- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Opera böngésző
- Amazon
- Facebook és Messenger
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Synology NAS
- Windows 11
-
IT café
Remélem nem bánjátok, hogy megnyitom a Mass Effect 3 topikját. Már régóta tudjuk, hogy a játék trilógiának készül, de a mai napon ezt a BioWare hivatalosan is bejelentette. Legalábbis az egyik technikai designerük, Christina Norman szólta el magát a Twitter-en. Ugyanis nemrég egy érdekes megjegyzést olvashattunk a blogjában:
Új hozzászólás Aktív témák
-
tiv83us
veterán
válasz nanorambo #3843 üzenetére
!!! SPOILER !!!
Viccet felreteve /a keppel kapcsolatban/, a Mass Wiki-n azt irjak, ha Control-t valasztasz, akkor Shepard nem csak hogy meghal, de o maga is Reaper lesz...
Na ez, nekem uj, ezt a Magical Kid elfelejtette megemliteni...Igy marad a Destroy, barmennyire is faj a szivem EDI-ert es a Geth-ert. Bar ha tenyleg csak indoktrinacio/hallucinacio az egesz, akkor utobbi ketto megmarad.szerk: link javitva.
[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
tiv83us
veterán
Mass Effect 3 Multiplayer Weekend.
Jo otlet, jo kis awardokkal
Gyerunk skacok, multira fel, irtsatok azokat a Brute-okat, hagy jojjon ossze az 1000.000 kill es akkor kapunk sweet cuccokat
[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
tiv83us
veterán
válasz nanorambo #3853 üzenetére
Hat miert kene feltetlen Reaper format oltenie, hogy Harbinger es csapata meghajoljon elotte?
Siman beepulhetne a Reaperek-ek AI Core-jaba /mar ha van olyan/, vagy atveszi a Catalyst szerepet es o lesz az ultimate AI. En igy kepzeltem el.
Csak azert is nehezen kepzelem el, hogy egy emberbol Reaper legyen, mert egy Reaper-ben tobb ezer AI program fut, es egy civiliziacionyi elme. Vagy osszedobnak neki egy 2km-eres Capital Ship-et es o meg mint AI ott csucsul a Core-ban?[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
pohár
félisten
válasz tiv83us #3854 üzenetére
5PM PST? azaz nálatok 5 óra, ma délután? akkor már elvileg érvényes, nem?
amúgy meg tiszta buzi a szerverkereső, beállítom neki hogy Cerberus ellen akarok menni és az egyik demos mapon, erre betesz engem egy random lobby-ba
GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
-
nanorambo
őstag
-
pohár
félisten
GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
-
tiv83us
veterán
5PST az Pacific time /West Coast Time/, theat nalunk este 6, azaz egy oraja kezdodott. Mar nyomom is javaban
Gyanitom nem a szerverkereso a "buzi", hanem a leader atallitja Cerberusrol amire akarja. En is jartam mar igy, szidtuk is az anyjat.
[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
pohár
félisten
válasz tiv83us #3859 üzenetére
na de mindig átállítja? 5-ből 4x unknown mapra mentünk, egyszer meg bedobott a 10. wave végére...
ja, volt másszor is hogy egy folyó meccsbe csatlakoztam be, és CSAK lőni tudtam, megmozdulni, képességet használni, semmit nem tudtam...
na megyek is, próbálok aprítani, még csak hármas szinten van a Mantis, ez elfogadhatatlanSPOILER
amúgy a fenti deleted scenes képekből kiderül hogy kerül a két csapattársunk hirtelen a Normandy fedélzetére...
itt meg lehet olvasgatni, nézegetni dolgokat a ME3 készítéséről
GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
-
nanorambo
őstag
Nah ide is beírom:
Szeretem az ilyen "filozófiai dolgokat" (nagyon). Többször is elgondolkozom ilyen témákon.
De, hogy ilyen témát hozzon be a Mass Effect utolsó 10 perce szerintem az nagy balgaság.Leírom, hogy miért:
A Mass Effect sorozat három részen keresztül nem ERRE hangolt rá, hanem pont az ellenkezőjére. Shepard parancsnok vagy és ha mindent jól csinálsz akkor eléred a célodat úgy, hogy közben nem halsz meg te sem és a csapattársaid sem. Az első két részen keresztül ezt szajkózták beléd. Ezek után a harmadik rész vége egy full depresszív, reménytelen, nyomott hangulatú, drámába megy át. (megjegyzem ezzel nem lenne baj, HA AZ ELSŐ KÉT RÉSZ NEM OLYAN HANGULATÚ LETT VOLNA AMILYEN).A Mass Effectet úgy reklámozták és az eddigiek alapján tökéletesen igaz volt, hogy űropera.
Nah egy űroperába nemhogy nem illik, de bűn ilyen befejezést beletenni.Mégegyszer megjegyzem, hogy szeretem a mélyen elgondolkodtató, néha drámai, szomorú témákat felölelő alkotásokat, de a Mass Effect nem ezt sugározta eddig kifelé. Ezért érzik becsapva magukat nagyon sokan, köztük én is. Úgy ültem le a játék elé, hogy most szétrúgom a reaperek seggét. Mert ezt sugallta minden (az utolsó 1 óráig)
-
Tényleg olyan rossz a Mass Effect 3 befejezése, mint a hír járja?
Még el sem kezdtem játszani (alapvetően nem is terveztem nyár elejéig, mikor lenne időm nagyjából egyhuzamban letolni, nem csak heti pár órákban).És erősen kerülök minden spoiler-t (de ezt a "szar az ME3" nem tudom kikerülni sehogy és zavarba ejtett...), nem akarom tudni, hogy mi a vége, azt se hogy miért rossz, de lepontoznátok nekem a 3. részt egy 10-es skálán az első kettővel együtt (aki már végigtolta a 3.-at)?
Csak mert ha tényleg gáz a játék, akkor inkább elkezdem most, nem őrizgetem mint valami jó bort hogy majd jó alkalommal bontom ki...
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
nanorambo
őstag
válasz janos666 #3862 üzenetére
Igazából nehéz dolog. A játék zseniális (szerintem) 10pontból kap 12-t. Persze szigorúan akkor ha az első két részt is kijátszottad amik szintén 10/12 De ahogy a végét így félvárról vették ezért lehetne adni 10/-1 pontot is. Úgyhogy vicces szituáció.
Ha kicsit részletesebb pontozásra számítasz akkor (szubjektív véleménynem)
Grafika 10/8 Nagyon sok textúra pixeles
Hangok 10/9 semmi baj nincs velük
Zene 10/10 szerintem zseniális
Történet első két résszel együtt 10/10 vagy 10/1 a vége miatt.
Hangulat: 10/10Remélem így értetted
-
válasz nanorambo #3863 üzenetére
Köszönöm.
Igazából csak az érdekelt hogy mennyire igaz a vészharang, amit gongani hallok a távolból befogott füllel is. De akkor tényleg van valahol kaki...
Engem az összecsapott, elnagyol befejezések nagyon rosszul szoktak érinteni. Annak idején a Borderlands-t is szidtam sokat hogy "ennyi a vége?", és most a Skyrim (tegnap tettem le) is olyan szó mi szó... játszani jó volt, de befejezve csak az utolsó küldetés lett, nem a játék...
De ha játszani jó vele, akkor inkább félreteszem addig, míg több időm lesz folyamatosan játszani.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
tiv83us
veterán
válasz janos666 #3862 üzenetére
A Mass Effect 3 a legjobb az osszes kozul szvsz. A befejezes...megoszto. De maga a journey, a 30 ora jatek, a csata, a zene, a karakterek. Ki ne hagyd!
En, mint fanatikus /ha meg az avatarom nem arult el ), az elso kettore 98%-ot adok, a harmadikra 99%-et.[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
Dantenero72
aktív tag
SPOILER
Az miért van hogy Major Kirrahe benne van a War Assetembe,viszont az STG-t nem kaptam meg,amit ő vezet. Mert azt tudom hogy mivel nem szabotáltam a krogan curet ,ezert buktam a Salarian First Fleet-et de mivel a counselort Thane megmentte igy megkaptam a Third Fleet-et. Vagy az STGhez is kell a sabotage?+Cruci bigyot igy megtudom még épiteni,mert mondta a csoka hogy nem csak fleetet adna hanem segit megépiteni is a cuccost?(erre igen/nem választ várnék szal ne löjjétek le hogyan tudom elérni,csak hogy esélyes-e még) -
tiv83us
veterán
Nos, megerkeztem Londonba, War Asset 7010, Galactic Readiness 100%, nezzuk valtozik-e valami....(Doubtful)
Ja es Insainity. Kivancsi vagyok van-e ra Achievment, mert a Hardcore-ra nem volt...
[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
Hajdi
senior tag
Ez mi lenne? Sajnos nem tudok angolul. Megköszönném, ha valaki lefordítaná!
"The Man Who Sold the World"
-
tiv83us
veterán
Az ideg megb@sz, miota elbucsuztam a tarsaimtol Londonban a final push-ra, azota Liara total inaktiv /lasd lent a fejeknel/, nem csinal semmit, sot, sehol sincs. Es ez mar az elozo vegigjatszasnal is elofordult. Szuper lesz igy insanity-n megvedeni a Thanix tankokat...
Gondolom ez nem "feature", hanem bug.
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
Wizard of Oz
tag
There’s been a lot of discussion and debate about the conclusion of Mass Effect 3, so I thought I’d share my perspective with you here. I’ll avoid outright spoilers, but I’d still recommend finishing the game and experiencing it for yourself before reading this.
For the last eight years, Mass Effect has been a labor of love for our team; love for the characters we’ve created, for the medium of video games, and for the fans that have supported us. For us and for you, Mass Effect 3 had to live up to a lot of expectations, not only for a great gaming experience, but for a resolution to the countless storylines and decisions you’ve made as a player since the journey began in 2007. So we designed Mass Effect 3 to be a series of endings to key plots and storylines, each culminating in scenes that show you the consequences of your actions. You then carry the knowledge of these consequences with you as you complete the final moments of your journey.
We always intended that the scale of the conflict and the underlying theme of sacrifice would lead to a bittersweet ending—to do otherwise would betray the agonizing decisions Shepard had to make along the way. Still, we wanted to give players the chance to experience an inspiring and uplifting ending; in a story where you face a hopeless struggle for basic survival, we see the final moments and imagery as offering victory and hope in the context of sacrifice and reflection.
We've had some incredibly positive reactions to Mass Effect 3, from the New York Times declaring it “a gripping, coherent triumph”, to Penny Arcade calling it “an amazing accomplishment”, to emails and tweets from players who have given us the most profound words of appreciation we've ever received.
But we also recognize that some of our most passionate fans needed more closure, more answers, and more time to say goodbye to their stories—and these comments are equally valid. Player feedback such as this has always been an essential ingredient in the development of the series.
I am extremely proud of what this team has accomplished, from the first art concepts for the Mass Effect universe to the final moments of Mass Effect 3. But we didn't do it on our own. Over the course of the series, Mass Effect has been a shared experience between the development team and our fans—not just a shared experience in playing the games, but in designing and developing them. An outpouring of love for Garrus and Tali led to their inclusion as love interests in Mass Effect 2. A request for deeper RPG systems led to key design changes in Mass Effect 3. Your feedback has always mattered. Mass Effect is a collaboration between developers and players, and we continue to listen.
So where do we go from here? Throughout the next year, we will support Mass Effect 3 by working on new content. And we’ll keep listening, because your insights and constructive feedback will help determine what that content should be. This is not the last you’ll hear of Commander Shepard.
We look forward to your continued support and involvement as we work together to shape the remaining experiences in the story of the Mass Effect trilogy.
Thanks for taking this journey with us.
Casey Hudson
Steam: TheWizard0fOz || Pay no attention to that man behind the curtain!
-
tiv83us
veterán
válasz Wizard of Oz #3871 üzenetére
"Nesze semmi fogd meg jol."
[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
Spectrum
aktív tag
válasz Wizard of Oz #3871 üzenetére
Tehát azt hitték, hogy azért mert a lefizetett elemzőknek tetszett a dolog, majd a vásárlók is benyelik a végét. Nem jött össze. Ez egyben azt is jelenti, hogy nincs semmilyen folytatás/megváltoztatás tervezve, esetleg most kezdenek hozzá. Szomorú..
-
Malachi
addikt
válasz Wizard of Oz #3871 üzenetére
akkor hát számomra véget ért a ME, gratulálok a csodás New York Times és egyéb kritikákhoz, tök jó, hogy egy csomóan kitwittelték, mennyire szuper az egész játék.
engem meg arcon köptek vele, meg főleg azzal, ahogy ezt a zavaros katyvaszt hű de csodásnak állítják be. hogy nem ég le a bőr a pofájukról. de ez már csak így megy, nem vagyunk egyformák, ugye Casey. itt nem rajongói elvárásról, túlzott csodavárásról van szó. csak arról, hogy amit el lehetett rontani, azt elrontották és ezzel megcsúfoltak egy tökéletes szériát.
ha a Bioware-nek ez egy csodás befejezés, akkor kösz, de többet nem kérek belőlük.
[ Szerkesztve ]
-
vlaho
aktív tag
-
Spectrum
aktív tag
válasz Malachi #3874 üzenetére
Érdekes lehet még az, hogy változik a bioware/ea hozzáállása a dologhoz, a teljes némaságból lett a "hallgatunk", most már konkrét ötleteket várnak.
Egy elemzés szerint klasszikus PR-kárelhárítás folyik (figyelemelterelés ingyenes apróságokkal, gondok lekicsinyítése), amiből még jó is kisülhet. Mert hiába mondják sokan, hogy a többmillió vásárlóból csak párezer elégedetlenkedik, ez már több, mint amit el lehet hagyni. Minden jel arra mutat, hogy könnyen beletörhet a bicskájuk és ezt érzik ők is.
Azóta van még egy PR duma:
"Jessica Merizan wrote...
I think I need to clarify myself. For the past few weeks, I've been collecting feedback. I have excel sheets, word documents, quotes, graphs, you name it.
In order for a collaboration between the devs and the fans to work, I need you guys to CONTINUE being constructive, and organizing your thoughts. I know where to look, but I need you to help me by contributing to the dialogue.
Saying "this blows" helps no one. Saying, "I enjoyed X but I found Z _____ because of A,B,C" is what I'm looking for. Channel your frustration into something positive (such as the RetakeME3 movement - constructive, organized thoughts).
Chris and I are both collecting your feedback. We're listening. Make yourself heard."
[ Szerkesztve ]
-
tiv83us
veterán
END SPOILER
Na, megvan az Insanity achievment, 7010 War Asset, 100% Galactic Readiness, Destroy-t valasztottam es Shepard a vegen fellelegzett a londoni romok alatt...
Most mar tenyleg nem tudom mire velni ezt az endinget...Az utolso palya utolso 2/3-a kemenyen megszopatott /ahol vedeni kell a Thanix tankokat/, Liara bebugzott, igy James-szel ketten csinaltunk ki 4 Banshee-t, vagy 5 Brute-ot es a tobbi "kisebb" reapert....
Szorozzatok meg ME2 Horizon-t ottel, minden koltoi tulzas nelkul.Always Outnumbered, Never Outgunned
-
Spectrum
aktív tag
válasz tiv83us #3877 üzenetére
SPOILER
Szerintem az a rész még csiszolgatva lesz kicsit, nekem normalon is komoly gondokat okozott. Csak úgy tudtam megcsinálni, hogy figyelmen kívül hagytam minden ellenséget és megnyomtam a gombot. Amint cutscene után visszakaptam irányítást, egyszerűen mindig mellémteleportált egy banshee és felhúzott, mint egy kesztyűt.
-
tiv83us
veterán
válasz Spectrum #3878 üzenetére
A vegen mar en is csak rohantam a rakekekat beiizzitani, de amig be kell vedeni /amig EDI kalibral/, addig kemenyen szet lettem szopatva, hogy csunyan fejezzem ki magam. Aztan meg elverekedtem magam a raketa indito panelig, az sem volt egyszeru, Insanity-n mocskosul sebeznek, akarhogy szedtem a labam.
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
Wizard of Oz
tag
válasz Spectrum #3876 üzenetére
Kösz a PR-os linket, elég sok érdekesség van benne. (Valamint erősen bosszantó is.)
(#3879) tiv83us: Infiltrator, tactical cloak. Amúgy még sosem figyeltem annyira a cooldownt, mint annál a résznél.
[ Szerkesztve ]
Steam: TheWizard0fOz || Pay no attention to that man behind the curtain!
-
-kdM-
senior tag
válasz Spectrum #3878 üzenetére
úgy vettem észre, hogy az ilyen irreálisan nehéznek tűnő részeknél mindig el van rejtve valahol egy heavy fegyver ... ennél a résznél is az egyik boltban (ha a reaperrel szemben állsz a bal oldalon) a polcok között van egy
lehet nem írtam újat, de ezzel nem kis terhet lehet levenni Shepard válláról
-
tiv83us
veterán
válasz Wizard of Oz #3880 üzenetére
Engineer-rel voltam, nagyobb a kihivas, a cloak a gyavak fegyvere
Egyebkent aszondja Kidus, hogy cloak-kal is eszre szoktak venni, o mindig infivel van...-kdM-: Igen, megtalaltam, Insanity-n arra eleg, hogy a negybol egy Banshee-nek levegye a biotic barrier-jet. Kosszepen
[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
vitaro
senior tag
válasz Malachi #3874 üzenetére
Teljesen egyetértek, felfogni nem tudom, hogy hihették azt, hogy ezzel elégedettek lesznek a rajongók. De most komolyan, egy olyan ember sem volt aki letesztelte volna rendesen a programot? Aki felhívta volna a készítők figyelmét, hogy hoppá, ez így nem lesz jó? Hol van Harbinger egész idő alatt? Hol a felfedezés élménye? (a random artifact egy bolygószkennelés eredményeképpen nem az!) Egy épkézláb mellékküldetés nem volt. A végső misszió is egy kihagyott ziccer. Miért nem lehetett a ME2-höz hasonlóan a csapat tagjainak vagy teszem azt a szövetséges egységeknek külön feladatokat adni? Ha már egyszer összeszedtem őket, ne csak számokként jelenjenek meg. Miért nem látom a rachni harcosokat akció közben? Aztán az egész megkoronázásaként ott a befejezés. Mac Waltersnek nagyon messzire gurulhatott a gyógyszere. Egy jól irányzott ütéssel a földre küldi a játékost. A credits utáni "vegyé' dlc-t!" szöveg meg még le is köpi.
Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit
-
nanorambo
őstag
Szerintem egy játéknak nem az a feladata, hogy lehangolja az embert. Pont ellenkezőleg, azért ül oda, hogy kiszakadjon a mindennapokból:
Idéznék:"Fontos, hogy az embernek legyen saját, kis megjavított világa
Rájött, hogy a világot nem lehet megjavítani. Lehet rajta javítani egyet-egyet, de egészen megjavulni nem akar. Nem is fontos. Fontos, hogy az embernek legyen saját, kis megjavított világa, saját kis szigete, ahol kedve szerint rendelkezhetik. […]"
-Nádas Sándor-Ezt a Mass Effect teljesen megadta, sőt még többet is. Aztán az utolsó 10 percben nemhogy elveszi, hanem kitépi az ember kezéből majd még le is köpi amikor közli, hogy majd vegyél dlc-ket...
-
Wizard of Oz
tag
válasz tiv83us #3882 üzenetére
Mert a drone meg a turret nem a gyávák fegyvere?
Persze, egy idő után észre szoktak venni, de ott sokat segít, amíg beugrok az egyik épületbe thermoclipért vagy átfutok másik fedezékbe. Még nem voltam insanity-n, lehet ott könnyebben kiszúrnának. Multiban viszont hamarabb észreveszik a cloakolt játékost, ha jól figyeltem.Steam: TheWizard0fOz || Pay no attention to that man behind the curtain!
-
warcat
veterán
válasz Wizard of Oz #3887 üzenetére
Akkor figyelnek fel rád, ha akkor cloakolsz amikor már rádlátnak
EA: It's in the crate!
-
Dantenero72
aktív tag
Van értelme annak hogy a csapattársaimnak olyan upgradet rakok ki hogy pl +60% sniper dmg? Mivel ők nem igazan őlnek,csak golyofogónak jók meg az abilityjuk. Szal mi értelme annak hogy ok nagyobbat sebezzenek fegyverrel ha csak ugy vaktaba lövöldöz AI? Vagy roszul gondolom? Mert szerintem csak a squadra kiterjedo +cuccos upgradejuk ami ér valamit,nem?
-
leviske
veterán
A multiban szerzett readiness mennyi időnként csökken? Óránként? Vagy naponta? Esetleg belépésenként?
-
Televan74
nagyúr
Van pár lefordított képregény lap. Mass Effect témában. LINK
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
"Infinity"
aktív tag
Azt lehet tudni,hogy az első részben Sarennek honnan volt Reaper hajója amivel közlekedett és ami a végén megtámadta a Fellegvárat? Az honna jött,vagy hogykerült oda?
-
Ilsyde
őstag
válasz "Infinity" #3895 üzenetére
-
Ilsyde
őstag
válasz "Infinity" #3897 üzenetére
Az a lényeg hogy egy korrupt batarian uzletember (Edan Had'dah) egyik felderíto csapata rátalál Sovereignre a galaxis egyik eldugott sarkában. Az általa folgalkoztatott tudósok viszont kevesek ahhoz hogy megértsék mi ez, ezért addig kutakodik amíg rá nem talál Dr. Shu Qianra, aki az Alliance megbízásából egy illegális A.I. kutatás vezetoje egy titkos bázison.
Edan úgy dont hogy szabotáltatja a kutatóbázist hogy Qian csak neki dolgozzon és kiderítse hogy igazából mit is találtak. Mindkettejukra hatással van Sovereign ezért meggondolatlan dontéseket hoznak, így végul Saren megtalálja a rejtekhelyuket és kivégzi mindkettot. Aztán nekiáll saját maga megkeresni Sovereignt és az ott lévo batarian kutatócsoportot hogy dominánssá tehesse a turian fajt és bosszút álljon az emberiségen.
(az elso konyvbol és egy képregénybol derul ki mindez)
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- Külpolitika
- Medence topik
- Kés topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen