-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
hentes555
senior tag
Sziasztok!
2002-es swiftre kellene ablaktörlő olcsóért, most a zöld dobozos Valeo minden törlésnél nyekken egyet, amikor a szélső holtpontról elkezd visszafelé jönni a lapát, bármennyire is esik az eső, plusz a bal lapát alja elég nagy kitéréssel remeg jobbla-balra amikor megy az ablakon.
Bosokot lehet kipróbálnám, azt hol tudok a legolcsóbban venni? Nekem G Astrán az volt, semmi bajom nem volt vele.
Esetleg ha tudtok más lapátot, ami olcsó és fasza, arra is lehet ránézek.Szerk: Ja és a swifthez elég a sima edition, nem kell multis adapteres ugye?
[ Szerkesztve ]
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
hentes555
senior tag
válasz tboldi #133664 üzenetére
Köszi a választ!
Még átgondolom, meg utánaolvasok ennek a GoodYearnek. Mondjuk ahogy olvasgatok, nem egyszerű téma ez az ablaktörlő ügy, van akinek tökéletesen, van akinek meg nem vált be. Aztán ki tudja, hogy most a különböző üvegek íve miatt vagy a minősége szór ennyire. Mindenesetre nekem még mikor megvolt az Astra, akkor azon nem emlékszem, hogy nyikorgós lett volna, pedig volt, hogy ráküldtem nem túl vizes üvegre is.
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
hentes555
senior tag
Nos, újabb kérdés ablaktörlő ügyben. Van helyben egy direkt Suzukikra specializálódott bolt, ahol találtam 2500-ért gyári ablaktörlő szettet a swfithez. Az vajon jobban megéri, mint a Bosoko? Sose vettem még gyári lapátot semmire..
[ Szerkesztve ]
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
hentes555
senior tag
válasz aero. #133729 üzenetére
Hm, nem tudom ezeket is hamisítják-e már vagy hogy van, csak kerestem még lapátokat helyi autós boltokban és akkor találtam meg: [link] . Google értékeléseknél nagyon jókat írnak erről a boltról, azért is néztem szét a kínálatban.
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
hentes555
senior tag
Sziasztok!
Autómentést fizeti a biztosító ha a másik elismerte a hibáját?
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
hentes555
senior tag
Valaki tudja esetleg, hogy egy gazdasági totálkárra tört, 2003-as ezres swiftért kb. mennyit fizet a biztosító?
Ma volt egy viszonylag szerencsésen végződött balesetünk, mert sértetlenül szálltunk ki.
2x2 sávos úton mentünk, mi a külsőben és a belsőből egy kamionos ránkhúzta a kormányt, befordított maga elé, majd tolt maga előtt, végül a másik oldala felé fordult ki az autó előle. Bal első-hátsó ajtó, küszöb, első sárvédőt nyomta meg, valamint elszállt a kormánymű, a kormányt gyakorlatilag ellenállás nélkül tudom forgatni a kerék mozdulatlansága mellett.."Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
hentes555
senior tag
Köszönöm mindenkinek a választ. És igen, a legfontosabb, hogy a csodával határos módon, de egyetlen karcolás nélkül szálltunk ki.
Igazából a GTK-t nem mondta még ki senki, csak nem tudom mennyi eséllyel lehetne helyre tenni és ússza meg GTK nélkül. Másrészt viszont félek is kicsit, hogy ha sikerül is összerakni, akkor sem lesz már olyan (újabb ütközés esetén, bár reménykedem, hogy nem lesz másik), főleg, hogy a küszöböt is megnyomta egy 20 centis részen.
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
hentes555
senior tag
-
hentes555
senior tag
Sziasztok!
Hülye kérdés, de fontos: Egy 3 ajtós Punto II-be valahogy be lehet forgatni egy 5 ajtós Swift (2003) első+hátsó ajtaját?
Debrecenből kellene elhozni valahogy Mátészalkára a két ajtót, de sajnos csak ezt a vonóhorog nélküli Puntot tudnánk elkérni rokonoktól, amivel esetleg el tudnánk hozni őket."Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
hentes555
senior tag
Sziasztok!
Barátnőm apukájának keresnék a 2003-as swiftjéhez valami hasznos autós kiegészítőt ajándékba kb. 5k-ig. Gondoltam ilyen emelt fényerejű izzóra, ebből tudtok ajálani olyat, ami belefér az árba és jó fényerő/élettartam aránya van?
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
hentes555
senior tag
Sziasztok!
Apósom 2003-as swiftjében nyikorog a bal hátsó ajtó elég erősen. Ránéztem a zsanérra, nagyon kicsit felületi korrózió is látható rajta. Hogy lehet megcsinálni? Csiszolópapírral dörzsöljem le a rozsdát, aztán kenjek rá valami olajat/zsírt? Melyik lenne a legjobb? Van itthon gépzsír, 10w40-es olaj, 80w90-es hajtóműolaj, valamint egy fűkasza hajtásba való grafitos zsír.
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
hentes555
senior tag
Sziasztok!
Olyan gondom lenne, hogy van egy 200-as Swift, rajta gyári lökhárító. Pár éve már nem volt használva, a horog sem volt belerakva. Most megpróbáltam rárakni, de nem igazán jött össze, egyszerűen sehogy nem akar bemenni teljesen a helyére, csak kb. félútig. Az autón levő furat belseje és a horog rész szára is enyhén rozsdás volt a felületén, ezt csiszolópapírral lecsiszoltam, mostmár szép fémtiszta, mégsem akar belemenni.
Mi a g*ciért nem megy?"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
hentes555
senior tag
válasz molnarpeter #168249 üzenetére
Nem kulcsos, csak van egy cső, amibe bele kell dugni a vonórudat, majd keresztültolni rajta egy biztosítással ellátott szeget.
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
hentes555
senior tag
Sziasztok!
Hülye kérdéssel jelentkezem: Vettem egy használt autórádiót egy 2003-as Swiftbe, aztán most beszerelés után vettem észre, hogyha a gyújtás le van véve, akkor is az egyik gomb alatt van egy kis izzó ami folyamatosan ég. Egy ilyen mennyire tudja leszívni az akksit? Elég gyakran járok vele napi szinten, de ritkán előfordul, hogy mondjuk egy hétig sincs beindítva.
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
hentes555
senior tag
Sziasztok, Kellemes Karácsonyi Ünnepeket minden fórumozónak!
Nem tudom jó helyre írok-e, de lenne egy Fiat Ducato 2012, ami mikor máskor, mint Karácsonykor szarik be. Annyit csinál, hogy a kulcs elfordítására a visszajelzőlámpák világítanak ahogy kell, de az önindító meg sem moccan. Akku 12,2 V. Ezzel be kellene indulnia, nem? Illetve mit tudnék még megnézni itthoni diagnosztika címén? Gyújtáskapcsoló biztosíték OK."Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
hentes555
senior tag
válasz molnarpeter #186130 üzenetére
Akkor lehet ez lesz. Felvisszük Debrecenbe, az nincs messze és ott van a Bendox, akik önindító és generátor javítással, feújítással, pótalkatrészek forgalmazásával foglalkoznak, kérek tőlük majd ajánlatot. Tippre egyébként kb. mennyi lehet egy ilyen művelet?
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
hentes555
senior tag
Sziasztok!
Lehet noob kérdés lesz, de azt szeretném kérdezni, hogy van egy nemrég megörökölt 1.0-s Swiftem, amiből észrevehető mértékben fogyogat az olaj, kb. 0,5-1L/1000 km. Most elvittem egy ismerőshöz, felemeltük, körbenéztük. A motor alja/vezerlés felőli oldala eléggé olajsáros, valahol a főtengely szimering környékén juthat ki az olaj, illetve a szelepfedél tömítésnél is az utastér felőli oldalon egy kis részen olajos a blokk. Amit viszont észrevettem még, hogy hiába volt az olaj lecserélve, utána párezer km-rel már láthatóan sötét színű a motorolaj a nívópálcáról letörölve.
A kérdésem annyi lenne, hogy ez adódhat pusztán a tömítések/szimmeringek hibája miatt vagy itt már egyéb gond, pl. henger/gyűrű kopás, szelepszár szimmering hiba is jelen lehet?Most úgy terveztem, hogy a tömítések és vezérlés csere után feltöltöm majdnem teljesen valami olcsó olajjal, vettem bele egy Wynn's motortisztítót, az bele lesz öntve, aztán meghajtva a motor, majd olajcsere (Eneos hyper 5W40), illetve új olajszűrő megy bele, remélem jelentősen kevesebb lesz az olajfogyasztás megfelelő tömítettség után.
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
hentes555
senior tag
válasz hentes555 #250175 üzenetére
Fejlemény (negatív): Elvittem egy helyi "Suzuki specialistához" (Suzuki bontó, műhellyel), ahol lecserélték a vezérműszíjjat, szelepfedél tömítést, vezérműtengely szimmeringet. Délután érte mentem, már hazafelé is hallottam, hogy valami rendellenes hangja van, hazaértem, parkolóban motorháztető kinyit, megcsapott az égett műanyag szag (itt már kezdtem ideges lenni), majd a videón látható jelenség tárult elém: [link]
Nem tudom mennyire jó minőségű a videó, máshogy nem tudtam feltölteni, mindenesetre itt egy kép, a hosszbordásszíj konkrétan beleér a mellette levő műanyag fedélbe bammeg"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
hentes555
senior tag
Sziasztok!
Néztem egy Volvo S40-esről egy hirdetést , a képeken látható, hogy a hátsó lökhárító és a jobb oldali ajtó/küszöb sérült. Árban jelentősen lejjebb van a többinél, kb. 800e Ft-tal, felszereltsége is jó lenne (ülésfűtés, ködlámpa, stb.), színben borzasztóan tetszik, viszont nem tudom, hogy egy ilyen sérülést nagyságrendileg mennyiből lehetne helyrehozni, valakinek van tapasztalata ilyenben?
Vagy egyáltalán érdemes ránézni, hogy látjátok?"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- EA Sports WRC '23
- Futás, futópályák
- Politika
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Magyarországra is megérkezik az LG új okosmonitora
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- HBO Max & OD topic
- Villanyszerelés
- További aktív témák...