- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Spotify
- Facebook és Messenger
- Hálózati / IP kamera
- Sweet.tv - internetes TV
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OTP és ORFK: közösen a kiberbűnözés ellen
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- DIGI internet
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vertigo
aktív tag
válasz B-L-A-C-K #3133 üzenetére
Hasonlo a tapasztalat, meg nagy emelkedore nem is mertem vinni a PRO-t, kicsinel ahol a regi S1 20km/h-val repesztett fel, a PRO 11-el erolkodik... Erzesre nekem nagyon gyengenek tunik, az m365-ok mellett erobol suhantam el korabban, most lehagynak
(persze megtartom, sik terepre jo lesz, mint celeszkoz, de elvesztette a varazsat, ami meg a simaba megvolt... azert az, hogy a terko nem vezeti meg a hatso kereket az tenyleg nagyon jo, csak hogy valami pozitivat is mondjak)
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #3156 üzenetére
K.rvajó! Csendben suhan ott, ahol a gyári kerepelt, mint állat!
Nem oldalazik, nem akar kitörni ott, ahol a gyárival drifteltem...Lassabb? Tuti. Nagyobb az ellenállás. Csökken a hatótáv: de ki
nem szarja le, ha ANNYIVAL kényelmesebb ezen gurulni...
(Igen a végsebesség is biztosan kevesebb, ~1-2 km/h-val, majd
holnap teljesen feltöltve "kihúzatom", ahol azelőtt ment "29"-et.)[ Szerkesztve ]
-
pchris
tag
válasz B-L-A-C-K #3163 üzenetére
A 350W szerintem az a tartós teljesítmény, amit folyamatosan elvisel a motor. Mondjuk 35V feszültség mellett 10A motoráram. Enyhe emelkedőn nyélgázon kb ezt tudja is tartani. Viszont ahogy a villanymotoroknál általában lenni szokott rövid távon akár jelentősen is túlterhelhetők. Az iparban meg szoktak adni pl 1 perces, 5 perces, stb... teljesítményeket. Egy régi S1 teljesen feltöltött akkuval 15A-rel gyorsulva vagy emelkedőt mászva 500W fölötti teljesítményre is képes (rövid ideig akár 600W, amíg az akku feszültség le nem esik 40V alá, ami igen gyorsan megtörténik. Gyorsításnál ez nem gond, mert hamar elkezd csökkenni a motoráram, így megszűnik a túlterhelés. Tartós emelkedőre, főleg meredekre, meg egyáltalán nem való egy ilyen gép. Gondolom sok, tartós túlterhelésből adódó motor vagy vezérlő probléma volt amit garanciában kellett orvosolni, és főleg a motor költsége miatt inkább visszavették 11A-re a maximális áramot. Így egy tartós emelkedőn sem lesz nagy túlterhelésnek kitéve a rendszer. Arra ugye nem lehetett építeni, hogy majd az egyszerű user belátja, hogy a Normafához nem lábon (keréken), hanem busszal, vagy fogassal megyünk fel, mert ez erre nem való... Persze lehetett volna valami védelmet is berakni, mert ha jól sejtem az nincs, csak az meg a költségeket növelte volna. Így olcsóbb, csak pont az élmény csökkent vele.
DigitXT: kb ugyanazt írjuk, csak te adatokkal is alátámasztottad. Nekem régi S1 van, de csak a fiam használja, így pontosan nem tudom akkufesz-motoráram-sebesség adatokat jelez a gép adott terheléssel.
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz B-L-A-C-K #3180 üzenetére
Ne mar...
W = A x V
Tehat 36V-on 11A mellett 396W.
42V * 15A = 630W, ez a csucsteljesitmenye teljes toltottseg mellett.
Sik haladasnal azert nincs kulonbseg, mert ott 6-8A megy bele, ott nincs limit, tehat olyan, mint eddig. Emelkedokon lehet erezni, meg persze gyorsulaskor, amikor "nyelgazon" mesz.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #3184 üzenetére
Akkor az lehet, hogy még erősebb volt. Nekem 14 a max.
(Az előzőn meg 11 volt. Már ameddig látszott, nyehehe...)Szerk: amúgy éjjel elfelejtettem töltőre rakni. 36V-tal indultam,
volna, de egy fél órácskát azért töltőn volt, amíg reggeliztem...
Simán behozott, még csak elgyengülést sem mutatott, 33V-ig
ment le kb. (Hazafelé lesz egy M365-ös csapatás, lehet, hogy
most bevállalja a kolléga a cserét valahol a kihalt bicikliúton...)[ Szerkesztve ]
-
Wine
csendes tag
válasz B-L-A-C-K #3190 üzenetére
Biciklinél nagyobb eséllyel kapsz defektet a vékonyabb köpeny miatt, már amelyik olyan, de azt általában nem lehet elkerülni, nem tudom az a folyadék vagy adalék amit néhányan beleöntenek mennyire véd... Mondjuk nekem tömör gumis, cserébe szétráz. Hosszú évek biciklis és motoros időszakában össz egy defektem volt biciklin, az se durr...de a kisebb kerék nyilván jobban hajlamosít..
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #3190 üzenetére
Kollégámnak tegnap volt: üvegszilánk... Viszont feldobott egy komplett új
hátsót, így ma is kényelmesen begurult. Habár a féket nem állította be, így
egy kicsit szolidabban tolta. Mivel közel lakik, együtt gurultunk haza: játék
a Kugoo, tudom. De jó játék. Korrekt így, de kéne rá egy mechanikus fék.
Viszont az M365-re fillérekért kapható minden, felni tárcsafékkel, stb.Amúgy lehet abban valami, hogy visszaveszi a teljesítményt, csak nem túl
feltűnően, legalábbis nekem, akinek még elég kevés a tapasztalata. Direkt
megnyomtam lejtőn, végsebesség teszt, de most 25 fölé nem gyorsult. Az
áramerőssegen is látszott, hogy picit takarékosabb módban van... Viszont
úgy gondolom, hogy ennyi belefér, és attól még nem lesz lomha szar. LOL! -
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #3196 üzenetére
Ez a WTF: 1-es fokozat (levettem 50%-ra, hogy gyalogos tempóra kényelmes
legyen, és ne legyen túl érzékeny a gáz!), tempomat, 12 km/h fix. Helyett...Kipörgés: erősen fesztől függ. (Most 36V-on csak 30-ig, de amikor hazaértem
még több volt az akkuban, akkor 33-ig. Szerintem állítgatja a speed limitet.)
Szerk: vagy egyszerűen csak ez a módja, ahogy a brushless DC motor müxik.teljesen feltöltve értettem
Akkor azt majd holnap.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #3198 üzenetére
Mondjuk ennyit a GPS pontosságáról: 2 különböző alkalom, és 4-6 km/h-val állok.
Persze, ha jó a vétel, akkor nem rossz, főleg tartott tempót verifikálni, de ha rossz
vétel van, vagy esetleg a pillanatnyi sebesség érdekel, akkor annyira nem jó.Messze nem olyan egyértelmű, hogy egyik roller 2 km/h-val gyorsabb, ezért azzal
gyorsabban érek be dolgozni: valójában eléggé mázlifaktoros (lámpák, feltartások).
Persze azt nem mondom, hogy a kisebb végsebesség előny, csak a lámpáknál ha
sz.rul jön ki, akkor perceket buksz, míg tempókülönbségben csak másodperceket.
De ha a tempókülönbséggel elérted az előző zöldet, abból lehetnek akár percek is.[ Szerkesztve ]
-
stellaz
addikt
válasz B-L-A-C-K #3202 üzenetére
Ugyanezt akartam írni, azt hogy szembe vagy hátszél volt, jóformán csak az aksi töltöttségéből derül ki (mennyit használt el azonos útvonalon), menet közben ugyanazt tudja. Amúgy rosszabb aerodinamikájú közlekedési eszközt talán szándékosan sem tudnának kitalálni.
[ Szerkesztve ]
-
ultio
senior tag
válasz B-L-A-C-K #3212 üzenetére
Ez így oké, de ha mész haza, és leszakad az ég váratlanul mit csinálsz? Én is jártam így...
Nem indulok el. Pl. a héten hétfőn nem rollerrel jöttem, mert éjszaka esett az eső, vizesek voltak az utak, nem mertem megkockáztatni.
Megpróbálom elkerülni az ilyen helyzeteket. Aztán meglátom, hogy sikerül. De ha tényleg úgy néz ki, hogy esni fog az eső, radarkép is azt mutatja, akkor a munkahelyemen hagyom a rollert.rasti rusti
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #3198 üzenetére
Na, megnéztem neked. 36 km/h. De inkább 35-ön stabil. (A limit 40-en.)
berobi78: örülök, hogy másokat is annyira szórakoztat, mint engem...
Szeretek tesztelni, mérni. Van egy 400-as robogóm, ami 9 másodpercen
belül tudta a 0-100-at, de most vmiért 10 mp fölött van. Zavar. De kibírom!
(Pontosabban nézem, hogy mi mehetett félre, elkopott a hajtás, ilyesmi.)Viszont: Lágymányosi hídon hiába mész kilóhuszat, a végén ott a lámpa,
annyira gyorsan nem tudsz (vagyis nem egészséges ~130 fölött?) menni,
hogy az előző zöldet érd el, ergo amivel gyorsabb vagy, a nyert időt mind
elbukod a pirosnál: a 125-ös csettegővel is ugyanannyi idő alatt értem be.
De engedtessék meg nekem, hogy jobban élvezzem az erősebb gépet.Ami viszont lényeges, ha sokkal lassabb vagy (50-60!), az már azt jelenti,
hogy a zöld lekettyen, mire odaérsz, s az legalább 1-2 perc időveszteség:
ha átlagsebességet akarsz optimalizálni, ismerned kell a lámpaprogramot.Mi köze ennek a rollerekhez? Nagyjából annyi, hogy amikor perceket tart
fel egy piros lámpa, esetleg számíthat, hogy 1-2 km/h-val gyorsabb, mert
az pont annyi időelőnyt jelent, hogy eléred a zöldedet. (Önmagában röhej,
kicsi különbség, gyakorlatban meg adott szituban ennyit számíthat.)De amúgy ahogy B-L-A-C-K írta, annyira nem kell ám komolyan venni, ez
egyfajta hobbi, ahogy nekem a motorozás/motorszerelés is az: most picit
átnyergeltem rollerre, de ha úgy jön ki, hogy elköltözöm, el kell majd adni,
mert tök jó, hogy most sík terepen lakok, emelkedőn nem fog felmenni.
(Ha csak nem kap hátra is egy motort, meg vmi extra akksit, akkor talán.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #3218 üzenetére
Megnéztem a videót, ezen az látszik, hogy végig nyélgázon lejössz egy lejtőn, és
hogy, hogy nem stabil 37 km/h a kijelzett max. sebességed. Próbáld ki, ahogy én
írtam: "rálendülsz" 37-tel, majd lelövöd a tempomatot. Rögtön tovább fog gyorsulni.
És utána, ha megint rányomsz a gázra, akkor lassulni fog... (Én is teszteltem ám,
csak éppen nincs videóm róla. Vagyis még nincs. Ha valakit érdekel, csinálhatok.) -
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #3247 üzenetére
Erről valahogy eszembe jut az a vicc, amikor a "redneck" felhívja a segélyhívót...
Két New Jersey-i elmegy az erdőbe vadászni. Egyszer csak egyikük összeesik, és nem mozdul többet, nem is lélegzik. A társa gyorsan felhívja a mentőket:
– Az erdőben vadásztunk, amikor a társam összeesett. Úgy tűnik, meghalt. Mit csináljak?
Mire a segélyvonal ügyeletese:
– Először is győződjön meg róla, hogy tényleg meghalt.
A telefonban rövid szünet, majd az ügyeletes egy puskadörrenést hall. Ezután megint a vadász szól bele a telefonba:
– Oké, és most?ON: mit tudtunk meg a videóból? Az akku cellák típusát. Ez (szvsz) örvendetes, csak nyugodtan bele lehetett volna írni a leírásba is, vagy akár ide a fórumra, annak lett volna még haszna is. Az 5 percnyi szikés/zenés szerencsétlenkedésnek kevesebb. (Tényleg, ez már majdnem olyan, mint a tankos/romantikus...) Ha meg sikerült elvágni a BMS vezetékeit, akkor tényleg használhatatlan lesz az akkupakk. Pontosabban forrasztgatni kell, hogy megint működjön (videót, videót: füstölős/égőset). Mondjuk beletekerve: nem sikerült! Hasznos az a "mázlifaktor".
Ja, és: szemre hibátlan, korróziónak nyoma sincs, a szigetelés nem (volt) sérült, kapocsfeszültsége a töltés után volt (töltést vette rendesen), ha azóta önkisülése nincs, és a BMS nem lett zárlatos, akkor valószínűleg kutya baja... nem volt, amíg szét nem lett vágva. Kis szerencsével még most is használható: javaslok egy multimétert, azzal legalább kapocsfeszültség mérhető. Műterheléssel a leadott max. áram, vagy hosszabb távon a kapacitás is kimérhető. Szinte biztos, hogy kutya baja nem volt a műtét előtt. Szóval ez megint egy szomorú történet lesz...
Szerk: főnököm sztorija a tranzisztor tesztelésről...
- Honnan tudod meg, egy tranzisztorról, hogy jó?
- ???
- Rákötsz 220-at, és ha felrobban, akkor jó volt![ Szerkesztve ]
-
#07746304
törölt tag
válasz B-L-A-C-K #3264 üzenetére
Elárulom, hogy:
0. pont, a szezon végén már nem tervezem venni, egyrészt, mert ahogy mondtam szezon vége van. Másrészt sem a 365 PRO, sem az új E-TWOW modellek esetében nincs elegendő tapasztalat még, harmadrészt talán tavasszal kiderül, hogy Magyarországon milyen jogiszabályozás lesz rájuk. Lehet olyan mint Németországban, akkor nem veszek rollert és kész.
1. Ha Xiaomi akkor kb egyből cserélve lesz a kereke elől és hátul tömörre... 9000 Ft a méhsejtrácsos kerék.
2. A Kugoo azért szar, mert a bolygónak nincs olyan vidéke, ahol alkalmas lenne. Sivatagban a por miatt nem jön szóba Máshol meg bárhol eshet. Teljesen világos, hogy semmi ötletük nem volt a tervezésnél, koppintották volna a 400K-s márkáról, de még azt is elkúrták, mert képtelenek voltak a szigetelés roppant bonyolult műveletét megoldani, pedig ha ez teljesült volna, akkor a semmiből indult márka, még sikeres is lehetne.
3. Ha már a semmiből indultak, nem nevet kellene szerezniük? Vagy azt gondolták, hogy majd mindenki szétszedi és magának szigeteli?! Vagy ha nem szigeteli és beázik (mert még mindig döbbenet, de ezen a bolygón esik az eső néha) akkor azt mondja, hogy hát ez fasza volt, veszek egy újabb Kugoot, oszt jónapot. Szerintem a legtöbb ember ha így csalódik egy márkában, akkor soha többet. Legalábbis én így vagyok vele. Oké, szétszedted, de neked az 500+ K-s sem volt jó. Két féle ember van ilyen téren, akinek minimális elvárása van, nem akar moddolni, csak annyit ,hogy ne ázzon be. Meg van aki megveszi a drága rollert, azt is szétkapja, mert ez meg az nem tetszik rajta és moddol. Nos én az elsőbe tartozom. Igen, nekem az E-TWOW most az amelyik szerintem megfelelő lesz. Pont úgy néz ki mint a Kugoo, vagy fordítva a Kugoo hajaz rá, mert nem mindegy ki másolt kiről.
Ja és tudom nekem nem fogsz válaszolni, meg múltkor lehülyéztelek és egyből futottál a moderátorokhoz panaszkodni, pedig csak őszinte voltam...:/
látod, ezt is rosszul tudod... Válaszoltam.
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #3267 üzenetére
Azért mert az ingyen motort el lehet adni 25-30-ért, vagy ha pofátlanabb, akkor a
a Geekbuyingos új áron akár 40-45-ért is: az meg már egy fél roller (árban).Szerk: nem mindenki akar 700W-os összekerékhajtású S1-et építeni: két embert
tudok, aki igen, és mindkettőnek egy garis/eladott motor lesz az építési alapja.[ Szerkesztve ]
-
#07746304
törölt tag
válasz B-L-A-C-K #3267 üzenetére
Oké Matekozzunk.
Ha egyben adnám el (dupla alkatrészek nélkül) kapnék érte maximum 80K-t.
Ehelyett.
Csak a két motor együtt 50-60K. Amiből az olcsóbbik az újabb sima S1 motor, mert azt lehet is kapni. A drágábbik az S1 Pro, mert az ugyan futott már 191 Km-t, de az szinte új, cserébe beszerezhetetlen. Egy S1 Pro tulaj pedig tartaléknak nyilván ilyet venne szívesebben. Nálam megteheti.
Eladom róla a telefontartót is, az is vagy 3K. Külön a két ECU-t, az egyik ugye teljesen új, a másik meg 1000 Ft-os kikiáltási áron van fent azt hiszem. A hátsó keréknek még nem néztem utána mennyit ér... Volt aki az oszlopot kereste., más meg a rögzítő mechanikát. Eladom a két kijelzőt is.
Egyben sokkal kevésbé vonzó az ára miatt. Viszont komolyabb az igény alkatrészenként, és többet is kérhetek érte. Sokszor leírtam már, nekem nem fontos, hogy gyorsan menjen el, én ezzel a rollerrel már nem akarok menni, nem csináltatom meg.
Multimétert a melegen kívül azért sem vettem, mert csak erre az egy rámérésre lett volna szükségem, most azért nem fogom 5K-val megdobni a roller büdzséjét, hogy aztán 20 évig ne használjam, vagy azt is adhassam el. Ami meg végképp nem megy el a piacon, azt elviszi a kukás, remélhetőleg úgy, hogy bőven visszahozta az árát.
Na meg ugye még Kínából rendelve a dolgokat hetekbe kerül, nálam gyorsan megy. Összerakhatnám, és használhatnám? Igen. De nincs bennem már ilyen szándék. Meguntam, másra vágyom.Van robogóm, azzal közlekedem Hajdúszoboszlón, Berettyóújfaluban meg MTB-om. Ráadásul oda nagyon ritkán megyek. Debrecenbe meg, van DKV.
. -
#07746304
törölt tag
válasz B-L-A-C-K #3279 üzenetére
"Szóval egyben a roller ha nincs leszigetelve kapsz érte 95 ezret,"
Sajnos sehol nem kapsz érte annyit... ez vele az egyik szopás...
egyébként te sem annyiért vetted a 16 kilométerrt futott használtat, hanem valami 80K körüli összeg dereng.
https://www.arukereso.hu/roller-c3008/kugoo/s1-pro-p482177877/
150K lol Amikor 105K-ért lehet újat rendelni, és akkor én vagyok a haramia ?D
[ Szerkesztve ]
-
Wine
csendes tag
válasz B-L-A-C-K #3295 üzenetére
Aha, kösz, ja igen arról volt is szó, hogy a tetejére kell ilyen kis védő burkolat. A mostani rolleremet is úgy használtam esőben, hogy mondjuk az úton ne álljon a víz, vagy ne szakadjon, amúgy néha kisebb nyári zápornál vagy készülődő, várhatóan rövid, esőnél elindultam.
[ Szerkesztve ]
-
ultio
senior tag
válasz B-L-A-C-K #3304 üzenetére
Egész fórum ezzel van tele, meg a netes csoportok, hogy kell, te meg ránézésre eldöntötted nem?
Igen, eldöntöttem.
Te régebben vásároltad mindkettőt.
Pont ezért kérdeztem, amit kérdeztem.
Mert úgy látom, hogy szigetelve van. Azt nyilván nem látom, milyen vastagon van benne a szigetelő anyag, de szigetelve van, ez biztos. És nem szedem szét azt, ami működik. Ez a döntésem .DigitXT
Bár, ha nekik meg eszük van, akkor kis esőt ki kellene bírni: olcsóbb az FBS, mint a gari.
Erre gondoltam én is és ezért kérdeztem meg, hogy akik mostanában vásároltak, mit tapasztaltak.rasti rusti
-
#07746304
törölt tag
válasz B-L-A-C-K #3350 üzenetére
Ja nincs elfogadható ára - eladói szempontból - a legjobb megoldás, hogy begyűjti az ember az alkatrészeket, mint tettük, aztán összerakja, ha valami bekrepál, meg cseréli.
Amúgy az alapelgondolás nem lett volna rossz, hogy a sok nyelvet nem beszélő pénzes mukinak eladni jó áron az alkatrészeket de nem jött be. Nemcsak nekem, a KCH-s muksó (meg is írtam neki), pl az Aliexpressről vásárolt paneleket adná aranyáron (azzal a felcsapással, hogy tesztelve van ), de nem nagyon megy neki a bót Az akkumulátorai sem minőség szempontjából buknak el, hanem az árazáson.
Már én is levettem vateráról, mert így, hogy úton van hozzám a panel, van tartalék akksi, motor, lényegében, két rollerem van Eladni meg nem fogom szaré hugyé...
Az S1 Pro kerék meg azon felül,hogy méhsejtrácsos semmi extrát nem tud a simával kapcsolatban, kevesebb viszont pont a lyukak miatt a kopó felület, minimális rugózási élményért cserébe. Nekem sima S1-es kereket küldtek, de nem bánom, jó az tartaléknak.
-
#07746304
törölt tag
válasz B-L-A-C-K #3356 üzenetére
A két motor szerintem pöccre ugyanaz, a súly eltérő lehet minimális mértékben, de mind a két motorra az van írva, hogy 350W. Persze le kellene tesztelni, hogy ugyanaz a roller, a két eltérő gumival mennyit gurul, ugyanazon ember alatt, ugyanazon az úton, de ugye ezt nehéz modellezni, mert ha hirtelen szembe vagy hátszélt kap az ember, akkor már nem releváns az eredmény...
-
#07746304
törölt tag
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz B-L-A-C-K #3396 üzenetére
Bicikli úton igazgattam a kabátom. Pici kerék, egy kézzel fogtam a kormányt, lehet ráment valamire passz. Olyan 20km/h mehettem. Rollernek annyi baja lett, hogy a lámpa plexi jobb felső sarokban karistolódott, a vázon lett kettő kb. 6mm hosszú és 3mm széles karist, ahol lejött a festék.
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Zero 9 (Techlife X6) elektromos roller (35km táv, 45km/h sebesség)
- IGAZI RITKASÁG: Számozott, limitált kiadású Assassin's Creed Valhalla Orlog Deluxe Edition
- Stabil MoBalux fürdőkád belépő
- XL vázas, újszerű Cannondale Kineto Men pedelec e-bike 170-190 cm/140 kg-ig (beszámítás)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs