- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- SUSE Linux
- Windows 11
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Béta iOS-t használók topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
Egyébként van még néhány félregondolt dolog itt:
- tempomatnak nincs cancel funkciója: természetesen fékre/kuplungra felold, de ha csak vitorlázva lassítanék (pl. VÉDA előtt), akkor vagy 1) rábökök a fékre, majd később resume, vagy 2) a kis szabályzó bütyökkel 'letekerem' a megálmodott sebességig (ami vagy annyi lesz, de inkább kevesebb, mert megint túlléptettem) vagy 3) rányomok a tempomat gombjára, mire átvált speedlimiter módba, ami offolja a cruise módot, majd később visszanyomogatom a tempomatra és újra rögzítem a sebességet; értelemszerűen 1) a leginkább praktikus. Ez természetesen 1000 vezetőből 999-nek nem gond...de ha valami megoldható lenne (máshol megoldott) hüvelykujj-mozdulatból, akkor miért kell 1) kézzel-lábbal (szó szerint) csinálni vagy 2) másodpercekig baromkodni a kormánykapcsolókkal?
- az automata távolsági 'tapad-ragad' módban létezik: ha egyszer ráhúztam, akkor nem lehet inaktiválni; onnantól a kocsi kapcsolgatja magának (egyébként nagyon korrekt módon kezeli), vagy én fixre húzhatom. Cancel funkció itt sincs, csak úgy lehet kilőni, ha a világítást kilövöm vagy áthúzom valamelyik manuális állásba. Ez természetesen 1000 vezetőből 999-nek nem gond...de itt, a Pilisben, a szintkülönbségek okán nem egzotikum ősztől tavaszig egy emelkedőn felfele csapatva a tejfölködbe érkezes egyik pillanatról a másikra, és ott lehet pupillázni...
- a fejegység kezelése (akár a kormányról, akár a műszerfalról) és a menürendszer en bloc istentelen, a telefonkezeléssel az élen...
- a pillanatnyi fogyasztásmérő kijelzője: a kocsi mindenféle számot meg tud jeleníteni, sőt az örökátlagot fixen mutatja, ergo a numerikus kijelzés koncepciója valahol él...de a pillanatnyi fogyasztást egy szaros vízszintes, 0-30 közötti skálán kis fehér vonallal jelzi. Miért?! Most vagy 'mondja meg', hogy konkrétan mennyire saccolja...vagy hagyjon vele békén. Emlékszem: nagypapám '80-as évek végén vásárolt Samara-jában is volt egy 'átfolyásmérő', amin egy analóg mutató vándorolt valami absztrakt logika alapján a 'kevés', 'sok' és a sárgával jelölt 'qrva sok' zónák mentén; na, a Ceed megjelenítőjének pont ennyi értelme van. Ez természetesen 1000 vezetőből 999-nek ne...stb.stb.
Összességében korrekt kocsi, és ahogy vannak kritizált aspektusai, úgy vannnak kifejezetten tetszetős dolgok is...sőt, az egyenleg bottomline plusszos; de attól még a fenti 'faszombamán' kategóriás dolgok nem lesznek kevésbé elfuserálva...
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
Új hozzászólás Aktív témák
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Óra topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!