Új hozzászólás Aktív témák

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz #85552128 #3181 üzenetére

    A sajtónak kiküldött példányok stb. kapcsán ez nyilvánvaló. Azt viszont továbbra sem értem, hogy a PAX változat kapcsán miért gondolod ezt. A korai konzolos pre-load mivel tipikus, ebből nem lehet arra következtetni, hogy konzolokon már előrébb járna a játék, mint PC-n. A késői PC-s pre-load tehát nem feltétlenül azért van, mert PC-n le lenne maradva a fejlesztése (Mondjuk jah, akkor miért?).

    Sajtónak korai build-eket küldenek ki, IGN szintén azzal játszik, ez tiszta sor. De mivel konzolokra kész van a day 1 patch, miért ne lehetne PC-re is kész? És ha van, akkor miért ne ilyen felpecselt build-del mennének ki PAX-re?

    Nekem olybá tűnik, hogy az egész gondolatmeneted azon alapul, hogy PC-ra azért van később pre-load, mert azon a platformon le van maradva a fejlesztés. Ez alapvetően egy logikus feltételezés persze, de biztosra nem lehet venni, hogy ez a háttér. Másrészt ahogy írtam, korábban azt pampogták, hogy fejlesztés kapcsán PC a fő platform, akkor inkább a konzolos változatoknak kellene lemaradva lenni és nem fordítva. Másrészt ha a konzolos változatok előrébb járnak, miért nem fogtak inkább egy PS4 pro-t és azzal demózták a játékot? HOgy ne legyenek benne ilyen ronda technikai malőrök például?

    (#3180) Ch0b

    Na igen, ilyen téren elég monumentálisnak ígérkezik a játék. Több mint 1200 beszélő karakter, anniy dialógus mint a ME2+ME3-ban együttvéve. Nem semmi.

    Mike Gamble amúgy azt mondta PAX-en, hogy a PC-s recommendedre megadott predicted 30FPS a bare minimum, tehát nem jelenit azt, hogy ne lenne több FPS-ünk az adott rendszeren:[link]

    [ Szerkesztve ]

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

Új hozzászólás Aktív témák