- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
-
IT café
Remélem nem bánjátok, hogy megnyitom a Mass Effect 3 topikját. Már régóta tudjuk, hogy a játék trilógiának készül, de a mai napon ezt a BioWare hivatalosan is bejelentette. Legalábbis az egyik technikai designerük, Christina Norman szólta el magát a Twitter-en. Ugyanis nemrég egy érdekes megjegyzést olvashattunk a blogjában:
Új hozzászólás Aktív témák
-
L4mie
veterán
válasz sherlock1 #5600 üzenetére
persze csak a baj, hogy random arc volt és gyakorlatilag nem együtt működtünk, hanem piócáskodott az meg bosszantott na...
Igazából warp ra van talentolva, hogy Cray throw ra talentolt sentinelje meg simán kiüsse, így a explosion force jóval nagyobbat üt mintha egy nem így egymásra talentolt karakterekkel csinálnák. (legalábbis így tapasztaltam)
Amúgy a drell számomra az egyik unszimpatikus faj...nem tudom miért :[ pedig Thane mint karakter szimpatikus volt. lehet a hülye ruhájuk miatt vagy valami
játékmód igen jó lenne DLC be
[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
Cray Tyler
senior tag
Infiltrator, multi: miután összetörtem a klaviatúrát a megfontoltan charge-oló vanguard miatt, most nyugalmas sniperkedésre váltottam. Bármennyire is fun a Javelin hőkemerája, végül mégis visszatértem a jó öreg Widow-hoz. Tapasztalataim szerint annyi mindent nem visz át, mint a Javelin, és vissza kell szokni a fejlövésre is mégis határozottan több pontot tudtam vele gyűjteni. Jahés Widowba nemkicsit több skúló fér.
Skillekhez akartam eredetileg hozzászólni. Infiltratornál én kizárólag a cloak-ot rakom ki, ezen kívül a két általános sort maxolom (race training és fittness). Cloak-on kívül más ability-t úgysem nyomok harcban, hogy ne rakja CDre azt. Lévén cloakban majdnem dupláját üti a fegyverem, legtöbbször csak a lövés pillanatáig nyomom be, utána amíg behűl, addig tárazok, ideális esetben. Itt a cloak damage-re meg recharge timera van kigyúrva, race training meg weight-re, a CD miatt. Ha viszont duration time-ra gyúrom ki, akkor aktiválós/deaktiválós (nem uploadolós) wave-ben egy cloak alatt be bírok tekerni egy node-ot, ami eszméletlen hasznos dolog, nem beszélve a sűrű tömegben összeesett haverok cloakban való ninja-élesztésének lehetőségéről.
Főként humannal megyek, egyszer kiraktam ezt a fagyis izét, próbáltam használni, de annyira reflex már a lövés előtt benyomni a cloakot, hogy nem tudtám megszokni ha a CD nem úgy jött ki.
Ja és felfedeztem a pyro-k tartályából eredő mókalehetőségeket -
Lui04
aktív tag
Én most azzal tolom, charge meg lift grenade elég jó páros. Cerberus guardiant jól meg lehet vele szívatni, neki chargeolsz, picit meglökődik, neki csapod a gránátot, szevasz Stasisra raktam egyet még az elején, meg is bántam azóta.
Viszont a gránáttal az a baj, hogy alig lehet szerezni. Van olyan pálya, ahol egy lőszeres ládában csak egy van, közben meg akár három is lehetne a karakternél. Ezt eléggé elmérték.
[ Szerkesztve ]
-
pohár
félisten
ez azért van, mert abból a ládából már felvették a granyók nagy részét, ha közel mész egy ládához ami még érintetlen, látod hogy kétfajta "cucc" van benne
GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
-
L4mie
veterán
válasz Cray Tyler #5607 üzenetére
Jézusom ezen a granyón fél percet gondolkoztam én is mi a fene lehet
(Valakik kaptak már jutalomcsomagokat? mi jó volt bennük.)
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
pohár
félisten
menj egy másikhoz, én mindig megyek a következőhöz ha nem volt tele a láda
GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
-
nanorambo
őstag
Hehe, egy másik oldalon pár napja ért a játék végére a csávó és kicsit kiakadt:
"Napokig tartó gondolkodás után rájöttem, mi a baj a Mass Effect 3-mal: félkészen adták ki. A harcrendszer bugos - néha már felkiáltottam, hogy nem voltak tesztelők? -, a nehézség optimalizálatlan, a játékért még jó sokáig fizetned kell, hiába vetted meg, a történet pedig megér egy misét. Van az a sci-fi univerzum (pl. Mass Effect 1 és hellyel-közzel a 2), amelyik felállít magának egy szabályrendszert, és nem a futurisztikus anarchiában történnek a dolgok, hanem mindennek van előzménye és következménye. Na, a ME3 nem ilyen. Kezdve azzal, hogy tizenkétezer Reaper két perc alatt elfoglalja a Földet. Csak úgy. Senki nem tesz semmit. Majd elmegyünk a tanácshoz. Akik szintén nem tesznek semmit. "Haver, nem segítünk, baszd meg magad szárazon. Ja, hogy már évek óta pofázol nekünk erről a fenyegetésről? Úgy teszünk, mintha ez sosem történt volna meg, és soha, de soha, még véletlenül sem mondunk még annyit sem, elnézést." Majd neked EGYES EGYEDÜL kell elsimítani háromszáz éves meg még régebben kelt ellentéteket egész fajok közt, hogy aztán a fináléban mindenki együtt, kézen fogva dögölhessen meg, de ne szaladjunk előre.
Szóval, van az a sci-fi író, aki tisztában van a korlátaival, netán feszegeti is őket, így gördíti előre a történetet, így növelve a játék élvezhetőségét ne adj Isten. Az ilyen ember nem mondja azt egy B-horrorból szalajtott, huszonöt méter magas félkész gépemberre, hogy ebből jó főgonosz lesz a harcok harcának lezárásakor, mert tudja, az általa teremtett világ magasan meghaladja ezt az olcsó, vásári szintet. Igen, már a második rész végén rezgett a léc.
Aaaaaand Mass Effect 3: soha nem fogom megérteni, minek raknak sci-fibe nindzsákat, pláne sebezhetetlen, láthatatlan vasember/nindzsákat. Lehet, hogy menő a huszonkettedik században egy kibaszott szál karddal hadonászva fénysebességű töltényeket kivédeni, csak én vagyok ilyen konzervatív? Mégis hogy a f*szba kerülnek ilyen karakterek egy olyan science fiction sagába, amelyik komolyan veszi magát, mi a franc ez?Sajnos 2012-ben nem bízhatunk a Mass Effect történetvezetésében, ez egyrészt gyalázat, másrészt sok mindent elmond a kiadók kommersz szemlélete és a fejlesztők alkotói szabadságának viszonyáról, tippeljünk, vajon melyik fél érvényesülhetett jobban... Könnyítés: az első Mass Effectben nem volt ólajtónyi mellű csapattagok, nem volt IGN-es csaj játékba integrálva, nem volt olyan mértékű pofátlanság, hogy pluszpénzt merjenek kérni azért a tartalomért, amit megveszel a CD-vel együtt. Sokáig nem értettem, mi a baj a drága ÍÉvel, tisztelt sorstársaim, akik esetleg tényleg nem tudják mire vélni a lincshangulatot: HÁT EZ. Ha már egy ilyen betonkemény brandet is tönkre tudnak vágni, nincs menekvés.
De ha a történet nem szuperál, ott van még a harc, nem? Bugos, esetenként kényelmetlen, és általában fantáziátlan, bár jópofa, hogy legalább a tatyód tömegére is figyelned kell, és - for Christ's sake - VANNAK FEGYVEREK. Nem csak két különböző, plusz fizetős DLC-puskák (bár nyilván vannak azok is). Jesz.
Ja, és az, aki benne érzi magát a Mass Effectben, az nem mondja azt a játék végéről, hogy nem volt egy kalap szar. Mert aki benne érzi magát a Mass Effectben, az igenis letöltötte a DLC-ket a második részhez - Arrival -, és tudja, hogy ha egy tömegrelé elpusztul, magával rántja az egész csillagrendszert, amiben tartózkodik. Tehát a játék összes befejezése megegyezik abban, hogy a Föld, a Palaven, a Thessia, a Rannoch, a Tuchanka, és még az Irune is nemes egyszerűséggel felrobban. Az egyetlen honvilág, ami nem pusztul el, szerencsétlen elcoroké, rajtuk kívül az összes fejlett faj minimum a kihalás szélére kerül, szétszórva a galaxisban.Mindeközben a Normandia legénysége gyáván megfutamodik, majd Faunts zenére (ami majdnem képes volt elhitetni velem, hogy amit látok, nem egy ocsmány borzalom) néznek bele a nagy büdös távolba. Good job, Bioware, minden, és mindenki, akiért harcoltunk, meghalt, beleértve magunkat is, a civilizációk fejlődését pedig maximálisan lekorlátoztuk, ahogyan csak lehetett - sőt, a trilógia végén több a lyuk, mint a szivacson. Eljönnek a gecinagy gépek, és kiirtják a szerveseket, hogy ne tudjanak gépeket gyártani, amik kiirtják a szerveseket? Valaki, aki legalább négyszázötvenes IQ-val rendelkezik, mondja meg nekem, hogy ez melyik naprendszerben logikus.
Nagyon remélem, hogy a sulykolás-elmélet bejön, kiderül, hogy benyaltuk, mint a malac, és a Bioware az évtized trollja, mert kár lenne ezekért a játékokért, a beléjük ölt órákért (napokért, hetekért), és úgy általában az általuk teremtett univerzumért. "[ Szerkesztve ]
-
Ryder62
őstag
válasz nanorambo #5613 üzenetére
Én is így éreztem mikor végigjátszottam. DE! Túlléptem rajta!
Rohadtúl nem érdekel már a vége, elsz*rták, kész, pont. Kicsi az esélye hogy kijavítsák, hogy plusz endingeket tegyenek be.
Aki meg eldobja az egész trilógiát azzal az ürüggyel hogy " hát ennek ratyi a vége" az sztem nem igazi fan. ME3 után egy héttel újra elkezdtem a ME2-t, és jobban élvezem mint valaha. Sőt most járok a felénél de már tervben a köv. végigjátszás. Több száz órát töltöttem el eddig a ME univerzumban és lesz még pár száz óra. Élvezem a Mass Effecteket és egy "évszázad legsz*rabb vég" sem tud megtörni. Még mindig baromi szórakoztató főleg a 2. rész. És szívesen játszom újra és újra.
Azt még mindig nem értem hogy miből gondolják hogy minden olyan rendszer ahol volt relé, kozmikus törmelékké alakult. Attól hogy az arrivalban így volt nem biztos hogy itt is így van.
-
Polllen
nagyúr
válasz Ryder62 #5615 üzenetére
Ki hogy éli meg... Ha van egy jó film, aminek kritikán aluli a vége, nem nézem meg újra, mert tudom, hogy a vége pocsék. Ettől a játék még élvezhető, csak sokat levon az élvezetből. Néhány embernél túl sokat.
A végén a kölyök amúgy azt mondja arról álmodik, hogy kijut a világűrbe... Ha nem kapna KO-t a teljes ismert világ, akkor nem álom, hanem természetes lenne az űrutazás...
[ Szerkesztve ]
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
Eli_Stone
aktív tag
válasz Ryder62 #5615 üzenetére
Azért gondolja úgy mindenki, hogy törmelék lett az összes rendszerből ahol relé van mert eddig nem láttál még olyat, hogy egy relé bármilyen károkozás nélkül elpusztul. Tehát addig amíg legalább egy kodex bejegyzés nem állít mást ez a logikus következtetés.
Amúgy valami hasonlót éreztem én is miután végigvittem. Ez a játék nincs befejezve, nincs kellőképpen kidolgozva, és végképp nem lett rendesen letesztelve. Én kicsit meg is lepődtem a játékmenet közben (még a vége előtt), hogy mennyi 3D modell render hiba van mert az előzőekben nem volt ennyi. Ok ott is volt, a ME2-ben pl a Jacob loyality-n ahol jön a heavymech ott van középen egy pálma fa és akörül rejtélyes módon fel lehet ragadni a nagy semmire kb egy doboz magasságban, van egy hasonló az egyik hajós mellék küldetésen ott egy irányítópultnál lehet a semmire felragadni. De a ME3-ban rengeteg félre renderelt objektum van. A legtöbb általában az ajtó nyílásoknál és korlátoknál van. Egész egyszerűen rosszul pozicionálták a képet a modellhez képest, vagy vannak azok a vicces részek ahol nem fordulsz el a lövés irányába és lősz balra Shep meg jobbra néz vagy a pilótafülkében ragadás, ha Joker és EDI között állsz meg, stb... nem is folytatom mert annyi van, hogy holnapra sem érnék a végére, de ettől függetlenül én is lenyugodtam annyira, hogy végigvigyem még jó néhányszor különböző kasztokkal meg Femshep-el, persze annyi időt már nem szánok rá mint először így az Insanity-t vissza vettem Hardcore-ra és agyon mod-oltam a Coalesced.bin-t pl.: töröltem a fejlesztések, (default)fegyverek, pajzsok játékmenet függőségét, beledobtam egy givexp-t, hogy a kezdettől 60-as szintű legyek, beletettem egy giveparagon/renegade-et, felnyomtam az Alliance asset-ek kezdőértékét, hogy elérhető legyen az 5000+ EMS multi nélkül is
Asszem csak ennyit változtattam rajta , mert a pénz mennyiségét a save editorral szoktam átírni, de lehet még azt is beteszem a coalesced.bin-be mert úgy gyorsabb. Meg keresgélek még, hátha azóta van már mod a bonusz fegyverekhez is plot függetlenítés, csak eddig még nem volt mert azt más fájl tárolja és kibontani ugyan ki lehet de visszacsomagolni már nem.Ezzel szemben a ME1-ben és 2-ben nem mod-oltam ennyit az 1-ben semmit, a 2-ben meg a gyorsabb játékmenet miatt a töltőképernyőket tüntettem el és a fegyverek sebzését állítottam erősebbre.
[ Szerkesztve ]
-
Iron Funeral
őstag
válasz Eli_Stone #5617 üzenetére
Ha megosztanád ezt a módosított Coalesced.bin-t akkor lehet, hogy más is nekifutna mégegyszer a játéknak, persze ha valami leírás van róla, hogy mit lehet hol módosítani az is megteszi
Egy leírást közben találtam :[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
nanorambo
őstag
válasz Iron Funeral #5619 üzenetére
AZt én is megköszönném
-
Eli_Stone
aktív tag
válasz Iron Funeral #5619 üzenetére
A legjobb leírás szerintem a wikia-n van. és ott a lap alján ott van a szerkesztő eszköz is hozzá. [link] és a toolt meg innen tudod leszedni [link]
A bin-t meg, ha kell valakinek este fel tudom majd tölteni.
[ Szerkesztve ]
-
Tibicsucsu
aktív tag
válasz Eli_Stone #5617 üzenetére
Ez a relés dolog már rohadt unalmas. Benne van abban a fos videóban, hogy szétesnek és kész. Nincs irtózat robbanás meg ilyenek. Szétesnek, tönkremennek, kifogy az energiájuk mittomén. Nem ugyanaz, hogy belevezetek egy irtózat aszteroidát vagy valami szuperhatalom szuperkütyüvel szuperenergiát sugározva szuperfaszságot csinál a relékkel és azok közben darabokra HULLANAK (nem robbannak vagy legalábbis nem k.nagyot) Egyébként tök mindegy, mert nem ez a játék vége, mert ez NEM LEHET!
-
Dantenero72
aktív tag
válasz Tibicsucsu #5622 üzenetére
Nem robbannnak fel,akkor amikor systemrol systemre megy a sugár akkor miért van egy-egy systemet betöltő robbanás effekt?
-
Tibicsucsu
aktív tag
válasz Dantenero72 #5623 üzenetére
Én azt úgy értelmeztem, hogy az az "energiasugár" vagy mifene, ami mondjuk kiírtja a szintetikusokat vagy "összeolvasztja" őket az organikusokkal (ez is mekkora egy iszonyatos bugyutaság). Amikor mondjuk a pirosat választod, akkor is látod a Föld körül és a felszínen is végigvonulni egy ilyen piros hullámot, amitől megfekszenek a reaperek (reaperök ha valakinek így jobb). Az emberek utána ott ugrálnak fegyverrel a kezükben. Szóval nekem az nem robbanás hanem az egyik hülye választásod elterjedése a galaxisban.
[ Szerkesztve ]
-
-
Dantenero72
aktív tag
válasz Tibicsucsu #5624 üzenetére
A kiinduló system(ahol a Föld van)-ben az a crucible effektje szerintem nem lehet,mivel a relay sokkal késöbb robban fel és utana mutatjak a kiindulo systemet ahonnan megy a lézer ide-oda,nah ott a robbanast a kezdetétol a végéig latod de mar miutan kiment az a sugár a többi systembe(lehet ezt is elkurtak és igazad van,de nemtom)
-
Polllen
nagyúr
válasz Dantenero72 #5626 üzenetére
Már én is gondoltam rá, hogy mi van akkor, ha csak kimerülnek és szétesnek a relay-k de sajnos a videóban robbannak és a térképen ugyanaz az effect jelenik meg, ami az arrival-ban is.
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
Tibicsucsu
aktív tag
válasz Polllen #5627 üzenetére
Robbannak egyet de utána olyan színű a lökéshullám, amit választottál. Ráadásul a Citadella is egy relé és az is csak darabokra robban anélkül hogy vinné magával a Naprendszert. És hogy kötekedjek veled, nem nem ugyanúgy robbannak, mint az arrival dlcben. Ott egy óriási fénygömb keletkezik, mint egy csillag, itt pedig konkrét robbanásokat, tűzfelhőket látsz.
-
Eli_Stone
aktív tag
válasz Iron Funeral #5625 üzenetére
Jah ezt el is felejtettem azt én felnyomtam 4000-re meg a Reaper detection-t levittem 300-ról 100-ra, így vidáman lehet szkennelni
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz Tibicsucsu #5628 üzenetére
Így van, most fejeztem be a gamét, a relék csak széthullanak egy kis robbanással.
BTW a szintézis ending mikéntjét nem egészen vágom. Ez az összeolvadás dolog fura, valahogy nem jöttem rá a szövegből, hogy ez rögtön megtörténik minden élő és szintetikus lénnyel? A legénységen nem nagyon látszottak nyomok, EDI viselkedése meg lehet a programja eredménye is...
Meg mi van, ha kiirtom a szintetikus lényeket endinget választom? Reaperek, geth kipusztul, meg EDI teste. Viszont EDI "lényege" megmarad a hajóban, mert az végül egy darabban ér le a valahová.
Hogy aztán ők amúgy hogy kerültek a lökéshullám elé, az megint érdekes, mert ehhez már a Crucibel elsütése előtt el kellett jönniük a harctól és menni a Sol relé felé, ami messze van a földtől. Makes no sense...Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
mrhitoshi
veterán
válasz CPT.Pirk #5631 üzenetére
A szintézist azt jelenti, hogy egy új DNS-t formáltál, ami szerintem organikus valamennyire, de programszálakat is tartalmaz.
Ha jól megnézed ezt a képet, akkor látszik, hogy Joker kara félig meddig egy "áramkör".
Szerintem a valósághoz ez a befejezés áll a legközelebb, úgy a valósághoz, hogy elvonatkoztatva a játéktól, mert a játékban lehet nem ez lenne a legmegfelelőbb, de a valósághoz ez áll a legközelebb, ezért is választottam ezt a befejezést elsőnek, de aztán jobban belegondolva, a játékhoz közelebb áll a Reaper elpusztítós endig.A reléket lehetne így magyarázni, de az a baj, hogy ez egy kérdéses dolog.
"Viszont EDI "lényege" megmarad a hajóban, mert az végül egy darabban ér le a valahová." Ez nekem új.
(#5632) r1E3S3E7T :
[ Szerkesztve ]
PS4
-
Iron Funeral
őstag
válasz mrhitoshi #5633 üzenetére
Szerintem a destroy ending minden technológiát elpusztít (ezt mondja a kis nyomi is), tehát piros robbanás = KO minden szintetikus létformának és a technológia nagy részének (implantok, fegyverek)
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz mrhitoshi #5633 üzenetére
Oh, ezt nem vettem észre eddig. Tényleg, akkor egyesültek. Még ez a legnormálisabb ending.
"Viszont EDI "lényege" megmarad a hajóban, mert az végül egy darabban ér le a valahová." Ez nekem új.
- Mikor EDI új teste bemutatkozik, azt mondja, hogy tud küldetésekre menni, míg a Normandy adójának hatósugarában tartózkodik, mert szimultán létezik a hajón és a testben is.
Ergó ha a test elpusztul, attól még EDI megmarad a roncsban.Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
mrhitoshi
veterán
válasz CPT.Pirk #5635 üzenetére
Jó de itt nem szerintem arról van szó, hogy elpusztítasz minden szintetikus életet, ergo legyen az hardver vagy szoftver, minden elpusztul ?
Azt persze mondja is a gyerek, hogy ettől független még lehet új szintetikus életformát kreálni.
(#5636) nanorambo : Ez tisztán látszik, hogy össze van csapva. Kétségtelen.
[ Szerkesztve ]
PS4
-
Eli_Stone
aktív tag
válasz Iron Funeral #5630 üzenetére
Igen jól értelmezed ott van egy érték pl 260, ha ezt megnöveled mondjuk 550-re akkor az az asset 260 helyett 550-et fog érni persze csak akkor, ha még azelőtt módosítod, hogy már megszerezted volna az éppen aktuális játékmenetedben.
#5634 Nem nyírsz, ki minden tech-et mert akkor mindenki meghal aki éppen űrhajóban vagy páncélban van ugyanis, ha mindent kinyír akkor megszűnik minden lifesupport. Amúgy meg, ha megnézed a végén amikor örvendezik egy katona a hátán a páncél ahova a fegyvereket lehet rakni világít, tehát a páncélja nem ment tönkre és elvileg EDI se mert ő a normandy-n van és valahogy kinyitották a Normandy ajtaját tehát működik az elektronika.
[ Szerkesztve ]
-
nanorambo
őstag
válasz mrhitoshi #5637 üzenetére
Igen. Shepard beültetéseit is elpusztítja. Arról ne is beszéljünk, hogy vannak olyan emberek (ugye diákokat kellett kimenekítened az akadémiáról) akik szintétn beültetéssel rendelkeznek a biotika miatt. Akor azok is megdöglenek? Mert arról egy szót nem szólt a kisfiúcska
[ Szerkesztve ]
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz mrhitoshi #5637 üzenetére
Ez már nagyon a feltételezések mezeje, kérdés, hogy az a "sugárzás" mit pusztít el. Ha a HW-t is, akkor igen, de akkor minden technikának vége lenne. Ha nem, akkor valszeg csak a "testek" pusztulnak el, programok, VI-k megmaradnak. Asszem a játékban külön kezelték a VI-ket a rendes AI-tól.
nanorambo: semmi magyarázata vagy értelme annak, hogy mit keres a Normandy távol a harctól. A maradék flotta egyszerűen csak ott reked a naprendszerben szerintem.
Btw, az egész ending sucks. Mi lesz pár nap múlva?
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
mrhitoshi
veterán
válasz CPT.Pirk #5642 üzenetére
De egy VI-nak is szükséges egy szerver, másképp hol futna ?
Szóval akárhogy nézem, nincs benne a logika.(#5645) orichalcos: A lényeg, hogy a Mexikói EA marketing főnök (igazából lényegtelen, belsős ember ) szerint, nem lesz olyan DLC kiadva, amelyik megváltoztatná a végét, hanem egy olyan DLC-t adnak ki, amely mélyebben részletezi a végét.
Illetve az írták még, hogy a ME3 nem jelenti a játék végét, csak Shepard végét.[ Szerkesztve ]
PS4
-
vitaro
senior tag
Azt írja, olyan DLC-t fognak kiadni ami jobban megmagyarázza a jelenlegi befejezést, nem pedig újat csinálnak. Ami érdekes, mert ezt szerintem sehogy nem lehet értelmesen megmagyarázni.
Talán csak az Indoctrination Theory jöhet szóba, de mintha azt cáfolták volna...
[ Szerkesztve ]
Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit
-
mrhitoshi
veterán
válasz Iron Funeral #5648 üzenetére
Bioware: This is our solution to annoy the people.
[ Szerkesztve ]
PS4
Új hozzászólás Aktív témák
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Gyúrósok ide!
- Medence topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Házimozi belépő szinten
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen