-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ballazol
senior tag
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #136858 üzenetére
Erő, fittség, sör, minden van... Ja, nem, pulzuspánt nincs, mert otthon maradt, úgyhogy örömbringázás lesz. Pályán nem voltam, de meleg volt ma, meg szél is, de az aszfalt mellett is vannak pocsolyák, biztos nem lesz por. De köszi, hogy izgulsz. Jó lesz, Te meg menj holnap valami Börzsönyt!
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
nmate91
tag
válasz Hasaggymeg #136861 üzenetére
...és hány ilyen vagy ehhez hasonló van nap mint nap Bpn... engem egyszer egy nagyjából 150 centis kinai szarmazasu néni tolt le a telepakolt Ford Focusszal, amibol ki sem latott, ugy hogy elottem 10 meterrel mar a piros lampa jott. Emiatt szerencsere lassan jott, en meg tudtam korrigalni. De utana nem nagyon vagta arany szivem miert kopogok az ablakon.
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #136911 üzenetére
47-en értünk be a korcsoportban. Rájöttem, hogy szerintem nem a jó videót raktam be, az nem az Ördögoldal, hanem csak az első mászás. Egyszer le kellett szállni, mert a csúszós köveken elforgott a kerék, de mellettem tolta a Specziár Viktor is (ilyen-olyan bajnok, utánpótlás edző), úgyhogy nem szégyelltem.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
deny330
aktív tag
válasz Hasaggymeg #136672 üzenetére
(#136693) Runner_fxr: Csapágyaknál számíthat még bármilyen méret amit nekem kell méricskélni, vagy tökéletesen megfelel bármilyen integrált, félintegrált?
Más: Utóbbi időben elkezdtem nézegetni 27,5 Enduro vázakat. Itthon ahogyan elnéztem nem sok van, ami pedig van, az is heroin. Külföldön látok szép darabokat, pl múltkor találtam egy "L" -es méretű Nukeproof Mega AM 27,5 PRO vázat , ami így eléggé megtetszett. Kicsit tapasztaltabbakat szeretnék megkérdezni ezzel a témával kapcsolatban, hogy szerintetek mi a reális ár egy modern(ebb), jó állapotú, minőségi enduro vázért? Karbonban nem gondolkoznék, maradjunk az alunál.
[ Szerkesztve ]
-
bringasisti
őstag
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #136945 üzenetére
Csepel SR26 azon rugós volt kétségtelen sok előnye van a nyeregcső viszonylatban. Nyeregcső előnye hogy nem csak nagymama nyereggel égeti magát az ember hagyományos is megfelel. Terepen nyilván egy katapult ezért nem használható de azfalton nekem nélkülözhetetlen
BENEFON DELTA--------N8
-
Salex1
senior tag
válasz Hasaggymeg #136952 üzenetére
Rockrider 560 bár ennek megfelelő 29-es lenne jobb
vagy
Cube AIM Sl -
Corsair90
tag
válasz Hasaggymeg #136940 üzenetére
De nekem nem terepre kellene, hanem országútra, hogy ne kelljen kiállni a nyeregből 10 másodpercenként a sok út egyenetlenség miatt. Múltkor írtam hogy a gerincem szeretném kímélni, persze ha lehet a teljesítmény rovására ne nagyon menjen ez a beruházás.
Szóval erre a célra outira tényleg olyan nagy hátrány, hogy egyáltalán nem ajánlott rugós nyeregcső? Egyébként 27,2-es méretű a jelenlegi. -
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #136988 üzenetére
A monti közelebb áll a természethez....anno emiatt is vettem meg....és mert az akkori lakhelyemnél szuper erdei, hegyi utak voltak.
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #136945 üzenetére
Az egész úgy kezdődött, hogy gondoltam megnézem magamnak a híres No Comment Downhill pályát itt a János-hegyen. Most tették rendbe megint. Én úgy gondoltam a videók alapján, hogy majd valahogy lecsorgok rajta. Hát élőben azért elég vad: [kép]
A nagyon elmebeteg részeken le sem mertem menni, ott simán letoltam, de úgy a pálya nagy részét teljesítettem. Itt összefutottam pár DH suhanccal, dumálgattunk, aztán mentem velük, mutattak még egy két jó terepet. Rendesek voltak, mondták merre tudok kerülni, ha túl durvának ítélném. De én gondoltam megyek mindenhol utánuk, mert kemény vagyok.
Egy turista utat keresztezett egy elég meredek köves nyom. Az első felén lezúztam, ott nem volt gond, aztán a turista út keresztezése után a második szakasz előtt lelassítottam, na ezt nem kellett volna, itt óvatosabban mentem le, és valami megdobta a hátsó kereket, vagy az első kerék akadhatott meg a lassabb tempó miatt, előre billentem, hiába ültem ki a nyereg mögé, gyakorlatilag első keréken gurultam lefelé, aztán a lejtő alján becsapódtam, fejjel levettem egy követ, bal oldalamat végig lehorzsoltam, és a hüvelykujjam majdnem kitörtem, szerencsére csak rándulás lehet, mert mozog, de elég rendesen feldagadt. Egyből felpattantam, mentem tovább, volt nagy röhögés amikor megláttak. Mint egy varacskos disznó aki feltúrta az avart, úgy néztem ki, sisak behorpadva. Nagyjából ennyi volt.
A no comment így néz ki, ha teljesen végig mész rajta, én az elején a sziklás részen letoltam, a többi nagyjából ment.
[link]
Elfelejtettem elvinni a gopro rögzítő keretét, ezért nem kameráztam, de utólag belegondolva még szerencse is, mert nincs kizárva, hogy nem csak egy 70 ezres sisakot nullázok le, hanem a 150 ezres kamerát is.Egyébként alig éreztem a fejemen az ütést, nagyot mentett a sisak, de azért egy jó kis pukli lett a fejemen is. Amikor levettem a sisakot és megnéztem, akkor kicsit elgondolkodtam, meglepő volt, hogy mit úsztam meg és hogy milyen könnyen meg lehet a baj.
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #137002 üzenetére
banyek, ez az üzemszerű beállítása :)
a külső csészék az agyban ünek,de a tengellyel a belső csészeket húzom össze,tehát csak-csak feszítek rajtuk. hogy ez mennyire egészséges a csapágynak..végülis majdnem az történik,mint kónuszos agynál. Novatecéknél nem tudom,hogy van, Fulcruméknál leírást is találni hozzá.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #137002 üzenetére
Viszont ugyan úgy be kell lőni, ha nem húzod meg rendesen akkor lötyög, ha túlhúzod szorul. Gördeszkánál ahol szintén ilyen csapágyak vannak dög nehéz jól belőni.
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #137026 üzenetére
Azt használják ki a genyók hogy ha meg akarsz nyitni valamit és a hálózat miatt várni kell 5 másodpercet akkor mégegyszer koppint az ember mert nem tudja hogy most a készülék érzékelte e a jelzést, és ha pont akkor dobja oda a kis tablácskáját akkor akaratlanul arra ütsz rá hogy kéred a vírust a gépedre.
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #137031 üzenetére
Szerintem a kuglinak az általad említett problémát kellene vizsgálnia nem a Huawei tönkretétele kellene szempont lennie
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #137033 üzenetére
Így robbant ki az első világháború Angol Francia tengely a Németek gazdasági megsemmisítése céljából
BENEFON DELTA--------N8
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #137012 üzenetére
Mondjuk ez már tényleg olyan terep ahol kijön egy Enduro 160/160 és egy DH 200/200+ közötti különbség, geometriában és csillapításban egyaránt.
Mondhatni az én bringám kevésbé volt alkalmas ide, persze ez nem jelenti azt, hogy Enduro-val nem lehet megoldani, de nyilván kevésbé megbocsátó mint a DH.
Igen, ezek a srácok évek óta oda jártak, én meg most voltam errefelé először. Éreztem is pár helyen, hogy nagyon határaimon bringázok, de amikor benned van az adrenalin, zúznak előtted lefelé mint az őrültek, mész te is és próbálod megoldani. Nekem ez egy ponton túl már nem sikerült.A sisakkal még meggondolom mi lesz, megnyomogattam minden irányba, nem recseg, elvileg egyben van, de nyugodt szívvel nem venném fel és másnak se ajánlanám. Biztos, hogy véd még, de ha ugyan ott kap még egy ütést, akkor már nem biztos, hogy kellő védelmet adna.
sebgutkopf: Sokfelé mentem már János-hegyen, ez még eddig kimaradt, az biztos, hogy nem itt kell kezdeni.
Utólag próbálom fejben összerakni, hogy mi volt itt a gondom, és szerintem a dropper post is ludas lehet, mert kevés az útja, ez a gyári Merida cső 115mm-t mozog. És mivel közepes M-es vázzal megyek, de viszonylag hosszú a lábam, eléggé ki kell húznom ezt a droppert a vázból. Kellene egy 150mm úttal rendelkező, mert azt teljesen be lehetne tolni a vázba és amikor lenyomom nem zavar egyáltalán, a mostani kicsit magasan van a nagyon meredek terepeken, még alsó pozícióba is. -
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #137039 üzenetére
Folyamatban, csak a tegnap szabit is le kell dolgozni még...
A sisak recycling-ot meg szerintem ne erőltessük, az egy dolog, hogy kívül nem látsz repedést, de attól a belsejében még lehet, a következő esésnél meg nem úgy vezeti el az energiát, és rosszkor nyílik szét. Ha valaki saját maga használja tovább, szíve joga, de én sem adnám el/adnám tovább. Az ár miatt sem érdemes ezen vacillálni, azt vételkor kell eldönteni, hogy megéri-e a plusz szolgáltatás a felárat még akkor is, ha egy hét múlva kuka, mert jól végezte a feladatát.
StLui: majd elolvasom, most vagy dolgozok, vagy beszámolót írok , de nekem mindegy, mit írnak egy cikkben, 5-6 éve szedek napi szinten magnéziumot, előtte nagyobb terhelés és masszív piálás után hajnalban arra riadtam, hogy begörcsöl a vádlim, majd bicegek 1 napig, azóta sohasem, főleg, ha az adott napokon még emelem is a mennyiséget. Ez 375 mg/2tabi/nap, ha valami van, akkor +1-2.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
X Factor
addikt
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #137039 üzenetére
Értem én, hogy sokan úgy gondolkodnak egy nagyobb kiadás előtt, hogy az majd hosszú évekre szól, de sajnos a sisak vétel nem ilyen. Lehet, hogy megvétel után a második nap eltörik a fejeden ha olyat esel vele. Mivel ez az Uvex Jakkyl egy nagyon Erős Enduro sisak, szerintem simán van még benne védelem, mert nem repedt el, csak behorpadt. De ezt így senki nem mondja meg pontosan, hogy menyit gyengült és az veszélyes lehet e vagy sem. Én úgy gondolom, hogy védeni még véd, de a biztonság érdekében jobb cserélni.
A bicaj úszta meg a legszerencsésebben, az egyik fékkar kicsit lehorzsolódott, és a felső csövön a védő fólia két helyen megsérült, de a váz fényezését nem érte el.
[ Szerkesztve ]
-
StLui
veterán
válasz Hasaggymeg #137048 üzenetére
Alapvetően igazad van, de én annyira széthajtom magam spinningen, és ha összejön egy komolyabb hegymenet, hogy kikészülök mindíg, így próbálok inkább mesterségesen, de gyorsan pótolni.
mondjuk magnézium hiányából fakadó halálesetet nem hallottam mégKönyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
StLui
veterán
válasz Hasaggymeg #137076 üzenetére
Ezt elolvasva tényleg nem tudom számít-e a "gyorsan vegyünk be magnéziumot" dolog.
Bocs mindenkitől ha kicsit túltolom a témát, de engem is izgat, mert tud fájni a lábam, inkább lábfejem másnap. Bár lekopogom, amióta járok nyújtásra azóta nem nagyon tapasztalom...na tessék, megint egy érv, hogy lehet nem is használnak ezek a tabletták
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #137082 üzenetére
Igazából egyre közelebb kerülök ahhoz, hogy eladjam a telót. Alapvetően semmi baja, lehet hogy valaki másnak aki kicsit nehezebb mint én tök jól működik. De ezt a sok szarakodást jelenleg nem éri meg nekem.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #137082 üzenetére
Én kaptam itt az ívet, aztán végre megszoktam az ajánlott nyomást, erre divatba jön az 1.3 bar? .
A pulzusmérő tényleg hasznos tud lenni, segít az erőd beosztásában is.Csokicsibesz: az nem lehet, hogy túl sokat vártál el tőle? Ez az első levegős telód, vagy volt előtte más is, ami finomabban mozgott? Az enyém is ráz egy picit nagyon köves terepen, bár gondolom ott mindegyik.
Más: ha már nyereg, tudtam én, hogy kemény, lapos, keskeny nyereg kell nekem, ez a kicioccó most nagyon bevált. Pihe-puha agyonszivacsozott WTB Volt Comp-ot váltott, mert hosszabb tekeréseken betétes nadrággal is fájt tőle a hátsóm, meg a kialakítása miatt folyton csúsztam előre rajta, meg... valamiért a nadrágokat kifényesítette, tönkretette. Az új kemény nyergen semmi baja nincs a senekemnek, tökéletes. Tudom, már a múltkor is megdicsértem, de akkor még csak pár km-t tekertem rajta, a hétvégén viszont hosszabbacska tekerésen is bizonyított. Fura és én nem értem, hogy egy kemény nyereg hogyan lehet sokkal kényelmesebb, de ez van
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
marel09
csendes tag
válasz Hasaggymeg #137108 üzenetére
Erre nem is gondoltam, köszönöm.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #137158 üzenetére
Ja, tudom, de ettől még megoldhatták volna diszkrétebben is, az ilyen diffúzorok, spoilerek, kipufogók, kémények úgy érzem egy motron vagy autón jól mutatnak, de egy bringán nem, mert ez még mindíg nem motor, hanem egy bringa rásegítéssel
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #137181 üzenetére
Ha gyorsan veszed ki az energiát az aksikból vagy gyorsan töltöd ugyanúgy melegszik. Drónos repkedésnél télen többet lehet repülni kicsit agresszívebb mozgással, mert a hideget nem szereti az akksi, és az agresszív mozgás miatt gyorrsabban merül, viszont közben saját magát melegíti optimális hőmérsékletre. Telefon is megsül, ha tolod a PupG-t v mit tudom én milyen zsugák vannak mostanság.
A mosás tényleg problémás lehet, de ha láttad a videót, akkor ott az alsó cső teljes aljzatát le lehet emelni, ha be is gyűlik oda a sár, az egy ilyen alkalommal simán tisztítható.
Én azt nem értem amúgy, hogy olyan picire tervezték azt az aksit, miért nem lehetett volna 2x ekkora, és rekord mennyiségű hatótáv, akár 200km v mérföl 1 töltéssel eco módban, na az azért már odaver
Lehet pont azért mert nincs ember aki ennyit teker?! De akkor meg ott vannak akik többnapos túrára mennek, és mondjuk kempingeznének, ott nincs lehetőség töltögetni, és 200km akár 3 napig is elég lehet ha okosan használod.Leginkább az zavar, hogy még féltávnál sem járunk 2019ben, de már a 2020as modellel frusztrálják az embereket, hogy figyelj haver amit te idén vettél, és éppen csak kézhez kaptál, na az már elavult technológia, mert ni mi van számodra, még jobb meg szebb meg kékebb Én elhiszem hogy minden gyártó előrébb jár, akár évekkel is, de minek kell már ilyenkor mutogatni az új modellt?
Ha gazdag osztrák nyugdíjjas lennék, és látom ezt a videót, akkor az idei modellt már meg sem veszem, megvárom a jövő évi modellt, ami azt jelenti hogy bokán lőtték magukat, mert ha nem lövik már most le a 2020-as gépet, megveszem idén a 19et jövőre meg lehet a 20ast."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
athomi
veterán
válasz Hasaggymeg #137181 üzenetére
Nem lehet jogy nem légtelenítettek rendesen? Fékezésnél ilyen sistergős hang jön végig.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #137219 üzenetére
Á neem, ennyire én sem vagyok különc, max egy ilyesmit esetleg elfogadnék
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
athomi
veterán
válasz Hasaggymeg #137243 üzenetére
Igen, csak nincs könnyű dolgom, mert itt a legdurvább emelkedőket és lejtőket a felüljárók adják. Debrecen.
-
athomi
veterán
válasz Hasaggymeg #137258 üzenetére
-
Tothgera30
Ármester
válasz Hasaggymeg #137257 üzenetére
Bár én GX-ről (is) váltottam M8000-re, nekem a váltásérzet jobban bejött, a finom, puha mozgás .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #137267 üzenetére
Egyébként tényleg azok a legszebbek/legletisztultabbak. Kivéve ezt az MT900-at, ott most nagy a szerelem, jöhetne már az apróba féláron.
Tothgera30: a korábbi mit takar, a 9000-et?
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
nrg.960
tag
válasz Hasaggymeg #137243 üzenetére
A becsúszószárak a T szárba az összes villánál ragasztva van tudomásom szerint, vagy bele van préselve, de ragasztással meg van erősítve, nekem ott kezdett el ropogni, lehetett volna biztos javítani, Angliában foglalkozik vele egy cég de kb 25k volt a cserealkatrész és a szerelés.
Nem vagyok a szavak embere..
-
nrg.960
tag
válasz Hasaggymeg #137257 üzenetére
Az ára valóban nem rossz, de ha hozzávesszük az új kazettatestet, ami még a DT-nek meg még 1-2 gyártó agyaihoz érhető el, továbbá még a hajtóművet és a fékszettet, nem is olyan olcsó. + A Shimano behozta azt a szabványt, hogy már csak saját sorral és saját lánccal dolgozik a rendszer, ami annyira nem móka.
Nem vagyok a szavak embere..
-
Acef
addikt
válasz Hasaggymeg #137278 üzenetére
Szia,
A betétcserén már túlvagyok. Jobb lett, de nem az igazi.
Én a Saccon gyenge/hajlékony, féktestére gyanakszom.
Ugyanakkor nem szivesen dobok ki 35 EUR-t feleslegesen.
Mit javasol aki már parobált ilyen Saccon vs Shimano féket, megéri váltani?[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #137293 üzenetére
Pont akartam én is linkelni. Tegnap kicsit felületesen olvastam el a külföldi cikket (meg nem is értem ), ezért most vált világossá, hogy ez is Direct Mount lánctányéros, ráadásul cserélhető minden mindennel, tehát jó lesz ez a hajtókar is nekem, csak a nagy tesók lánctányérjával. Remélem nem fog összeveszni a hátsó traktussal, mert az marad Sram.
Acef: elintézhetnéd Hasaggymeg nyereggariját is.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
emiki6
veterán
válasz Hasaggymeg #137295 üzenetére
Pedig a 2 nyeregből össze tudtatok volna rakni egy jót...
Tényleg, neked mi lett az új nyerged?
[ Szerkesztve ]
Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Quad Era-1, Grado Hemp & Neumann NDH-30 "salesman"
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #137295 üzenetére
Igen, lefelé nem tud többet.
[link]Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
deny330
aktív tag
válasz Hasaggymeg #137293 üzenetére
Kíváncsi leszek, hogy mikor lesz elérhető a 4 dugattyús SLX Rosebike-on, vagy Bike24-en. Már a 4 dugattyús Deore is kecsegtető volt (igaz nem próbáltam), de így, hogy ez tud Ice-tech betétet is fogadni.. Szerintem nyertek egy vásárlót.
[ Szerkesztve ]
-
Salex1
senior tag
válasz Hasaggymeg #137293 üzenetére
Köszi. Kiszámoltam, és csak nem vágok bele... mivel agyakat is cserélni kellene, 60-70 körül lenne. Egy évben 2-3 alkalommal tudok elmenni rendes hegyi terepre, szerintem bérelni fogok erre a pár alkalomra egy rendeset, a mostani meg marad városi szaladgálosnak.
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #137301 üzenetére
én az érdesített fémre szavaznék, az örökös.
az előző XT mintha olyan lett volna, de a Shimanót nem igazán követem egy ideje
A microspline (vagy milyen) kazettacsatlakozással szerintem több vásárlót vesztettek, mint amennyi hasznot hozhat az, hogy ha már egyszer valaki átállt, akkor muszáj Sh cuccokat vennie. Na jó, ez valszeg hülyeség, 90% egyben vesz bringát, akkor meg adott a rendszer. De akkor is egy szimpatikus húzás lett volna az XD-t adoptálni, csak gondolom esetleg pénz IS, de büszkeség meg főlegBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
tacto
aktív tag
válasz Hasaggymeg #137278 üzenetére
WTF
-
nrg.960
tag
válasz Hasaggymeg #137301 üzenetére
Az hamar lekopik aki igazan használja azt a valtókart, inkább egy 1000 vagy 1500as csiszolópapírt kell ráragasztani, az ujjacskákat nem bántja mert úgyis hosszú kesztyűben bringázik az ember
Nem vagyok a szavak embere..
-
Acef
addikt
válasz Hasaggymeg #137331 üzenetére
135 mm széles.
Igen, ez -2cm a BBB-hez képest. Tartottam is tőle, hogy nem lesz kényelmes, de nincs gond, sőt, jobb mint az elődje.
(úgy vettem meg, hogy 1-2 nap után visszavihettem volna, és vehettem volna másikat, de bevált, így maradt)
-
emiki6
veterán
válasz Hasaggymeg #137334 üzenetére
Én továbbra sem tudom eldönteni, hogy ha egyszer veszek, akkor 75-öst vagy 76-os nézzek e a vanguarból... Hiába néztem utána, az a konklúzió, hogy ki kell próbálni, ami szép és jó, csak nem kivitelezhető vagy túl bonyolult.
Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Quad Era-1, Grado Hemp & Neumann NDH-30 "salesman"
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #137334 üzenetére
Selle SMP? Nem tudom elképzelni, hogy azt montin kényelmesnek érezzem . A WTB Volt Comp-al is ez az enyhén hullámos kialakítás meg a puha tömés volt a bajom, az egyenes, kemény, lapos nyergeket favorizálom, amilyen a tiéd is, csak nekem a kis seggemez keskenyebb kell. Ezeknek az elejére mászáskor ki lehet ülni, síkon meg a hátsó széles részre lehet csusszanni. Az SMP szerű hullámos nyergekre kb csak egy helyen lehet ráülni, ezért gondolom outin lehetnek kényelmesek, ahol nem variálsz annyit az üléspozicióval, mint montin, csak ráülsz és darálod a hosszú kilómétreket.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Acef
addikt
válasz Hasaggymeg #137334 üzenetére
Mértem, 13 cm környékén van.
Viszont mivel előre vagyok dőlve, így, ezért lehet jó a 135mm, hiszen ilyenkor a keskenyebb is jó.
Annó BBB-ből a 155mm-t választottam, szerettem, de valamiért annál tekerés után mindig fájt a hátsóm. Nem volt vészes,de éreztem.
Ennél nincs ilyen pedig amikor felraktam és próbáltam, éreztem, hogy fura, amiért túl keskeny, de a lényeg, hogy tekerés után nincs fájdalom, és közben is elviselhető, rendben van.
Annyi, hogy az elején középen nyomott. Erre megoldás: egy nagyon kicsit döntöttem rajta a vizszinteshez képest, azóta OK.[ Szerkesztve ]
-
emiki6
veterán
válasz Hasaggymeg #137339 üzenetére
Elvileg 11 cm-re van a 2 ülőcsontom közepe.
Bár előbb fog kelleni egy felfele néző kormányszar, mert az alacsony és messze lévő kormány miatt minden bajom van (derék, nyak, csukló), leginkább hosszú tekerésekkor.
Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Quad Era-1, Grado Hemp & Neumann NDH-30 "salesman"
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #137383 üzenetére
Vagy kést, mint a haverom, két éve gyűjtöm neki a rossz láncokat
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Air 3 Fly more Combo FMC drón +Garancia +Care Refresh biztosítás 2025.09.03-ig
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
- DJI Air 3 Fly More Combo RC2 drón +Garancia +Care Refresh +ND Filterek
- DJI Air 3 FMC RC2 drón +Garancia +Care Refresh +ND Filterek +USB töltő
- KOMONO 16.5mm szíj