- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
-
IT café
Itt csak hivatalos forrásból származó információkat olvashatsz. Rajongói teóriák, egyebek ezen összefoglaló tárgyát nem képezik. Az összefoglalóval kapcsolatban bármilyen észrevételt, javaslatot szívesen látunk!
Új hozzászólás Aktív témák
-
olymind1
senior tag
válasz #85552128 #1439 üzenetére
Jaja, azokra a lebegő platformokra emlékeztet kicsit.
Jetpack landoláson remélem finomítanak majd még egy picit.
Az a semmiből előtűnő talajt meg tuti DAI-ból hozták át, bár jobban nézne ki ha azok a háromszög alakú hengerek jönnének fel elénk mint a szélén:
Mozgás közben a hullámzása jópofa főleg a bal oldalán látni, az semmiből elénk elővarázsolódók már kevésbé.
-
olymind1
senior tag
[ Módosította: Intruder2k5 ]
-
olymind1
senior tag
válasz Vistaboy #1446 üzenetére
Az a spacecowboy/girl asari tényleg érdekes
Környezettel nem lesz gond szerintem, elég megnézni az Inquisition-t, vagy a Star Wars Battlefront-ot.
Inquisition-nel se erőltették meg magukat a pc-s irányítással, bár azért 1-2 gombot csak tudnak "optimalizálni" / átvariálni pc
A BW ígérgetni szeret, hogy ilyen meg olyan következmények aztán valahogy mindig elmarad a nagy durranás, bár azért a DAI-nál már látszott pár dolog belőle, de ugye a vége ígyis-úgyis ugyan az lett, de mintha jobban megerőltették volna magukat mint a Mass Effect sorozatnál.
Én mellék küldetésektől fosok, ME1-nél pl tetszett hogy apró küldetéseknél is volt akár 3-4 féle megoldás/kimenetel bővített párbeszédekkel/opciókkal, ezeket hozhatnák vissza, nem pedig tovább egyszerűsítsék az egészet, mint a ME3/DAI-nál tették. Winter Palace főküldetés legalább jó volt, olyan szintű variálhatóság/párbeszédrendszer kellene minden küldetéshez ebbe meg minden további Bioware játékba is.
Attól félek itt is átesnek a ló túloldalára, itt is lesz sok nagy felfedezhető pályarész (mint a DAI-ben is volt) aztán elfelejtik feltölteni normális tartalommal.
Nagyon hangoztatják hogy exploration, remélem nem abban merül ki, hogy használd a kézi scannert növények felfedezésére... DAI gyűjtögetés ami kb semmire se volt jó, azt remélem valahogy fejlesztik vagy át se hozzák.
DAI történet DLC után nem lepődnék meg már semmi se...
Most a grafikát demózták, bár az várható hogy jó lesz ezzel a motorral, történet karakterek párbeszédrendszer és a többit meg majd meglátjuk.
Ugrani lehet, multit talán picit összetettebbé teszi. Remélem én is hogy nem lesz köze single kampányhoz, de ME3 multi nekem tetszett, remélem itt is lesz olyan jó, vagy még jobb, sokat toltuk, úgyhogy azt a részét is várom nagyon De a single részét mégjobban
(#1447) vg: Pont azt írja, az bill+egér legyen jobban variálható, ne pedig 1 gomb mindent megold mint kontrolleren/rel. Szerintem is dettó
[ Szerkesztve ]
-
olymind1
senior tag
Mass Effect Andromeda 4K Gameplay PS4 Pro
Igaz ugyan azt a részt játszák végig megint, csak picit másképp mozognak, meg beszélnek is picit játékról.
Úgy kezdődik, hogy utazunk/megérkezünk az Androméda galaxisba.
Elmenekültünk a Tejútrendszerből, hogy új otthont alapítsunk az embereknek, de pár más fajba tartozó egyedet is magunkkal hoztunk (pl Asari, Krogan)
Pathfinder-ként az a feladatunk, hogy elkezdjük az otthonépítéshez szükséges előkészületeket. Felfedezzük az Andromédát és fényt derítsünk a Galaktikus méretű rejtély, valamint kitaláljuk, hogy alkalmas lesz-e az emberek számára az a galaxis. -
olymind1
senior tag
válasz Vistaboy #1452 üzenetére
Írták mások is hogy vajon milyen lesz egy idegen galaxis ahol nincsen időközönként reaper-reset, hogy ott hogyan fejlődhettek ki az idegenek, meg milyen szintre... Galaxis szintű dominancia, vagy megvilágosott egy népség lett belőlük, ki tudja. Lehet pont az lesz a rejtély vagy a része, meg a videóban is valami remnant-okról (maradvány/maradék) beszélnek. Meg vajon ha tényleg olyan régi civilizáció van ott, akkor azok hogy tolerálnak egy esetleges betolakodó fajt = minket ?
Én is undormány tartom a 0day DLC-ket, de ez ellen vajmi keveset tudunk tenni.
Csak azért érezzük is hogy befejeztük a MEA1-et, tehát legyen valami befejezése vagy legalábbis annak az érzete.
Remélem az RPG vonalat erőltetik, nem az akciót, single-ben.
-
olymind1
senior tag
Én arra gondolok, hogy az EA játékok közül először a nemsokára megjelenő BF1-et promózzák ezerrel, BF1 megjelenése után 2-3 héttel meg lesz az N7 nap, onnantól meg csapból is MEA fog folyni.
Egyjátékos kampányra nagyon kiváncsi leszek, de a multit se vetem meg sőt... akármilyen sajnálatos is volt a SP-re nézve, de sokkal többet játszottam a 3 MP részével, az nagyon jópofa volt Remélem Andromédában is legalább annyira eltalálják, hogy pár száz órát abba is bele lehessen ölni
-
olymind1
senior tag
válasz Vistaboy #1609 üzenetére
Azért a ME3-ba folyamatosan adagolták az ingyenes multi tartalmat, ráadásul ingyen. Csak tartsák meg a jó szokásukat
Én is gondolkodtam rajta hogy végigviszem még1x a szériát, de aztán eszembe jut a 3. rész vége és teljesen elmegy tőle a kedvem
Úgyhogy ja, várom az új részt ezerrel, hátha kimossa azt a rossz szájízt amit a 3. bennehagyott
[ Szerkesztve ]
-
olymind1
senior tag
válasz [Prolixus] #1732 üzenetére
Mass Effect 3-ban nincs olyan sok párbeszéd a társakkal, mint az ember gondolná. Ha DAI-t vesszük alapul, abban elég sok duma volt szerintem, ha arra a szintre felhozzák a párbeszédeket (vagy azok mennyiségét), már jól járunk
Talán a párbeszéd rendszer is arra fog hajazni. Viszont ezt a nincsenek jó/rossz döntések maszlagot már DAI-ben is erőltették, és néhol érződött rendesen hogy elég általános/lapos lett az Inquisitor és nem igazán lehettünk Evil Overlord-ok, hiába voltunk mi a döntés hierarchia csúcsán. Remélem ezt a cső karakterséget itt jó messzire elkerülik.
(#1733) J.Hetfield
Jaja, az érzelmek kifejezése jó dolog volt és nem volt köze a döntésekhez, remélem azt áthozzák ide is, hogy mi hozhatjuk létre a karakterünk modorát, ami nem határozza meg a cselekedeteit, pl lehetünk professzionális/érzelemmentes gyilkosok, dühöngő/érzelmes jótevők, vagy fordítva. -
olymind1
senior tag
válasz leviske #1750 üzenetére
Hawk szarkasztikus beszólásai nekem is tetszettek, jól eltalálták azt a karakter, itt is szívesen látám hogy az idegen galaxisban jönne belőle a hülyeség, akár kínjában akár nem
A karakter diplomatikussá/poénossá/agresszívvé válását a DA2-ből is továbbvitték a DAI-be, annak azért örültem, bár valahogy a DA2-nek jobban tetszett párbeszéd rendszere, vagyis inkább a dialógusok, Hawk-ot valahogy sokkal szabadabbnak éreztem mint az Inkvizitort vagy nem tudom, olyan erősen behatároltnak tűnt, hiába volt néha jópár választási lehetőség mintha valami elveszett volna a DA2-ből. MEA inkább hajazzon a DA2-re mint DAI-re ebből a szempontból.
Remélem a Pathfinder nem lesz annyira behatárolva, mégha ki is vették a paragon/renegát pontokat/rendszert, azért csak lehet majd jószándékú vagy gonosz döntéseket hozni.
-
olymind1
senior tag
válasz Vistaboy #1833 üzenetére
Miért beszél mindenki majdnem 20e forintos árakról?
Ha már BioWare játékok:
2014. Dragon Age Inquisition: 11 790 ft <--Boltból dobozos kiadásban.
2014-ben is ugyan annyiba került az euró mint ma, DAI is meg a MEA is 60 eurós árral kezd(ett), akkor miért került a boltban 40 eurónyi forintba a DAI? Vagyis akkor jövőre miért ne kerülhetne annyiba a MEA is?
[ Szerkesztve ]
-
olymind1
senior tag
Volt már: Mass Effect Andromeda - újabb részleteket árult el a BioWare ?
"Összegezve a válaszokat a következő új részletekre derült fény: a játékban több személlyel is folytathatunk majd intim kapcsolatot és míg egyesek nem fognak rajongani érte, ha ez kiderül, addig másokat nem fog zavarni. Lesznek olyan karakterek is, akik nem jönnek ki jól egymással, Walters válasza szerint ebben olyan fogalmak játszanak majd közre, mint a rivalizálás, a frakciók, a szerelem, a gyűlölet, a féltékenység és a bosszú."
-
-
olymind1
senior tag
A thorián is elég egy régi élőlény volt még a ME1-ben, aztán ott vannak örzők, amik szintén kitudja milyen lényekből származtak, meg milyen régóta éltek a citadellában. A végén pedig találkoztunk Fejedelemmel, ami később kiderült, hogy a leviatánokból /mintájára készültek. Volu is egy érdekes ammónia-alapú népség.
Mass Effect - Sovereign's speech
Végülis ki tudja milyen lények élhettek a prothean ciklus előtt is. Az idézet leírja hogy ha hasonlóságot véltek felfedezni, akkor kicsit egyengették/felgyorsították az evolúciójukat.
Felgyorsított evolúció:
Igaz ez nem mass effect világ, de akkor isMindenesetre ezzel a Kett fajjal sincs úgy különösebb bajom. Igaz a lábuk kísérteties módon hasonlít a Begyűjtőkére meg még talán a Kvariánokéra is.
[ Szerkesztve ]
-
olymind1
senior tag
válasz [Prolixus] #1904 üzenetére
Az is lehet, hogy a Nexus-on voltunk/vagyunk (ami talán lezuhan), ami az Ark-ok központja, így nem csodálkoznék, ha nem csak emberek lennének rajta.
Legalábbis nem tartom valószinűnek hogy a Hyperion/Emberi Ark zuhanna le.
Egyébként nem baj az ha egy gyors észjárású szalári lesz a pilótánk, csak pörögjön mint Mordin
[ Szerkesztve ]
-
olymind1
senior tag
válasz [Prolixus] #1907 üzenetére
Még1x újra néztem a traileket, helyesbítek: számomra úgy tűnik, meg úgy mesélik, hogy amelyik Ark lezuhan az az emberil, valamint aszári is volt a Hyperion-on, akkor szalári is simán lehet rajta.
Idáig arra gondoltam, hogy talán a Nexus-on vagyunk, és az olyasmi mint a Citadella főleg a többfajúság miatt, de valószinűleg tévedtem azzal kapcsolatban, hogy az zuhan le.
Picit akkor ismerősnek tűnhet majd a kezdet: száguldunk az űrben aztán egyszer csak valami be támad minket mint 2 elején és szépen lezuhanunk, ahol majd megtanítanak minket ismét járni meg kamerát kezelni
[ Szerkesztve ]
-
olymind1
senior tag
válasz [Prolixus] #1911 üzenetére
Ryder papa meséli, ő meg gondolom a Hyperion-ról regél és ekkor mutatják a robbanásokat, meg Ryder bratyó magához tér betört sisakkal a fején.
Persze lehet hogy teljesen más történik mint amire trailer célozgat/sejtet, de akkor sincs semmi, egylőre úgyis csak találgatok.
-
olymind1
senior tag
válasz [Prolixus] #1913 üzenetére
Az meg kicsit se lenne Mass Effect 2-es kezdés
Bár azért el tudnám képzelni, hogy lezuhanunk egy bolygón a többi legénységgel együtt és vissza kell találnunk a Hyperion-hoz, meg a Tempest-hez és össze kell gyűjtenünk a szétszóródott emberiséget.
Hát igen, messze van még március
[ Szerkesztve ]
-
olymind1
senior tag
Now we know four Mass Effect Andromeda squadmates
(#1924) Vistaboy
Tesztek szerint a BF1-nek is elég 3 GB vram fullhd felbontásra, ugyanazzal a motorral talán a MEA-nak se fog több kelleni[ Szerkesztve ]
-
olymind1
senior tag
"Ian S. Frazier @tibermoon
We have five "tones" to help you define Ryder's personality, so quite a bit of control. (tone 5 is for actions)BioFan @biofanofficial
heart, head, professional, casual, and narrative actions?Ian S. Frazier @tibermoon
Correct. Taking a narrative action is essentially choosing the "impulsive" tone."Azért így érdekes lesz, biztos lehet párszor elmeroggyant döntéseket hozni Lesznek itt badass Ryder-ek
-
olymind1
senior tag
válasz #85552128 #1945 üzenetére
Nem tudom, nekem tisztára Mass Effect 1 hangulatot tükrözött a videó. Dinamikus fedezék rendszer is állatinak tűnik, hogy végre nem tapadunk semmihez
Így első ránézésre nem sok minden kivetnivalót találok benne:
+ részletgazdag, szép grafika
+ hangulat
+ szinkron minősége
+ hangok
+ skillek
+ fegyverek
+ harcok
+ megszakítások
+ veszélyzónák
+ kocsikázás
+ ME1-2-ös hajó vezérlés
+ átláthatónak tűnő inventory / menü rendszer
+ nincs gurulás
+ dinamikus fedezék rendszer
+ kaszt nélküliség / szabad skill variálhatóság- DA:I-ös iránytűs "térkép"
- default Ryder feje
- nincs fegyver a kocsin? DA:I-ös párbeszéd rendszer
? PC-s GUI
? mesterséges intelligencia
? gyűjtögetésÖsszességében igen csak tetszik amit eddig láttam.
[ Szerkesztve ]
-
olymind1
senior tag
válasz [Prolixus] #1975 üzenetére
Ha jól hallottam az Avina azt mondja hogy a Nexus-on lesznek hivatalnokok, mérnökök/gépészek, árulók, és biztonságiak
Egyébként még az nagyon remélem hogy még a mellék küldik is részletesen ki legyenek dolgozva, mint pl a ME1-ben voltak, néhol több féle képpen is be lehetett fejezni, nem úgymint a 3-ba hogy felveszek 1 random tárgyat egy küldetésen és ennyi volt a quest. Párbeszédeket is csináljanak annyit, hogy bőség zavara legyen.
[ Szerkesztve ]
-
olymind1
senior tag
válasz [Prolixus] #1981 üzenetére
És tényleg
Egyébként a dialog wheel az tiszta DA:I-ös, még az ikon is 1:1-ben ugyan az / onnan való:
Kár hogy lecserélték a kék színt, az olyan Mass Effect-es volt
Remélem ebben is lesznek ilyen epic párbeszédek: Mass Effect Renegade Ending Without Council
(#1982) J.Hetfield
Jó az az animáció, csak kivették alóla a biciklit[ Szerkesztve ]
-
olymind1
senior tag
válasz #85552128 #2001 üzenetére
Jól lenne, ha itt valami értelmes dolgot kötnének a gyűjtögetéshez, vagy lenne látszata.
Inquisition-ben azt hittem hogy mikor pl börtön cellák/kalitkák építéséhez szereztem be nyersanyagokat, hogy itt-ott látni fogok majd belőlük, hogy építenek, vagy csinálnak párat miután beadtam belőlük a nyersanyagot, de csak hülye Power Point-okat kaptam érte, ahelyett hogy mutatták volna a hatalmas seregem akiknek gyártottam a fegyvereket stb. Olyan dolgokkal kellett volna tele pakolniuk mint pl a Skyhold fejlesztése (mágus / templár torony), hogy úgy érezzük, igen volt értelme annyi mindent összegyűjtenünk.
Igazából az Inquisition-nek hatalmas volt a potenciálja, ahol úgy éreztem sajnos sok ötlet megvalósítatlan maradt (vagy egyenesen ki is gyomlálták a végső verzióból).
De remélem az Andromeda-val jobban járunk, sokkal jobban
-
olymind1
senior tag
-
olymind1
senior tag
Mass Effect: Andromeda interview
Írnak pár érdekes dolgot
-
olymind1
senior tag
-
olymind1
senior tag
válasz J.Hetfield #2069 üzenetére
Azért az érdekes hogy idáig is úgy volt hogy classless lesz a játék, de ezzel az új profil rendszerrel beszivárgóból harci adeptusok leszünk egy pillanat alatt.
Meg az is érdekes, hogy a Ryder testvéreket jobban el különítik őket egymástól, mint a férfi és a női Shepard-öt.
Igaz nem lesz példakép-renegát rendszer, de attól még hozhatunk rossz/gonosz döntéseket is, csak épp nem kapunk érte renegát státuszt, viszont lesznek következményei, remélhetőleg minden döntésnek valamilyen szinten
[ Szerkesztve ]
-
olymind1
senior tag
válasz [Prolixus] #2071 üzenetére
Skill rendszer majdnem olyan Titan Quest-re / Grim Dawn-ra hasonlít, csak ingyen respec-kel. Titan Quest + Diablo 3 keverék. Hát, tudom azt mondják nem kötelező használni, de jobb a kötöttség, úgy legalább úgy érzem hogy az a saját karim, akármilyen is. Ha vacak majd a következő végigjátszásnál jobb lesz. Vagyis ilyen már nem lesz sajnos.
(#2072) J.Hetfield
Az első karakterem biztos színtiszta mérnök lesz, mindenféle variálás nélkül.De mivel már mérnök kaszt már nincs, úgyhogy simán lehetek drónozó, ágyúkat dobáló, sokkolós, fagyasztós, lángszórós settenkedő techpáncéllal.
Bár biztos lesznek különböző tech ágazatok, vagy akár még lehet olyan skill részleg is hogy beszivárgó, katona, adeptus, stb. Vagy tech, harci, biotikus ágazatok ki tudja, majd januárban kiderül talán.
Abban egyetértek hogy ha már nincsenek kasztok, akkor legalább ne legyen pár kattintással teljesen más karakter dolog se, az nekem se jön be annyira.
[ Szerkesztve ]
-
olymind1
senior tag
-
olymind1
senior tag
válasz [Prolixus] #2141 üzenetére
A legjobban engem ez a 3 skill slot-os limitáció zavar.
-
olymind1
senior tag
Pár újabb info a multiplayer-ről.
-
olymind1
senior tag
Azt írták, de azon se csodálkoznék ha single player-ként/-ből indítanánk a Strike Team küldetéseket, hogy akkor Ryder-rel tudnánk játszani. Persze ezt nem erősítették meg, de nem lenne meglepő.
Egyébként holnap lesz új Andromeda Initiative briefing videó a Tempest-ről és a Nomad-ról.
[ Szerkesztve ]
-
olymind1
senior tag
Azt is írták twitteren, hogy nem kötelező használni a Strike Team küldetéseket a multi eléréséhez, ez csak olyan átjáróként szolgál a 2 mód között.
Írtak olyat is hogy a lángszórónál nyomva kell tartani egy gombot a folyamatos használatához, de PC-n át is állítható hogy ki/bekapcsolható skillként működjön (természetesen amíg le nem jár az ideje), meg simán átrakható pl a "3"-as gombról az "egér 4"-es gombjára is például.
-
olymind1
senior tag
válasz [Prolixus] #2207 üzenetére
Igen, videóban is volt, hogy feltöltötte az Overload-ot és csak utána sütötte el (vagy magától pár másodperc eltelte után), hasonlóan mint a ME3-ban a heavy melee támadás, nem csak lenyomni kell hanem nyomva is tartani.
Viszont a lángszórónál a kapcsolós dolog egyáltalán nem rossz ötlet, hogy nem kell nyomva tartani, hanem csak aktiválni és addig pörköl míg le nem jár az ideje.
-
olymind1
senior tag
"Pár" újdonság összegyűjtve az új PC Gamer (UK) márciusi számából: Info from PC Gamer (UK) March issue
Elnagyolva írnak dolgokat, de egy-két enyhén spoiler-nek számító info van benne, de semmi olyan amit idáig ne tudtunk, vagy sejtettünk volna.
-
olymind1
senior tag
Interjú 16 perctől kezdődik a Mass Effect-es rész.
Olyasmit mond, a taktikus hardcról hogy használjuk a csapattársainkat, hogy bizonyos módon viselkedjenek, háttérbe maradjanak és fedező tüzet biztosítsanak, vagy előre küldeni őket és dolgokat csináljanak.
Elpusztítható fedezékek.
Fizikát kihasználó képességek: ellenfeleket ellenfelekkel dobálhatunk.
Az Infiltrator Profile adja a Cloaking-ot.
Planet scanning is visszatér. Az nem mondja hogy orbitális pályáról vagy a bolygó felszinéről történik.
Erőforrás menedzselés:
- karakter szintű: modoláshoz, fegyver és páncél fejlesztéshez, kraftoláshoz
- magasabb szintű: választhatunk majd hogy akarunk kolonizálniKoloniák típusa: tudományos, katonai (mást nem említett, nem tudni hogy több féle is lesz-e még), különböző jutalmak és/vagy következnények.
-
olymind1
senior tag
A mákos banda:
[ Szerkesztve ]
-
olymind1
senior tag
-
olymind1
senior tag
válasz [Prolixus] #2583 üzenetére
@2: annak pedig ugyanúgy kitérés a funkciója van mint a dash-nek, vagy régen a combat roll-nak, csak épp biotikus és nem tech-jetpack-es. ME3MP is volt ilyen, csak ezekszerint átvándorol SP-be.
-
olymind1
senior tag
Fogja itt valaki tolni PC-n is?
-
olymind1
senior tag
Én is jobban örültem volna 1 profilnak 6 hozzárendelt skillel mindenféle bohóckodás nélkül.
Videóban látszott, hogy mikor Engineer volt eldobta a Turret-et, aztán váltott Sentinel-re, a Turrent meg felrobbant abban a pillanatban, még a menünek ideje se volt eltűnni. Van értelme a 3 skill limitnek
-
olymind1
senior tag
MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS
OS: 64-bit Windows 7, Windows 8.1 and Windows 10
PROCESSOR: Intel Core i5 3570 or AMD FX-6350
MEMORY: 8 GB RAM
VIDEO CARD: NVIDIA GTX 660 2GB, AMD Radeon 7850 2GB
HARD DRIVE: At least 55 GB of free space
DIRECTX: DirectX 11RECOMMENDED SYSTEM REQUIREMENTS
OS: 64-bit Windows 7, Windows 8.1 and Windows 10
PROCESSOR: Intel Core i7-4790 or AMD FX-8350
MEMORY: 16 GB RAM
VIDEO CARD: NVIDIA GTX 1060 3GB, AMD RX 480 4GB
HARD DRIVE: At least 55 GB of free space
DIRECTX: DirectX 11Egy 4-5 éve közép kategóriásnak számító gépen is szépen el fog futni
-
olymind1
senior tag
Lehet spoiler miatt egyelőre lecsökkentik a játszható karakter/fajok számát, meg ugye kell hagyni későbbi DLC-hez is valamit.
Az a multis kép meg tök úgy néz ki mint az egyik ME3MP pálya amelyiken homokvihar tombolt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- További aktív témák...