet fizetsz azért, hogy béta teszter legyél. Én megvárom a patch-et (vagy legalább néhány mélységi review-t), addigra gondolom az ára is lejjebb fog menni.
Buliban hasznos! =]
-
inf3rno
nagyúr
válasz [Prolixus] #3164 üzenetére
Azt hiszem akkor nem az volt az utolsó patch, amit ehhez a játékhoz láttunk...
Buliban hasznos! =]
-
#85552128
törölt tag
válasz [Prolixus] #3164 üzenetére
Konzolokon... Viszont PC-n futottak a demók az meg lehet valami béta build volt.
-
#85552128
törölt tag
válasz [Prolixus] #3168 üzenetére
Konzolokon már hetek óta előtölthető a játék, pont ezért jelent meg hamarabb a patch is. PC-n az előtöltés csak 3 nappal a játék megjelenése előtt kezdődik, ráadásul nem hiszem, hogy a fullos buildet vitték ki hanem egy demot ami valószínűleg nem a legújabb volt.
Az újságírók is hetek óta nyúzzák a játékot tehát biztos nem lehet felpatchelt verzió ami a napokban jelent meg.[ Szerkesztve ]
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz [Prolixus] #3173 üzenetére
Xbox-on minden jateknal elobb van preload, ez nem ujdonsag.
Live-Die-Respawn
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz [Prolixus] #3175 üzenetére
Multiplatform jatekoknal vagy egy idoben van az Xbox-os preloaddal, vagy kicsivel kesobb, de a PC-s valtozat elott.
Nekem boxon kb ket hete le van toltve a jatek, patch is lejott vagy 3-4 napja.
Live-Die-Respawn
-
#85552128
törölt tag
válasz [Prolixus] #3177 üzenetére
Minek nincs alapja ?
Szerinted tényleg külön felpatchelt demót vittek ki amikor még az újságíróknak sem az van ? És PC-s build még preloadban sincs ?
Eleve a multiplayerben is bizonyos dolgok le voltak tiltva, tehát nem lehet retail build sem. Várjuk már meg legalább a szerdát vagy a teszteket mielőtt elkezdünk "panaszkodni"...[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz [Prolixus] #3179 üzenetére
Arra utaltam, hogy PC-s felpatchelt build nem érhető el még preloadre sem, szerdán lesz leghamarabb a triallal, tehát nyilván később is fog elkészülni.
Mivel az eddigi összes videó/gameplay valamelyik press buildből származik, nem tartalmazhatja a 4 napja kiadott javításokat, mert az IGN már legalább 1 hete játszik vele. Mindig van egy korai demo (gold build ?) verzió amit tesztelésre küldözgetnek, ebben viszont a 2 GB-os Day #1 patch nem lehet még benne.Csak két karakter volt játszható [link] és lockolva voltak a fegyverek is a karakterhez: [link] + elvileg csak egy pálya volt elérhető, a korábban is mutatott Sandstorm.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz [Prolixus] #3183 üzenetére
A "gondolatmenetem" azon alapul, hogy demózásra soha nem visznek végleges buildet. Egyrészt single playert nem is engedtek játszani - milyen is lenne ha valaki megszerezné és kiszivárogna véletlenül a teljes build/sztori - másrészt még amit engedtek is (MP) azt is korlátozottan. Egy ilyen eseményre nem az utolsó napokban készülnek fel, az a build már hetekkel ezelőtt kész lehetett, valószínűleg pont ugyanaz mint amit a zárt bétának szántak volna.
Szerintem sem lesz bugfree ahogy a DA:I sem volt az, de az a 2 gigás csomag elég sok bugfixet tartalmazhat. Egyedül ami zavart a videóban, hogy a Nomad nem hagy nyomot a homokban, az nagyon feltűnő főleg úgy, hogy ott van kitaposva már egy.
[ Szerkesztve ]
-
S1M0N
senior tag
válasz [Prolixus] #3168 üzenetére
Akkor lehet velem van a baj, de kis gyakorlás után sokkal jobb volt a Makoval menni, mint a Hammerheaddel.
Azért is írtam, hogy az emberek nagy részének nem jött be a Mako irányítása, míg a Hammerheadnél nem volt ekkor visszhangja az irányíthatóságnak.
Én vagyok a kivétel abban a bizonyos szabályban.
-
inf3rno
nagyúr
válasz [Prolixus] #3190 üzenetére
Világos. Mint amikor részegen beszélek angolul, pont annyira érthető.
Buliban hasznos! =]
-
AAtt1la
aktív tag
válasz [Prolixus] #3190 üzenetére
Mit nem lehet ezen érteni?
Amúgy lehet velem van a baj,de nekem ezek a videók tetszettek.Lehet azért mert nem azt figyeltem,hogy mikor tűnnek el a lábnyomok,meg mikor akad el valamelyik karakter egy másodpercre valamiben.
Egy csomó olyan dologra panaszkodnak itt az emberek,amik a sztorit nem befolyásolják,mert ugye ez lenne a legfontosabb,pont mint a többi ME játékban.
Hülye az AI? Én ezt látom szinte minden játékban.
Nem emlékszem a régebbi részek mennyivel különlegesebb dolgot tudtak mutatni megjelenés előtt,de lehet azoknál is ugyanúgy megmondták előre páran,hogy mennyire szar lesz.Remélem ennél is pont akkorát fognak tévedni. -
tiv83us
veterán
válasz [Prolixus] #3168 üzenetére
Hej, ne szidjad a Makot, anelkul soha nem lett volna az az isteni belepo a Citadelre, mikor a Mu Relay-en keresztul megerkezik a csapat lekapni Sarent meg Sovereignt!
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
olymind1
senior tag
válasz [Prolixus] #3228 üzenetére
Miért tartanánk őket lefagyasztva ha van hova letelepedni? Nyersanyag is lesz bőven. Ahhoz képest milyen fejlett technológiák vannak a játékban a robotoktól a kinetikus pajzsokon át a tömegmanipulációig és nem tudják kihasználni ezeket hogy felépítsenek és biztonságossá tegyenek egy kis várost pl a 20k embernek Hyperionról?
Páncélokról meg, ja DLC, mintha nem lenne elég ember, aszari, turián meg krogan a játékban, hogy +3-4 páncélt átemeljünk tőlük, főleg ha lootolunk majd mint állat, de semmi se lesz jó társakra, persze
-
inf3rno
nagyúr
válasz [Prolixus] #3255 üzenetére
Linkelték már #3237.
Ha már a multinál járunk, szerintetek miért jó ME-vel multizni? Én pl sosem csináltam, csak azért kérdem. Valahogy nem vonz a jedi erő használata multiban, inkább csak fejeseket lőni szeretek...
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
AAtt1la
aktív tag
válasz [Prolixus] #3268 üzenetére
Nem ugyanaz az animáció.Most előre tartja a karját,meg nincs a mozgásban olyan erő meg dinamika mint a régiben.Valahogy annál jobban éreztem,hogy "na ez biztos fájt".
De lehet másnak meg így tetszik,nem vagyunk egyformák.[ Szerkesztve ]
-
AAtt1la
aktív tag
válasz [Prolixus] #3270 üzenetére
Valószínű,hogy ez a probléma.
Nem maga az animáció kinézete a gond,hanem,hogy így kevésbé tűnik erőteljesnek az egész támadás.
Az is igaz,hogy eddig rövid távolságnál láttuk csak az újat,a régi charge is távolabbra volt inkább látványos.[ Szerkesztve ]
-
AAtt1la
aktív tag
válasz [Prolixus] #3273 üzenetére
Na igen,arról megfeledkeztem.
Ellia szerintem maga a charge kinézete nem hiszem,hogy változik.Vannak képességek,mint pl. az overload,amit fel lehet tölteni mielőtt kiengedjük,de az animáció ugyanaz marad akkor is.
-
J.Hetfield
aktív tag
válasz [Prolixus] #3276 üzenetére
Azt hiszem ezúttal is default arccal fogom nyomni
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz [Prolixus] #3276 üzenetére
Jeeeeeeeezus krájszt!
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
vitaro
senior tag
válasz [Prolixus] #3307 üzenetére
"Szal a régi előkapom a képességtárcsát-jól szétnézek-kiosztom a parancsokat-vissza a játékba módinak vége."
Ezt a feature-t nagyon szerettem, rettenetesen fog hiányozni, ez is azok közé a dolgok közé tartozott amik megkülönböztették a Mass Effect-et a többi TPS-től.
A helyébe lépő Favorites rendszer nem tetszik, mert egyszerre ad nagyobb szabadságot azzal, hogy magunk válogathatjuk össze a képességeket, de jobban meg is köti a kezünket, mivel ezek közül csak hármat lehet egyszerre használni. Tehát ha én egy classic adept karakterrel szeretnék játszani, összeszedhetem hármas csoportokba a biotikus képességeket, de nem kombinálhatom őket kedvem szerint, mert ha átváltok egyik favorite-ről a másikra, az triggerel egy cooldown-t, emiatt pedig cseszhetem a kombómat. Az egésznek az lesz a vége, hogy az emberek maradni fognak a három kedvenc képességüknél, amiből a Bioware majd jól levonhatja a következtetést, hogy semmi szükség háromnál több skill-re.Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit
-
L3zl13
nagyúr
válasz [Prolixus] #3327 üzenetére
Vicces nézni ezt a ME:A "Science" videót, meg benne azt a jelenetet, ahol Ryder megjavítja a sisakját, miközben legtöbb teammate casual cuccban rohangál az összes bolygón.
Van néhány kreatív döntés amiről szívesen megkérdezném az alkotókat...Aki hülye, haljon meg!
-
tiv83us
veterán
válasz [Prolixus] #3330 üzenetére
Hja, ha va valosaghoz akarnak hasonlitgatni, akkor mindenki ugy nezne ki mint a Michelin habcsok ember, szkafanderben. Nagy elmeny lenne!
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
Fitzgerald
veterán
válasz [Prolixus] #3370 üzenetére
Tény hogy én sem vagyok bizakodó az Andromeda-val kapcsolatosan, de azért ennyire szélsőséges kijelentésekkel valóban felesleges dobálózni. Abból sem csinálok titkot, hogy az EA és a BioWare is réges-régen elvesztették már a bizalmamat.
Mindezek ellenére befizettem Access-re, ami 10 óra alatt nyilván nem biztosít majd széleskörű rálátást mindarra amit a program nyújtani tud, de legalább lesz egy képem arról, hogy ez nekem való-e. -
cyberkind
félisten
válasz [Prolixus] #3374 üzenetére
Erre csak azt tudom mondani, hogy ha reboot ha nem, egy ilyen névvel alaphangon kéne hoznia azt az érzést mint a régiek, valszeg nálam közrejátszik, hogy utálom az EA-t és minden játékukat amiket így 2-3 éve adnak ki, illetve ha minden igaz ez a Bioware már közel se az a stúdió mint akik csinálták az előző szériát és a még korábbi SW játékokat, kb olyasmi lehet ez mint a Burnout fejlesztőinél, csak a Bioware még csinálhat játékot, a trailerekből meg csak az elsőt láttam (a Cash számra az király volt), illetve "kötelező" videókat amik adnak egy sisakot, de mondom, valahogy nagyon minimálisan mozgat meg ez a játék, aztán belekerülök és beszív mint egy fekete lyuk, ki tudja.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
J.Hetfield
aktív tag
válasz [Prolixus] #3409 üzenetére
-
torma1981
veterán
válasz [Prolixus] #3441 üzenetére
Azért az elég LOL, hogy 2017-ben ennyire tellett a készítőknek. Mivel rengeteg az átvezető mozi elég röhejes ezeket a csöves fejeket bámulni. Majd a modderekre várnak vagy mi? Nem volt pénz?? Lehet,hogy nagy a sírás,de én sem szeretnék ilyen ronda emberekkel játszani. Még is csak RPG. Pont az a lényeg. Legalább a régi ME-ben egész jó volt a női, férfi default karakter.
[ Szerkesztve ]
-
inf3rno
nagyúr
válasz [Prolixus] #3447 üzenetére
Csinálj valami jó csajt is, aztán exportáld, és töltsd fel ide valahogy! Én ME3-ban már rájöttem, hogy csajjal jó menni, mert nem mindegy, hogy kinek nézed a seggét 24/7, amikor rákattansz a játékra.
Csak a fejekre mondtam, hogy mindegyiknek közelkeleti beütése van. Barna bőr, sötét haj, és rondák.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest