- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
- Vírusirtó topic
- Windows 11
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Milyen routert?
- ASUS routerek
- HBO Max & OD topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
- Kínos ügy lett az OpenAI Scarlett Johansson-botránya
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
xy.zsolt
őstag
válasz parandroid #192681 üzenetére
Más ország, más keresetek, más lehetőségek.....sose hasonlítsd a német viszonyokhoz a magyart
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
andrisbandi
őstag
válasz parandroid #192681 üzenetére
Valami félreértésből jöhet ez a "nem kell bringa szállításhoz levizsgáztatni". Szerencsére pont fordítva van. Pl sport swiftre lehet vonóhorgot szereltetni hivatalosan, vizsgáztatva, de bringa/szállítót tilos vele vinni.
A kivágósdi arra vonatkozik, h a lökös müa. szoknyájából lecsípnek annyit, h beszerelhető legyen a vonóhorog. Ami ha ott marad, nem látszik a kivágás, csak ha leszerelnék valamiért az egészet.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
bringasisti
őstag
válasz parandroid #192681 üzenetére
Mellé lőttél! Nem faragtam és nem barkacsoltam! Vettem egy műbizonylattal rendelkező vonóhorgot és mivel egy egész gyár gyátrtóeszköz gazdálkodását vittem ezért 3 csavart be tudok csavarni. A lakást amibe lakom egy autószerelő adta el, ezért elmentem hozzá hogy a műbizonylaton van egy ablak ahol kell egy igazoló pecsét az elvégzett szerelésről. Ezután vizsga . Egyébként az egyik autós topik topikgazája vagyok. Ez kicsit durva volt.
BENEFON DELTA--------N8
-
bardi
aktív tag
válasz parandroid #192681 üzenetére
GYÁRI leírás és GYÁRI szerelés alapján KELL vágni a lökhárítót, különben nem fér el a keresztmerevítő, ami a horgot tartja
'92 Honda VFR 750
-
Teasüti
nagyúr
válasz parandroid #192681 üzenetére
Nemtom neked mennyit ér a szabadidőd, de én még nyugati országban se vagyok olyan bérezésben, hogy ne fájna autónál átszámítva a 80 eurós szerviz óradíj. Kisebb dolgokat megcsinálok magam, amihez hozzá lehet férni könnyen bontás nélkül. Féket fele annyiból felújítottam műszaki előtt, mint amennyire árajánlatot kaptam. Időszakos szervizt most fogom megcsinálni, szintén olaj+szűrő árból ami olcsóbb, mintha egy órát felszámolnak bárhol. Nyugat ide vagy oda, az átlagember majdnem egy napot dolgozik ezért a pénzért.
Ha olyan életem lenne, ahol az időm többet érne, mint 80 euró óránként egy szervizben, akkor majd hordom szerelőhöz.És akkor ebben még nincsenek benne olyan tapasztalatok, hogy az autószerelés az bizalmi kérdés. Gépésznek tanultam és nem nehéz tetten érni a hanyagságot. Pl egy autószerelő aki időre dolgozik a büdös életben nem lesz olyan alapos (mindent letisztít és megken amihez hozzáérek, stb.), mint én aki elbütykölget a szabadidejében és nem hajtja a tatár (vagy a türelmetlen kliens ). Vagy soha nem lesz rá garancia, hogy azt kapom, amit kértem. Elvégre nem állhatok ott a válla felett, hogy tényleg azt csinálja, ami elvárható lenne. Lehet kifizetek egy szelepállításra 500 eurót, aztán másik szerelőnél meg kiderül, hogy a szelepfedél még sosem volt levéve (motornál megtörtént).
Szóval én amondó vagyok, hogy akinek van műszaki affinitása annak igenis érdemes magának szerelnie amit csak tud*. Bár ez egyre kevésbé lesz kivitelezhető ahogy egyre több technika kerül a kocsikba, de a régebbi 10-15 éves hagyományos motoros autókat csak így költséghatékony üzemben tartani (vagy hamar ráköltöd a piaci árát munkadíjra, ha minden felbukkanó problémára szerelőhöz viszed - ezt is megéltem már) és ott még azért sok mindenhez nem kell szakértőnek lenni.
*Elvégre régen az emberek sokoldalúbbak voltak, megcsináltak maguknak majdnem mindent.
50 éve egy autó gépkönyvében még az volt, hogy hogyan végezz szelepállítást. Ma már az van benne, hogy ne idd meg az akkumulátorsavat...
A kötözgetéssel és forrasztással is egyet tudok érteni, hisz ezek kb basic skill-ek egy műszaki érzékkel ellátott férfinak. Öregapáink felhúzták a saját házukat és komplett gazdaságot üzemeltettek szinte egymagukban. Persze lehet mesterembert hívni a ház körül is minden szirszarért, ha van mit a levesbe aprítani.
Azzal a résszel viszont egyetértek, hogy csak az szereljen, aki tudja mit csinál és ki tudja vitelezni a szabványoknak megfelelően.[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz parandroid #192715 üzenetére
Az autószerelők meg kb. annyit értenek az elektronikához, mint a pékek Az elektronika olyan dolog, hogy azt középfokú végezettséggel soha senki nem fogja érteni, max. megy a leírás, ökölszabály alapján.
Pont ezért is, ha megvan a szerelési leírás akkor bárki meg tudja oldani egy kis aggyal. Ha nem akkor meg nem semmilyen szinten nem bízok meg jobban a szerelő gányolásában, mint a sajátomban.
-
Somatom
veterán
válasz parandroid #192737 üzenetére
Ahha. Napi 8 órában tudok szakszerűen vonóhorgot szerelni, de ha a sajátomra szerelem, akkor talán szakszerű, talán nem? Ezt ugye nem gondoltad komolyan!
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Teasüti
nagyúr
válasz parandroid #192715 üzenetére
Ez tök jó, és mennyibe van a kocsi neked havi szinten (üzemanyagot nem számolva) ha nem túl indiszkrét?
Az autó az egy nagyon olcsó dolog nálunk a szigetországban és aki 15 éves használt autót vesz rohangálósnak ilyen 1000-1500 font környékén, az nem fogja szervizbe hordani alkalmanként a kocsi értékének harmadáért. Megy vele egy-két évet ha szerencséje van és előbb fog megszabadulni tőle, majd vesz egy másikat (okkal van itt évente műszaki). Viszont ha értesz hozzá, akkor egy populárisabb típust - amiből tengernyi bontott alkatrész van, pl. 206-os - szinte a végtelenségig üzemben lehet tartani alkatrész árban.
Nekem jelenleg egy 3000 fontos kocsim van, ez is most 15 éves de vmi 30k mérfölddel vettem, előttem 4 tulajjal. Lekopogom ezzel eddig semmi baj, de ha szakszervizbe járkálnék mindennel is, akkor azért hamar behozná az árát még ez is, és úgy fél évente lenne kötelező szerviz alattam. Eddig csak kopó-fogyóra egy ezres belement volna az árajánlatok alapján, ha nem magam csinálom kb feléből (az elmúlt egy évben mióta hozzám került).
Egy szó mint száz a te érvelésed - bár nagyon szépen hangzik a lízing és feltételei - csak akkor állja meg a helyét, ha kevesebbet költesz kocsira, mint én. De szerintem ez valószínűtlen. Az ugye eddig se volt meglepő, hogy pénzért az ember fenekét is kinyalják. Én nem hiszem, hogy valaha új autót vennék, akkor se ha egyben ki tudnám fizetni, mert anyagilag jobban megéri egy kopott rohangálós, amit ráadásul nem is kell félteni és sajnálni: új autónál idegbajt kapnék, ha rákerülne egy karc, lepattogna a fényezés, vagy odaverném a felnit. Öreg használtnál ez annyira nem szívügyem. Ráadásul engem kiráz a hideg a hitelektől és havidíjaktól. Így kp-ra veszek mindent és nem fáj a fejem a hónap végén. Amit meg nem eszek meg, az tisztán megmarad. Cserébe néha beáldozom a szabadidőmet ha vmi egy kis törődést igényel, de amíg a saját időm nem ér annyit, hogy egy munkaórámból megtérülne egy szerviz óradíj (és feltéve ha én is meg tudom csinálni), addig ez így is marad.
#1927176030D
Jó hát nekem van némi rálátásom a területre, aztán van autószerelő is a családban szóval távsegítségem is akad ha kell. Elektronika meg az egyik hobbim is ráadásul, szóval jah... A pék egyedül tényleg ne álljon neki otthon bütykölgetni, mert abból sok jó nem sül ki a legtöbb esetben! Nekem azért megvannak az alap eszközeim, amivel mondjuk egy Haynes szerelési útmutató legtöbb lépését meg lehet oldani szakszerűen. Általában hajlandóságból szokott inkább hiány lenni, ezért is csak azt csinálom itthon, amivel nem kell túl nagyot copni.[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
válasz parandroid #192737 üzenetére
Az akkreditált, továbbkepzett szakszervíz kiszámlázta a fékfolyadék cserét, aztán jól nem volt kicserélve és 6 éves volt a gyári folyadék...
Aztán másik szerviz kicserélte a generátor és segédberendezések hosszbordás szíját. Ehhez ennél az autónál le kell szedni az első kereket, féltengelyt kíszerelni a kerékből, odébb tenni és úgy férnek hozzá. Na ezt a kerék középen egy nagy csavar tartja. A csavar feje szétcseszve...
----> gányolásEzek után vigye a fene szakszervízbe az autót. Egy akkreditációval nem rendelkező egyedüli autoszerelő, akinek van hozzáférése gyári alkatrészekhez és szerelési útmutatóhoz, becsületesen és lelkiismeretesen megszerwli a járgányt. Úgy, hogy a kiszerelt régi, rossz alkatrészeket mindig ideadja. Csak ő nyúl az autóhoz azóta...
[ Szerkesztve ]
-
Mezga Aladár
veterán
válasz parandroid #192786 üzenetére
Hi-hi eből a hsz-ból látszik, hogy fingod sincs az iparághoz.
[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Teasüti
nagyúr
válasz parandroid #192786 üzenetére
Vagy csak nem tudsz róla, h problémád van, mert sose láttad elsőkézből.
Nálam is öreg autónál a műanyagok szeretnek törni; pollenszűrőnél vettem észre, h az egyik fül már nincs meg és így nem marad a helyén a szűrő és nem tömít. Szerinted szólt róla a márkaspecialista független szerviz, ahova vásárlás után vittem full szervizre? Szólt a fenét! Rányomta a pecsétet, oszt el van intézve. Ilyen szirszarokkal szerinted foglalkoznak a márkaszervizben? Dehogyis. De az ablaktörlőt és fékbetét cserélik neked minden kötelezőnél, mint a kisangyalok. Nem hülyék ők se.A hivatalos része meg vonatkozik a független szervizekre is, rájuk is rá lehet húzni a vizes lepedőt, de szerinted ki akarja pereskedéssel tölteni a szabadidejét? Ez nem annyira életszerű. A mai világban a közösségi média már nagyobb visszatartó erő, mint egy bíróság, ha vkinek vmilyen üzleti tevékenysége van.
Viszont mondvacsinált dolgokkal senki nem dobálózik csak úgy, mert azt be is kell bizonyítani. Azt meg senki nem tudja, h ki keze alatt lett elnyalva a csavar feje, stb.
Te ebből meg max annyit fogsz észrevenni, h kiszámlázzák a túlórát, amit saját maguk sz.patásával töltenek, ha ilyen mégiscsak előfordulna. Esetleg közlik veled utólag, h kicseréltek vmit, ennyi lesz összesen. Elméletben igazad van - ha félretesszük az anyagi vonzatát -, de a valóságban meg nem számolsz az emberi tényezővel. Szerinted autószerelők között nincsenek kettes tanulók? Meg szerinted mindenki Monk nyomozó alapossággal nyúl hozzá? Bilibe lóg a kezed, ha tényleg így gondolod.[ Szerkesztve ]
-
xy.zsolt
őstag
válasz parandroid #192772 üzenetére
ha amúgy is villog a hátsó akkor mitől más ha fékezel Az autósok nem hiszem, hogy képben vannak amúgy sem e-téren, hogy mikor fékezel....max a mögötted haladó bringást nem éri meglepetés. Bár én ezt az egész féklámpásdit nem tartom hasznosnak Aki figyelmesen teker mögötted az úgyis érzékeli ha fékezel előtte, aki meg nem annak legalább sziréna kéne ....bár, sötétben tekerésnél mégis hasznos.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
bringasisti
őstag
válasz parandroid #192795 üzenetére
Nem akartam ragozni, de mivel utaltál rám egy gondolat. Műanyag ablak csere. Legdrágább ajánlat! Szarúl sikerült ! Írok a cégnek másnap kiküldik ismét az embert 3 oldalt a PUR-habot cserélik! Oda teszem a kezem jön a huzat! Ismét reklámok, erre azt mondja hogy nincs pénzem fizetni és azért verem a balhét, majd kijön megnézni és közli hogy 3-4 centit kifelé kell az ablakot beépíteni. Másik gárda, kiszedik, berakjak ismét szar. Van egy legdrágább ajánlat, egy bontott és visszaepitett ablak amit ismét ki kell bontani, és van a Békéltető Testület egy hét múlva tart meghallgatást. Főnök kérlek ne tedd off- ba
BENEFON DELTA--------N8
-
Teasüti
nagyúr
válasz parandroid #192795 üzenetére
Számlázni márkaszerviz hivatalos óradíjat számláz az adott munkafolyamathoz, aminek az elvégzési idejét a gyártó határozza meg. Ha valamit javítani, cserélni kell, már az árajánlatot így kapom.
A gyártó, aha...
Persze, én is ilyen árajánlatokat kapok, de azt kétlem, h a gyártó számolja ki. Nekem legutóbb fék felújítás volt. Ne gondolj nagyra, új tárcsa és betét. Egy tengelyen. A szerviz 3 órát számolt. Én másfél alatt megcsináltam elsőre otthon a kurblis emelővel, gyári kerékkulccsal és megforgattam a négy gumit is (ez az út szélén azért eltart egy darabig). Ezt egy rutinos szervizesnek egy felszerelt műhelyben meg kell tudni oldania nálam gyorsabban. Mire fizetnék két órát extrában? Na?
Nem lehet, h bő ráhagyással számolnak mégiscsak?
De nincs azzal gond ha te a nagy könyv szerint jársz el, csak ne zavarjon, ha tartják neked a markukat a mesteremberek!
A hozzád hasonlókból - főleg nyugaton - nagyon szépen meg lehet élni amúgy, szóval én őszintén támogatom eme hozzáállást. Csak gondoltam bedobok pár gondolatébresztőt. De hatástalanul.A falon logó diplomán rajta van a kettes is, vagy csak hogy "képesítést szerzett"?
-
xy.zsolt
őstag
válasz parandroid #192813 üzenetére
jogos, félreolvastam a folyamatos villogást hátul
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Nutra
tag
válasz parandroid #192781 üzenetére
peterkeT ez a pedál dolog is olyan, hogy max rávezetni lehet. Párom még azt sem engedte, hogy az alap taposót, amivel a trekkinget vettük, egy kicsit jobb és könnyebb fém taposóra cseréljem.
A lányom meg kölcsönkapott országútival elsőre ment spdvel egy 2,5óra körüli Tisza-tó maratont - miközben minden iváshoz meg kellett állnia, mert az még nem ment neki. Akarta és akkor azt nem állítod meg. (Igaz, volt 10+ év spinning spd-vel, de ott ugye más a kihívás...) -
Runner_fxr
Ármester
válasz parandroid #192781 üzenetére
Nálunk sajnos ez a közös terepezés nem jött be, de az becsületére váljon, hogy amúgy lazább útvonalakon, ha nincs rengeteg emelkedő, bírja a távokat. 100-120km/nap többször is volt már és nem panaszkodott, hogy baj lenne.
Terepen használva, rendesen mtb-ként az E-mtb-ot, amúgy semmi értelme a szoftveres hekkelésnek. Az egy dolog, hogy bukod a garanciát, de értelmes távokat úgy sem lehet menni, mert nagyon gyorsan lemerül. Aztán csak kolonc lesz a nyakadon a bringa. Normálisan oda kell tenni magad és csak akkor kérni segítséget ha feltétlen muszáj. Persze nem vagyunk egyformák, mindenki más igényekkel rendelkezik. Egy 20km/h körüli átlag montin már egész jónak mondható. Hova nem elég a 25? A többség 20-as átlagot nem tud menni analóg montival, főleg nem trail/enduro-val. Minek tuning? Lefelé meg olyan gyorsan jössz amennyivel csak mersz. Persze városban van létjogosultsága a nagyobb átlag tempónak, az biztos, de bárkinek a kezébe nem való egy szoftveresen sebesség korlátlan pedelec.
#192823Nutra:
Pedig eleinte úgy tűnt, hogy érdekli, de nem jött be, el kell fogadni, én nem is erőltettem, tudunk együtt bringázni így is, csak nem terepen.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #192905 üzenetére
Kanyarodj a hegynek és meglátod még nagyobb is kelleni fog.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
truefx
aktív tag
válasz parandroid #192905 üzenetére
Sztem itouchfan egész jól körbeírta a Giant Toughroad-ot (van flatbar verziója). Ismerősömnek az van, masszív cucc, még montizni is elment vele, de igazából a föld(gravel)utakon az igazi, meg a ledöngölt ösvényeken. Munkába is azzal jár Bpesten, és haladós a betonon is, elmondása szerint.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz parandroid #192909 üzenetére
Kösd fel a szoknyád, azok nem olyan ijedősek!
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz parandroid #192913 üzenetére
Ha zavar, akkor miért a nyugdíjas pályán nyomulsz? Menj terepre, arra nem nagyon járnak az ilyenek!
Szokni kell. Főleg a régebbieket. Az enyémen is minél nagyobb a rásegítés, annál nagyobb a késés. Már nem tekerek, de a motor még hajt kb. egy másodpercet. Ezért sem jó terepen a full rásegítés.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Alg
veterán
válasz parandroid #193010 üzenetére
VanRizsedből nekem a Racer kabátjuk jött be nagyon, van bőven tapasztalatom technikai cuccokkal, de ez baromira megérte az árát. Pont úgy szellőzik ahogy kell, pont annyira véd a széltől amennyire kell, jó a fazon, pontos a méretezés, és hasznos a sok zseb. Egyedül a nyak kicsit bő, kell egy csősál hogy ne fújjon be a szél.
C5-ös Gore nadrág betétje meg nyomja a combtövemet és zsibbadok tőle, ha ez nem lenne tényleg nagyon jó cucc lenne ergo nem biztos hogy mindenkinek bejön minden.
Még egy Progetto-s Castellire vadásznék, csak nem találok 100EUR alatt, a Castelli shopból lehetne a stravás kuponnal, de ott elfogyott.Szerk: na most pont megnéztem, épp volt XL-es, be is rendeltem.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
INTELligent
senior tag
válasz parandroid #193092 üzenetére
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
bszg@
tag
válasz parandroid #193137 üzenetére
Átérzem, volt, hogy a gyerekeimmel 3 belsőt vittem.
Amúgy azt javaslom, hogy ha a belsőt ha kiveszed a dobozából és összegumizod, egy kis papírdarabkát is gumizz hozzá. amire ráírod a méretet.
-
arcitec
addikt
válasz parandroid #193137 üzenetére
Minőségi: külső,belső,defektvédő lötyi és ócsóbb, no belső káosz ... stb ...
De persze kinek mi.[ Szerkesztve ]
-
Mezga Aladár
veterán
válasz parandroid #193156 üzenetére
Ezzel szemben kb 2 év alatt ez volt a harmadik defekt,
Nem használod a bringákat? Mennyi kilométer?Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #193156 üzenetére
Azt, hogy nem szereted a trutyit megértem, a topikgazdánk is csak bögrében szereti a tejet, de a többit szerintem nem kell túlgondolni. Nekem egy bringám van, de azon sem igazán követem, hogy a tej mikor volt beleöntve, néha random utánnaöntök amíg elkopik a gumi, kb. ennyi. Úgy érzem nem csak a gyakori defekt miatt érdemes áttérni tubelessre, hanem a lelki nyugalom miatt is, mert kb. teljesen el lehet felejteni az útszéli gumileszedést, belsőcserét, foltozást. + Könnyebb, jobban csillapít és ha már áttértél, nem drágább fenntartani, mint a belsős rendszert. Outin mondjuk én is kétszer meggondolnám, ott nem biztos, hogy áttérnék tubelessre, de montin, gravelen, cx-en számomra már teljesen alap, a belső csak fölösleges elavult plusz macera. A haveromnak is nemrég csináltuk meg a tubelesst, szépen alaposan elmagyaráztam neki, hogyan csinálja, hogy jó legyen és elsőre azonnal tökéletesen sikerült, egy cseppnyi tej sem folyt ki belőle sehol, tartja a nyomást. Persze tapasztalatlanul lehet szívni ezzel is, mint mindennel.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Mezga Aladár
veterán
válasz parandroid #193161 üzenetére
És csak ennyi defekt. Le a kalappal.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
arcitec
addikt
válasz parandroid #193156 üzenetére
Nyilván mindenki a maga igényei szerint ténykedik, bár nem tubeless-re gondoltam, olyanom nekem sincs. A belső gumiba öntendőre és azt nem kell átforgatni, után tölteni, min 3 évig OK. Nincs trutyi,nem jön ki, stb ... Hidd el hasznos praktikus dolog ..
-
ivana
Ármester
válasz parandroid #193193 üzenetére
A gyakorlatban az országútikban szinte mindig jobb, erősebb kerék van, mint a trekkingekben. Azért ott is kap rendesen... Plusz az outi kicsit feljebb kezdődik árban. Andalogni elég egy szimplafalú alu is, ha rendesen meg van fűzve.
Szvsz nincs értelme az egyenes kormánynak montit kivéve, ott kell az irányíthatóság. A kos viszont ezerszer kényelmesebb.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #193212 üzenetére
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ivana
Ármester
válasz parandroid #193212 üzenetére
Nekem van országútim, vintage montim és nagyon sok tanyabikeom. A trekkinget sose tudtam hová tenni, ahhoz a stílushoz a klasszik hátrányúlós kormány illik. Montin van értelme az egyenesnek, de sajnos elég sok ideje nem találok tetszetős montit, marad a vintage. Montiból ami nekem kéne az egy 26"-os XC fully értelmes áron Ha valaki tud szóljon...
Nálam:
sport/túra: outi
kicsit más sport: vintage monti, igazából úgy használom mint egy gravelt mások . Talán kicsit jobban lehet vadulni vele.
gyűjtemény (10+ van belőle...) + boltba/kocsmába járni: tanyabike, amúgy ezeknek meglepően jó terepképességei vannak...Egy modern trekking számomra olyan, mint autóból a SUV. Se nem szép, se nem jó, se nem praktikus Az utolsó ami tetszik azok a cromo trekkingek. Amiben suntour rugós teló van az számomra off, bringás cserkésztáborban vittem ki ilyenből (javítás után, kb. én szereltem mindent) full újat XCM-el, deore szett rendes terepre. Hát izé, inkább ne A vintage montinál legalább nem érzem úgy, hogy bármelyik pillanatban darabokra esik alattam.
-
ivana
Ármester
válasz parandroid #193218 üzenetére
Ezekkel kicsit az a baj, hogy nagy a szórás. Amit küldtél képet azon látszik, hogy ez egy jó geo, de cross trekkingből nagyon el tudják szabni a geot.
A 26-os vintage montit pont azért szeretem amúgy mert 2.0-ás monti gumival kb. pont akkora a kereke, mint az outiknak. Kettő van, az egyik kb. a vintage korszak vége, viszonylag modern xc geoval, a másim viszont trekking geo. Az utóbbi vároban nagyon jó, kezes, mindenen átmegy és nem kell félteni. 18 ezerért vettem anno Kb. olyan mint egy acél outi, hosszítva egyenes kormányra, széles gumival.
-
Friczy
senior tag
válasz parandroid #193218 üzenetére
Igazából a gravelre lehetne azt mondani, hogy majdnem olyan, mint a cyclocross, ugyansi a CX jóval régebbi találmány. Csak hát a versenygeometria az átlagos amatőrnek fárasztó, így alakult ki a gravel, ráadásul sokan szeretnének korkormányos géppel túrázni is, amire szintén a gravel az igazi.
-
borix
őstag
válasz parandroid #193218 üzenetére
-
xy.zsolt
őstag
válasz parandroid #193324 üzenetére
Képzelem ahogy a szarvas ugyanígy meséli a társainak .... Basszameg, ma majdnem elcsapott egy bringás...pedig mint megszokásból mindig, ma is ugyanakkor jártam ott.
Szóval neked kell óvatosnak lenned mert az állatok nem számítanak rád akkor és ott.BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
bringasisti
őstag
-
Sirandrish
legenda
válasz parandroid #193428 üzenetére
Megmondom őszintén, én max 10K-t szánnék egy ilyen kütyüre. Amit a telefonos appok/GPS tud, az a térképezésre bőven elég nekem. Annyi kell a kütyüre, hogy ilyen full alapadatokat lássak ha lenézek..semmi extra.
Azért filóztam a telefontartón, mert az sem lenne egy nagy befektetés, de teljesen jogos amit írsz, így ezt a részét el is engedem
A defektgátlókról mint olyan mi a véleményed/etek?
Annak idején mikor aktívan(aktívabban) tekertem, én gyűjtöttem a defekteket, és az agyvérzés kerülgetett
Néztem hogy van ilyen szalag, meg folyadék, meg mittomén...ezeket érdemes lehet használni?Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Sirandrish
legenda
válasz parandroid #193435 üzenetére
Ebből a Sigmából látok árban megfelelőt.
Utánnajárok.
Köszike az infótEvery game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
6030D
Ármester
válasz parandroid #193435 üzenetére
Az azt jelentené, hogy olcsón is lehet jót csinálni. Ők meg azt nem szeretnék.
+1 a Sigmára, Decathlonban is van. (Megnéztem, hát már nem sok van... ).[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
attiati
veterán
válasz parandroid #193455 üzenetére
Bp-i utakra kell a teleszkóp? Gondolom nem.
Mondjuk az acél, merev villás bringámon fájni szokott a csuklóm 5 km után. -
Mezga Aladár
veterán
válasz parandroid #193437 üzenetére
Befoghatta volna. Van aki felvételről nézi.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Mezga Aladár
veterán
válasz parandroid #193491 üzenetére
du. bringázás után hazamegyek
Itt nincs reklám/hírek[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Mezga Aladár
veterán
válasz parandroid #193496 üzenetére
Nem fogok sírógörcsöt kapni.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
emre
veterán
válasz parandroid #193437 üzenetére
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
ivana
Ármester
válasz parandroid #193517 üzenetére
Miért ne lenne az?
Én biztos nem használnék ólomsav akksit, de természetesen simán lehetséges.
-
6030D
Ármester
válasz parandroid #193515 üzenetére
Értem, hogy egy lencse méretű lencsével nem lehet tökéleteset lőni, de eddig is ezzel nyomtam, és nem volt tojás. Most mondjuk pont 30 mp-cel többet foglalkoztam a fotózással, ezért nyomkodtam HDR-t, meg 0,6x zoomot, de a sima képen is ilyen, meg a mindegyiken IS. Mondjuk nagy volt a szél, lehet, hogy összefújta a fotonokat.
A papagájülőkét itthon leszedtem.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
werszomjas
őstag
válasz parandroid #193527 üzenetére
Jól látom, hogy ez hátul átütős, elől viszont gyorszáras? A tiétek is?
A súlyát tudod? Nem találok róla adatot.üdv
-
ivana
Ármester
válasz parandroid #193529 üzenetére
Az eredeti kitétel szó szerint az volt, hogy egyszerre kapcsolhatónak kell lennie. Erről az sem tudta mit jelent szvsz aki leírta, szóval előtte sem érdekelte a rendőrt csak legyen.
-
INTELligent
senior tag
válasz parandroid #193512 üzenetére
Köszi, amúgy nem csak Cube-ot nézek . Be van állítva Tübingen+100km-re az összes monti 300 és 1000 EUR között. Ha szánnék rá többet, ott persze lenne nekem tetsző (Radon Jealous)
A 29 azért nincs bent a keresőkifejezésben, mert egy csomóan csesznek odaíni... Igen, az átütő nem lényeges számomra sem, hajtásból meg úgy vagyok, hogy vagy 2x vagy 1x legyen. Nem akarok pehelykönnyű bringát, de azért jó lenne, ha nem 13,5kg lenne.
Jólvanna, akkor legközelebb linkelek hirdetést.Hasaggymeg: neked is köszi!
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
- Minecraft
- Projektor topic
- E-roller topik
- Vírusirtó topic
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Így nem hajlik, úgy kettétörik az új iPad
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- LED világítás a lakásban
- További aktív témák...
- JÉZUS EVANGÉLIUMA - bármi megtanulható, ha: akarom-hiszem-tanulom-csinálom-tapasztalom-megértem-élem
- Segway ninebot E2 elektromos roller + táska és sisak (2Èv Garancia)
- Kerékpár , bicikli 26
- Adidas Originals Reptossage újszerű papucs 39.5-40-es méret
- Levis vállpántos vagy övre is rakható oldal duplatáska.Újszerű és ritka
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest