- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- Aliexpress tapasztalatok
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- PHP programozás
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mobilinternet
- DIGI kábel TV
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Milyen routert?
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz #89309696 #142408 üzenetére
Úgy is sokan mondják, hogy a Jazz nőies autó.
Amúgy múltkor sikerült megnyikkantanom a CC+-okat itt balra kanyarodva. Kb. 40-nel mehettem, már sárga volt a pilács.
Ráadásul van rajta hópihés hegy, meg empluszess, úgyhogy gyakorlatilag téli gumi.szerk.: Most nézem az excelt, ott volt Gondi Peti is a K20-as Jazz-zel.
[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
válasz #89309696 #142430 üzenetére
Persze , ez volt . Úgy látszik a tulaj már nem is nagyon szereti a szeretett kis autóját -5 le miatt . Lehet , ha nem 35 fok hanem csak 20 , akkor meg is lett volna a teljes ménes . Persze ez csak feltételezés ...
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Akula
őstag
válasz #89309696 #142457 üzenetére
Debrecen, Nyíl utca. Már kb. 20 évvel ezelőtt is tervben volt, hogy a Bem tértől a Csapó utcáig kialakítanak egy dupla kétsávos utat ami a 33-as, 35-ös utak forgalmár rávezeti a 4-esre a városon belül. A Nyíl utca volt a szűk keresztmetszet. Nem sikerült megállapodni, maradt minden a régiben. Mert hiába ajánlottak fel azokért a putrikért 25 millát ami tíz évvel ezelőtt azért elég száp kása volt, ha egy udvarba be volt jelentve 30 család átlag 90 pulyával. Azoknak a lakhatását nem lehetett megoldani.
Szóval szerintem ez mind hely és idő kérdése és mennyire fontos az építés. Ja, meg melyik ügyvéd védi a perközösséget."Akula Sub, ready for the deep!"
-
SzlobiG
félisten
válasz #89309696 #142557 üzenetére
Az Érdi emelkedő kultikus szakasz, ott már halt le jó pár autó, meg szakadt el vezérlés is.
Apropó ma azt hittem megfőzöm a kis 208-ast M7-en emelkedő közbe egyszer csak elkezdett lassulni gondoltam a szokásos nem bírja az emelkedőt klímával aztán látom a víz 110 fokos...
Az M6-on hazafelé már rendben volt, de hátszéllel jöttem amit láttam a fogyin is, valszeg vízpumpás lesz, mert már volt ilyen tünet másik ilyen autón.
[ Szerkesztve ]
-
hentes555
senior tag
-
tboldi
nagyúr
-
veterán
válasz #89309696 #142838 üzenetére
Megnéztem, rosszabbra számítottam.
(#142850) Jorus : Nem tudom; mert A.) letöltött kép, B.) csak egy pillanatra gyorsultam fel és épp a kamera ment a telefonon.
A gyári vége 230; mint látni, alulról karcolja a 4000 rpm-et, ahol a max. teljesítmény lakozik - így tippre óra szerinti 238-240 lehet a valós 230.
160-ig szépen megy, ott hirtelen lekapcsol az elektromos hajtás (mínusz 200 Nm), és lesz egy 2 tonnás dízeled, ami be tud lendülni, de nem fickándozik.[ Szerkesztve ]
-
sutszi
veterán
válasz #89309696 #142922 üzenetére
Az igazság néha fáj...de attól még igaz. Bár elismerem relatív. Mert Zimbabwehoz képest isten császárok vagyunk...
Kicsi a merítési mintánk topiklakóknak, de már az bőven sok szerintem amit mi látunk itt és szörnyülködünk.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
-
-
-
tboldi
nagyúr
válasz #89309696 #142960 üzenetére
Még egyszer annyi mutatója van, mint nekem.
"Szerelmeim mind a műszerek, imádom azt, ahogy összekuszálnak."
[ Szerkesztve ]
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #89309696 #142990 üzenetére
Na, már az előző képnél (km óra) hiányoltam az üzemóra számlálót Nekünk az MTZ adagolójában volt, hogy elromlott a nyomástartó szelep, szóval minden indításnál pár fordulat egyből, utána Rudolf Diesel emlékperc, és utána egész tűrhetően beröffent. Mondjuk általában utóizzítottam is, generál előtt (törött gyűrűvel) néha nehezen ébredt az egyik henger
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #89309696 #142994 üzenetére
Milyen gyertya van benne, valami egyedi cucc, vagy kommerszebb kialakítású? Anno kamrás Citroenben fater sorra cserélgette, aztán egyszer megunta, és vett egy gyári garnitúrát bele (Bosch talán). Utána pár év használat, 8 év állás, és még mindig jók Golfban 300k-nál még gyári és nincs indítási gond, de ő csak 5 fok alatt izzít rá, nameg DI.
Pár éve, mikor a dupla fűtőszálat cserélték a sütőnkben, az egyik még jó volt, csináltam is belőle kis kartermelegítőt, de a rezsós megoldás tényleg hatékonyabb lehet T25-höz néha előkapjuk, ha már van, de MTZ-n ott a vízmelegítő. Előbbinél elég erősen megvolt a rossz porlasztó dolog múltkor, rugó el volt törve... aztán csak akkor derült erre fény, mikor a főtengely is megrepedt. Most belegondolva az is DI, izzítás lekötve, dekompresszorral jól indul mindig. Főleg a Golf óta már kevésbé kéne bármi kamrás, inkább a direktek.
-
grizlisandor
addikt
válasz #89309696 #142688 üzenetére
Találkoztam az autó kézikönyvével és kikerestem az erre utaló részt(katt)
Kiderült, hogy 98 ismeri a kocsi, csak azt itt Viharsarokban nem lehet tankolni, 95 vagy 100 prémium van.
-
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz #89309696 #143136 üzenetére
Igen, megnézed a Subaruk is sokat esznek pont az AWD miatt. Pedig súlyban nem is feltétlen nehezebbek mint bármelyik kortársuk.
Torsen is egyre kevesebb modellben van az Audi családon belül is, nem csak azért mert drága rendszer hanem mert a hajtási vesztesége magas (fogyasztás és CO növelő). Pedig az a legjobb rendszer mert az nyomatékkülönbségre reagál mechanikusan, attól gyorsabb nincs.
Egy jól kivitelezett villanyhajtás is rendben van. Nálunk a telken ha leesik a hó oda kell a jó 4WD. A szomszéd V60 Phev-je feljött simán ott ahol a 4x4-es Octavia mk2 nem ment fel.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz #89309696 #143136 üzenetére
Esetleg elsőhajtású belsőégésű hibrid ami nem a főtengely után használ villanymotort, hanem a hátsó keréknél féltengelyen át, de sok a kompromisszum és az is marha drága lehet. Talán a Hondának van ilyesmije, de az nem pont emiatt.
A PSA (korábbi Peugeot 508, 3008) hibridje ilyen és a korábbi Volvo V60 D6 is; a jelenlegi Volvokat nem tudom, de szerintem azok is így működnek, hogy a hagyományos motor az első tengelyt, a villany a hátsó tengelyt hajtja.
(#143144) EQMontoya: A 300-ban azért több tarcsi van, cserélném. Főleg ha létezik belőle manuális, mert ha jól értem, városban nem használnád.
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz #89309696 #143208 üzenetére
Tudom, mindig van indok miért is nélkülözhetetlen az autó egyeseknek. Lehet oltani, de amíg a közlekedés egy közösségi játék, addig egyáltalán nem érdekelnek ezek az indokok.
A videón szereplő autó sem tegnapról mára lett roncs, éves minimális befektetéssel az állapotát elfogadható állapotban lehetett volna tartani. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #89309696 #143208 üzenetére
Én úgy látom, hogy ez a műszaki csak MŰ.
Csak úgy van, értelme nem sok, ha ilyen járgányok az úton lehetnek, de a pénz, amit befizetsz, főleg amiatt (is) van, meg a szabályok, meg az EU miatt is meg minden, de főleg az adó...mindegy.De az ilyen a kiskapukat (hogy egy roncs így átmehet egyáltalán egy MŰSZAKINAK nevezett vizsgán, ahol már a szervizajtó előtt buknia kellene), nos a kormány direkt hagyja nyitva, mert 1 perc alatt hozhatnának olyan döntést abban a baromi szép házban, hogy az autók fele (de lehet, hogy több) többet nem mehetne ki az utakra, amíg meg nincs javítva, legalább annyira, hogy ne lehessen azt mondani rá, hogy k....ra balesetveszélyes(ek). De erre az embereknek (többség) nincs pénzük! Vagyis, ha ez megtörténne, abból népharag lenne, és a népharagból már lenne "más" is.
A magyar sok x@rt lenyel (sajnos), viszont amire rögtön "ugrana" az az autója kinyírása lenne, talán még jobban, mint a net áremelés. Tudják ezt ott fent...
Viszont akkor ezek szerint nagy ívben le is tojják azt, hogy Te, én, Mi, akiknek rendesen karban van tartva az autója, ezekkel a kiskapukkal a MŰ-szaki vizsgán átengedett gagyi roncsokkal, konkrétan életekkel "játszanak".
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- PayPal
- Legion Go: kézikonzol a Lenovótól
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- Melyik tápegységet vegyem?
- Xbox Series X|S
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- Starfield
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen