-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #82727 üzenetére
Es máris elérkeztünk oda, hogy a diesel pályára való, hosszú utakra. Évi 8-10k Km-re nem éri meg, még újat sem vennék ilyen kevés futásra, mert 5 év alatt lesz benne 50k km, aminek jó részét rövid utakon tette meg, állapota meg olyan lesz, mint egy 400k-t futott motornak, ami pályán ment.
Több az, mint 3 liter, számoltam nem egyszer a 2.0 K20A motorhoz képest a sajátomat. 10 litert benyel azonos körülmények között, ahol az enyém 6 alatt marad.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #82732 üzenetére
Elég nagy város, kb. mint Debrecen, csak itt olyan dombok vannak, mint nálatok a Rózsadomb.. A kolléga is méri a sprintmonitoron, 10L, ezzel jár naponta melóba. De én is autóval jártam sokáig, és akkor is 6 liter alatt voltam. Most inkább 5 körül van a nagy átlag, mióta biciklizek.
600 euró a gyári új turbó és 700 euró a gyári kuplung+ kettőstömegű+ kinyomó+ maga a hidraulika kombó.
100 euróért cserélek turbót, max 200 euró a kuplung csere munkadíja. Fél milla alatt van és minden gyári új. Felújított turbó 200 eurótól indul.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #82744 üzenetére
Már miért kellene? Nálam elektromos segéd fűtőborda van a fűtés hőcserélője mellett(Laurin&Klement ). Beinditás uátni 3. másodperctől fújja a langyosat akár -10-ben is, nem olyan szar a skoda, mint ahogy azt sokan gondolják. Persze van ülés fűtés...hátul is, de akkor is, egy rendes autóban nem kell trükközni. kb 4km alatt meleg van a verdában, pedig a motor hőmérője még vagy 2km onnan, mire megmozdul.
bajnokpityu csak a HDI érzékeny erre, mert padlógázon is izzít bármilyen hőmérsékleten.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz EQMontoya #82770 üzenetére
Faterét sem viszik el, pedig nincs is eladó másik ilyen extrákkal dízelben....
Nem ér meg a magyar parasztnak 300k plusszt kb. 3M-nyi extra.(#82767) bajnokpityu
Melyik ferdeszemű gyártó autója nem hangos? (most ne a prémiumot nézzük lexus stb.)
(#82769) tboy93
Ezért vegyen újat akinek 2....Főleg ilyen szegmensben. Új autót 4-4.5M felett nem éri megvenni, de azt is 8-10évre legalább.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
BigBlackDog
veterán
válasz EQMontoya #82876 üzenetére
Értelme van egyébként? Megoldást elősegíti? Gondolom, hogy veszélyhelyzet volt, azért kellett dudálni.
Tegnap én is már nyúltam a duda felé, de végül hagytam a fszba (pedig keresztben állt a Corsás a forgalmi sávban). Persze, jó levezetni az ideget, ami a dugó okozott, de semmivel sem segítem a kedves szabálytalankodó/bénázó autóst a dolgában. Láttam, hogy rajta van a megoldáson, tudja, hogy menni kell, legfeljebb kicsit lassabban mozog a kelleténél. De kibírom azt a néhány többlet másodpercet. Persze lehet, hogy csak én vagyok -még- túl toleráns.
[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
válasz EQMontoya #82880 üzenetére
Akire már a dudát kell nyomni, az valami nagy hülyeséget csinált, akire pedig napi szinten többször, az annyira nem való volán mögé, hogy az elmondhatatlan.
Dudálás: Letojom mi szabályos, vagy mi nem. Ha valaki elalszik a lámpánál, vagy irtó nagy hülyeséget csinál, arra legyintsek, vagy refizzek? Faszt, kapja csak a dudát, talán esetleg ég mellé a pofája is...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz EQMontoya #82925 üzenetére
Valoban kitolodott. Ma mar 5:50-kor keltem, 6:10-kor indultam, de az M0 elott mar igy is tobb km hosszu sor volt Miklosnal 4 iranybol tudom megkozeliteni a munkahelyemet, gyakorlatilag tok mindegy merre megyek mindenhol be van allva. Neha kicsit tovabb alszok es 8-kor indulok, akkor meg nagyobb szopo bejutni a varosba.
-
veterán
válasz EQMontoya #82965 üzenetére
A mostani C-Max is átlyukadt a 2 első sárvédő aljánál; haverom Mazda3-át 2x lakatolták. Átlag userek kezében így végzik ezek.
Vmi atombiztost lenne jó ajánlani neki. Csak tankolni kelljen + olajcsere. Plusz magasan üljön.Esetleg Astra szóba jöhet - azt mondta - de szerinte az 7m (-> hülyeség); a Fordból már elege van; VW-t a szervizek zenés felára miatt nem ajánlok; latinból csak Ferka vagy kispók.
-
Qru
MODERÁTOR
-
válasz EQMontoya #83015 üzenetére
Látod nagyot akartam mondani. Egye fene, az is majdnem 2 másodperc. Linkelek egy kombit, hogy még nagyobb vereség legyen. [link]
Mióta az Engineering Explained-es srác megcsinálta a lejtős gyorsulós videót, azóta földi halandók is bizonyítottan tudják, hogy 0.3-0.4s max. a diffi.
Qru: Ahhoz a 8.6-hoz még jár a földkerekség leggagyibb hanggenerátora. [link]
[ Szerkesztve ]
-
-
-
lenko
aktív tag
válasz EQMontoya #83030 üzenetére
Én egyébként sem hajtok gyorsan általában (sosem néztem meg mi a vége az autónak, nem érdekel), pályán sem. 2 mód létezik nekem. Óra szerinti 120, és 140-143.
Idén ha 2x mentem 160környékére néhány sec-re, mert megkívánta a forgalmi helyzet.
120nál, meg ha jön gyorsabb autó, annyi kraft van még, hogy hamar kigyorsítok 140-re, és nem ragadok be pl. kamion, vagy bármilyen lassú jármű mögé.
(8.6s sok azért, de a 7.5 az elég már. Az enyém is határeset a 8.2-vel.)[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Speeedfire
nagyúr
válasz EQMontoya #83034 üzenetére
Nyáron én se használom az M7-et, olyankor M1 fele kerülök. Viszont le fehérvárig bp-ről így se rózsás mindig a helyzet, pedig sokszor késő délután szoktam indulni pénteken vidékre.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
veterán
válasz EQMontoya #83038 üzenetére
M7 vasárnap délután:
- Zamárdiig (110. km-szelvény) akár Vmax
- B.világosig (71-M7 csomópont, 90. kmsz.) sűrű, mondjuk 160 még jó
- Fehérvárig (65. kmsz, onnan 3 sáv) - évszaktól függően, lépésben haladástól 160-ig bármi lehet
- Martonvásár környékéig (30 kmsz) - szintén évszak függő, 140-től Vmax-ig
- Onnan aztán csak okosan - de nyáron is lehet általában 120-140-et tolni.(Ezek a becsléseim arra, hogy mennyivel lehet haladni, ha igazán sietne az ember. Nyilván nem Vmaxon járok )
Baleset főleg a Bvilágos-Fehérvár részen fordul elő. Nyáron inkább a 8-as felé megyek, csak Fehérvárnál hajtok a pályára. A 8-as szuper, Veszprémtől 2x2 sáv; hamarosan elkészül a Várpalotai elkerülő is.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz EQMontoya #83101 üzenetére
Csomagtartó ugyan van, de sedan, szóval igazából elvinni se tudsz vele semmit, ami nagyobb...
Szerintem ha A8-cal jársz akkor lehet belefér a házhozszállítás az IKEA-ból, meg a mosógépet se te magad viszed talán haza
Ez a nem férsz el sehol para kicsit túl van tolva, a teherautó is elfér ... amikor autópályán elhúzás van, azok sem szublimálnak el, ha az elfér az A8 is.[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #83101 üzenetére
"De igazából az idő döntő többsége leginkább kín."
Lehet én járok rossz helyen, de az F10 sem jelentősen kisebb, az X5 szélességre meg pont ott van, és messze vannak azért ezek a kíntól. Bp oké, néhány helyen izzadós, de ezeket nagyon könnyű megszokni és egyiknél sincs az, hogy nem érzed a végeit (F10-nek baromi hosszú az orra, otthon a garázsban simán beállok 10-ből 10-szer az orrát 4-5 centire a falhoz téve, különösebb erőfeszítés nélkül), autpályán meg ha a németeknél/osztrákoknál használt szűkítésekben is elférnek, akkor itthon semmi probléma nem lehet.
"Oké, persze, ezek sofőrös használatra vannak, de reálisan nézve nyálcsorgatáson és reprezentáláson kívül nem jók semmire. Nem csak az A8, egyik kategóriatársa sem."
Kényelmes, nyugodt, csendes közlekedésre a lehető legnagyobb kényelemben.
[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
válasz EQMontoya #83121 üzenetére
ezt említettem az ügyintézőnek, de ha nézünk egy extrémebb esetet:
- megveszed pénteken, a biztosító kihasználja az 5 munkanapját, és következő hét pénteken rögzíti
- kiküldi postán köv. hét hétfőn (ez a 11.nap )
- na a Magyar Postát ismerjük, van mindenkinek negatív tapasztalatatovább nem is játszom el a gondolattal, mert simán túllépheted a 15 napot, utána meg Téged zsanettoznak!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest