- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Távozott az OpenAI társalapítója
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- Vizsgálják a Waymo robotautók váratlan viselkedését
- TP-LINK routerek
- Kriptovaluták és az adózás
- Google Chrome
- Bittorrent topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Új hozzászólás Aktív témák
-
ultio
senior tag
válasz B-L-A-C-K #4741 üzenetére
Egyáltalán nem védem! Amire nekem kell, tökéletes. Abban igazad van, amiket írtál.
Nyilván vannak hibái. De túl van reagálva szerintem. Lásd szigetelés. Te darabokra szedted, úgy szigetelted. Sokat mentél vele vele esőben?
Én kívülről szigeteltem az aksitartót és a vezérlést. A kijelzőre bubis fóliát teszek, ha nagyon esik az eső.
Nem egyszer áztam meg vele úgy, hogy az oldalából (a piros kis búrák mögül) folyt a víz.Tavaly augusztusában mennyibe került az M365? Én bő 100 000 Ft-ért vettem a Kugoot.
Sokat olvastam az M365 kapcsán a defektekről, leginkább ezért választottam a Kugoot.rasti rusti
-
-
#07746304
törölt tag
válasz B-L-A-C-K #4824 üzenetére
1. Ezen a sáron biciklivel valószínűleg simán átmegyek.
2. Biciklinél sokkal könnyebben mer az ember hirtelen kormánymozudlatot csinálni, mint rollernél. Egyébként későn vettem észre, meg nem gondoltam, hogy ennyire számít az enyhe kanyar. Mindegyik bukásom sárhoz volt köthető. A Kugoo-val összesen kétszer buktam, az egyiknél pár centivel lementem a járdáról, mert az eső miatt le volt hajolva a járdára a növényzet... alábecsültem a bukta lehetőségét. Aztán még volt egy esésem a Kugoo-val, akkor beestem a berettyóújfalui rendőrkapitányság udvarára De ott sáros lett mindenem, mert az is esős volt, sáros füves területre borultam. Enyhén néztem úgy ki, mint aki a disznókkal együtt fürdött -
ultio
senior tag
-
ultio
senior tag
válasz B-L-A-C-K #4876 üzenetére
Akkor se hulladék .
És egyáltalán nem védem, de nem szeretem, ha nem korrekt a megfogalmazás.Mi a hulladék benne? Miért nem jó az ár-érték aránya?
Többször írtam én is, tavaly augusztus óta használom, szerintem 10 alatt van azóta azon napok száma, mikor nem azzal jártam munkába és edzeni.
A hátsó világítást kellett javítani csak. Meg persze kenni, törölgetni.
Nekem ennél több nem kell. Ha elromlott volna többször is, akkor lehet én is azt mondanám, hulladék. De így?A nagyobb, komolyabb, erősebb, nem hulladék rollereket is így használják, azok, akik szerint hulladék?
Nem zárom ki az, hogy én példányom egy nagyon jól összerakott masina.
B-L-A-C-K, mennyi km-t mentél velük és miért szedted darabokra?
Nekem aztán teljesen mindegy, ki mit vesz, de ne vigyétek ell rossz irányba az ajánlásokat.
Már csak az pontosabb és korrektebb megfogalmazás, hogy a viszonylag kevés árkülönbözet miatt jobban megéri (talán) az M365.
Le lehet írni, mi a baja, miért nem lehet jó a Kugoo S1 Pro, de az, hogy hulladék, szerintem is félrevezető.B-L-A-C-K, ha valaki árérzékeny, akkor a Kugoo is jó választás lehet neki. Továbbra is, mi a baj vele?
Nem azt mondom, nem jobb a M365, de mi a hulladék a Kugoo-ban?IntelliSense, attól függ hol használod! Én Budapesten, nagyrészt kerékpárúton, nekem megfelelő!
[ Szerkesztve ]
rasti rusti
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #4899 üzenetére
Na én pont azért írtam azt, hogy nem fekete/fehér a történet. Amíg nem jön elő egyik hibája se, addig mondhatjuk rá, hogy "király". De miután összefosta magát, onnantól "szar". Schrödinger macskája - ne vedd ki a dobozból, ha nem muszáj.
Nem isteníti, aki le merészeli írni, hogy hibátlanul használja "x ideje". Neki bevált. Sőt, simán meg is spórolhatta vele a vételárat, szóval LEHET jó ár/érték aránya... (Nekem mondjuk, akinek ~1 napot bírt, nem tűnt ennyire jó vételnek, annak idején.)
-
ultio
senior tag
válasz B-L-A-C-K #4899 üzenetére
Ha nem érted meg, mit akarok mondani, nem erőltetem.
DigitXT
Én ma is rollerrel jöttem. Kicsit megáztam, de nem ez volt az első alkalom.
Nem akarok én vitatkozni senkivel, de mindenki a saját tapasztalatából indul ki.
Én voltam olyan bátor és az itteni ajánlásokkal szemben kívülről szigeteltem az aksi résznél. Ha nagyon esik, zacskót teszek a kijelzőre.
Ennyi.
Eddig bírja.rasti rusti
-
alexandrosz
aktív tag
válasz B-L-A-C-K #4895 üzenetére
Én, pl nem ajánlottam senkinek, sőt nem is állítottam, hogy jó, de azt leírtam, hogy abszolút bevált arra a célra, amire vásároltam.
Összehasonlítási alapom is van, mert mentem M365-tel és E-Twow-val is, ezzel a tudattal vásároltam meg az olcsó Kugoo-t.
Semmi érzelem, semmi szerelem, pusztán rohadt és kiszámított anyagi függés van köztünk
Árát mára behozta, így nem túl fájó szívvel válok meg majd tőle, ha eljön az ideje. Mivel általában autó csomagtartójában szállítom és nem számít, hogyan hajtható össze, jó eséllyel egy M365 pro-t vennék ma, ha az S1 elromlana.
Persze, hogy jobb a Xiaomi, talán legyen is, mert sokkal többe kerül.
Peace.[ Szerkesztve ]
-
#07746304
törölt tag
válasz B-L-A-C-K #4921 üzenetére
Persze az csak egy viszonyszám. Tudok erről a 20-80%-os dologról, az alsóra figyelek a felsőre nem, mert telefonnál is van két év garancia, meg biztosítás rá, táblagépnél szintén, sőt az Ampere alkalmazás azt javasolja, hogy naponta több alkalommal töltsem a készüléket... hát a sok kínlódás - pl odafigyelni rá- garantált, de az, hogy az akkumulátor tovább bírja mintsem aktuális lenne a komplett csere az nem.
Rollernél meg pláne nem fogom 80%-nál lehúzni.
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #4964 üzenetére
Nálunk is 4000W-ot írnak, az barátok közt is 4kW, szóval nem a 7+ üti meg...
Szerk: ez a húzott SW-vel többet tud, elég szar érv. Motoroknál is vannak ugye a
teljesítmény kategóriák ill. a jogosítvány kategóriák adott kW teljesítményig, és a
belsőégésű motorok karakterisztikája bőven nem olyan lapos, mint a villanyosé...
Mi következik ebből? Nem ülhetsz Hayabusára "M" jogsival azt állítva, hogy okés,
én ezt nem húzom soha 2000 rpm fölé, akkor nincs is vele semmi gond: SMKP.Viszont ez az egész SMKP biznisz rákfenéje, hogy a 45-re "fojtott" gyöszök is ha
kikapják belőlük a fojtást, máris viszik a 60-70-et. Erre mondják, hogy ha tuningolt,
akkor bukó az SMKP minősítés (és elvileg le lehtne vizsgáztatni nagymotornak).
A Te rollered ugye nem tud (saját erőből) 45 km/h fölött vánszorogni? Költői kérdés.devil-k: nem panaszkodom neked, pont leszarom ezt az SMKP mizériát, asszem
vannak komolyabb problémák is az életünkben. (De csinálok 700W-os Kugoot, és
motoros jogsit mellé. Ja bocs, az már van: úgy tudom, BLACK-nek is, szóval nem
kell aggódnia, max. a papírozás kérdés, hogy kap-e típusengedélyt az épített vas.)[ Szerkesztve ]
-
#07746304
törölt tag
válasz B-L-A-C-K #4969 üzenetére
Most miért? Egyszer csináltam ilyet vagyis kétszer, mert kíváncsi voltam A nyers adatokból látható, hogy ECO és Sport módban milyen teljesítményt ad, milyen sebesség mellett a motor, még az is kikövetkeztethető belőle mikor van hátszél, vagy mikor van lejtő. Milyen a visszatáplálás stb...
-
#07746304
törölt tag
válasz B-L-A-C-K #4972 üzenetére
Nem az a lényeg, nekem informatív és most amikor új még a roller. Ezt nem lehet gyorsítva megcsinálni... vagyis meg lehet de akkor nem lenne ember aki követni tudná. Lesz olyan aki megnézi az ECO-ból az első pár percet, vagy odateker ahol a maximális teljesítményt adja le...
Amúgy a gyári applikácó lett volna a másik, de az nem tartja bekapcsolva a kijelzőt...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #4979 üzenetére
Most komolyan azt akarod sugallni, hogy nagyobb(!) kereke van, mint egy tipikus
SMKP-nak? Mondjuk Yamaha Jog, vagy Honda Tact a jó kis 10"-os kerekeken.Valójában nem csak arról van szó, hogy dübörög a rollermarketing? A nagyobb
számokat könnyebb eladni, mivel amúgy mindennormálisjárművön a kerékméret
gumiszélesség/oldalfalarány és a felni átmérője adja meg. Példának okáért az én
motorkámon az a 13"-os kerék 120/70-es első és 140/60-as (váltóméretek!) hátsó
gumival megy, szóval a kerék teljes átmérője jó közelítéssel számolható.Kijön, hogy 19.6" a teljes kerékátmérőm, "marketinggel" rámondhatjuk, hogy 20"!
Ui: rákerestem a Dualtron Thunderre. Az mondják, 10 inch + 65 mm széles gumi,
de már a saját manuáljukban se jutnak dűlőre, mert a végén meg 11 inch-et írnak!
Az a vicc, hogy szerelhető a felni, tehát jogodban áll más gumit rakni rá (ha elfér):
emlékeim szerint te is tuningoltad az OXO-t így, szóval a végén utána kell húzni a
kalibrációs értéket, hogy ne összevissza mutasson az óra. Akkor mit "túloznak"?Számoltam egyet a régi Jog adatai alapján: 80/90-10 roller számokkal 15.7... 16"!
Hogy ne legyen teljesen OFF, anno mértem, hogy a Kugoo is túloz a maga kis 8"
adatával: a teljes átmérő jó ha megvolt 7.4". Ehhez kellett átállítanom a menüben.Én el tudom fogadni, hogy "rollerberkekben" ez norma! Csak amikor arról van szó,
hogy mennyire biztonságos csapatni vele a Hungárián, már összehasonlíthatatlan.
(Igen, egy nagyobb kátyú a Jogot is elnyeli szinte keresztbe, akkor egy rollert?)Szerk: találtam egy videót (megnézni még nem tudtam), de az indexképen ott virít,
hogy mit rakott rá: 90/60-6.5 Valahogy úgy érzem, nem ér fel a 80/90-10-hez.Szerk: a 250-es Maja, a maga 12"-os kerekeivel is brutál nyomvályú érzékeny volt.
Mondjuk azon ballonosabb gumik voltak, szóval átmérőben csak nem volt miniatűr.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #4986 üzenetére
Néztem a manuált, azzal kezdik, hogy 10", a végén meg felkerekítik 11"-nak.
A videóban látottak alapján végülis hihető, hogy nem tudják: 60/90-6.5 az 10.8",
de ugye a videó pont arról szól, hogy milyen másfajta kereket érdemes rá rakni.
A hozzászólásokban egymást szapulják, hogy peresebb gumi kell arra a vasra!
Franc essen bele, hogy még mindig nem tudtam megnézni, pedig érdekelne na.Megjegyzem "váltóméretet" ír, talán nem véletlen: 100/55-6.5, de állítólag nem jó
ha túl széles, mert belever az index a karterba... akarom mondani a sárhányó.Szerk: olyan nincs, hogy ugyanaz a gumi, csak szélesebb. Peresebb is, az tuti.
Ha nem, akkor nő a kerékátmérőd, és esetleg nem fér el a "kerékívben" a cumó:
oldalról lőtt fotód nincs róla? Szerk: vagy inkább róluk/összehasonlításként.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #4988 üzenetére
Akkor biza elírás, és akár úgy is értelmezhető, hogy 10" széles, LOL:
Ennek ellenére magyar webshop átvette, sőt továbbment (hibát hibára
halmoz), mivel az a felniméret lesz (a 6.5), véletlenül sem 6.5 cm...ilyen gumim van amúgy most az építetten is.
Na pont arra mondják, hogy peresebb. Kép jöhet, ha lesz.
Szerk: tudom vótmá, de ezen se látszik, hogy oldalról milyen az a gumi.[ Szerkesztve ]
-
Metacska
aktív tag
válasz B-L-A-C-K #5044 üzenetére
Először is köszönöm a tippeket és linkeket B-L-A-C-K és Intellisense.
A több kihozható belőle alatt azt érted, hogy valahogyan moddolható a szoftver, hogy nagyobb legyen a teljesítményleadás?
Illetve én is azt olvastam mindenhol az M365 Pro kapcsán, hogy nagyon lassú, közel 9 órás a teljes töltési ciklus. Ezek szerint mégis van mód gyorstöltésre?
-
#07746304
törölt tag
válasz B-L-A-C-K #5044 üzenetére
Két kérdés:
1. Abban ugye egyetértünk, hogy a Próhoz egy új akkumulátort szerezni ha nem garanciális, akkor kb lehetetlen, ha garanciális akkor meg csak a gyártó tud bele rakni?
2. Ha valakinek 6 hónapon túl - mert ugye az is alap, hogy Murphy törvénye szerint, ami elromolhat az el is romlik - mégis meghibásodik az akkumulátora, akkor hiába van még rá 6 hónap garancia legalább magára a Pro rollerrel így járt?!Magam is sokat filóztam, hogy Pro legyen e, de ugye én egy relatíve kisvárosban lakom (Hajdúszoboszló), a 45 km-es hatótáv számomra nem volt releváns még úgy sem, hogy abból olyan 35-38 lehet a reális az én 95 kiló + ruha és 178 cm-es magasságom mellett.
Ha nincs hátszelem, sőt szembe szél van a 30 maxból is 22 körül alakul a távom, és ez szépen elég egy napra még akkor is, ha Szoboszlón hosszában 2x teszem meg a távot oda és vissza a két végpont között...
Ami nálam alap, hogy mindig 100%-ról indulok, tehát ha a napot kibírja akkor úgyis feltöltöm .
3. A Próhoz sem adnak gyorstöltőt, tehát azt külön kell venni. Nekem az volt a cél, hogy a roller ne egyidényes legyen, ha majd megfekszik az akkumulátor, akkor tudjam cserélni. Ameddig van alkatrész utánpótlás addig életben tartom.
4. A fék nálam jól fog, olyaannyira, hogy volt olyan, hogy alattam megállt a hátsó kerék egy pillanatra.
-
Metacska
aktív tag
válasz B-L-A-C-K #5048 üzenetére
Olvastam teszteket a Nanrobot X4-ről: [link]
Magyar youtube link: [link]
Angol teszt: [link]Nagyjából az M365 Pro árában van. Tény, hogy itthon nem forgalmazzák, ezért nem is garanciális. Noname-nek tűnik, de a US shop és a korrekt weboldal mögött azért minőség van.
Meglehetősen masszív cuccnak tűnik, sok funkcióval és elég jó menettulajdonságokkal. A slusszkulcs hozzá mindent visz
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen