- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
-
IT café
Remélem nem bánjátok, hogy megnyitom a Mass Effect 3 topikját. Már régóta tudjuk, hogy a játék trilógiának készül, de a mai napon ezt a BioWare hivatalosan is bejelentette. Legalábbis az egyik technikai designerük, Christina Norman szólta el magát a Twitter-en. Ugyanis nemrég egy érdekes megjegyzést olvashattunk a blogjában:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chabe89
addikt
Egy kis érdekesség
MASS EFFECT - Hidden History ft. Commander Shepard (Mark Meer)
-
Apollyon
Korrektor
válasz Ryder62 #12348 üzenetére
Már ne haragudj, és no offense, de elég figyelmetlennek kell lenni hogy akár 1 csapattag is meghaljon a suicide missionben.
Akkor halnak meg, ha nem lojálisak, gáz van a hajóval (bár akkor lehet mki meghal), illetve ha nem azokat küldöd a megfelelő helyre a csapatbeosztásban a final missionben, akiket kéne. Pl. Mordin a szellőzőben tuti halál.Tali loyalty-je meg halál egyszerű, csak a párbeszédeknél a Paragon/Renegade megoldások közül kell választani, illetve amikor összekapnak Legion-nal, akkor is.
Amúgy én már többször kitoltam az ME2-t (bár az 1 sokkal jobban mindblowing, de a 2 játszhatóbb) és mindig Legiont viszem Tali loyaltyjére ami kissé fokozza a hangulatot – bár nincs befolyással játékra van pár extra dialog.Na mindegy, szóval szerintem túl sok "középső választ" adtál, amiért nem járnak morality pontok és ezért van az hogy a csapatod egy része offolódik.
#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
KubanitoS
veterán
válasz Apollyon #12354 üzenetére
Ehhez annyit tennék hozzá, hogy a mostani maxos ME2 végigjátszásom során elsőre a Suicide missionon meghalt Tali. Mindent jól csináltam, mindössze annyi volt a gond, hogy a végső harchoz Garrust és Gruntot vittem magammal. Hogy ebből kifolyólag miért halt meg Tali, az rejtély...
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
addikt
válasz KubanitoS #12355 üzenetére
Mert Grunt nagyon jó tank, a végső Collector rohamnál meg ilyenek kellenek feltartani őket (ők azok akiket nem viszel magaddal, hanem tartják a frontot amíg te a végső böhömmel küzdesz). Valószínűleg így pont gyenge volt a csapat, valakinek meg kellett halnia és Talit dobta ki a véletlenszám-generátor. Talit pont érdemes magaddal vinni, mert a barikádon gyenge.
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
Ryder62
őstag
válasz Apollyon #12354 üzenetére
Első körben Tali ment a szellőzőbe, Thane és Mordin volt velem.
Miranda volt a másik csapatvezető.Gruntot küldtem vissza a túlélőkkel.
Második körben Samara jött velem + Jack és Miranda.
Garrus volt a másik fővezér.És végül Garrus és Zaeed volt velem a végső boss fighban.
Tali loyal küldijében valamiért nem volt sem renegát sem paragon válasz lehetőség. A végén száműzték.
Mindenki lojális lett, maxon volt minden fejlesztés.
[ Szerkesztve ]
-
KubanitoS
veterán
válasz Ryder62 #12358 üzenetére
Ha nem volt választási lehetőség, akkor a karid sármja volt nagyon kevés, vagy nem volt egyértelmű paragon/renegade irányba eltolva. Gruntot visszaküldeni szerintem amúgy sem a legjobb döntés, az egyik legjobb harcos. Én helyette általában vagy Thane-t, de most legutóbb Mordint küldtem.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Apollyon
Korrektor
válasz Ryder62 #12358 üzenetére
Másik csapat vezetőjének én mindig Garrust küldöm, mert ő katona. Tali szellőzőbe, vissza a hajóra meg Mordin megy, mert ő gyenge.
Magammal meg mindig Legiont viszem és Talit a robotjaik miatt, remekül lefoglalja az ellent Ez akkor volt vicces amikor mérnökkel nyomtam és nekem is volt robotom
De ha Talit nem, akkor is Legiont minimum, mert kb ő az egyik legérdekesebb karakter az egész sorozatban.Tali loyalty küldijét, meg úgy az összeset, beleértve a suicide missiont szóval az egész játékot úgy is "ki lehet maxolni" hogy nem hoztál át mentést, és full 0-ról kezdted a játékot. A morality meg mint láthattuk elég fontos, emiatt ahol van más lehetőség, sosem szoktam "középső választ" adni.
ME3 végén is van egy kicseszés, hogy ha a játék alatt nem választod minden lehetséges alkalommal a paragon/renegade választ, akkor az illusive man-nél inaktív lesz az egyébként nagyon fontos kék/piros válasz.
#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
Chabe89
addikt
válasz Apollyon #12360 üzenetére
2.-3. résznél szerintem már átestek a ló túloldalára ezzel az egész paragon/renegade dologgal. Főleg a vége felé. Az a véleményem, hogy nagyon megköti a kezedet egyes szituációkban és elveszi a szabadon döntés érzését. Én nem szeretek mindig azon izgulni, hogy most hú meglesz-e vagy sem annyi pont a végére, éppen ezért az az első dolgom, hogy gibbedben feltekerem csutkára a paragon/renegade pontokat. Nyilván lehetne felhozni ellene sok érvet, de mint mondtam nekem egyszerűen túl kötötté teszi a játékot.
-
Zoli133
őstag
válasz Apollyon #12360 üzenetére
Illusuive man-es beszélgetés:
Az csak attól függ, hogy minda 3(?) alkalommal amikor beszélsz vele a vége előtt kitérsz e a plusz párbeszédrészre, ami se nem paragon/se nem renegade, csak extra, legalább is ezt olvastam én mindig elszúrtam valamelyik beszélgetést vele. "It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."
-
KubanitoS
veterán
Az újbóli végigjátszásomba eddig húsz órát raktam a harmadik részbe. Másodjára játszva egyvalami nagyon feltűnt: az indoktrináció nagyon fontos szerepet kapott. Szinte minden pályán szóba került eddig. Hackett és Shepard beszélgetései során is feltűnt, Javik is tisztában vele, meg is említi, hogy indoktrinált "árulók" okozták a népe vesztét, a Leviatan DLC első pályáján szintén az indoktrinációhoz hasonló dolog történik, Garrus meg is jegyzi ezt, most pedig egy üzenetet kaptam az Alliance News Networkról, amely egy publikált cikket ajánl a figyelmembe, mely teljes egészében az indoktrinációról szól. Ezekből kiindulva a fejlesztők nagy jelentőséget szánnak (szántak) e folyamatnak. Most ismét előhozakodhatnék az Indoktrinációs teóriával, hiszen szerintem ez megint azt támasztja alá, de mivel ez lerágott csont, ezért nem teszem.
Amúgy felötlött bennem valami: a Crucible-t ugye az emberek építik (kiegészítve más fajok tudósaival), mivel sikerült megtalálni a terveit. Viszont, ha ez így van, akkor ki a jó fene rakta bele a Csillaggyereket? De most komolyan.... Ha az egy AI lenne, akkor valakinek le kellett programoznia, emberi külsőt adni neki, nem tudom. Ebben a formában az egésznek nem sok értelme van... Hacsak nem másról szól az egész. Ugye emlékeztek még a Csillaggyerek egyik megjegyzésére, amikor a válaszlehetőségeket magyarázza? I know you have been thinking about destroying us. de nem is folytatom, mert kapok a képemre.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
vitaro
senior tag
válasz KubanitoS #12363 üzenetére
Nem tudom jól emlékszem-e, mert csak egyszer voltam képes végigjátszani ezt a harmadik résznek csúfolt valamit, de az a havasi gyopár nem a Citadel-en ücsörög több ezer éve? Ő a Catalyst, nem a Crucible része. Vagy nem?
Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit
-
Ryder62
őstag
Más mint az elődök az biztos
Én speciel így a ME2-t kijátszva, alig várom hogy elkezdjem majd a 3-at.
Például sokkal dinamikusabbak, pörgősebbek a harcok, végre nem mindig ugyan azokkal a fegyverekkel kell mennem, végre nincs zártörés és sokkal jobb a skill fa.
A 2-ben a csapattársaknak 2 hasznos képessége volt itt meg asszem van 3-4 szóval lehet kombózni.
-
Xmister
senior tag
válasz KubanitoS #12363 üzenetére
Pont a Leviathan-ban van, hogy az AI -t
ők (vagyis az első faj, akikre a Reaperek is hasonlítanak) alkották azért, hogy megoldást találjon a biológiai és szintetikus fajok ellentéteire. Aztán megtalálta a megoldást a kiírtásukban, és a ciklusok beindításában. A külső pedig nyilván csak egy hologram. Gondolom azért választotta pont azt, mert Shepard-ön nagyon mély benyomást tett ennek a gyereknek a halála. [ Szerkesztve ]
-
Cheesy
őstag
Végigértem az Ultimate Collectors Editionon, mind a 15 DLC-vel, amit tudtam végigvittem, de még így is maradt olyan galaxis ahol nem jártam (csak bolygóscan, wreckage salvage lett volna szvsz). Még február elején kezdtem hozzá, dehát munka mellett kevés idő jut rá
Szép volt, jó volt, nagy űrt hagyott a vége. Anno frissen végigjátszottam, még DLC-k nélkül, de a végekből csak azt az egyet láttam, amit akkor választottam: halál a Reaperekre. Most meg odaérek, hogy dönthetek mi legyen, erre kapásból hátrafordulok és főbelövöm az AI-t. Legrövidebb befejezést kaptam mind közül. Ígyhát youtubeon végignéztem a maradék 2 befejezést.
Elgondolkodtató befejezések, de szerintem csak kettőnek van értelme, a pirosnak és a főbelövésnek.
Maga a koncepció és a történet alapja, a ciklusok hatalmas ötlet. Nagyon kitettek magukért az írók/alkotók. Rengeteg tartalom van a játékban szétszórva, mivel próbáltam mindent véggolvasgatni, ezért tarthatott olyan sokáig, míg végigértem rajta Az első végigjátszás során nem emlékszem, hogy ennyi részletet mondott volna el az AI, gondolom az extended cut miatt volt most ennyi info, de a Leviathan DLC is hozzátett sokat.
Egy élmény volt, életem néhány nagy játéka között van a trilógia.
Kíváncsi vagyok lesz-e folytatás. (És tartok is tőle.)[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
vitaro
senior tag
Szintén ősfan vagyok, az első rész az all-time kedvenc játékom, pont ezért sokkal kritikusabban állok a folytatásokhoz, mint más programok esetében. Már a kettőnél is húztam a számat egy-két dolog miatt, de azt még nagyon tudtam szeretni. Pedig igazából ott rontották el az egészet. Azt a részt annak kellett volna szentelni, hogy a Reaper-ek megállításának módját kutatjuk, ehelyett azonban csillagközi Chemotox módjára pusztítottuk a bogarakat, a fő történeti szál pedig egy fikarcnyit sem haladt.
Ennek köszönhetően kaptuk meg a semmiből a Crucible-t, amit egy hihetetlenül amatőr húzásnak tartok. Legalább próbálták volna egy kicsit kreatívabban bevezetni. Mondjuk szükség lehetett volna a Shepard fejében lévő Cipher-re, hogy hozzáférjenek az archívum eddig zárolt részeihez (esetleg a Cerberus ezt kinyerhette volna a Lazarus-projekt közben) vagy legalább megjátszhatták volna azt, hogy az emberiség régóta ül a terveken és építgeti csendben az eszközt, ami szülhetett volna némi plusz politikai feszültséget a fajok között. De nem, letudták annyival, hogy "Jé, itt vannak valami ősi ketyere vázlatai, nem tudjuk mit csinál, de építsük meg, majd csak lesz belőle valami!" Zseniális.
Akkor ott vannak maguk a Reaper-ek. Roppant kíváncsi lennék rá, hogy miért nem rohanták le a Citadel-t. Az a reléhálózat központja, ha elfoglalják, megbénítják az egész galaxist! (A Normandy ettől függetlenül használhatta volna a reléket az IFF-nek köszönhetően.) Netán megsértődtek, mert nem sikerült egyből odateleportálniuk? Csak akkor foglalták el mikor az Illusive Man elment hozzájuk árulkodni...
A korábbi döntéseinknek jóformán semmi következményük nincs. Rachni királynő? Tanács? Collector bázis? Nem számít, hogy mit csináltunk velük. A királynő valamilyen csoda folytán akkor is felbukkan ha megöltük, a tanács esetében mások töketlenkednek, a bázis meg talán pontszámok formájában jelenik meg.
A küldetések Tuchanka és Rannoch kivételével felejthetőek, a mellékküldik meg egyenesen felháborítóak. Némi hallgatózás után ki kell lőni egy szondát. Még az elcor diplomaták kimentésénél is! Biztos nagy erőfeszítésükbe telt ezeket kitalálni. Az utolsó küldetés szintén egy nagy nulla. Egy óriási kihagyott ziccer. A suicide mission a Mass Effect 2-ből körberöhögi. Arra számítottam, hogy annak a nagy tesója lesz majd ez, erre ezzel szúrták ki a szemünket.
Egyébként nem érzem megalapozottnak a játék emberiség-központúságát. A sötét anyaggal együtt kukázták az emberek genetikai különlegességét is, szóval semmi nem indokolja, hogy a Föld legyen a galaxis közepe. Semmivel sem különb, mint bármelyik másik faj anyabolygója. Miért egyezik bele mindenki, hogy segít visszaszerezni, miközben a saját otthona lángokban áll? Egészen a történet végéig nem volt ott a Citadel...A befejezésről nem mondanék semmit, részletesen kitárgyaltuk anno, az én szememben az már csak a pont volt az i-re.
További dolgok amik zavartak: irgalmatlan mennyiségű automatikus szövegelés, minden Reaper úgy nézett ki mint Sovereign, Tali fényképe (OMFG!), nem létező inventory, igénytelen grafikai megoldások, vacak animációk.
Röviden ennyi. Sajnálom is meg nem is, hogy ilyen lett a játék, egyrészt dühít, hogy így ért véget a kedvenc sorozatom, másrészt örülök neki, mert máskülönben nem kezdtem volna el multizni. És akkor most nem ismerném azt a maroknyi játékost, akikkel a mai napig jó barátságban vagyok.
Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit
-
#58450688
törölt tag
válasz vitaro #12371 üzenetére
Jó volt olvasni a hsz-edet, sok mindent megfogalmaztál, ami eddig csak halványan derengett bennem, mint egy kezdődő fogfájás. Nekem a második rész a kedvencem, a 3 részt én is ősszecsapotnak éreztem, ami nyilván nem így van, hiszen egy ilyen monumentális alkotásnál előfordulhatnak logikai hibák,legalábbis a történetben Viszont a játékmenet kész röhej, szaladni elöre és lőni a klón Cerberus katonákat, akik annyian vannak, hogy a második világháborút is könnyű szerrel megnyerték volna. Mindegy is, remélem a 4. rész valóban olyan eget rengető lesz amennyire ígérgetik. Már azt sem bánom, hogy nem Shepard-ról szól majd. Mivel saját karakterrel játszottam a trilógiát komolyan kötődtem a csajhoz, azt hiszem, nem is tetszett volna ennyire a játék ha csak a gyári férfi Shepardal menetelhettem volna a győzelem felé. Azt én is utálom, mikor menet közben változtatnak egy történetszálon, vagy mint pl a sorozatoknál szokás, előhúznak a kalapból egy karaktert a múltból, vagy egy eseményt, amiről eddig szó sem volt, mintha hirtelen írót váltott volna a széria. Azt, hogy a 3.rész végére Shepardnak meg kellett halnia, soha nem bocsátom meg, és tuti, hogy az első rész végén, még nem tervezték így lezárni a sorozatot. Még a második részben is azt éreztem, hogy a készítők szinte bálványként rajonganak saját maguk által megteremtett hősért, mintha a saját gyermekük lenne. Nehéz elképzelni számomra, hogy ez lett volna az eredeti elképzelés, Shepardot illetően a játék második részének készítése közben.
-
Chabe89
addikt
válasz #58450688 #12373 üzenetére
Ha meg minden happy end lett volna akkor meg az lett volna a baj, hogy nem kell áldozatot hozni. Ahogy Mordinnak meg kellet halnia úgy Shepnek is meg kell. Szerintem nincs ezzel semmi baj. Pláne, hogy nem is tudod biztosra, hogy meghal, mert ugye fellélegzik. Talán én azért nem bánom ezt ennyire, mert szeretem ha kicsit nyitva hagyják egy történetnek a végét és nem rágnak mindent a számba, hanem rábízzák a képzeletedre. Mondjuk lehet csak én olvastam túl sok A.C Clark regényt és ehhez szoktam.
-
#58450688
törölt tag
válasz Chabe89 #12374 üzenetére
Talán igazad van. De az én szemszögemből nem lélegzik fel. Pont ezt írtam fentebb, hogy utálom mikor előhúznak valamit a kalapból menet közben, vagy utólag változtatnak valamin. Eredetileg szó sem volt fellélegzésről, ki akarták nyírni a készítők és passz! Csak később a játékosok nyomására tették bele ezt az "opciót" De aki a DLC-k megjelenése előtt játszott vele, és utána nem is hallott többet a játékról, annak Shep halott. Ez olyan mintha Lucas utólag beletenné a stroyba, hogy ja Darth mégsem hall meg az extra 4K Star Wars videó verzióban. (Én Asimovon nőttem fel ) Én szeretem a happy endet Ha depire vágyom akkor a tv-t kapcsolom be, és nézem a fos müsorokat, híradókat
[ Szerkesztve ]
-
#58450688
törölt tag
Készülő Sci-fi túlélő horror Mass Effect hangulatú pályákon: [link]
[ Szerkesztve ]
-
#58450688
törölt tag
És egy OFF. Nem a szokásos Mass Effect zenét hoztam, de böngészéshez nagyon kellemes
[link] -
Chabe89
addikt
válasz #58450688 #12375 üzenetére
Régen volt már, de sztem a fellélegzés a destroy endingnél nem utólag lett berakva. Ha mégis akkor valaki úgyis kijavít. Korábban már írtam, hogy nekem a másik 2 (3) befejezés nem opció. Kék befejezés egy vicc. Az egész trilógia pofán köpése szerintem. Zöld befejezést még úgy ahogy elfogadhatónak tartom, mert véleméyem szerint ezt szánták amolyan "happy end"-nek méha Shep meg is hal. Szétlövöm a gyerek fejét befejezés szintén egy vicc. Csak az választja ezt akit teljes mértékben felb@..ott a 3. rész kivitelezése.
Piros befejezést sem azért szoktam választani, mert ott fellélegzik és van még remény, hogy életben van, hanem azért, mert már az első részben érzed, hogy ez a helyes. A 3. részre meg egyértelművé válik számomra, hogy más igazi megoldása nincs a dolognak csak ha elpusztítod a végén az összes szintetikust (még ha részben te is az vagy).Számomra egy hős akkor lesz igazán hős, ha képes ilyen döntéseket is meghozni, hogy feláldozza magát, hogy más túlélje etc. Úgy gondolom nem lett volna jó befejezés, hogy a végén kapunk egy csomó kitüntetést és öregségünkre az ágyban fekve pusztulunk meg vagy elsétálunk/lovagolunk/repülünk a naplementében. Személy szerint én hiányolom azt az atmoszférát a 2. és 3. részből ami az 1. részben volt. Kiölték a többi részből ezt a titokzatosságot, azt, hogy az ember mindig többet és többet szeretne megtudni a kaszásokról meg úgy általában az univerzum furcsaságairól.Ne nézz hiradót
-
addikt
válasz #58450688 #12375 üzenetére
Nem igaz, hogy a fellélegzés a DC-vel jött, benne volt már az eredeti játékban, csak nehéz volt előhozni, mert sok WA kellett hozzá (multi nélkül nem is lehetett). A DC-ben csak lecsökkentették a követelményt, meg jöttek ki még DLC-k amik adtak WA-t, azért lehet könnyebben megtalálni. De a videók között ott volt már a DC előtt is (tudom, mert végignéztem őket játékon kívül, nem is értettem pontosan mit is látni).
Szerintem tök jó dolog hogy Shepard meghal a végén. A hollywoodi über-happy-endet nagyon utáltam volna. Nekem se tetszik az összecsapott vég (a sötét energiás sokkal jobb meg sci-fisebb lett volna), de elég jók lettek azért megoldások a három színnel, főleg a DC-s képregényes kiegészítésekkel a végén.Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
#58450688
törölt tag
Na akkor én tudtam rosszul. Ha nem kötődtem volna érzelmileg ennyire a karakterhez, engem sem rázott volna meg Shepard halála. Másokkal ellentétben, én soha nem játszom férfi karakterrel, ha lehet választani, mert nem akarok azonosulni vele, de aggódni érte igen, és egy szerethető női karakter aki még badass is, ki tudja váltani belőlem ezeket az érzéseket. Most az Isolational játszom, és talán azért is tetszik annyira, mert szimpi benne Amanda, Ripley lánya. De ez az én hülyeségem. De ha mindenre rábólintok is, akkor sem veszi be a gyomrom a "kiírtunk mindenkit, mert különben ti nyírjátok ki magatokat hyper béna fő szálat. De már sokszor ki lett beszélve. Okés de akkor jó lenne legalább a 4. részben említés szintjén megemlékezni a galaxis megmentőjéről,elvileg, ha jól figyeltem annak a világnak a folytatása lesz, időben, és cselekményben, elképzelni sem tudom, hogyan valósítják meg azt, hogy annyi féle lezárása lehetett a trilógiának.
Egyébkét értem én, hogy meg kellett halnia de a végén a gagyi rákészülés, nagyon eröltett volt számomra, mindenkitől elbúcsúzni stb..mint amikor a Walking Dead-ben kinyírnak egy fő karaktert, már az elején lehet tudni Ezt mind nem fikának szánom, mivel számomra is a világ legjobb játékaEgy tisztelgés a +gyári" női karakter elött ezzel a zenével baromi badass: [link]
[ Szerkesztve ]
-
#58450688
törölt tag
Egy kérdés. Nem találok rá választ, pedig tuti volt már róla szó: A Mass Effect 4 ben, lehet majd Női karakterrel is játszani? Mert eddig ez volt jellemző a sorozatra, csalódott lennék ha ezen változtatnának!
Badass Femshep video: [link]
-
-
_Gugu_
tag
Megint elővettem a játékot, viszont adódott egy kis problémám.
Nagyon durva FPS droppom van néha. (kb meg áll a játék), a gépnek elégnek kéne lennie bőségesen.Esetleg valakinek valami ötlete?
-
Ryder62
őstag
Elkezdtem újra a ME3-at, ami rögtön szemet szúrt, hogy eszméletlen gyors a tempója.
A Cerberus katonák csak úgy szaladgálnak jobbra balra, de Shep mozgása is extrém gyors: 1 seces újratöltés, átmászások, oldalra vetődések stb.
Szvsz a ME2 kicsit reálisabb bár tényleg lassabb, lomhább a játékmenete. Szerintem már megszoktam a ME2-t a másfél év alatt
Nem csoda hogy pár Batarian husk legyőzése az elején már kihívást jelentett
-
#58450688
törölt tag
válasz Ryder62 #12395 üzenetére
Igen kicsit Árkádosabb az egész játékmenet, próbáld ki easyn. A legtöbb pályát végig lehet csinálni egyetlen lövés nélkül, meg sem tudnak sebezni. Csak oda mennek hozzád, és ütnek 0 hatással ráadásul engem idegesítenek ezek a Cerbereus clone katonák, ettől olyan semmilyen a játékmenet, üres bábok az ellenfelek. Nekem is sokkal jobban bejött a 2 játékmenete, harcok stb.
-
#58450688
törölt tag
Remélem a 4. rész legalább ilyen minőség lesz, mint ebben a Star Citizen videóban a felétől lehet tapasztalni. Észbontó! [link]
-
AAtt1la
aktív tag
válasz #58450688 #12397 üzenetére
Minőség alatt mit értesz?
Ilyen részletesen kidolgozott helyek biztos nem lesznek 1000 számra benne,de mivel nem űrszimulátornak készül,talán el lehet nézni neki.A történet viszont valószínű,hogy nem kicsit lesz jobb,a karakterekről meg ne is beszéljünk.És attól igazi egy ME.[ Szerkesztve ]
-
#58450688
törölt tag
Összeraktam egy Tribute Femshep videót, baromira tetszik ez a zene! a csaj a Femshep-em face model-je.
És nagyon szeretném viszontlátni a 4. részben is, ha már a trilógiát vele toltam
[link]
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- iPhone topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- Óra topik
- További aktív témák...