Új hozzászólás Aktív témák

  • beg

    veterán

    válasz sbazsi #47580 üzenetére

    Indítasz dispute-ot, leírod mi a baj, csatolsz képeket, videókat. Erre reagál az eladó (vagy nem). Egy idő után a dispute-ot átalakíthatod claim-é, ha nem sikerült az eladóval egyeztetni, ekkor beszáll a buliba a PP is és kivizsgálja kinek van igaza, majd az egésznek lesz egy vége, részleges vagy teljes visszatérítés, javítás stb.

    A dispute (vagy claim) legyen és maradjon nyitva mindvégig. Ha úgy is állapodsz meg az eladóval, hogy vissza kell küldened javításra, akkor is marad nyitva, semmilyen indokkal nem zárod le, mert akkor soha nem látsz vissza egy fillért sem.

    Mindig fogod látni a PP felületén, hogy miből mennyi idő van hátra, azokra figyelj.

    [ Szerkesztve ]

    You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.

Új hozzászólás Aktív témák