- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Microsoft Excel topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Crypto Trade
- Router gondok
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- eBay
- Otthoni hálózat és internet megosztás
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #223658 üzenetére
Hűha, ez nagyon hosszú videó ...összefoglalod mit sérelmez a kis indiai a Cervelo-nál?
#223665
kinder93...itt kérdezd.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
Gaben92
őstag
válasz jjeahh #223669 üzenetére
Még mikor a Symbianos Nokia volt a csúcs sokaknak baja volt az N95/N95 8GB szériákkal, hogy kikopott a slide mechanika és magától szétcsúszott a telefon. Az enyém viszont egy év után is olyan stabil volt mint a beton…
Lehet csak szerencsém volt, de az is lehet, hogy amiatt mert jó forrásból volt egy külön, válogatott alkatrészekből Finnországban a központban összeszerelt szériaszám nélküli modell volt ami megjelenés előtt pár nappal már ott figyelt a polcomon és emiatt talán minőségibb darabokból volt mint az átlag… ki tudja.
Le lehet vonni a következtetéseket és rávetíteni más gyártókra, de a biztonság kedvéért én ragaszkodom ahhoz, hogy csak szerencsém volt.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #223684 üzenetére
Jó izmos lábai vannak a fickónak. ... a bringa meg 1értelműen vitrinbe való. 🤭
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz jjeahh #223704 üzenetére
Értem. Lehet a lesz. Egyébként sulyt nézve ugyan ott vagy, egy lánc 270 gr, a bontó is van majdnem annyi. Lehet zöldet kérdek, (de nem lehet a láncból korábban kivett szemmel pótolni?) vagy ezek a patent szemek speckósak amit külön venni lehet ilyen célra?
Meg azt szeretném kérdezni, ilyen 27 km át 530m emelkedés, meg 8km át 360 km ezek mennyire komoly számok vajon...?[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #223734 üzenetére
a nyomást nem tudom, viszont ha teheted, én javaslok egy minimum 2 literes edényt, a kis tűzoltókészülékem alulról súrolja a használhatósági határt, úgy érzem. (nem emlékszem, hány kilós palack volt, de nagyjából a legkisebb, aminek már rendes feje van, nem csak mint egy spray-s doboz)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Gaben92
őstag
válasz jjeahh #223734 üzenetére
Én nem kockáztatnám meg... A kupak menete az olcsóknál elég szarul van kidolgozva és ott nem bírja. Ha nagyon tubeless boostert akarsz akkor vagy a Topeak booster pumpát ajánlom (bár nem olcsó) vagy akkor már inkább szereznék valami rendes palackot. Vagy kiszuperált kuktát.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz jjeahh #223775 üzenetére
Nem kell oda széles felni. Ha csak alkalmanként kell akkor egy CO2 úgy helyre küldi mint az állat, nem egy nagy összeg a szívás elkerülésére. Utána le lehet engedni és pumpálni levegővel. Ha meg rohadt sokat tubelessesítesz akkor meg megéri beruházni egy JoeBlow-ra. Ugyanazt tudja amit te akarsz (mondjuk jó drágán) de nem kell félni, hogy felrobban a palack.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
andrisbandi
őstag
válasz jjeahh #223775 üzenetére
Egy szivatós külsővel talákoztam eddig, a Rekon. Az sehogy nem akart a széles felnin a helyére menni. Mindíg vissza csúszott a felni közepébe a vályúba.
Így küzdöttem le;
- pumpáláskor a folyamatos beáramlásra törekedni, a hirtelen löketek helyett
- kerék felállítva, tenyér a külső futófelületén, finoman lenyomni, és a gumi peremeit a felni peremeihez közelíteni, kicsit belecsípve a külső oldalába.Pár perc alatt fölment a 27x2.4-es Rekon a 35-ös Raceface-re.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Gaben92
őstag
válasz jjeahh #223777 üzenetére
Amiatt írtam, hogy ha rohadt sokat szerelsz akkor megéri a JoeBlow. Engem nem nagyon szokott érdekelni mi mennyibe kerül ha szükségem van rá, de még én se venném meg mert olyan ritkán használnám. Ha mondjuk 6 bringán kellene évente kétszer-háromszor gumit átszerelni (ide kell a szöges télre) akkor nem gondolkodnék rajta, de jelenleg nem tartom szükségesnek.
Sose néztem a booster árakat de most ránéztem a Schwalbe-ra amit Ringman írt, kicsivel megy 40€ felett, az szerintem teljesen rendben van.
"a gumi pereme levegő nélkül mindíg beesik a felni közepén lévő árokba"
Na igen, ilyenkor tényleg nem működik a leengedős megoldás.If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Toobee
veterán
válasz jjeahh #223775 üzenetére
Nem is tudom mikor kellett utoljára montin a minipumpa. A mostani is gyakorlatilag új még, szerintem nullaszor használtam. Szóval csak a biztonság miatt kell, emiatt örülök, ha csak 29 gramm az egész. Nem izgat a feje. Egyébként igazad van, ha sűrűn használnám, akkor valami rácsavarós, tömlős verziót vennék T karral.
https://barbieripnk.hu/
-
Fall-N
veterán
-
varsam
őstag
válasz jjeahh #223775 üzenetére
Milyen felniszalagot használsz? Melyik vállt be eddig a legjobban?
Nekem most mindkét kerekemnél a szelepnél szarakszik, szivárog. Valami Pattex vízálló ragasztószalagot használtam, hasonló mint a Gorilla tape, de nem oké. Most vettem egy Gorillát, azt mindenki dícséri, ha nem lesz jó, akkor kell valami más... Ezt már kétszer fogom körbetekerni, illetve kap valami plusz gumitömítést még a szelep köré, szerintem gumibelsőből vágok egy kis kört neki.
-
arcitec
addikt
válasz jjeahh #223819 üzenetére
Ne haragudj már, de folyamatosan ezen rugózol és abszolút kevered a szezont a fazonnal.
A sima 1030 az ami nem lett igazán jó. Ezt javította a 1030 plus és az már mindent tud és mindenben remekül működik. Nekem elhiheted.
Tudom jóval nagyobb bringás vagy mint jómagam, de ezt a témát már el kéne engedned ..
#223823andrisbandi : A 1030 plus már igazán nagy és kényelmes kijelzővel működik.
88,9 mm képátló.[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz jjeahh #223819 üzenetére
Azért ilyenkor örülök, hogy teljesen hidegen hagy a bringás navigáció és nem kell elköltenem 150-et egy újabb kütyüre. Kölyökként is imádtam a “felfedezés” részét a montizásnak. Megvolt a cél és hogy nagyjából merre kéne menni, a többi csak jött. Most is előfordul, hogy megszívom, de ez vele jár.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #223850 üzenetére
Itt vagyunk 2 napja a közelben, de 1előre csak lesünk kifelé a házikóból. 🤭... talán holnap, mert holnaputántól már jó időt mond. 🤔
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #223853 üzenetére
Itt leszünk legalább 20-22-ig,a műsorról meg nejemmel egyeztess. ... viccet félretéve a Madarasi Hargita fix menü szokott lenni, többi 1előre homályban. 🤔
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Gaben92
őstag
válasz jjeahh #223862 üzenetére
Rémlik egy hozzászólás hónapokkal ezelőttről (vagy régebbről) ahol valaki azt írta, hogy Ikon-t elől az használ akinek halálvágya van, vagy vérprofi. Azóta látatlanban is tartok tőle kicsit.
Ár és kopás különösebben nem izgat. Nekem csak hétvégén van lehetőségem menni szinte szóval nem megy bele annyi méter mint mondjuk nálad, egy Rekon árából meg egy tálca sör se jön ki itt még a legolcsóbból sem.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz jjeahh #223866 üzenetére
Amilyen a terep nálunk inkább agresszívabb mintát részesítenék előnyben (meg fullyt ) de azt se akarom, hogy aszfalton full szenvedés legyen.
2,4" Rekon páros amin gondolkodom de őszintén szólva még a Dissectort sem vetettem el csak hát rohadt nehéz... Bonti XR4 azért gondolkodtatott el mert emlékeztet az Aggressorra de jézusúristen mennyivel könnyebb (bár így se pehelysúly).
andrisbandi: Köszi a cikket, este átolvasom. Addig körülnézek mit tudok venni helyben mert hétvégéig nem biztos, hogy a rendelt cucc ideérne. Kétszer meg nem akarok gumit szerelni.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz jjeahh #223870 üzenetére
Akkor a 2,4" Rekon WT ezzel ki is esett mert ugyebár a felnin spórolás van minden gyártónál szóval 622 x 23... Bezzeg a 2,35" Ardent Race simán rendben van rajta.
Vagy marad a 2,25" MAXXSPEED vagy más alternatíva... Vagy venni kell felnit is.
MPowerPH: Emlékszem, hogy te nem voltál vele megelégedve én meg szeretek kísérletezgetni amiatt is kacsintgatok másfelé is. Vittoria Syerrát nézegettem és még az XR4-ről sem tettem le, de ez a 23-as felni most eltántorított kicsit. Valamiért 30-ra emlékeztem de kizsidózta a Trek...
Hasaggymeg: Rosszul csinálom? Azt hittem mindenki így nyomja. Viccet félre téve pont erre értettem, hogy kellett kicsit trükköznöm.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz jjeahh #223906 üzenetére
Nekem ugyanolyannak tűnik mint a honlapon lévő képen. Méret függően kicsit mind más, lehet rosszat néztél.
A leírásban egyedül az oldalfalvédelem van hibásan. Rájöttem, hogy amiatt mert régen nem szerepelt a listában a védelem fajtája, de mikor bevezették a Core Strength védelmet akkor hozzáadták, viszont elfelejtették frissíteni. Ez az oka, hogy csak annál a két méretnél szerepel amikből jött szürke feliratos de az már a Core Strength bevezetés után. Dobok majd egy e-mailt nekik, hogy nézzenek rá mert elég durva, hogy még teszteken is olvasod néhol, hogy nincs benne oldalfalvédelem és fórumokon is láttam, hogy többeket ez tántorított el a vásárlástól.
Poros terepen még az XR3 se valami túl fasza. Nem kegyetlenül rossz, de tuti vannak jobbak. Az XR3 pedig gyakorlatilag egy XR2/XR4 hybrid (XR2 középső bütykei, XR4 oldalsó bütykeivel). Itt amúgy szépen látszik, hogy hiába az XR2 a közepe, másképp néz ki mint az amit fényképeztem mert a szélesebb verziók bütykeit kapta. Itt a 2,6"-es XR2 ami ugyanilyen középen.
Felraktam az XR3 TI-t közben, egészen 3 barig kellett fújni, hogy helyre ugorjon szépen de őszintén szólva rosszabbra számítottam. Sima pumpával ment minden szépen, gondolom van köze ahhoz, hogy nem szalaggal lett összerakva hanem direkt Bonti felnikhez való rim strippel. Megy bele a tej (abból is a bevált Stans helyett Bontragert vettem, "mer' mér' ne" alapon. " aztán mehet vissza a helyére.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz jjeahh #223909 üzenetére
Ez a szélesebb verzió. Ha jobb oldalt kiválasztod a gumiméretet (ország függő, hogy egy adott méret feljön-e, international oldalon csak a 2,6" és a 2,8" jön fel és azok tényleg ilyenek. finnre állítva a lokalizációt feldobja mindet) akkor látszik is, hogy méret függően változik a minta. Amit te néztél az egy 2,6" széles XR2 gondolom, de a 2,2" és a 2,35" nem duplán mart hanem csak szimplán mint a képen amit csináltam.
Igen az új kék bontrager az. Jókat olvastam róla én is na meg szeretek is kísérletezni, amiatt vettem ezt Stans helyett. Azon mondjuk jót röhögtem, hogy a honlapon még meg is van említve, hogy "Cool new blue color".
2,5 bar körül helyére ugrott az egyik oldal szinte végig de a másik oldal makacs volt. Elvileg 3,4 barig bírja a gumi de nem mertem 3 fölé menni vele. Most már benne a tej is aztán ha már úgy is kivettem kap a hajtás egy rendes tisztítást. Már csak meg kell váni, hogy megjöjjön az XR4 és végre én is teljesen búcsút intek a belsőnek.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz jjeahh #223911 üzenetére
Röhögni fogsz, 3 barra is úgy fújtam, hogy a gumi a kanapé egyik oldalán én meg a másikon. Ezek után mondjuk tuti nem fogok 2,5 felé menni mikor az XR4-et teszem fel.
Úgy voltam vele, hogy tejet addig nem kap míg nem ugrik a helyére rendesen, mert ha neadjisten durran akkor se járok úgy mint a fúrumtárs aki a nappaliban fújta túl a már tejjel teli gumit. Megvettem a Bonti fecskendős szettjét is, azzal szépen belenyomtam mikor már minden a helyén volt, kb 2 cseppet kellett feltörölnöm amik akkor pottyantak le mikor lehúztam a fecsit. Most már fent a bicón 1,7-re felfújva, lehet menni tesztelni akár már holnap. Egy dolog triggerel csak, az XR3 és a Team Issue felirat között van egy piros vonal, amit hajtás oldalon szépen beállítottam szelephez, de a másik oldalon meg máshol van. De remélem ez lesz a legnagyobb gondom vele.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz jjeahh #223906 üzenetére
Túrtam kicsit a netet, hogy legyen viszonyítási alapom anyagkeverék ügyben, hogy mire számítsak. Bonti nem nevezget el csak megadja a keménységet és csókolom.
Gumikról mikor szó van akkor az A skálán szokták őket tenni valahova, általában olyan 40a - 70a között mozognak a bicikli külsők. A kisebb puhább, a nagyobb szám keményebb gumi, szóval elég egyszerű a dolog.
XR1/XR2/XR3: 62a/60a
XR4/SE4: 61a/50a
XR5/SE5/SE6: 50aGyakorlatilag a többi (nagy) gyártó titkolja és helyette neveket használ, egyedül a Maxxis az amiről sikerült előtúrnom, hogy így néznek ki a keverékek:
Single: 70a
Dual: 60a/51a
3C MaxxSpeed: 72a/62a/60a
3C MaxxTerra: 70a/50a/42a
3C MaxxGrip: 70a/42a/40a
SUPER TACKY: 42a3C esetén a kemény keverék mindig a "töve" a bütyköknek és azon van egy puhább. Lásd az ábrát, Dual esetén pedig a felső és az oldalsó bütykök keveréke tér el ahol a puhább keverék mindig oldalra jut.
Na ebből rakjatok össze valamit.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz jjeahh #223938 üzenetére
Régen jobban kedveltem a nyílszerű mintázatot én is, de azóta eltelt 10 év, én meg odébb költöztem 2000 km-rel és itt egész más a terep. A videó alapján amit linkeltem korábban (szerintem) nekem sokkal jobb a "klasszikus". Fenyves, laza talaj és ha nem is sáros, semmiképp sem poros. Összekötő szakaszokon megyek csak poros/zúzott köves terepen de azokat úgy is inkább pihenésre használom. Az ország meg egy alföld, nem nagyon veretünk lefelé. 1000 szinthez szerintem még ha válogatod akkor is kell menned legalább 80km-t itt. Az igazat megvallva az XC nem épp a legoptimálisabb ide (emiatt is kell keresgélni nagyon, hogy merre mész) emiatt is megyek abba az irányba, hogy kicsit aggresszívabb gumi, rövid(ebb) stucni, és még a teló útját is ki akarom tolni a mostani 100 helyett a maximális 130mm-ig. Project Hardt(r)ail.
Nem vagyok az átlagnál érzékenyebb a gumikra szerintem, csak szeretem belevetni magam olyan témákba amikkel a legtöbben nem foglalkoznak mert vagy túl sok utánajárást igényel, vagy csak egyszerűbb a bevált utat járni. Így voltam a Boost QR-el is mikor írtátok, hogy van kétféle agy azt csókolom, aztán 2-3 nap guglizás után végül csak összeraktam, hogy gyakorlatilag bármilyen DT Swiss aggyal szerelt felni kupakcserével átállítható Boost QR-re, és még pár más gyártó is gyárt kompatibilis agyakat, szetteket.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
zsocy
őstag
válasz jjeahh #223976 üzenetére
A gravelnél a koskormány és a fékváltó azért behatárolja a dolgot, van akinek az nagyon nem ok. Kezdőként, simán túrázni szerintem jobb a túrabringa, és írta is hogy alföldi túrákra keres gépet, max később lehet más is.
Írom ezt úgy hogy soha nem vennék trekkinget, én is ezerszer inkább a gravelt választanám, de nekem nincs bajom a kossal. Azokból is vannak olyan profi bikepackes cuccok hogy az egész házat magaddal viheted, és még "menő" is. -
Ringman
nagyúr
válasz jjeahh #223976 üzenetére
koskormányos bringák vannak kényelmesebb geoval is, csak nem európában.
csak kell nézni pár Path Less Pedaled biciklibemutatót, kb mindenre is van koskormány, itthon meg nem, max pár ritchey vázat lehet venni eu-n belülről.
-
-
vhunor
őstag
válasz jjeahh #223996 üzenetére
Azért a simánt megnézném. Orbea Orca Aero + Corima 47 WS kerekek + Conti GP5000 géppel, agresszív pozícióban, 210W átlaggal mentem 30 km/h-s átlagot 45 km-en úgy, hogy volt benne 500m szint. Az utolsó 9 km-es emelkedő aljához 33,6 km/h-s átlaggal érkeztem, de az már rendes tempó menés volt, nem ilyen zone 2 alapozás.
-
andrisbandi
őstag
válasz jjeahh #224008 üzenetére
Apró mintásoknál tuti túl van dimenzionálva a széles felni igény.
(Nagy mintásoknál lehet tényleg hamarabb leérnek a külső bütykök, a homorítottabb forma miatt.)
Volt fenn régebben több széles külső, egészen 29x2.6-ig.
A felnik; 21 mm, 30, 40.
- Szemre, és érzetre sem vettem észre különbséget. Semmit.A guminyomás az ami egyből feltűnik, bármilyen felninél és külsőnél.
Akár pici érték is.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
parandroid
nagyúr
válasz jjeahh #224006 üzenetére
Nehari, de nem bírnád, főleg nem mtb-vel. Egy hosszabb egyenes szakasz talán menne. Egy órán keresztül ezt a tempót tartani kint (hacsak nem full sík, vagy lejtő + hátszél) azért nagyon durva, még országútival is. Nekem is vannak 30+ átlagos tekeréseim, de azért elég ritkán jön ki. Egy-egy hosszabb szegmensen persze ok, akár jóval gyorsabb is, de ahhoz is kell az extrém gördülés + az aero pozi.
De tudod mit, próbálj rá egy min 10 km-es sík szakaszon, aztán jöhet a strava link.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Háztartási gépek
- Tőzsde és gazdaság
- Politika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Toyota topik
- Cyberpunk 2077
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Launch trailert kapott a Honkai: Star Rail
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...