- Windows 11
- Hálózatokról alaposan
- Aliexpress tapasztalatok
- Synology NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Milyen NAS-t vegyek?
- Ubuntu Linux
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vertigo
aktív tag
Nah voltam Decathlonba a hetvegen, megneztem az OXELO-kat, amiktol irto gyorsan elment a kedvem.
Nehezkes nyitas/csukas (3 perc alatt sem jott ossze), recseg ropog, lotyog, minden rajtuk, direkt a telo nelkuli 5osre probaltam fokuszalni, de mikor a vaz menet kozbe nekiallt nyekleni bedombtam a sarokba a jarganyt es elhuztam, hogy ezert marpedig egy arva fillert nem adok...
Szoval belvarosnak vettem az iranyt es azt mar tudtam, hogy teleszkopos es leveheto kormanyost latni sem akarok, illetve hogy ez a nyitas/csukas korant sem annyira evidens dolog.
Kirpobaltam bent 2 rollert es a korabban emlitett XPR mellett dontottem (idovel kiderul jol e).
Egesz massziv, akad kis holtjatek, de egyelore 1mm-nel meg kormany tajekon sem tobb... Kinyitas/becsukas labra tervezett billenovel alomkonnyu, tenyleg max 5mp egy ovisnak is, a fek ugyan a hatso sarvedo, de az legalabb massziv fem, ennek ellenere az egesz jargany 4kilo alatt van. Sajat fem kitamatsztoja termeszetesen van. A karbon csapgyak nem tudom parasztvakitas e, meglatjuk...
-
Vertigo
aktív tag
válasz Vertigo #1302 üzenetére
21km-t birt vegul, dombra fel / le (budafok, peterhegy, rozsavogy, kelenfold, feneketlen to), uton, jardan, bringauton, ugratasokkal tarkitva.
Sik terepen jellemzoen gazt adtam (vegig 3-asban), aztan hagytam gurulni, lejton fekeztem, magasabb, 20 centis padkarol is szepen leugrik (pont jok a kemeny telok ehhez), elso kerek uttartasa tok jo, hatso kereket hajlamos enyhen megvezetni az utegyenletlenseg (dilatacio, minta a terkoben, stb). Erik az a vilagitos gumi, foleg hatra...
Tordai uton felfele (~1km, 12°), nagysagrendileg ~100 labhajtassal segitettem bele, es 17km/h-val jottem fel, meglatjuk hogy birja a motor ezt rendszeresebben...
Tempomatnal sok az a 10 masodperc, szinte csak maximum gaznal volt kenyelmes aktivalni, a duda nem esik kezre, a fek kallantyu sem ergonomikus, nagyobbnak kellene lennie es lentebb, lehet megszokom, egyelore keresnem kellett, ala nyultam parszor, ami nem tul jo...
[ Szerkesztve ]
-
Vertigo
aktív tag
válasz Vertigo #1308 üzenetére
- jelentem a regenerativ fek muxik az S1en
- a problema az, hogy eletveszelyesen, leven 45V toltofesz felett elengedi az egesz feket es allj meg ahogy tudsz a lejton szaguldva!!! (nem reproztam, fullra toltve indultam a Tordai tetejerol es 15-17 korul tartottam a sebesseget fekkel, majd egyszer csak nekiallt szabadon futni, en meg probaltam a lejton szabadon gyorsulva talppal valahogy megallitani, akkor lattam, hogy 45V felett volt mar a feszultseg)
- hazafele a Peterhegyin (a kisebb emelkedo) szepen feljott, 1/3-os aksival, a motor kb 1 percen keresztul 520W-ot preselt ki magabol folyamatosan (az azert eleg szep)
[ Szerkesztve ]
-
pchris
tag
válasz Vertigo #1313 üzenetére
Akkor nem véletlenül írták az orosz fórumon, hogy teljesen feltöltött állapotban nem érdemes rögtön lejtővel indítani a túrát. Jó tudni, hogy valóban problémát okozhat ez az egyébként akkuvédő funkció. Volt aki írta, hogy a fék nem regeneratív, én meg agyaltam, hogy akkor mégis mit csinál a fölösleges energiával, mert fékellenállást nem találtam, amikor, nem nagyon, de szétszedtem.
-
Tin
veterán
válasz Vertigo #1397 üzenetére
de, megizzadnék, főleg nyáron. aztán beülök az irodába izzadtam, ami totál gáz. a minimális emelkedő pedig azért érezhető. gyalog a távolság nagyjából 45 perc, de az út második fele dimbes-dombos, szóval megizzadós sajnos. ezért kell az e-roller. és pont az izzadás miatt nem veszek biciklit sem.
(#1398) B-L-A-C-K: aliról meg gb-ről nem merek ilyeneket venni. ha gond van, cseszhetem, és semmi kedvem nekiállni szétszedni és forrasztgatni. ninebot es1 van gb-n most akcióban baromi jó áron, de 120e körül hivatalos helyről is tudok venni, rendes garanciával (amazon, és ők is adják el!). úgyis az első fél év számít, hogy bírja-e.
a kugoo-ról néztem videókat, az gyakorlatilag egy zoom stryder klón, ami az eredeti célom volt, de baromi drága, és messze nem tud annyit, amennyit kellene tudnia. első rollernek meg nem szeretnék drágát venni, mert mi van, ha nem jön be.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Vertigo #2894 üzenetére
Nekem is volt S1-em, most van egy Pro-m is. 32-vel a régi se ment, az órája nem volt jól beállítva, 28-29 az már reális. A régi vezérlője nem 14 hanem a 15A volt, valóban érezni, de inkább emelkedőn, fékeken én nem tapasztaltam. Amúgy már az új sima S1-ek is megerősített összehajtó szerkezettel érkeznek, ugyan úgy 11A vezérlő, és a kijelző rész is ugyan olyan, csak a kerekek másak, meg kisebb az aksi picit.
Zörögni ez is valóban zörögni ez is valóban zörög, de lehet orvosolni, én tegnap csináltam meg ezeket rajta:
Komplett szigetelést: Kijelző rész, vezérlő rész, akkumulátor rész, hátsó lámpa. Minden zörgést megszüntettem, azaz aksi fixen van benne nem mozog, vezérlő szintén (ez is zörgőt benne), valamint minden lengéscsillapító rész be lett zsírozva.
Továbbá lesötétítettem a 4 oldalsó prizmát, első hátsó lámpát, kijelző burkolat kapott karbonfóliát, illetve a kormány, valamint az oldala, és a hátsó kerék tartó. Kapott egy normális csengőt, és a kormány oldalán lévő gagyi világítást leszedtem, kapott kupakokat.[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz Vertigo #3147 üzenetére
Tenyleg ekkora lett a kulonbseg? Basszus, a regi Kugoo S1 total jol ment, nem is nagyon volt hely, ahol nem ment fel, es hasitott is, most csinaltak belole egy sik terepen hasznalhato rollert? De miert? Az egesz kampanyuk abbol allt meg az ev elejen, hogy mennyivel jobb, mint az M365.
Mondjuk nyilvan a gyari M365-ot hasonlitottak a gyari S1-el. Az M365-hoz viszont van firmware es huzhatsz rajta, a Kugoo-n meg voltak kedvesek gyengiteni gyarilag. De jo fejek.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest