- Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- A hírnévkezelési cég megígérte: eltünteti a rossz értékeléseket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
boogie84
veterán
válasz EQMontoya #89584 üzenetére
Őőőőőőőő túltoltuk.
Azt hiszem kishazánkban még senki sem épített 1.6-os motorral ilyen kompresszort.
1Bar nyomást produkál a felújított kompi az 1.6-os motornál. Az sajnos vastagon felette van a motor képességeinek.
Levesszük a nagyobbik szíjtárcsát, hátha leesik akkora nyomásra amit még elbír a motor, ha nem akkor kovácsolt belső kell. Nincs mese.A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Qru
MODERÁTOR
-
#47205632
törölt tag
válasz EQMontoya #91194 üzenetére
Miiiiiii???? Az pízbe kerül. Most toltam le a főnök torkán, hogy az autója valószínűsíthetően legalább 300 rongyba fog kerülni, most inkább nem emésztetném még vele, hogy kéne egy Km óra is. De való igaz, a 30 rugóból ami a kezdő bünti, kijönne szerintem egy komplett óracsoport is.
YT videókban csak 0-100-ak vannak, azzal nem megyek semmire. De akkor majd kérek kölcsön egy GPS-t valakitől vagy elugrok egy Lassíts! mérőtáblához oszt megméretem magam azzal. -
-
barnam_
nagyúr
válasz EQMontoya #91355 üzenetére
Igen, lendület nélkül valóban nem megy. Ezért örülök, hogy csak lefelé voltak mazsolák, felfelé kellemetlen lett volna egy-két helyen, ha meg kell állni.
(#91369) kisza25: Persze, szerintem is el lehet menni front hajtással is, inkább csak egy kis szurkálódás volt részemről
-
válasz EQMontoya #91393 üzenetére
Ok, nekem az volt (1,4 mpi), nem élmény autó, de előzni azért lehet vele.
Az 1,6 gdi már közvetlen befecsis, benzinesből ezekből még nincs más, csak 2017- től van t-gdi kivéve a GT-t
Én 70000 km et tekertem bele egy kia pro ceed-be, igen előzéshez 4000+ fordulat, de szereti a 6500-ig pörgetést.
Nagyon közvetlen a gázreakciója, egyszer azért próbáld ki, kultúráltan el lehet vele közlekedni 1500-2500 fordulaton sokkal jobban, mint az 1,4 crdi-vel!!! Utóbbival 10e km-et mentem
Kia szerint 1204 kg- 1350kg, de egy lx tehát 1204 kgA nem megyről meg csak annyit, hogy másnap mentem bele az első trafiba autópályán, mert nem vettem észre, hogy túl gyorsan megyek
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz EQMontoya #91396 üzenetére
A cvvt az a motor, sw a kombi és én annak a súlyát írtam, az 5 ajtós 1179-1313kg felszereltségtől függően
Amúgy én is az 5 ajtóst favorizálnám[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Integrale
veterán
válasz EQMontoya #91464 üzenetére
Az a 159, a tobbi benzines abba az Opeltol jon, az 1.8 MPi jo meg, a tobbi direkt befecskendezos.
Giuliettaban jo az 1.4 T-jet, a ketfele 1.8 T (abban nem is ritka) es a dizelek, egy Multiair van, az is jo, csak mivel nincs vezermutengely az egyik oldalon, hanem hidraulikos a vezerlese a szelepeknek, igy az egy szervizigenyesebb pontja a motoroknak.
joamilestoné: Deltaban egyik motor sem problemas, T-jet van benne, a dizelek is jok (2.0-nak az eger fedele repedhet, de nem tul kultseges) illetve abban is az 1.8 T.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
barnam_
nagyúr
-
Peter.70
őstag
válasz EQMontoya #91526 üzenetére
Akkor már inkább a mazda 3 szívója, se turbó se kettős tömegű.
Tudom most majd jön, hogy már megint miért fújom fel a kettős tömegű meg turbó dolgot. Lehet hogy nem kellene felfújni, de ha az ember hosszabb távra tervezi az autót, akkor ez a két alkatrész zsebbe nyúlós lehet. És itt szerintem nem feltétlenül állja meg a helyét a majom és a banán összefüggés.
[ Szerkesztve ]
-
pit stop
addikt
válasz EQMontoya #91580 üzenetére
Nekem tetszik
Modern kori Mitsu Colt úgy éreztem, ahogy olvastam. Sokkal nagyobb belülről, mint gondolná ember, tologatható és állítható hátsó sor is. Futómű és motorhang-szigetelésére pedig már elfogyott fejlesztési zseton.Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #91623 üzenetére
Hát ott inkább 12-13 literes városi fogyi volt a fő gond. De valóban költeni kellett volna már rá (futómű, komplett kidörrentő, okoskerék, kezdődő korrózió...)
kisza25: Szerencsére új kora óta ismert előéletű nála nincs ezzel gond, valós futású a gép.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #91845 üzenetére
Gond még az ára, jó a TT RS, de annyit nem ér szvsz, amennyiért adják. És itt most nem arra gondolok, hogy van-e létjogosultsága az ilyesmi autóknak 20+ millióért, hanem hogy pont tegnap kaptam egy reklámlevelet valamelyik márkakereskedéstől, hogy 21-ért adják a jól felextrázott M4-et készletről. Az pedig RS5 konkurens, és szvsz egy sokkal izgalmasabb autó.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz EQMontoya #91898 üzenetére
Tavaly i20-at vettem, tavaly elött i30-at, elötte volt kia pro ceedem, ez a carens fateré, én vagy stonic-ot, vagy i20 active-ot, vagy rio-t, vagy i20-at veszek jövőre, mielött lejár a garim ezt eladom
A stonic tetszik a legjobban, de az 4,5M
Ugyanazzal a tudással i20 active 4M, csak az kisebb kicsit, igazából pont akkora, mint az i20 csak magasabb, meg szerintem pofásabb "crossositva"
A rio szintén 4M
És az i20 szintén 4M
1,4mpi, vagy 1.0 t-gdi 100 lovasban[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen