- Mozilla Firefox
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ArchiCAD és Artlantis topik
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Linux - haladóknak
- Microsoft Excel topic
- ASUS routerek
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
-
IT café
Itt csak hivatalos forrásból származó információkat olvashatsz. Rajongói teóriák, egyebek ezen összefoglaló tárgyát nem képezik. Az összefoglalóval kapcsolatban bármilyen észrevételt, javaslatot szívesen látunk!
Új hozzászólás Aktív témák
-
L3zl13
nagyúr
Hammerhead ugyanúgy haszontalan volt, mert nem tudott elszakadni a földtől.
Az első részben elég gáz volt, hogy minden más faj repülő járművekkel közlekedik én meg max ugrálni tudok.
Mondjuk így néha azzal szórakoztam, hogy megmásszam a bolygó legmagasabb csúcsát.
Jó volna, hogy a felfedezést be/vissza tudnák hozni a játékba.
És ez alatt nem a naprendszerek összes bolygójának 100%-os végigszondázását értem hanem egy kis open world-ösítést.
Lophatnának pár ötletet a fejlesztés alatt álló űr felfedezős játékokból. (No man's sky pl.)Aki hülye, haljon meg!
-
L3zl13
nagyúr
válasz Vistaboy #956 üzenetére
"Csak hát ez megint olyan bonyolult lenne, amit manapság már nem mernek megcsinálni"
Pedig pont most jönnek a procedurálisan generált űr felfedezős játékok, mint a No man's sky meg az Elite Dangerous-höz a Horizons kieg.
No nem mintha ilyen mélységű open world-öt szeretnék a ME:A-ba, de azért egy kis szabadság és a felfedezés izgalma tudna dobni a játékon szerintem.Aki hülye, haljon meg!
-
L3zl13
nagyúr
válasz Apollyon #959 üzenetére
A magyar fordításokat szerintem hagyjuk.
Megértem, hogy nem mindenki tud angolul, de ettől még kaparni tudnám magam valahányszor meglátom a nevek magyar fordítását bármilyen játéknál.Tömeg hatás! Bújj Pásztor kapitány bőrébe és mentsd meg a galaxist az Aratóktól.
[ Szerkesztve ]
Aki hülye, haljon meg!
-
L3zl13
nagyúr
2 dolog ragadta meg a figyelmemet a surveyben:
a. seamless open-world galaxy
b. 3rd person shooter (RPG sehol nem említve a szövegben)Lehet, hogy nem jelentenek semmit, hiszen pl a galaxy mapen eddig is szabadon kóricálhattál és a harc eddig is 3rd person shooter volt, de talán jelezheti, hogy valamilyen irányba elmozdultak a korábbi játékokhoz képest.
Az RP visszább vételének nem örülnék, de nem ártana egy nyitottabb univerzum ahol a főbb hubokon kívül nem csak minigame-ek (bolygó szkennelés) és egyszer használatos mini küldetés lokációk vannak.
Az első részt ebből a szempontból sokkal nyitottabbnak éreztem a 3 féle reciklált bázis skin és makozás minden hibájával együtt.Aki hülye, haljon meg!
-
L3zl13
nagyúr
Nagyon sok spin-off van ahol a két szál annyira eltávolodik egymástól, hogy semmiféle kapcsolat nem marad köztük az eredeten kívül.
Szerintem itt is hasonló lesz a helyzet. Elágazási pontként pedig legvalószínűbbnek a 2. részt vagy a 2-3 rész közti időt tartom. Így tudják legkönnyebben kikerülni a 3. rész lezárásának problémáját.Aki hülye, haljon meg!
-
L3zl13
nagyúr
válasz [Prolixus] #1315 üzenetére
Nem biztos, hogy akarok nagy bolygót, változatos felszínnel, ha az űrben is repkedhetnék helyette.
Szívesebben repkednék inkább egy-egy naprendszer bolygói között, amikor területileg/küldetésileg összetartozó, de különböző éghajlatú helyszíneket akarok látni.
Persze azt sem szeretném ha annyira limitálva lennének a területek mint a ME2-3-ban.Remélem megtalálják valahogy az egyensúlyt.
Aki hülye, haljon meg!
-
L3zl13
nagyúr
válasz #58450688 #1366 üzenetére
Nem a szereplők a probléma. Shepardot egyszer már feltámasztották, könnyen megtehetnék megint. A gond az, hogy a 3. rész befejezésével kb rebootolták az univerzumot.
Ha már a sorozat "rebootját" emlegette valaki, az a trilógiában történt, a 3. rész végén...Aki hülye, haljon meg!
-
L3zl13
nagyúr
válasz [Prolixus] #1387 üzenetére
Szerintem nem sok olyan karakter van a trilógiában akinek a sorsát a mi döntéseink határozták meg az első két részben, a 3. rész idején még életben van de nem szerepel benne.
Aki hülye, haljon meg!
-
L3zl13
nagyúr
válasz Ra's al Ghul #1394 üzenetére
Nem. Ha jól tudom, sem a Trilogy verzióban, sem a Steames Collectionben nincs benne az összes elérhető Story DLC.
ME2-ből pl a két legfontosabb, Arrival és Lair of the Shadow Broker, hiányzik.
[ Szerkesztve ]
Aki hülye, haljon meg!
-
L3zl13
nagyúr
válasz Bad Pritt #1396 üzenetére
Majd talán egyszer kiadnak valami budget verziót minden létező DLC-vel, de jelenleg nem tudok ilyenről.
ME1-nél mind a két létező DLC benne van a Trilogyban.
ME2-nél Overlord, Kasumi, Lair of the Shadow Broker és az Arrival ami nincs benne a leírás szerint. Az Overlord egy kihagyható sztori DLC, Kasumi DLC egy plusz társ némi történettel, az utolsó kettő azonban nemcsak nagyon jó, hanem a fő történet szempontjából is fontos.
ME3-nál ha jól látom semmit nem ír. Ott a fontosabbak a Leviathan, From the Ashes, Omega és a Citadel.
ME Trilogy
Összes DLCAki hülye, haljon meg!
-
L3zl13
nagyúr
válasz Apollyon #1398 üzenetére
Logikusnak tűnik, de kíváncsi volnék, hogyan sikerült egy ilyen gigászi projektet megszervezni anélkül, hogy rengeteg ember tudott volna róla.
Ha pedig a hátramaradók tudnak róla akkor ugye semmit sem ér, mert akkor, győzelem esetén a Reaperek is megtudják.
Gondolom, ha tényleg ez a háttértörténet, akkor az említett összekötő könyvek pont erről fognak szólni.
De remélem a játékban is előkerül valamilyen formában.Aki hülye, haljon meg!
-
L3zl13
nagyúr
válasz [Prolixus] #3327 üzenetére
Vicces nézni ezt a ME:A "Science" videót, meg benne azt a jelenetet, ahol Ryder megjavítja a sisakját, miközben legtöbb teammate casual cuccban rohangál az összes bolygón.
Van néhány kreatív döntés amiről szívesen megkérdezném az alkotókat...Aki hülye, haljon meg!
-
L3zl13
nagyúr
válasz janos666 #5631 üzenetére
Vigyázat nyomokban SPOILER-t tartalmaz!
"kinyitják a levegőben cikázó űrsikló ajtaját, hogy (...) "kézi erőből" használjanak biotikát"
Ennél szerintem sokkal súlyosabb volt, hogy két "ember" biotic pajzzsal kivédi, sőt visszaküldi egy hadihajó lövéseit az Asari Ark küldiben. Ehez képest a shuttle ajtóból lövöldözés, biotic használat kb olyan mint amikor helikopter ajtajából lövöldöznek gépágyúval. Valószínűleg pont ez is volt vele a cél."Az szerintem teljesen érthető lenne, ha az Ark-ok szigorúan fegyvermenetesek lennének -> De nem azok! Tele vannak kézi lőfegyverekkel!"
Ezt az érvet felhozta valamelyik angara is. Nem emlékszem melyik. És szerintem ott sem volt teljesen rendben, legalábbis Ryder helyében simán hárítottam volna.
Felfegyverzett capital ship == hadihajó -> Más hajók elleni harcra szolgálhat kizárólag, tehát agresszió jele lehet.
Kézifegyverek a hajókön -> Használható vadállatok ellen is.
Komolyan vehető invázió nem történhet szerintem hadihajók támogatása nélkül, tehát az, hogy nem hadihajókkal érkeztek már jelzés értékű a békés szándékról.+Az Initiative nem kormányzati project volt és nem is titokban épültek az ARK-ok. Tehát nem lehetett sem nyilvánosan, sem titokban hadihajót (ship grade fegyverzet) építeni. Szerintem némi "légvédelmi" fegyverzet talán beleférhetett volna, ami mondjuk shuttle-k vagy vadászok ellen még jó lett volna, de ez szerintem még egy viszonylag kissebb hibának látom a játékot illetően.
Felfegyverzett vadászokat, kompokat láttunk már korábbi ME játékokban is. Úgy tűnik ezek valamilyen szinten hozzáférhetőek nem katonai felhasználásra is a ME univerzumában, és ezek szerint az Initiative sem volt full retard, hogy teljesen védtelenül állítsanak be egy másik galaxisba.Aki hülye, haljon meg!
-
L3zl13
nagyúr
Nekem akkor szokott ilyen lenni, mikor ismertetlen bolygót vagy anomáliát scannelek. Kilövöm rá a szondát, és anélkül, hogy bármi mást nyomnék a map ráközelít, mintha bal gombot nyomtam volna.
Ha már befagyott a rendszer nekem csak az újraindítás/reload segített.De egyszer volt hogy gyorsan nyomtam egy visszát (space) mikor láttam, hogy épp elkezd ráközelíteni a bolygóra anélkül, hogy kértem volna. Utána visszamentem a rendszerbe és nem volt vele gond.
Érdekes módon a játék első felében ilyen nem volt. Vagy azokban a rendszerekben amelyek a játék elején elérhetőek a map-en nem fordult elő. Nem tudom rendszer függő-e.
Aki hülye, haljon meg!
-
L3zl13
nagyúr
válasz CPT.Pirk #5759 üzenetére
Most, hogy feltörték az 1.05-öt is lehet, hogy gyorsan kidobnak valamit frissített Denuvo-val.
De szerintem főleg arról lehet szó, hogy beígértek fűt-fát a kezdeti felháborodás miatt és most, hogy jórészt lecsillapult, hirtelen már nem olyan sürgős.[ Szerkesztve ]
Aki hülye, haljon meg!
-
L3zl13
nagyúr
Nem baj az, ha lezárnak rendesen egy fejezetet a történetben. Jobb mintha jönnének az egyre szarabb folytatások a végtelenségig míg egyszer csak nem éri meg újat csinálni, de a történet végét sosem tudod meg.
A 3. rész végét ott szúrták el, hogy nem csak a reaper arc-ot zárták le, hanem az egész kitalált univerzumot lenullázták.Aki hülye, haljon meg!
-
L3zl13
nagyúr
-
L3zl13
nagyúr
válasz Ra's al Ghul #5946 üzenetére
Hivatalos infó nincs még erről szerintem. Csak találgatni lehet.
Aki hülye, haljon meg!
-
L3zl13
nagyúr
Nem hiszem, hogy megteszik, mert akkor átemelnék az Andromédába a problémát amiért kénytelenek voltak rebootolni a sorozatot.
Nevezetesen, hogy a 3. rész vége mindent megváltozat a Tejúton belül.
Ha mégis megteszik, akkor megérdemlik, akkor meg is érdemli a BW, hogy beszántsák.Aki hülye, haljon meg!
-
L3zl13
nagyúr
Hogy győztük le a Reapereket? Synthesis vagy destruction? Esetleg Controllal átvettük az irányítást felettük?
Melyiket folytassák? Melyik faj sorsa hogyan alakult?
El akarták kerülni, hogy kanonikus befejezést kelljen választani ezért inkább a 3. rész előtt különválasztották a két szálat és egy olyan helyre tették át az folytatást, hogy ne legyen rá kihatással a döntés.
Ahhoz, hogy ne kelljen kanonikus befejezést használni, save import kéne vagy valami kviz játék, amiben eldöntöd mi történt az előzményekben. De nem véletlenül nem akarnak ilyet. Ha a világ egészét befolyásoló dolgokban egyszerre több verziót le kell programozniuk akkor kb 3-4-szer annyi munka szükséges a játék minden részéhez amit az befolyásolhat.Ha ezek után megint egybeborítják a kettőt, akkor feleslegesen szenvedtek az egésszel.
Ez nem lehet tervezett folytatás szerintem. Max ha valami miatt úgy vélik, hogy annyira sz@rban van a franchise, hogy megint rebootolni kell. Itt még nem tartunk.Ami a történeti oldalát illeti:
Reapereknek évmillióik voltak arra, hogy átjöjjenek az Andromédába. Logikátlannak tünik, hogy pont most gondolták volna meg magukat. Esetleg el tudnék képzelni egy több millió éves derelict Reapert, ami valamiféle Reaper expedicíó lett volna, de valami katasztrofális sérülés kiiktatta, míg valami szerencsétlen rá nem talál.
De ezt max egy mellékküldiként.Aki hülye, haljon meg!
-
L3zl13
nagyúr
Fixed issue where server would auto disconnect when sending strike teams on APEX missions.
Fixed a crash on UNC Outlaw when nearing outpost of signal source. (Kadara S.O.S.)
The Athletic Casual Outfit will now unlock for all entitled players (Deluxe edition content)
Fixed an issue which prevented completion of the Nomad upgrades / Shield Crafting quest. Please travel back to the Tempest in order to trigger completion.PC only:
Fixed a HUD issue where some large non-standard resolutions would have elements centered in the middle of the screen
Semmi fontos. De nem tudom ez a teljes patch note vagy sem.
Aki hülye, haljon meg!
-
L3zl13
nagyúr
válasz Tertius #6151 üzenetére
Szerintem is jó, hogy a BW elindult az Open World felé. De szomorú, hogy több mint 10 év után még mindig le vannak ragadva a statikus helyszíneknél.
Nincs nappal/éjszaka változás. Az NPC-k nem sandboxolnak, csak föl-le mászkának. Az összes lakott település szánalmasan kicsinek tűnt tulajdonképpen lakótér nélkül.
Csalódott voltam, hogy az Outpostok fél perc alatt felépültek de utána már nem változtak. És hogy a Nexus sem haladt semmit.Az ellenfelek újrateremnek, akár 2 perc alatt, de nincs semmi random generált küldetésrendszer. (lásd: TES Radiant questek)
A rendszerek 80%-ában nincs semmi amiért érdemes lenne odamenni. A bolygókon barangolva találsz küldetéseket ami pozitív változás, de hiányzik a trilógiából, hogy random bolygókon "anomáliát" észlelve változatos, jobb vagy rosszabb küldikbe futhattál bele.
A számláló szerint valami 160 óra alatt toltam végig és tényleg élvezetes volt. Alig pár küldi volt ahol az agyatlan, ok nélkül rám kényszerített választási lehetőségek felidegesítettek.
"Szerencsére" az egyik ilyet pont a játék legvégére sikerült beszúrniuk, csak hogy nehogy happy enddel záruljon.Remélem lesz még folytatás, de azt is, hogy valami jó irányító ember kéne a BW-hez mert valahogy nem megy nekik az igazi áttörés. És kétlem, hogy ez a programozók és grafikusok hibája lenne.
Aki hülye, haljon meg!
-
L3zl13
nagyúr
válasz AAtt1la #6179 üzenetére
Persze, csak nem logikus, hogy ha ekkora légi (űr) fölényük van akkor mit szenvednek még mindig.
Nyilván kellett csinálniuk valamit, hogy ne ürüljön ki az egész bolygó miután végigmentél rajta.
De, hogy amint "kiteszed a lábad", már száll is le a következő dropship...Ha telne a játékban az idő, akkor csinálhattak volna valami rendszert, hogy X idő után valaki újra kisajátítja az elhagyott kett/outlaw szekértáborokat.
Aki hülye, haljon meg!
-
L3zl13
nagyúr
Viszont ha Liara még az indulás előtt átvette a Shadow Broker szerepet, és saját magaként szintén érdekelte az Initiative akkor logikus lenne, hogy hatalomátvétel után kiemelten kezelje a projectet és tudjon róla, hogy mit intézett a korábbi SB. [ Szerkesztve ]
Aki hülye, haljon meg!
-
L3zl13
nagyúr
Elolvasva a patch note-ot talán nem is lenne olyan nagy baj, ha beszántanák a Bioware-t.
Az egyik leggyakoribb vád amit az induláskor kapott a játék, hogy a karakterek, NPC-k szándékosan vannak elrondítva, feltehetőleg azért hogy elkerüljék a feminista és sjw szervezetek kritikáját.
És a játékban is jól látszik, hogy mindenképpen bele akartak tenni minden rasszból és minden szexuális irányultságból valakit, hogy megmutathassák, hogy ők bizony mennyire nyitottak ebben. Még akkor is amikor ennek semmi értelme nem volt. (Lásd Hainly Abrams)És ezek után látszólag a legtöbb energiát abba ölik, hogy még inkább LGBT konformmá tegyék a játékot. Mert, hogy egyel kevesebb férfi-férfi románc opció volt benne mint más verziók! Gratulálok! Megtaláltátok a hibát, miért nem fogyott jól a játék.
Aki hülye, haljon meg!
-
L3zl13
nagyúr
válasz xeon forever #6274 üzenetére
Nem tudom, de gondolom gyorsan esik az ára.
Aki hülye, haljon meg!
-
L3zl13
nagyúr
válasz xeon forever #6554 üzenetére
1.04-el vittem végig, azaz semmilyen arcmimika javítás nem volt még benne, de mégis az zavart legkevésbé mire a végére értem.
Nyílván nem emelte a játékélményt, de idővel megtanultam ignorálni.Ennél sokkal jobban zavart amikor rámerőltette a játék, hogy két rossz opció közül válasszak, miközben kb 1000 jobb megoldás rendelkezésre állt volna. Csak mert az idióta BW a KOTOR óta nem tud elszakadni a Light side/Dark side moralizálástól. Máshol meg, még ha logikus is volt a döntési helyzet, következményeképp az NPC-k teljesen logikátlanul nekem estek. Én pedig meg sem tudtam védeni magam. Megint csak a gyatra írás következménye, mert ugye érezned kell a döntéseid súlyát.
Volt vagy két-három eset amikor ezzel annyira felhúztak, hogy szüneteltetnem kellett a játékot egy ideig.
Aki hülye, haljon meg!