- Az IMF szerint az AI növelheti a GDP-t, és ez fontosabb, mint az emissziók
- Az ausztrálok kitartanak a közösségi média életkori korlátozása mellett
- Vámnyomás alatt India, teljes piacot akar az USA az Amazonnak
- Musk szerint bajban van a Tesla humanoid robotja
- Megnyugtatta a Netflix a befektetőket, a vámoktól sem tartanak
- Linux kezdőknek
- Linux Mint
- Mobilinternet
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Windows 11
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Videó stream letöltése
- Musk szerint bajban van a Tesla humanoid robotja
- Padavan firmware
Új hozzászólás Aktív témák
-
#74459392
törölt tag
Sziasztok!
Honnan tudhatom meg, hogy a kocsimban van guminyomas ellenorzo rendszer? Hasznalati utasitasban annyi van, hogy inditaskor felvillan 3 masodpercre utana elalszik. Ha netan nem villanna fel vagy folyamatosan vilagit akkor irany a szerviz. Ha fel van szerelve ezzel a funkcioval. De ha nincsen, akkor sem villan fel ugye a lampa. Szoval akkor honnan tudhatom meg, hogy van-e benne egyaltalan? Koszi
Hyundai i30cw 1.4 fhd (2012)
-
V.T.
aktív tag
válasz
vihartigris #2646 üzenetére
Nekem január 20.ra a Proceedet de nincs semmi. Az NKH-tol várják a regisztrációs papírját addig nem tudnak rendszámozni állítólag. Azt mondják más kereskedésben is ez a helyzet.
-
Pistu77
csendes tag
válasz
vihartigris #2627 üzenetére
Szia, egy nagy tanacs: a genertelt keruld el a nagy ivben parhuzamos uzemeltetesnel. En uj autot vettem es a regib beszamitottak tehat lenyegeben nem lehet parhuzamos de mivel az uzletkoto 1 nappal elobb megcsinalta a netriskes biztositast mint a kocsi forgalomba kerulne vagy barmi muszaki lenne rajta igy ranyomtak 30%ot a kotelezore. Es 1 honap alatt nem sikerult elernem, hogy felfogjak ebben az allapotban jogilag nem is ervenyes a biztositasom. Es nem hajlandok levenni a parhuzamos bonuszt 1 nap miatt amikor meg a nevemen se volt az auto.
-
Pistu77
csendes tag
-
Pistu77
csendes tag
Sziasztok,
Uj kiaskent van egy vadiuj 16os 0kmes gyari kerek szettem gumival szenzorral optimarol. Ha esetleg valakit erdkel kereseen priviben
-
AthlonXP
őstag
Sziasztok!
Mostanában lesz esedékes az autóm ( i30 ) második kötelező szervize és kérdezném, hogy tudtok-e ajánlani jó szakszervizt, ahova érdemes lenne vinni és nem is drága, Szolnok megyében lenne jó főleg, de meghallgatok minden ajánlatot...
Illetve milyen költséggel érdemes számolni ilyen esetben? -
Robi_73
őstag
Sajnos a rozsda már elvégezte a dolgát, és mivel belülről támad mindig vissza fog térni. Szerintem alaposan kicsiszolva, rozsdaátalakítóval lekezelve egy festő 10-20e Ft körül megoldja neked. 100%-os megoldást az ajtó cseréje nyújtana, de az egy vagyonba kerülne a Kia árait ismerve. Alkud bele az árba a javítás költségét...
-
98bja
senior tag
Na. Megnéztünk 5-öt. Abból 3 nagyon rossz állapotban volt , végig rozsdás volt alul, felül az ajtó is. A motortér agyon volt szilikonozva, semmi papír nem volt hozzájuk. A másik kettő viszont nagyon meggyőzőnek tűnt. Mindkettőnek teljes szervízkönyve, gyári kulcsai voltak, a rozsda sem volt vészes, mindkettőn a bal hátsó ajtó tetején volt egy kb 3-4 centis csík. (Kép) Azon kívül semmi. Szép hangjuk volt, nem csörgött, belterük is nagyon kuktúrált volt. Így valószínűleg ebből a kettőből lesz valamelyik. A rozsdát mennyiért lehet kb megcsináltatni?
-
Robi_73
őstag
Nem cseréltek neki kézifékkötelet? A hátsófékrendszer elég komplikált kialakítású, mivel a tárcsafék és dobfék kombinációjával oldották meg a dolgot (mint a Merciknél), ezért problémás a működése és költséges a javítása is. Könnyen bejut a féktárcsa (dobfék) belsejébe a nedvesség, és alapból ez okozza a problémát. Évente ellenőrizni, tisztítani kell és talán nem lesz gond vele.
-
Biqci
aktív tag
válasz
Robi_73 #2634 üzenetére
Igen, még a kézifék... A fiam Pro'ceed-jén rendszeresen kell állítani, tegnapelőtt volt műszakin és megint utána kellett állítani. Hogy miért? Ez meg a rádió ami gond nála, szerencsére a 2 literes benzines szíjas, így a lánc gond nem játszik. Ami viszont érdekes, hogy semmi rozsda nincs a karosszérián, de a motorblokk, de csak az, ami öntöttvas az tiszta rozsda. De csak az. De amúgy tök mindegy, mert olyan nincs, hogy az gondot okozzon, vastag ott az anyag
-
-
Robi_73
őstag
Szia!
Az összes megvételre szánt autón kötelezően átnézendő dolgokon felül ellenőrizni kell:
- Lehetőleg hideg indítás után a vezérműlánc hangját.
- Kipufogó végén távozó kipufogó gáz nem e kékes árnyalatban távozik a rendszerből.
- Klímahűtő állapotát és a rendszer működését.
- Olajszivárgás motornál, váltónál.
- Műszerfal borításának állapotát, legfőképp a szellőzőknél.
- Ajtók felső élénél rozsdásodás keresése, a gumitömítés alatt.
- Pótléklámpa ne e törött.
- Üzemanyagtartálynál rögzítőpántok épség ellenőrizni, korrózió végett.
- Teleszkópoknál olajszivárgás keresése.
- Féktárcsáknál lévő, porvédő lemezek (síktárcsák) megléte.
- 5. ajtó teleszkópok megtartják e az ajtót.
- Biztonsági övek állapotát, működését.
- Kormányoszlop kopog, ropog e tekerés közben.
- Kuplung működése, váltó és kinyomócsapágy zaj keresése.Itt találsz leírást a legtöbbször előforduló típushibákról. [link]
-
98bja
senior tag
Sziasztok!
Holnapi napon megyünk megnézni pár Kia Ceed kombit. Mindegyik kombi, benzines (1.6, 126 LE) 2009-2010-es évjáratúak. Teljesen laikusok vagyunk, sajnos olyan ismerősünk sincs aki ért az autókhoz. Tudnátok mondani pár támpontot, hogy miket érdemes megnézni rajtuk? Festékmérő lesz.
Köszi! -
Robi_73
őstag
válasz
vihartigris #2627 üzenetére
Igen, áttudod vinni az új autóra is a bónuszodat. Az eladás után az adásvételivel besétálsz a régi biztosítódhoz, felmondod a szerződést és kérsz egy bónuszigazolást. Majd a bónuszigazolással besétálsz az új autó biztosítójához és érvényesíted a kedvezményt, amit időarányosan jóváírnak majd neked.
Szerk.: A bónuszt eladás után 2 évig tudod érvényesíteni másik, általad vásárolt járműre.
-
aboutterms
csendes tag
válasz
vihartigris #2627 üzenetére
1 vagy 2 éven belül (már nem emlékszem pontosan) át tudod vinni gond nélkül. Legalábbis az Allianz-nál így van.
-
vihartigris
őstag
Srácok!
Hamarosan megérkezik, átveszem az új autóm (Kia Ceed).
A régi autó még megvan, a kötelező és a casco is B10-ben van.
Nagy valószínűséggel az új autóra új biztosítást kell kötnöm mert néhány napon belül nem tudom eladni a régi autót.
Kérdésem, hogyha később eladom a régi autót akkor az új autó biztosítási szerződéseit (bónusz fokozatait) tudom módosíttatni a régi autó bónusz fokozatára?
A biztosító társaság nem feltétlenül fog megegyezni. -
Robi_73
őstag
válasz
Mersant_le #2623 üzenetére
Minden autóra kötelezően jár 2 év garancia, a felett kiterjesztett garanciáról beszélünk. Kiánál 2+5 év, Hyundainál 2+3 év garanciát vállal a gyártó. Amiről te írsz az csak az első 2 évről szól, a kiterjesztett garancia mivel nem kötelezően jár az autókhoz, hanem adható, ezért a gyártó, forgalmazó határozza meg a garancia feltételeit. Ezért amennyiben nem szeretnéd elbukni a kiterjesztett garanciát, kénytelen vagy végig az adott márka hivatalos szervizébe hordani az autódat.
-
Kront
tag
válasz
Mersant_le #2623 üzenetére
igen, erről tudok, de valahogy nem én akarok az lenni, aki megtapasztalja, hogy ez a valóságban miként működik. lehet, hogy teljesen alaptalan a félelmem, de a biztos garancia hite mellett, nem szeretnék olyan helyzetben lenni, hogy nekem kelljen bizonygatni egy jelentősebb garanciális reklamálásnál, hogy a független szerviz a gyári technológia szerint járt el vagy azon aggódni, hogy a számlára elfelejtették felírni a lecserélt olaj pontos típusát és a márkakereskedés vajon hogyan viszonyul majd ehhez.
amikor ezt bevezették, akkor sorban mentek az autós médiák a különféle vezér-képviseletekre és kérdezgették őket, miként fog ez működni. minden forgalmazó azzal kezdte a riportot, hogy igen, valóban elfogadják, de...! sehol nem maradt el a "de".
-
Kront
tag
válasz
molnarpeter #2621 üzenetére
az alvázvédelmet én sem szeretném kihagyni, akár mit is veszek, hacsak a garanciát nem ugrasztja.
nekem a Kia-n nagyon jó a fényezés. lehet azért, mert zsolnai gyártás és nem távol-keleti? egy tűfejnyi látható sérülés sincs rajta 160 ezer km után. kivéve, ahol egy kedves környékbeli lakó végighúzta kulccsal. (kétszer, mert elsőre újrafényeztettem miatta 3 elemet). korábban Nissanom volt, azon 5 év után pergett le a festés. Mazda meg van a családban, sajnos a legelső Bp-Balaton-Bp út már látható volt a gépháztetőn.terepre nem járok, arra a Sportage sem való (tapasztalat), de télen néha elmennék snowboardozni meg kirándulni havasabb hegyekbe, így az összkerékhajtás jól jön. ez visz inkább a KONA irányába, mert az XCeedben nincs.
-
molnarpeter
nagyúr
Japán és koreai autók mind elég vékony fényezéssel rendelkeznek, Kia/Hyundai max a rozsda terén lesz jobb, kavicsfelverődés és hasonlókra ezek is érzékenyek szvsz
Mondjuk mindegy is, az ilyen terepes látszatú dolgoknak a sok műanyag a rákfenéje, megáll alattuk a kosz és feltűnésmentesen dolgozhat a rozsda, ilyen szemmel is lehet nézni. Full szubjektíven nekem a Kia lenne első helyen, mert alacsonyabb a többinél, közelebb van az emelt kombi formához. Mondjuk ha nem 30 évre veszed, valószínű a Mazdával sem lenne bajod, vagy végső esetben B terv és fújsz rá 1-2 évente pár flakon jóféle waxoylt, onnantól kezdve 10 km-es körzetben neked lesz a legtartósabb a bódé
(utóbbit igazából márkától függetlenül tudom ajánlani, minél újabb korában kap hasonlót, annál tartósabb lesz a vas.
-
Kront
tag
köszönöm a választ. budapesti lévén mind közel van, amit írtál, szerencsét próbálok a hatvaninál.
szerintem Te az MX-30-ra gondolsz. az elektromos és annak van fura ajtaja. a CX-30 egy normális KONA szerű SUV szép külsővel, nagyon szép, prémiumszerű belsővel, nagyon precíz vezethetőséggel, gyenge motorokkal, pocsék (lekopó, karcolódó) festéssel és gyors rozsdásodási hajlammal.
-
biker
nagyúr
Állítólag a Hyundai hatvan nagyon jó. A Gablini M3 kezelhető megfelelő keménységgel. Gyenge lelkűeknek nem való, ha vidék, akkor Veszprém, autó forrás, én elmentem odáig a konámért
CX30-at felejtsd el, hacsak nem kattantál meg, az i3 féle suicide door halott ügy ha gyerekek is vannak, hátul ha a CH-R lőrésszerű ablakkal volt, akkor ez intercity WC ablak lett. Borzalom.
Ha van keret, és nagy a család, akkor XCeed, egyébként Kona
-
Kront
tag
Szervusztok!
Kedvenc és egyetlen Sportage gépjárművem leváltásra kerülne. Némi keresgélés után (valójában fél éve rendszeresen nézegetem, meg próbálom az utódot) a CX-30, XCeed és Kona trióra szűkítettem a választékot, és ebből is a Kona tűnik befutónak.
A márkával (KIA/Hyundai) alapvetően meg vagyok elégedve, soha nem hagyott az út szélén, nagyobb szerelni való is kevés volt rajta (azért akadt), más márkákról sem hallok manapság kevesebb panaszt, mint amit a koreaiaknál tapasztaltam (sőt).
Ellenben mind a kereskedésről, mind a márkaszervizekről (utóbbiból kettőt is próbáltam) nagyon rossz tapasztalataim voltak. A 7 év garancia ellenére a 4. évtől inkább ismerős szerelőhöz hordtam, lemondva a garanciáról.
Tudnátok ajánlani márkakereskedést, amivel jó tapasztalatok volt? Új autó lenne, faceliftes, gyártásról rendelve, ebből nincs még készleten. Nem akarom kialkudni a kereskedő zsebéből a jutalékát, (igazából egyáltalán nem akarok alkudozni), de nem is akarom olyan érzéssel elhozni a gépet, hogy rajtam kívül mindenki millióval olcsóbban jutott hozzá.
Szintén érdekelne később (6 hónap a szállítás) márkaszerviz javaslat, ahova átvétel után hordhatom. Nem "olcsó" szervizt keresek, hanem ahol tisztességesen dolgoznak és - viszonylag - keveset néznek hülyének.
Ha a választ privátban érzitek helyénvalónak, akkor ott is köszönettel veszem.
-
user2
csendes tag
válasz
kisza25 #2612 üzenetére
5,15+a festés ár lesz az inkább, ahogy az árlistát elnézem. Emlékeim szerint a riónknál sem volt máshogy. Csodálkozok is, színezés nélkül miért nem lehet kapni autót, logikus lenne, ha már az alap fehér is feláras....
Viszont: ha esetleg tesztvezetsz egy 1,5DPI i30-at, örülnék, ha megosztanád majd, mit tapasztaltál. (Ha nem tévedek, tőled olvastam egy i20 tesztvezetés összefoglalóját, az nagyon informatív volt.
)
...és még egy: már gyárilag ilyen csálé a motorháztető-lökös illesztése...
-
prsq
aktív tag
Bedobták a próba kedvéért a Rio-ba az új i20 NÉGYhengeres, szívó 1.2-esét. (Ami nem azonos a korábbi 1.25-össel.) "Limited Edition".
-
vihartigris
őstag
válasz
XFishboneHUN #2606 üzenetére
Köszönjük a beszámolót!
-
-
XFishboneHUN
senior tag
Itt van egy gyors személyes beszámoló tőlem az autóról, ha már kértétek.
Előtörténet
Az autóvásárlásnak az előtörténete röviden, hogy van egy H Astra 1.7 CDTI autónk, amit a rövidtáv kinyírt és jelenleg haldokló stádiumban van. Hiába ment rá kb 1 misi a javításra, annyira bekrepált, még a mai napig nem tudják, hogy mi a baja.Így meguntuk és egy 0 km-es vas melett döntöttünk. Bár ekkor még nem volt tervben az XCEED, mert az új K Astrat néztük ki, de amit bekalkuláltunk, már elérte a majdnem 10 misit, így hezitáltunk. Ár - érték arányban nem tartottuk jónak, aztán jött egy hirtelen sugallat és mivel sokat néztem az XCEED-et, miután megjelent, mondtam, hogy menjünk be egy szalonba és vessünk rá egy pillantást.
Végül pár nap hazitálás után megrendeltük és megérkezett.
KIA XCEED beszámoló
Külsőségek
Számomra még mindig nagyon bejön, szép a formája, megnézik, hogy mi ez, jól kilátni belőle előre. A LED-es lámpák nagyon jók, pont olyan mailyennek lennie kell. Az automatikus világítás kapcsolása nagyon jó, messziről észreveszi az autót és egyből lekapcsolja a refit, majd vissza. Tolatásnál a régimódi hátrafordulok és nézem hátsó ablakot az itt felejtős. Kizárólag kamerával és visszapillantóval lehet normálisan tolatni, mert olyan kicsi a látótér hátrafelé.Belsőségek
Had kezdjem a zongoralakk fényezésekkel. Alapvetően nincs vele bajom, mert szép, de az autógyártók leszokhatnának már róla. Gyűjti a port, mint az állat, minden szar meglátszik rajta és extrém módon karcolódik. Szóval igen kényes, de ennyi. Az alap borítása beltérben nem annyira rideg műanyag, így az is kellemes hatású számomra és nem mondanám bazárinak.Az szövet-műbőr ülések szerintem kényelmesek, bár nekem sokszor fáj a hátam, így hosszabb utakon elkezd sajogni, szinte minden autóban. Az állítható deréktámasszal ez némileg korrigálható, így hosszabb utat is kibírok benne. Az ülésfűtés nagyon jól fűt. Az elsőket 3, míg a hátsókat 2 fokozatban, ebben szellőztetés nincs. Elől hátul pont elég a lábtér 4 felnőttnek. 5 emberre nem kifejezetten ajánlott, ez is tipikusan max 4 fős kategóriába tartozó autó.
A kormány kellemes fogású, nem túl nagy és nem is túl kicsi, jól átérem. A kormányon lévő anyag tetszetős, kellemes borítású, szinte mindent lehet állítani, amit az autó és én megkívánok. A kormányfűtés nagyon jó. Erős, de nem kellemetlen, hideg időben tényleg áldás. 😊
A műszerfal tökéletes, ennél jobbat nem is kívánhatnék. A digitális műszerfal kellően informatív, nagyon jó felbontású, a 10.25-ös középső kijelző is nagyon jó és mindent mutat, amit kell. Alatta a szellőztetés és hőfok szabályozása is tökéletes. Hál Istennek itt még nem menüből tapicskolva kell konfigurálni, mint egyes márkáknál. Mindenre van fizikai gomb.
A csomagtartó kellően nagy, két szintben állítható, ahol lefelé még lehet nyerni kb 5 centit, az alsó állás miatt. Egy család simán elmegy vele nyaralni bőröndökkel, de azért nyilván vannak határai a 426 liternek. A hátsó ülések 40-20-40 arányban dönthetők nálam. A teljes kapacitás 1378 liter, ami olyan átlagosnak mondható.Motor és menettulajdonság
Mi az 1.4 T-GDI-vel és a 7 sebességes DCT-vel rendeltük kényelmi szempontból, nem bántuk meg. A 140 lóerő általános utcai használatra elég, szépen megindul ha kell. Sport módban egy kicsit vadabb lesz és néha jól jöhet. Az automata szépen teszi a dolgát, nem tudok belekötni. A motor nagyon csendes normál használatnál, nagyobb fordulatál a motorhang nyilván hallható, de nem zavaró. Kis motor, hozzá kell szokni, ha pörgetve van, zaj is van. A fogyasztása hozza a gyári értéket. Mi jelenleg rövidebb távokon használjuk, így a fogyasztása 7.3-7.4L / 100 km. De ha messzebbre mentem vele pályán simán lement 6.2-re, ami a gyári érték minumum alatt van 3 tizeddel.Sok tesztben rárótták az autóra, hogy „nagyon” feszes a futóműve és zavaró ez a dinamikájában. Nem tudom engem annyira nem zavar, sőt még tetszik is, direktebb a visszajelzés. Szélzaj, még nagyobb sebességnél sem zavaró. Átalános 90-110-es tempónál szinte nem is hallható.
Navi
Kellően informatív, jól navigál és dolgozik a szoftver benne, de el fogom vinni egy frissítésre, mert idejét múlt. Mútkor mentem az M4-es szakaszon és nem volt alattam szilárd burkolatú talaj a GPS szerint.Felszereltség
Platinummal vettük, ami a 2020-as évben a legnagyobb volt, csak a Luxus volt felette, amit mondanék inkább egy csomagnak, mint felszereltségnek. Meglepő, hogy mennyi mindent bepakoltak az autóba, ami egy hatalmas piros pont. Alapvetően egy hülyebiztos autó.Van minden, ami manapság kell(het):
Adaptív tempomat, automata fényszóró szabályozás (ha jönnek szemből le és felkapcsol, ha kell) holttér figyelő, sávtartó, sávkövető, vészfék aszisztens, éberség figyelő, tábla felismerő, automatikus bekaparkolás segéd, keresztirányú forgalom figyelő, bár ez már az ADA csomag része volt.Zavaró dolgok és hiányosságok
Nyilván egy autó sem tökéletes, így az XCEED sem az. Emiatt van pár észrevételem is nyilván az eltelt 2 hónap után.Tolatás
Tolatásnál szinte alig lehet hátralátni. Kamera nélkül halál lenne. Éjszaka a tolatólámpa nagyon minimális fényt ad. Jobb lett volna valami nagyobbat, vagy esetleg mindkét oldalra,hogy jobban lehessen látni.
A tolató kamera igazán bekerülhetett volna a KIA embléma alá. Mivel a rendszámtábla felett van, így viszonylag gyorsan koszolódik.Biztonsági öv végpont
Na ez az, ami nagyon bazári lett ebben az autóban. Egy csavarral fel lett fúrva a tartókonzol a padlólemezen, nincs eltakarva. Fura megoldás, de ez van.USB végpont és QI töltés
Kár, hogy nem raktak be két USB, vagy USB-C végpontot hátra, csak a két szellőzőt. Nem tudom az a max 50 dollár plusz, miért fájt a gyártónak. A QI töltés, csak a LUXUS csomagban érhető el, amit nem igazán értek. A Luxus a legnagyobb felszereltség (Platinum) felett lévő kiegésztő csomag. Nem tartom manapság ezt a töltőpad opciót luxusnak.Digitális műszerfal
Nagyon jó, nagyon szeretm, de egy kihagyott ziccer ez a KIA-nak 100x több lehetőséget ki lehetett volna ebből a 13 inches kijelzőből hozni. Alapvetően kellően informatív, de pl. a Navit is ráfejleszthették volna, mert sok tulaj szívesen látná ott.
A megtehető hatótávot a műszerfalon én csak tippelő mutatónak hívom, mert teli tankkal felugrik olyan 650 km-re, de nem értem miért, amikor az autónak a maximális megtehető távolsága a 490 km körül van 50 literrel és a 7.3-as átlagfogyasztással. Lehetne összhangban.
Tömören ennyi az elmúlt 4000 km együtt az XCEED-el. Ha összegeznem kellene ár – érték arányban nagyon jó, megérte a pénzét, bár nem volt olcsó. Mondjuk manapság melyik új autó az.... Lassan már a fapados Suzuki Swift is 5 millió már... Nincsenek kifejezetten idegesítő dolgai, így azért több a pozitív élmény és tapasztalat, mint a negatív. A negatívot is csak a szőrszálhasogatás miatt írtam le.Aki ezen az autón gondolkozik, annak ajánlom. Még ritkaság az utakon, nem tucat autó, ami jó dolog.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
bandika0626 #2601 üzenetére
-
bandika0626
senior tag
válasz
Zotyatv #2602 üzenetére
Közbe megnéztem és már bécsbe sem kapni újat. Pedig még 2019be jött ki egy un. ráncfelvarrott verzió. Kicsit másabb volt a hűtőmaszk.
Én is új kia ceed kombit néztem 1.4 t-gdi meg dct váltóval. Aztán kipróbáltam az említett motorral csak 6 sebességes kézi váltóval egy 5 ajtósat de nem voltam elragadtatva a menetdinamikájától. Csendesnek viszont csendes. -
Zotyatv
tag
válasz
bandika0626 #2601 üzenetére
Üdv!
Komiban gondolkodom és benzinesben. Nem láttam a honlapjukon. Azért köszi!
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen videókártyát?
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Tőzsde és gazdaság
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Óra topik
- iPhone topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Be is futott a Honor GT Pro
- Máris befutott a hibajavításoktól duzzadó GeForce driver gyorsjavítása
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 12500 16GB DDR4 512GB SSD RTX ROG 2080 8GB Rampage SHIVA Seasonic 550W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! 1TB Samsung 980 PRO NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I9 13900K / RTX 4080 / 32GB RAM / 1 TB SSD
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest