- Mobilinternet
- Microsoft Outlook topic
- Bittorrent topik
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- ASUS routerek
- HBO Max & OD topic
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- TP-Link Archer C5 - AC1200 router
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz cappa72 #262325 üzenetére
Nem biztos, hogy az x16szr-ben is van... de a C-vel kezdődő motorkódú Astra F-ekben még volt (GSI-ben is) "oktánszám dugó", ezzel 91 és 95 vagy 95 és 98 oktán között lehetett váltani. Jobb képet nem találtam róla: [link] .
Érdemes megnézni, van-e ilyen benne, és jól van-e beállítva.A GSi 16V-ben - úgy emlékszem - szemből nézve valahol a motortér jobb felső sarkában van, kb. 5-8 cm közötti lehet a mérete.
-
válasz cappa72 #262356 üzenetére
A dugattyú még mielőtt felérne a legmagasabb pontra begyullad az üzemanyag az égéstérben és hirtelen lök egyet a dugattyún. Nem jókor gyullad be az üzemanyag és túl gyorsan. Ezt kívülről úgy hallod, hogy kopog. Ennek okozói: nem jó a keverék képzés, rossz minőségű az üzemanyag, rosszkor gyújt a gyújtó gyertya, üzemanyag marad a hengerben ami nem ég el, öngyulladás, ezek motor típustól is függnek
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
MC Pite
veterán
válasz cappa72 #262598 üzenetére
És melyik kerék milyen nehéz?
Képeken sokat nem látni, de én most szabályoztatnám lightosan a hátsó tárcsákat, betétet egy üveglapon picit felcsiszolnám, és mehet vissza, hogy ne legyen ilyen, mert akkor tárcsa+betétcsere a következő.
És/vagy mikor megy vissza a téli, betétek kijöhetnek, pálya megtalarít, leheletnyi rezes zsír mehet a betét oldalára ahol csúszik, mert az is lehet az oka hogy ilyen.
Plusz elől dobbetet hátulját félrehúzni, hogy van e mögötte komposzt ami rohasztja a küszöböt, vagy szépen kifolyik.Szerk: Ha ugyanakkori gyártás és minőség, akkor mehetne előre a 6mm-es, egyébként ahogy csináltad, hátra menjen a jobb.
TRW jó.
Amúgy sokad dob az autón, ha lepucolod a rozsdát a fékről, de úgy már közel 2 óra lesz .[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz cappa72 #262601 üzenetére
Így van, fél-egy mm szezononként amivel jobban kopik elől átlagban.
Ha felcseréled esetleg a nyárikat, a pótkerékkel is összemérheted, legalább az is felfújod .
Nejemet mióta a 208 megvan (2020 ősze) félévente ugratom. A nagyobb autón 2 szett van, övén 4S, és a hétvégi program tervezésekor feldobom neki a kerékcserét, és idáig mindig benyalta (sóhaj, magában elkönyveli hogy fél napig nem lát, mert kereket, féket, garázst, kereket takarítok).
De az övét offseasonba centíroztatom, akkor van első hátsó csere is.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
veterán
-
veterán
válasz cappa72 #262689 üzenetére
A 3.,6.,7. fotón látható betét még használható. Ha első fék, úgy az erős fékezés segít. Feltéve, hogy nem kopott nagyon félre a betét, és azért rozsdás a tárcsa külső része.
Szerk: A fotók azt sejtetik, hogy a tárcsa meglehetősen vállas már. Legközelebb azt is cserélni kell majd a betéttel együtt. Addig még van pár tízezer kilométer.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz cappa72 #262926 üzenetére
1 óra onnantól kezdve, hogy kiszálltam a kocsival odáig, hogy már csak be kell szállni. Pakolással, nyomásellenőrzéssel, pótkerékkel, az elrakott kereket 1,5 bar-ra szoktam leengedni.
Légkulcs, krokodilemelő, nyomatékkulcs, acélfelni, dísztárcsák.
A kerekek szárazak, de nincsenek takarítva, ápolva. Állványon vannak letakarva.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
tboldi
nagyúr
-
MC Pite
veterán
válasz cappa72 #262926 üzenetére
Kerékcsere kb 45 perc. De sose csak ezt csinálom, csavarok, fékek takarítása, esőelvezető takarítása, így inkább 2 óra, plusz a kerék takarítás.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
ArthurShelby
addikt
válasz cappa72 #263159 üzenetére
Bp-en sztem jó a tömegközlekedés, bár néha kicsit büdös.
Viszont Miskolcon pl sztem sz*r: drága és ritkán jár. Ha megyek a vonat sztem full jó (mostanában hiba nélkül 2 óra alatt lenn van), viszont ott városon belül kavirnyászni tömegközlekedéssel... Ezért néha már inkább kocsival megyek le bp-ről.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz cappa72 #263221 üzenetére
A típusazonos darab azért lehet jó ötlet, mert jó eséllyel azon hasonlóan kemény a lakk, így lehet egy viszonyítási alap, hogy milyen pasztával és koronggal érdemes kezdeni a tesztet, megcsinálni az elemet az autódon.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Vismajor01
addikt
-
tboldi
nagyúr
válasz cappa72 #263592 üzenetére
Ha átrakod az Alfába, figyeld, hogy ne világítson vagy villódzzon halványan kikapcsolt állapotban. Én márkás LED-ekkel is belefutottam ebbe (Osram, Philips).
Egyébként a kesztyűtartóba és rendszám fölé is W5W megy. Legalábbis a MiTóban, de gyanítom, a Giuliettában is.
[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
válasz cappa72 #263601 üzenetére
Amúgy nem csak hobbiból próbálgatom az Astra esetében a LEDhetőségeket.
A villanykapcsoló jellemzően hamar megdöglik, ismert hiba. Szimplán elég (nem úgy értve, hogy elegendő, hanem hogy elfüstöl) a csati, mert elég nagy Amper szaladgál át. Hátha a ledesítéssel nyerek pár Watt-ot. Csak az első helyzetjelzőnél (apukám azt mondta, hogy "városi világítás") 8W, 0,66 A. A hátsónál is lehet 0,4A, Az már 1A. Ha ezzel sikerül megnövelni az élettartamot, akkor már elértem vele vala vele valamit.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
Új hozzászólás Aktív témák
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Crohn betegség
- Főzőcskés topic
- Battlefield 2042
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- Futás, futópályák
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest