- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- A hírnévkezelési cég megígérte: eltünteti a rossz értékeléseket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- ASUS routerek
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- YouTube
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- eBay
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Aliexpress tapasztalatok
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #91992 üzenetére
Majd meglátjuk, tetszeni tetszik, de ez a konkrét példány nem eladó. Egyenlőre féket kell csinálni rajta. Csövek, tárcsák, betétek, féknyergek. Red stuff lesz elől, hátul. Elől fúrt zimmermann tárcsa, hátul teli. Majd csinálok képeket. Ez 1.8-as, a váltója kéne, a futóműve gyárilag egy rakás szar.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #91996 üzenetére
Az eleje nyúlós a hátulja meg ideges, de nem elég feszes. A motorban több van, mint amit a gyári futómű enged kiautózni. Ezért is törik halomra a Miatákat. Erre jön még nyáron a JR kompresszor.
Féket nem én választottam hanem a tulaj. Állítólag bevált kombó. Lesz hozzá komolyabb csövezés. Majd kiderül, mit tud.
Elférek benne, bár koppra van az ülés húzva,nem kényelmes, de meg lehet szokni. A szerpentinen elfelejted, hogy térdben szűk. A tulaj tőlem magasabb.
Utaskén félek benne, ha meg én vezetek állítólag keményebben hajtom, mint a tulaj. Elég sápadtan szokott kiszállni. Napi használósnak nem jó választás, viszont hétvégi autónak tökéletes, ha van hol hajtani.
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz EQMontoya #92085 üzenetére
De. Osztrák vagy német... már nem emlékszem.
Amúgy már mondtam asszonynak ,hogy lehet érdemesebb lesz hitelt felvenni egy jobb autóra, mert eddig ilyen 700-900k körül vettünk hitel nélkül,mert erre tellett. De ezekkel mindig sz.ptam. Jövőre valami 2 millió környi autót kéne venni, a mostani árának önerejével+hitel. Végülis minden napi bejárásra kell, fontos a megbízhatóság.
Kiszámoltam,hogy kb. 2 literes 100km-kénti üzemanyag megtakarítással 4 havi törlesztőt tudnánk kispórólni, így annyira nem fájdalmas.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
-
válasz EQMontoya #92149 üzenetére
nem csúnya az csak hipszter
belülről meg nem látszik kívül milyen csúnya, de mondjuk 1.0 T-vel az sem lehet egy nagy élmény belülről sem
mondjuk én már annyiszor láttam, hogy kezdem megszokni[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
válasz EQMontoya #92149 üzenetére
Nézegettem, fehérben még kiadja, vagy a fekete ami ápol és eltakar. Minden más szín, pl. a tegnap linkelt szürke is, szerintem nem annyira előnyös neki. Összehasonlítva hiába fiatalabb és lehet jobban megy, jobb a motor meg tágasabb, a Focus sokkal jobban tetszik. Mondjuk a napokban krvajóljött volna a lábbal nyitós csomagtartó, de ez évente 2x van...
BálnaGT BMW nem kéne, e39 540i igen
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #92170 üzenetére
Ha egyenes a tárcsa, oda nem jut be víz, mert ezt az üreget letakarja a betét.
Az a tácsa minden, csak nem egyenes, de az új tárcsával mérve sem lett sokkal jobb a helyzet, aztán megmértem a kerékagyat is és már tudtam, hogy zsebbenyúlós lesz... Az indikátor óra úgy forgott, azt hittem időgép.
[ Szerkesztve ]
-
mekker
őstag
válasz EQMontoya #92149 üzenetére
Nem tudom, hogy láttátok-e a Honda Insight conceptet , de tudnának ilyet is. Ez drágább kategória lesz, meg kevésbé kell összenyomni a formát, de azért a Civicnél nem is az arányokkal van a baj, hanem a részletekkel.
Még decemberben állt az utcán egy friss Type R, és egy 40-es fickó ülhetett benne. Hát én nem tudom, miért akarják ezt a boyracer feelinget kiscsaládosoknak eladni..Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.
-
válasz EQMontoya #92360 üzenetére
A kombi az autó. Minden más pótlék csak
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
szőröscica
addikt
válasz EQMontoya #92403 üzenetére
Jaja, tudom, hogy papírozni sem egyszerű.
Na, most ott tartok, hogy négy opció van:
-motorcsere: 250-300k maga a motor, plusz azon tömítéscserék, olajcsere, munkadíj: 600-ban talán megáll. Annyira nem szimp-ennek a gyűrűzése: 1M+ összeg, ha meg van bontva, akkor a vezérlésem is ki kell cserélni, hengerfejet rendbetenni, stb - a szerelőm szerint ezt az opciót semmiképp se, egyetértek vele.
-eladom most és beülök valami másba: igazából a tegnap esti, ma reggeli keresés alapján a legnyugodtabban egy i40-be ülnék át, ami anyagilag belefér, de az meg gyengécske lehet. Vannak jónak tűnő 525d-k meg 330d-k, de most megint rollerbe ülni félnék
-használom még így ahogy van 1-2 évet, töltögetek bele olajat, teszek félre pénzt és veszek majd valami mást
Az utolsó két opció a legszimpatikusabb, leginkább a használom még dolog, csak attól félek, ha ez tovább romlik, és esetleg eljutunk oda, hogy 1 litert megeszik 1000 km-en, akkor hogyan fogom tudni eladni. Mert ez nyilván nem olyan dolog, amit elhallgat az ember.
-
válasz EQMontoya #92444 üzenetére
Sztoj!
Az LS400 286 LE maximummal jön ki. Így nem nehéz tartós motort gyártani... Ha megnézel egy EU felső kasztot vagy teljesítményben, vagy extrák terén de túlmutat a távol keletin. Mind a kettőnek megvan a maga ára.
Az európai felsőt adó gyártók már abból presztízst csinálnak, hogy minél több új technológia megjelenjen. Aki ezt veszi annak ezzel tisztában kell lennie - mármint h az elsőségnek megvan az ára üzemeltetés oldalon is.De mondom tovább (még ha senkit nem is érdekel amit röfögök ) Mindenki retteg a légrugótól. Pedig egy most 10+ éves konstrukcióba már nem kerül darabja 500€+ munkába. Inkább a fele. Ez is jól bemutatja azt, hogy még használtan is felső kategória, de ésszel tervezve sokkal élhetőbb mint a mostani alsó v közép amibe leszivárognak a dolgok.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz EQMontoya #92449 üzenetére
De akkor nem érted az emberek vágyait. Sokan pénisz toldaléknak használják és igenis kell nekik valami amit lehet mutogatni mindenki előtt.
Senki nem vonta kétségbe h elég e 286 ló- ne is keverd ide ezt a kérdést. A tény viszont tény marad h a japánok jöttek és sokszor még jönnek is jegyzetelni az európai autószalonra , nem fordítva. Lehet szidni a fejlődést (okkal és ok nélkül) de ezért világvezető még mindig a 3 nagy német. És az is lesz amíg tartják ezt a tendenciát.
Ha pedig nem lenne ere igény, nem létezne a jelenség.
brumi1024: azt hiszem h értelem és érzelem vitájáról van itt szó. Pl az ügyvédemnek most R lexus is van az a4 cabrio mellett. Amint elindultunk Teddyvel közölte h érzi a légrugót és milyen kurva jó (13 éves a kocsi!) és hogy kár h az áram mellett mást nem tud az RX.
MOD
(#92456) aero. : de ezt kell megérteni h amíg a japánnak ez jutott, minden más a németeknél van. Bárki bármit mond is, egy japánt csak aggyal lehet szeretni.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz EQMontoya #92461 üzenetére
Na itt
A németek eddig sem akartak hibridet. Most sem akarnak, csak muszáj. Nem keverném ide. Egyszer szívó benzint citálsz egyszer meg hibridet. Mi a következő a sorban, a Samsung hajógyártása v mikró részlege?
A légrugó nem egyenlő a hidrós futóművel A probléma felvetése ugyanaz, de alapjaiban más a rendszer. Mindkettő költséges ha nem törődnek vele, és mindkettőtől retteg a magyar értelmetlenül. Pedig mindkettő nagyon de nagyon jó!
Hogy jön ide a piacok kérdése? Az usa de bármely más piacon is ugyan ez a felállás: a náczik igyekeznek a szív szerinti autókat szállítani, míg a távol keletiek kiküldik a jegyzetfüzetes embereket és lemásolják, vagy továbbfejlesztik azt amit látnak. Ez nem hiba. És az esetek többségében valóban kevésbé igénylik a megoldásaik a törődést a Merkel trióhoz hasonlítva. De nem is azonos a közönség, és a vásárlás oka sem. Egy Ls600 már-már versenyben van, de még mindig nem elég egyedi ahhoz, hogy komoly konkurencia lehessen világméretekben - szerintem.
A CR-t említed mint szopórollert. Itt a teljesség kedvéért meg kellene említeni, hogy a digók megoldásai kifejezetten tartósak és jók! Más kérdés h a Merkel mérnökök tekertek rajta még kicsit és hát a teljesítmény oltárán valamit áldozni kellett. Ez a hosszútávú élettartam hiánya és a felhasználáskori odafigyelés képében jelent meg. De aki nem akart szívvel is szerethető, sorból kilógót venni, az nem vett olyat és talán a mai napig megelégedéssel használja. De ne mondd h egy autóbuzi nem akar titkon egy porsche-t dsg-vel, egy picit megtekert 3.0 v 1.9 tdi-t, vagy csak egy bszott nagy bálnát a road presence , a sebesség vagy bármi okból kifolyólag. Éppen úgy ahogy az igazi autóbuznyák egy Nissan Skyline-ra sem mondana nemet, vagy egy Lancer evo-ra sem. Mind másban jó és mindnek megvan a maga bogara -ra. Azt nem szívesen keverném ide, hogy volt-e visszahívás - azt gondolom amíg nem életveszélyes egy hiba addig a számok és a nyújtott szolgáltatás önmagát magyarázza. Ha sok ember nem tudja felmérni egy autó (a választott autója) üzemeltetésének költségeit, akkor ott nem a gyártó a hibás. Ehhez még lehetne emlegetni a tekergetést ami egy német autónál (amit valamiért a történelmileg érintett országokban etalonként emlegetnek) gyakrabban fordul elő mint egy távol keletinél, máris kész a nyígás. Természetesen adjuk meg ami a királyé: a dél Koreaiak pl az utóbbi időben eszméletlen módon belehúztak és igen csak versenyképesek lettek sok téren.
Azzal hogy mi az elég nem is áll szándékomban vitázni. Én is csak pályára engednék 250LE feletti gépeket. Akár lehetne 200LE is ha nincs mellette súly. De ez megint más történet az én olvasatomban.
A bálnákat , A8-t és 7er-eket nagyon kevés esetben vezetik sofőrök. Amikor megveszi valaki -tapasztalatom szerint- piszkosul nem azt nézi mi a jó a sofőrnek. Magának akarja a mit nyújt a böszme gép. Ha sebesség a fétis akkor az (Vmax) ha 99 irányban állítható masszírozós maláj kurva ülés akkor az de valami mindig van ami a két lábbal a realitás talaján álló embernek nem igazán megérthető. Itt van rögtön a Dán barátom. Panamea. majd 500LE. 3.9 alatt százon, akkora kerámia fékekkel h megmozdítani nem lehet leszerelve. Erre Koppenhágán belül használja a legtöbbet, 2 pici (az idősebb asszem 4 éves) gyerekkel. Nem mellesleg egész Dániában a pályákon 110-s korlátozás van. De neki ez kellett és kész.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
molnarpeter
nagyúr
válasz EQMontoya #92598 üzenetére
Ha már 911, olyan 50 körül indulnak kb a Singernél (és akkor még US határokon belül), kár, hogy 100 tájékán van, mire személyre szabod Az mondjuk teljesen egyedi, ízléses és nemes tárgy, szöges ellentéte az AMG GT-nek, de mindkettőnek van piaca. Érdekes, hogy mintha a tükörtojás 996 ára is emelkedett volna kicsit.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz EQMontoya #92699 üzenetére
2004-2006, imadtam, semmit se tudott, de K jo volt :-)))
ez volt azI humbly and respectfully decline™
-
Gorneck
titán
válasz EQMontoya #92764 üzenetére
Felénk verőfényes napocskás idők voltak...15 fokkal...most pár napja van ez a nagy semmi...mint autós (99 óta) vmi életveszély, tompaság, álmosság, levertség...minden kijön az emberen...nem nagyon szeretem ezt az időjárást főleg nem mikor be kell csüccsennem a kocsiba, hogy elvigyen melóba (néha szószerint is érthető).
[ Szerkesztve ]
Gorneck#1239
-
Integrale
veterán
válasz EQMontoya #92739 üzenetére
Megbizhatosaggal nincs gond, mondjuk ilyen teren az MX5 sem egy jo valasztas.
Elol hatul fuggetlen felfuggesztes, jo motor, szep megjelenes. Nem hatul hajt ez teny, es a jo peldanyoknak eleg magasan van az aruk.Te azt latod, hogy valami olasz, az = nem megbizhato.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz EQMontoya #92783 üzenetére
A TC-s MX5 fejtagiton nem ezt hallottam.
A Punto elso generaciojaval nincsenek komoly bajok, nem tudom, honnan jott ez az info. Illetve azt is vedd figyelembe, ha ma is futo peldanyokbol indulsz ki, hogy a legfiatalabbak is 20 evesek, a legoregebbek meg 26.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz EQMontoya #92788 üzenetére
Emliti benne a szerelo, hogy mind eszi az olajat 200 felett, az NC csapagyasodik, ha csereled, akkor is. Rohad mindenhol, nyulvany, ajtok, csomagterfedel, sarvedok, valamelyiknek a kuplungmunkahengere szall el.
Azert ez nem olyan lista, amire azt mondanam, hogy orok eletu alomauto, amire nem kell kolteni. Csak a lakatolas elvisz egy vagyont..."Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen