- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
-
IT café
Remélem nem bánjátok, hogy megnyitom a Mass Effect 3 topikját. Már régóta tudjuk, hogy a játék trilógiának készül, de a mai napon ezt a BioWare hivatalosan is bejelentette. Legalábbis az egyik technikai designerük, Christina Norman szólta el magát a Twitter-en. Ugyanis nemrég egy érdekes megjegyzést olvashattunk a blogjában:
Új hozzászólás Aktív témák
-
tiv83us
veterán
válasz bacsis #11800 üzenetére
A lenyeg nem a lovoldozes van, hanem a kepessegeidet kell az elonyodre hasznalni, peldaul ha adept vagy sentinel vagy, akkor Liara es Javik-kal fel masodperc alatt letarolom a harcteret Insanity-n, Dark Channel-Warp-Singularity-Throw es mar 5-en ki is repultek a palyarol. Egy atlast kb 3-4 masodperc alatt leteritek egy jo biotic csapattal.
Ha teches vagy, akkor meg are incinerate-chain overload es robban minden, mint a picsa, kozben eressz ki egy dronet, hogy lefoglalja a tobbieket. Fontos, hogy mindig hasznalj valamilyen specko loszert, peldaul incindiary, vagy warp a legjobb. Esetleg armor piercing.
Engem egyedul Marauder Shields izzasztott meg a vegen, amikor felholtan kuszok a conduit fele a CitadelreKidus: Jah, az egy az odabaszott Insanity-n, altalaban egy sima gyalogos ellenfel one-shot-killezte Shepet...
Vagy egy Krogan charge, aztan mar szalltal is mint a gyozelmi zaszlo, egy "fission mailed" kisereteben[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
Kidus
őstag
válasz tiv83us #11804 üzenetére
Azzal nem az volt a baj, csak a jelenet elejere tett vissza es mindig vegig kellett hallgatni a nenit, es beszelgetni, aztan pedig mikor elkezdodott a harc, rendszeresen bebugzott, mert a lebego krate-ek mikor lejart a singularity ugy estek le, hogy beszorultal kozejuk, vagy alajuk, mogejuk, esetleg BELEJUK
Ja es nyilvan utana meghaltal.Assuming Control
-
tiv83us
veterán
"You don't know the privilege of being a mother"!
Shep stasiba kerul, kraterek repulnek, teammatek mar reg megpusztultak mire kijossz a stasis-bol, majd a geth sniper lekap a map tulsofelerol. Fission Mailed.
Ja es nem volt am ilyen unlimited medigel, lof@szt! Varni kellett vagy ket percet a cooldown time-ra, meg ujra gelezni tudtal! Na ott volt kihivas, baratom![ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
Kidus
őstag
válasz tiv83us #11806 üzenetére
Mikor a masodikban Liara bemondja hogy 'Have you faced an asari commando before? Few humans have', meg mindig belem allt a gorcs mint az elsoben a stasis
Amugy asszem harmadikban is van cooldown medgelre single-ben mert power-kent kezeli. Bar nem vagyok biztos benne sose hasznalom
Multiban kell de ott nem a gurigan van.Assuming Control
-
tiv83us
veterán
Mikor Liara "apja" mondja a 3-ban a Citadelen:
- Well you did threaten somebody to flay them alive
- Ohh come on, I had to make them take me seriously!Matriarch Aethyta nagy arc volt mar a 2-ben is, mikor Conrad Vernerrel szajkaratezott a barban
ps: Az egyben azert kellett medigelezni, mert nem volt shieldgate, es kb 20. szinttol kezdtel el olyan szinten lenni, hogy csigalassan generalodott vissza a healthed. De az sem am mindenkinek, csak akinek volt fitness-e, vagy olyan armorja.
ps2: Amugy Liara eleg kis ringyosztar a 2-ben, mikor talalkoztok.
"Oh, Shepard, visszatertel ket ev utan a halalbol! Te figyi ma, ha mar ugy is itt vagy, vissza a halalbol meg minden, nincs kedved par terminalt feltorni nekem, en epp busy vagyok, cheers!"[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
nanorambo
őstag
válasz tiv83us #11808 üzenetére
Azért Liara tudta, hogy mi a szitu. Ő szerezte meg Shepard maradványait a támadás után, aztán folyamatosan követte az eseményeket. Információ-bróker, mondja is a 2-ben. Akkor kér meg segítségre, ha rákérdezel, hogy bajban van-e. Ráadásul a Shadow Broker DLC-ben kicsit "össze is kaptok", hogy most akkor mi van a kapcsolatukkal. Jópofa.
-
tiv83us
veterán
válasz nanorambo #11809 üzenetére
Tudom, hogy tudta mi a szitu, olvastam az osszes kepregenyt, csak kisse fura, hogy feltunik Shepard ket ev utan, aztan ket mondatvaltas utan elkuldi terminalt hekkelni, mikor a Collectorok aratnak, a Reaperek meg suhannak a galaxis fele...
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
bacsis
Közösségépítő
nyahh megcsináltam a gyerkőcökkel azt a végjátékot, hogy Shepard irányítja a kaszásokat, persze Shepard akkor is meghal.. most meg a Zsófi, a nagyobb kislányom sírta végig a végét...
tehát melyik DLC-t kell megvennem elsősorban, hogy Shepard ne halljon meg? -
tiv83us
veterán
válasz bacsis #11811 üzenetére
Olyan DLC nincs. Ha eleg magas a keszultseged (ajanlott kicsit multizni is hozza, mivel nincsen DLC-d, hogy multi nelkul eleg War Asset-et gyujts), akkor ha a destroy endinget valasztod, akkor SPOILER az utolso jelenetben egy fel masodpercre mutatnak egy romok alatt hevero szenne egett felsotestet Shepard dogcedulajaval rajta es vesz egy lelegzetet, kb ennyi.
[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
addikt
válasz bacsis #11811 üzenetére
Bármelyiket, de leginkább mindet, és akkor biztosan lesz elég War Asseted. meg az EC-t akkor rakd föl, úgyis ingyenes, de abban levitték a határt egy ezressel, ez is nagy könnyítés.
tiv83us: nem szénné égett felsőtest az azért, csak egy erősen károsodott páncél.
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
válasz Ryder62 #11816 üzenetére
Nőt, vörös hajjal és renegade hajlamokkal.
Mondjuk olyasmit, mint ez (még nem találtam még a facecode-jait): 1, 2A két hasonló képet pedig azért így szúrom be, hogy megkérdezzem: Másokat is idegesít esetleg - főleg mondjuk azóta, hogy / és ha esetleg nézegettek "*** elmélet" videókat - hogy az ME3-ban rendszeresen a "kamerába" nézve fejezi be a mondandóit Shepard, vagy mikor ő háttal áll nekünk, akkor más szereplők, akik addig Shepard szemébe néztek (esetleg mindenki belemered, ha oldalt álltak neki)?
Mikor először játszottam, akkor tudatosan nem is igazán tűnt fel, főleg nem zavart, de mióta felhívták rá a figyelmem, azóta folyton szurkálnak ezek a tekintetek.
Ezzel most nem ezeket az elméleteket akarom még tovább bizonygatni vagy vitatni, hanem konkrétan az a bajom, hogy ez most nekem már elvesz a játék élvezeti értékéből (mint egy pixelhiba a monitoron, vagy karc a szélvédőn, amit akár hónapokig észre sem veszel, de ha egyszer megtalálod, akkor nem tudod többé nem meglátni, akárhányszor ránézel zavar...).[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Ryder62
őstag
válasz bacsis #11818 üzenetére
Sztem a 3. részben Joker rondább mint valaha. 2-ben szépen ki volt dolgozva. Még a mimika is ütős volt.
A 3-ban pl milyen szemei vannak. Szemgolyói statikusak, tehát ha fordítja a fejét akkor is előre néz. Mint egy vak: nézz de nem lát. A kezén a textúra bitang ronda. Mimika mintha nem létezne. Nem pislog, nem hunyorít, nem ráncolja a szemöldökét. Értem én hogy dúl a láv EDI-vel de azért...
-
bacsis
Közösségépítő
válasz Ryder62 #11819 üzenetére
szerintem meg túl nagy az elvárásotok
jó'van az úgy legalább nem kell komoly erőmű egyik epizódhoz sem
Igaziból, így hogy kipörgettem mind a 3 epizódot, és jobban belegondolva... nem tudok kivetnivalót felhozni...
és azért az elég nagy dolog nálam, mert kevés ilyen játék van... főleg manapság -
Ezt az első képet én máig nem értem.
Az még ímmel-ámmal rendben (ha nem is el-, de felfogható), hogy multiplatform játéknál a leggyengébb gép szabta korlátokat lustaságból a többi is megsínylette, és ha ezek közt a megszorítások közt evickélve úgy döntöttek, hogy a legtöbbször csak perifériás látótérbe kerülő dolgok modelljei lehetnek elnagyoltak, de egyrészt ez már akkor is borzasztó nagy túlzás (önmagában is, bármilyen messze lennének az itt belátható távolságon belül), másrészt az szerintem már végképp érthetetlen, hogy a közelebbi és jobban megvilágított modellek nem csak kevesebb poligonból állnak, de abszolút textúra nélkül, mint a tőlük távolabbi, sötétben ácsorgók, akik már megérdemeltek egy laza Quake 3 minőséget.
(És akárhogy is, akkor is szégyen, hogy legalább PC-n nem cserélték le ezeket az ajtónállókat rendes NPC-kre, akármilyen hülye fapados idle animációval.)Bár én csak PC-n játszottam. Lehet, hogy valamelyik konzolon a textúra nélküli 3D modellek mögött már nem textúrázott 3D modellek, hanem egy szál textúra (mint egy fal, amire álló emberek képét festették) áll? Mert akkor már talán érthető (de akkor még kevésbé az, hogy ha már hozzányúltak PC-n, ahol nem így van, akkor az előtérben álló textúra nélküli modelleket miért nem cserélték 3D-s NPC-kre).
Még csak játékok fejlesztés közben kilopott verzióiban láttam ilyesmiket (több ilyen jellegű dolog is van az ME3-ban), ahol még abszolút csak vázlatszinten van összetákolva pár dolog, amiről még talán nem is döntöttek, hogy később rendesen kidolgozzák vagy kidobják.
Az is fura kicsit, hogy a legzavaróbb bugokat sem javították soha a DLC-zős időszakban.[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
-
válasz nanorambo #11829 üzenetére
Ez szerintem más formában lehetett időprobléma. Pl. a PS3 és Xbox 360 konzolok tudásának aránytalan felhasználása.
Alapvetően jó döntés lehetne, hogy ami sűrűn és közvetlenül a szemünk előtt van, az legyen a lehető legszebb, ami viszont csak ritkán látsz és sokszor csak a képernyő szélén, az lehet akár viszonylag csúnya is. Csak ahelyett, hogy (mint normális esetben) kerestek volna egy optimális kompromisszumot (ami elég időigényes iterálgatássá válhat: elkészíteni több verziót, aztán mindent kiértékelni, hogy melyik hardware hogy bírja és hogy néz ki), ez elment az abszolút végletekbe, mert a vázlatszintről indulva nem volt idejük kísérletezgetni, hogy mi az, amit egyik oldalon még megéri kicsikarni, illetve a másikon már elfogadhatatlan lefaragni, viszont ki volt adva parancsba, hogy "szépnek kell lennie", aztán bíztak benne, hogy főnök úgyse néz be a sarkokba.
Szerintem a fejlesztés korai stádiumában egyszerűbb lett volna nekik odatenni mereven egy helyben álló, de rendesen kidolgozott 3D-s NPC-ket (copy-paste stílusban, először ME2 NPC-ket, aztán hasra ütés szerűen kicserélve random ME3-asakra, amiket előbb-utóbb úgyis el kellett készíteni máshová), mint ezeket a papírmasékat, mert ezt szándékosan kellett így összerakniuk, kimondottan erre a célra. Még ha nem is volt nagy munka, de külön egyedi tevékenység volt, hogy ők most összedobják ott azt a papírmasét, nem pedig csak nyomkodták a gombot, hogy "na, akkor lehajítok még oda pár 'generic NPC'-t".
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
válasz janos666 #11830 üzenetére
Lejárt a szerkesztés, de az utóbbira ("lehajítok még pár generic NPC-t") van is példa a játékban, pl. bent a Purgatory-ban a bejárható szint alatt. Nem csinálnak semmit, csak úgy oda vannak halmozva tucatjával "dísznek", nem külön rajzolták meg őket oda és arra a célra jó, rossz, vagy optimalizált minőségben, egyszerűen csak lehajítottak sok standard minőségű 3D modellt. Közben viszont a mi szintünktől magasabban ismét lehet látni butított modelleket is.
Szóval szerintem a standard generic NPC lehajigálásával kezdtek, aztán nekiláttak papírmasézni, míg elfogadható fps-t kezdett produkálni minden tesztelt (PS3, X360 és egy választott PC) gépeken. És ez az, amire nem volt elég idő, hogy átgondolják hogy mit és mennyire lenne érdemes lebutítani.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
robyg
senior tag
Üdv Skacok.
Na végigvittem a gamet. Megvártam a magyarítást.
Nekem leginkább a a reaperek elpusztítása tetszett. Valószinű azért mert a végén Shep vesz egy levegőt.
Mondjuk a többi opció se rossz azzal is ki vagyok békülve. Lehet azért van mert mikor olvasgattam a fórumot és tárgyaltátok,hogy végződik tudat alatt valszeg kibékültem a befejezésekkel (volt rá két évem )
Egy dolog ami bánt az az mikor kérdeznéd a gyerektől hogy ki építette a Cruciblet (Megváltó) azt válaszólja hogy most nem monjda el mert hosszú lenne (gondolom mire elmondaná addigra a reaperek az egész flottát kicsinálnák )
Viszont a végén nem értem a jelenetet miért rakták be. Az a rész mikor a stáblistának vége van. Havas fák egy férfi meg egy gyerek. A gyerek kérdezősködik majd férfi "elkezdene" egy történetet Shepről.
A Mass Effect4re utalnának hogy folytatják? Csak nem értem a dolgot mert a fejlesztők azt mondták abba nem fog Shep szerepelni.
Ui.:
Ma hajnali kettőkor vittem végig és megmondom nektek őszintén kicsit megviselt. Nem fogok sirni de érzelmileg felkavaró volt.
Kicsit elgondolkoztam mikor annak idején az első részt vittem végig hogy alig vártam hogy jöjjön a folytatás.
Te jó jég vagy nyolc éve már.Egy szó mint száz tudom hogy vannak hibái a játéknak de nem semmi gamet raktak össze.
Azon gondolkozom elkezdem megint az elejétől női karakterrel.A kedvenc karakterem Wrex állat szövegei vannak. A Citadel dlcnél fetrengtem röhögéstől.
Nekem a dlcből a Leviatán jött be nagyon.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz #85552128 #11834 üzenetére
Biztos hogy nem csak a jövőre utal. A gyerek azt mondja: "Mesélj még egy történetet Shepardról", az öreg: "Jó, akkor még egyet..." és jön a szöveg, hogy ismerd meg Shepard további kalandjait, úgy, hogy játssz a DLC-kkel, stb.
Illetve hogy nem szűnt meg az élet, később is létezik még az emberiség bármelyik befejezést is választjuk, és emlékeznek Shepardra.
[ Szerkesztve ]
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
A Quarian-Geth dolgot én sohasem fogadtam el érvnek a befejezés boncolgatása kapcsán. Az én értelmezésemben, az irracionálisan túláradó ipari/kulturális/spirituális utópisztikusság agyonhangsúlyozásával együtt is, ez még csak nem is béke, hanem egy törékeny tűzszünet. De mondjuk, hogy legyen béke... Na de meddig? Nem tudom mennyi idő telik el pontosan a játékban onnan, hogy Legion és Shepard a földre rogynak saját világmegváltó küldetésük végén, de szerintem napok, hetek, legfeljebb is egy-két hónap. Ez így szerintem még messze nem precedens értékű egy "ion"-ok (na ezt sem tudom mennyi idő, de gondolom sok nagyságrenddel több idő) óta létező, Geth-ektől nyers hardware-ben és szoftverben fejlettebb AI elemzésével szemben. Avagy, még ha úgy is lenne logikus, ha a StarChild hazudik vagy téved, én hamarabb hiszem el neki, hogy ez a konfliktus sohasem fog megoldódni, mint Tali-na és ... Legin-el már nem is tudunk beszélni erről ..., hogy most már "örökké" tart majd az öröm és boldogság (*), sohasem újulhat ki a viszály bármiféle külső vagy belső hatásra. (* Emlékeztek arra a beszélgetésre az Illium-i bárból, hogy a Quarian-ok ruháiban - amibe később Tali elmondása alapján a Geth-ek is letöltődhetnek - ... na ezt a mesét most inkább nem folytatom ).
Legion pedig könnyen lehet, hogy az Illusive Man-től kapta kölcsön a "lelkét" (miután neki már nem kellett az utolsó implantátuma után), amiről azt hitte, hogy az övé. Bármi áron - beleértve a Reaper kódrészek használatát is - újabb lépcsőre akarta hozni a a Geth-ek evolúcióját - miután korábban egyértelműen leszögezte, hogy szerintük ez egy helytelen út.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
nanorambo
őstag
Basszus. Megint kijátszottam az ME2-t (már vagy tizedszerre) de még mindig libabőrös vagyok az utolsó küldetésnél.
-
huszar90
aktív tag
Én most játszottam ki a ME3-at, mivel egy hete vettem észre, hogy már van hozzá magyarítás. Bár már megjelenéskor megvettem belőle a collectors edition-t akárcsak a második részből, eddig itt pihent a szekrényben. Azt kell mondanom, hogy ez a játék sorozat volt számomra az etalon. Soha nem játszottam ettől érdekfeszítőbb játékkal, pedig jó párat végigvittem már... Ja és emlékszek annak idején sokan panaszkodtak a végére, de nekem az is nagyon tetszett, sőt örültem, hogy nem lett klasszikus happy end a vége
-
Apollyon
Korrektor
válasz huszar90 #11841 üzenetére
Igazából nem az volt a baj hogy nem volt a vége happy end, hanem hogy egyszerűen az egész befejezés egy ökörség.
Én tavasszal játszottam ki, hallottam meg láttam hogy elégedetlenek az emberek a végével, de azt nem gondoltam hogy ekkora hülyeség lesz. Már elnézést. Ahogy ezt megoldották nem hű a szériához, a 3. részben történt valami törés a készítők részéről hogy ez így és ebben a formában lett megvalósítva.
Persze ezekkel ellentétben még számomra is ez a golden-platinum ultimate játék, mert az 1-2. részek akkora jó élmény nyújtottak hogy még ez a befejezés sem tudja elrontani.
Azért a következő résszel kapcsolatban már kicsit szkeptikussá váltam.
#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
oriic
HÁZIGAZDA
I should go.
Live-Die-Respawn
-
bacsis
Közösségépítő
ez nem lenne meg feliratosan?
az angol tudásom elég gyenge, de ha le van írva úgy jobban megértem/értenémszerk:
meg is találtam[ Szerkesztve ]
-
Televan74
nagyúr
Nekem most újra végig játszva a magyarosítás bétával, a vége értelmetlenné tette számomra a trilógia újbóli végigjátszását.Egyszerűen csak ülök az első rész elejénél(karakter generálás),nézek ki a fejemből.És egy pillanatra a harmadik rész végere gondolok, és jön a kilépés.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- 1151 V2 CPU-k / I5-8500 / I5-8400 / BESZÁMÍTOK!
- Intel i5-10400 hatmagos processzor + doboz + gyári új hűtő
- Nintendo Switch játékok (ง '-' )ง Budapest Nyugatinál
- Fekete Sony PlayStation 5 Cover (Lemezes változat)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB Dual SIM Phantom Black Gyárilag független Csere/beszámítás is!