- Elon Musk robottaxikat ígért Kínának
- Linux kezdőknek
- Még több embert rúgott ki a Tesla
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Lejtőre került a streaming
- eBay
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz EQMontoya #63102 üzenetére
Olyan mint anno a Chokito volt. Ronda, de finom. Én reménykedem benne, hogy olcsóbb lesz, mint a GT86, mivel ez van tervben következő szekérnek. Mindenesetre a sajtófotók alapján még egy 3 cm-es ültetést elbír elől, hátul. Szerintem a TEIN hamarosan gyártani fog hozzá komplett állítható, ültető szettet.
Ami még érdekel, hogy milyen lesz az a súly/lóerő arány. Ami meg kicsit hiányzik, hogy nem merték meglépni a négykerék hajtást.
[vilike]:a GT86 alapból turbóval megfújva kellett volna, hogy érkezzen véleményem szerint. Ez a szívó boxer, ami benne van nagyon kevés.
-
nagyúr
válasz EQMontoya #63160 üzenetére
Komolyan mondom: Nem tud érdekelni. Milliónyi autó van mostoha körülmények között használva, én mégsem hallom sehonnan, ismerősöktől sem, hogy a turbós benzines/dízel autójuk motorikusan/turbó szinten megmakkanjon. Ez nekem olyan, mintha azért nem mennék ki az utcára, mert a fejemre esik egy repülő, hiszen az esély arra is megvan. Csak azért nem fogok egy hybrid cvt váltós autót vagy egy karakterisztika szempontjából taszító szívóbenzin autót venni mert azzal nem lesz baj hosszú távon. Az lehet, de hogy utálni fogom a forgalomban töltött minden egyes percét, az fix.
Vili: Jólvan, addig is töltsd le a BKK Futárt
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
lenko
aktív tag
válasz EQMontoya #63176 üzenetére
Ezt kifejtettem itt jónéhány hónapja, sapkásoknak 1 Ft-ot se! (nyomtatni én is tudnék pénzt, majd a semmire többet kapni érte, csak ez a kiváltság származás alapján jár...). Inkább nem veszek semmit/gyűjtök/realizálok mit mennyiért érdemes venni x fizetésből.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Snoop-y
veterán
válasz EQMontoya #63508 üzenetére
javitsd a linket az enyem mukodik
mod: mostmar a tied is
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #63549 üzenetére
Hmm, egyszer megzavarnék egyet. Eddig két Hybrid álltt ki ellenem egy ct200h Bubi ellenl meg egy Prius Kormi ellen. A Prius okozott kis meglepit (1.8 HSD volt) állóból amíg nem jött meg a nyomás húzott el szépen.
Peter.70: Kösz, a teszt szerint nem annyira elgya.
mod:
K Norbi: Leadja ha sikerül a művelet, ha nem akkor meg ráönt meggyújt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Snoop-y
veterán
válasz EQMontoya #63583 üzenetére
Hat kb barmivel
Nem megy az olyan jol meg egy kicsit huzott wrx is fogja.
Az STI az nem is kerdes A Nissanom (325Le 1198Kg) konkretan gurulobol az STI-t is megette) meg hat arra is emlekszem hogy 350 es 370 is ramprobalt nem egyszer es hat nem annyira jott nekik osszeA hangjaval egyetertunk hogy kurva szep (plane ha nem gyari)
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #63583 üzenetére
A számok alapján annyira nem utolérhetetlen ez a 350Z. 80-ig a nagyobbik 3.0 TDI Q7 hozza a maga 272 lovával a 313-as 350Z idejét, ami azért csúnya. Egy alap S3 pl bármilyen tempóról lehagyja, és nagy eséllyel meglesz az átrepülöd érzés is, mert az S3-ban nyomaték is van 1500-tól.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz EQMontoya #63586 üzenetére
hát nézd. én a lovakhoz nem értek, de
Kresz 3. §3 (1) Aki a közúti közlekedésben részt vesz, köteles
a) a közúti forgalomra, valamint a közútnak és környezetének a védelmére vonatkozó jogszabályi rendelkezéseket megtartani...
...
c) úgy közlekedni, hogy a személy- és vagyonbiztonságot ne veszélyeztesse, másokat közlekedésükben indokolatlanul ne akadályozzon, és ne zavarjon.----> Szabs.tv. 224. § (1) Aki a közúti közlekedés szabályairól szóló 1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes rendeletben (a továbbiakban: KRESZ) meghatározott közúti közlekedés szabályait megszegi, ha a 217-222. §-a szerinti szabálysértés nem valósul meg, szabálysértést követ el.
DE ha az ügyész (aki nyomozást végeztet és felügyeli azt), átminősítheti, akár erre is a videJó alapján:
Btk. 234. § (1) Aki a közúti közlekedés szabályainak megszegésével közúton vagy közforgalom elől el nem zárt magánúton más vagy mások életét vagy testi épségét közvetlen veszélynek teszi ki, bűntett miatt három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.És ugye a híradóban a vezetésből okosbácsi erre célzott.
tehát a hatályos jogszabályok alapján ráhúzható, ha akarják nagyon. tehát szó sincs gyorshajtásról.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
TheProb
veterán
válasz EQMontoya #63719 üzenetére
A másik tábla az csak várakozni tilos.
Amúgy az nem parkolóhely, hanem megforduló lenne. Mindig anyáztam mikor ott állt meg egy büdös bunkó, csak aztán láttam, hogy ha teljesen beállok a puntoval a padkáig, akkor kb még 1 busz is meg tudna fordulni, hiába állok ott. Persze ez nem mentség, ami felhúzta az agyamat az az, hogy én életemben 1x álltam meg ott, mert sehol máshol nem volt már parkolóhely, és megvágnak azonnal. A másik szemétláda meg folyamatosan ott parkol 1-2 autóval, akkor is, ha máshol is van hely, őt meg nem büntetik meg? Igazi fair play.
Ha a jövőben lefotózgatom ezt a bunkót, ha ott áll és beküldöm nekik, azzal csak magam alatt vágom a fát, vagy megbüntetnék a képek alapján?
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Magnum_
nagyúr
válasz EQMontoya #63750 üzenetére
értékelem, ha valaki tudja, mi az az fmh.
viszont a 15 nap nem feltétlen 15 nap:
Kgfbtv. 31. § A biztosító, ennek kárrendezési megbízottja, levelezője, a kárképviselő, a Kártalanítási Számla kezelője és a Nemzeti Iroda köteles a kárrendezéshez nélkülözhetetlen dokumentumok beérkezésétől számított 15 napon belül, de ezek beérkezésének hiányában is legkésőbb a kártérítési igény benyújtásától számított három hónapon belül a károsultnak:
a) kellően megindokolt kártérítési javaslatot tenni azokban az esetekben, amelyekben a felelősség nem vitás és a kárt a 13. § (1)-(2) bekezdésében foglaltaknak megfelelően, jogcímenként (beleértve a kamatra vonatkozó tájékoztatást) összegszerűen megállapította, vagy
b) indoklással ellátott választ adni a kártérítési igényben foglalt egyes követelésekre, azokban az esetekben, amikor a felelősséget nem ismeri el, vagy az nem egyértelmű, vagy a teljes kárt összegszerűen nem állapította meg.tehát én még nem fmh-znék, inkább két dolog közül választanék, ha a te cipődben járnék és egyik jobb, mint a másik.
- fizetési felszólítás, apukád által aláírva (meghati mögötte ofc)
- panasz benyújtása (emailben is hivatalos) a Bit.159.§ és Kgfbtv. 57/D.§ alapján + belógatva, hogy MNB-hez (mint felügyeleti szervhez) fordulsz. Aki pöcörög, azzal nem baFakodnak, mert egyszerű megítélésű a dolog, így nem fogják szerintem kijátszani a 3 hónapos határidőt.FMH-zni lehet, ha nem mond ellent, akkor meg végrehajtható, de egy biztosítónál nagyot kell hibázni, hogy ilyet benézzen és ha ellentmond, akkor lobogtatni fogja, amit írtam, hogy 3 hónapja van. magyarul felesleg még, ki kell várni a 3 hónapot. utána persze azonnal.
(hozzáteszem, a saját ügyemben apukám kijelentette, hogy intézzem magamnak, ő se tud többet leírni, mint én, érjem el az önkéntes teljesítést az ügyvédi aláírás nélkül )
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
válasz EQMontoya #63757 üzenetére
akkor is a kettő közül választanék:
fiz.felsz azzal, hogy nincsenek meg a hivatkozott § szerinti kivételek, ami alapján 3 hónapig húzható, hanem a 15 napos főszabály vonatkozott rájuk, mivel irat rendelkezésre állt határidőben,
vagy panasz ugyanezen tartalommal, emailben, azt is nyilvántartásba kell venniük, hivatalos, lehet pöcörögni, akár minden nap írni :-))))én is kénytelen vagyok a saját ügyeimben pöcörögni, látod, mert ebben az országban tényleg mindenki szarik mindenre.
I humbly and respectfully decline™
-
-v-
addikt
válasz EQMontoya #64098 üzenetére
Mondom, ha van ra ido meg energia, persze, vilagos.
"Ha hagyod magad, simán lehúznak mindenféle jogalap nélkül, mindenhol"
Na ja, de mashol meg komoly penzeket aldoz az ember a nyugalmaert, meg hogy kenyelmesebbe tegye az eletet. Ha van is ra ido meg energia, erdemes azert vegiggondolni az ar ertek aranyt, meg a megterulest.
-
-v-
addikt
válasz EQMontoya #64100 üzenetére
Ebben egyetértek de szerintem ennek ilyen szempontból is rossz az ár érték aránya, én is maximálisan a közöny ellen vagyok, de jóval kevesebb energiabefektetéssel meg saját magad szopatása nélkül szerintem máshol többet lehet tenni, ha ilyen irányban motivált vagy.
[ Szerkesztve ]
-
TheProb
veterán
válasz EQMontoya #64093 üzenetére
Már befizettem a csekket, ahogy "Mr. Bimmer kell" mondta, nem éri meg ezzel szarakodni. Ahogy mondod, vannak bajok ezzel az országgal, nem is kevés. De nekem se fölösleges időm,pénzem még inkább arra, hogy bíróságra járogassak, meg ügyvédeket fogadgassak fel 10rugós büntiért. Sajnos ez az idióta bürökratizmus elveszi az ember kedvét az egésztől.
Ha majd tényleg gyakrabban fognak erre járni és megbüntetgetik ezeket a majmokat, akkor már jobb napjaim lesznek.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #64508 üzenetére
Ez meg a másik. A balesettel kapcsolatban akarják kirakni a traffit, de az illető egy 3 (illetve 4) sávos nyíl egyenes szakaszon talált el éjjel egy álló-világító autót.
"Ameddig az emberek nem fogják fel, hogy nem kéne részegen közlekedni, és józanul is leginkább ésszel (nyilván nem mondom, hogy minden szabályt betartva, mert nem erről van szó)."
+1. Sajnos egyik sem megy általában.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz EQMontoya #64508 üzenetére
Igazad van, ezen nem segített volna, persze.
Ameddig az emberek nem fogják fel
Én ezt is egy olyan dolognak látom, ahol rendszerben kell gondolkozni, nem ilyen fekete fehéren nézném ezt, hogy az emberek gondolkodásán múlik, és egy tényezőnek kell változnia, addig úgyse lesz semmi ...
Ha a statisztikákkal is igazolhatóan balesetveszélyes szakaszokra rakják ezeket a cuccokat, abban legalább a logikát látja mindenki, inkább érzed, érted van a szabály, nem ellened .. ráadásul biztos többet tesz a balesetmegelőzésért, mint a balfasz helyre rakott
Nem lehet itt ilyenektől várni az átütő sikert, hogy egyszercsak az emberek felfogják, és utána pakk megváltozik .. ez nyugaton se így ment, ez egy sok összetevős folyamat, ez például egy eleme, ami nem butaság, nem biztos persze, hogy azonnal óriási mérhető haszna lesz, de ha hosszútávon mindenhol értelmes, logikus szabályozás lenne, ami értünk van, akkor utána az emberek gondolkodása is változik kicsit stb.. a negatív spirálból kéne először kitörni.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz EQMontoya #64527 üzenetére
Itt az andornal meg kesz se lett a fehervari a felujitas utan, mar szetbasztak megint, fel is van megint turva ... szegyen
Richie: az osztrak ha szar se ugy szar, mint itthon, ok, nem sima mar a felulete, repedezik, de nalunk igy atomjaira hullik, darabok hianyoznak a feluletbol, megsullyed, hullamos lesz, latszik oriasi kulonbseg van az alap szerkezeteben is, meg ugy altalaban az alkalmazott technologiaban, kivitelezesben...
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz EQMontoya #64641 üzenetére
azt se nagyon akarja elhinni senki, hogy az itthoni és Ausztriai üzemanyagnál is van 1 liter különbség fogyiban, pedig van.
Én 10 évet voltam kint és 150 ekm-ert autóztam el, 2 hónap itthon, 4 hónap kint, 2 hónap itthon, 4 hónap kint, utána 1,5 év itthon ugyanazzal a kocsival.
itthon nem ment be a kia 7-7,5 liter alá, kint meg 6 alá is bement, de 6-6,5 lityivel ment átlagban, még télen!!! is, meg nyáron klímával.
Az eco contact 5 csak 1 tavasz-nyarat volt az autón, de akkor ismét 6-6,5 lityit evett.
Meg amíg a golf 4 1,6 16V-on volt, az is kevesebbet evett, azzal kerestem autót, 2 személlyel (220kg) 150-el pályázva 7 lityivel elvolt, ezt 8-8,5+-al tudja másik gumival, de itt hozzá kell tenni, hogy ez nem gyári váltóméret, attól jóval kisebbEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
golfvariant
aktív tag
válasz EQMontoya #64801 üzenetére
Nem biztos hogy a rendszer vagy a fejlesztő a hibás az ilyen jellegű hibákért. Találkoztam már ilyen hibával. Ugyan az a lekérdezés mindenféle adatbázis módosítás nélkül (insert/update) x alkalommal tökéletesen futott le, de néha belehibázott az oracle... DBA-sok is csak pislogtak, hogy mitől lehet hogy 50 sessionnél 2-3-nál rossz eredmény született. (Természetesen nem egy egyszerű select * from table-nél)
[ Szerkesztve ]
-
golfvariant
aktív tag
válasz EQMontoya #64806 üzenetére
Pár évet lehúztam ott és nem jelentkezett a hiba, aztán egyszer vasat cseréltek az adatbázis alatt, csak után jelentkezett a probléma.
Ettől függetlenül nem védem a fejlesztőt, eléggé fos volt a select, szebben is megírhatták volna, de a verziókezelő alapján 6 évvel korábban írták meg azt a lekérdezést és addig nem volt vele gond[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen