-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daniel Alves
őstag
válasz Cathfaern #42400 üzenetére
Köszi az infót. Most úgy néz ki a túlóra pénzekből tetőtől talpig betudnék vásárolni.
Más:
1. Korábban említettem amikor megvettem a kerékpárt, hogy a nyereg kényelmetlen. A tegnapi túra után ma is kényelmetlen volt újra felülni a kerékpárra.... Valakinek gyakorlati tapasztalata nyergekkel kapcsolatban? Jelenleg egy Selle Italia X1-et használok.
2. Hegyi menetek alkalmával nap végére vagy a táv felénél teljes mértékben kimerülök. Glutaminos vizet, banánt, energiaszeletet eszek viszont nap végére itthon megmozdulni sem tudok. Ki mit tud ajánlani ilyen helyzetben?
(#42710) Napfénysüti: Egészséggel használd az új cuccokat.
[ Szerkesztve ]
Orbea Orca OMR M10iLTD www.translapschallenge.com
-
belaazallat
addikt
válasz Cathfaern #42853 üzenetére
Autós navi nem jó erre a célra? Olyan úton is tekersz, ahova autó nem hajthat be?
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
nagyúr
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Cathfaern #42899 üzenetére
Trek.sztendelni Giantal?! Amúgy roppant tiszteletreméltó ha valaki olyan idősen is teker.Remélem lesz majd erőm nekem is hozzá.
(#42902) Napfénysüti...roppant impozáns a lámpánál,de nekem sem megy.Rég bohóckodunk így,de a kormánnyal a lábunk között,talpunkkal a keresztbe fordított keréken lépegetve.Amúgy a csávó látszólag kihasználja a lejtőt a hátrafelé tekerés gyanánt.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Cathfaern #42904 üzenetére
Láttam egyszer egy fickót spd pedállal,outival a lámpánál csinálta,egyenes terepen.Kábé 30mp nyomta,ki volt állva,meglehetősen kifordított kormánnyal hol előre hajtott,hol meg hátra himbálódzott centimétereket,esetenként mintegy odébb téve a bringa elejét. Nagyon tetszett,olyan keveset mozgott,hogy az út szélén az autósok előtt (én is autóval voltam) nem zavarta őket/minket.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
zool1
őstag
válasz Cathfaern #42986 üzenetére
Valami hasonlot jatszottam el a 8 eves montimra koltottem kb 130.000 hufot. Es meg igy sem lett egy csucs gep. Szerintem add el es vagy kitoldod az arat, vagy veszel hasznaltan egy nem regi jol felszerelt kerot.
u.i.: most meg elkezdtem gyujteni egy fitnessz bringara...
[ Szerkesztve ]
-
zool1
őstag
válasz Cathfaern #43000 üzenetére
Az én "káromból" tanuljál... De! Ha veszel akkor olyat vegyél, amin nem alap váltó, fék,... stb-vel van szerelve ,hanem jobb minőségű cuccokkal. Én is most nézegetek bringákat, újakat max 130000 ig.(donornak jó) Mert még egy százast rá kell költenem, hogy ne kelljen pár hónap múlva ezért, azért visszavinnem.
[ Szerkesztve ]
-
belaazallat
addikt
válasz Cathfaern #42986 üzenetére
Hali! Ezen én már túl vagyok. Wenson-on sor csere, hajtómű csere, 8-ról 9-esre átállás, de nem lett olyan jó, mint szerettem volna. Végül kaptam egy ajánlatot a bringára és eladtam, +50ért vettem a Scott CX comp-ot. Egyenes kormányos, országúti kerékkel cyclocross bringa.
Szóval tapasztalatom szerint cseréld le bringát! Nem éri meg a sok csere, ha sokat használod. Nekem csak azért érte meg, mert a cserélt alkatrészekből páromnak raktam össze egy ugyan olyan Wensont.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
NoiZz
tag
válasz Cathfaern #43063 üzenetére
az ismerőseim akik több energiát fektetnek bele elég rendesen meglátszik rajtuk, illetve a teljesítményükön is
én viszont hiába próbálok viszonylag rendszeresen edzeni a teljesítményem nem javul tőle, nagyon lassan tudok csak fejlődni, és a lábam is "összeesik" pár nap után
gondolom az étkezést rontom el[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Cathfaern #43118 üzenetére
Gondolom azokra a szinte ugrálva menőkre gondol,akik alighogy ráhelyezik súlyukat egyik lábukra,azonnal emelik sarkukat.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
belaazallat
addikt
válasz Cathfaern #43170 üzenetére
"Ha nem fújod fel 8 bárra, akkor felütöd"
Na, azért ne ragadtassuk el magunkat! 7 bárra fújt gumit (25 széles) nem ütöttem fel, és én 127kg vagyok.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Cathfaern #45683 üzenetére
Én azt még értem,hogy nem méri jól egy tömbház tetejét,vagy ha felmész egy létrára,de mit kell mérni azon,ha felmész egy ezer éve ott álló csúcsra?! Ha egyszer beháromszögelt,akkor minden térképről leolvasható éppen milyen tengerszint magasságon vagy. Csak ki kellene egy szoftvernek olvasni a térképről...vagy nem?!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Kalandor
HÁZIGAZDA
válasz Cathfaern #47948 üzenetére
Köszi!
egyik sem meggyőző, úgyhogy kiterjesztettem országosra és a másik kolléga hsz-e alapján elvetettem a 3 sebességeseket, így ezek jöttek össze:[link]
Ez már nagyon csajos, de legalább könnyű felvinni az emeletre :-/
Ez nagyon hikomat, de tetszik az ülés, meg az egész masszívnak tűnik.
Át kellene festeni, de amúgy tetszik, a 28-as kerekek miatt is. -
ivana
Ármester
válasz Cathfaern #47954 üzenetére
Most pont nincs bikemagon, de szokott lenni. De tényleg a piacon lehet ilyeneket olcsón venni.
(#47954) Cathfaern Maga az állítható stucni ha normális akkor nem vészes. Az már ha az egekbe feltolják azzal a felkiáltással, hogy kényelmes annál inkább, tönkreteszi a kormányzást, napokig jártam boltba ilyennel Balatonon
Nexus 3-as bringánál valószínűleg olcsóbban kapsz dreigang-el ami elpusztíthatatlan(#47960) Kalandor Az a puch tetszetős, kosár nélkül szerintem pont az a legkevésbé csajos, a kosár teszi idétlenné, mondjuk jó dolog az amikor vizes kannát kell vinni . 3 sebivel semmi baj nincs, de a shimano belőle nincs a helyzet magaslatán, de van mondjuk dreigang, meg sturmey. Dombosabb vidékre mondjuk kevés (egy bukásnál múltkor eltörtem a pentasport egyik láncát és egy hónapig ment dreigang-ként), volt, hogy rendesen kellett nyomni neki azért jól jön az a +1-1 sebesség a két végére.
[ Szerkesztve ]
-
zoli03
őstag
-
nagyúr
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Cathfaern #51726 üzenetére
Nem,nem tudjuk...nem néztem utána,így a hozzászólásokból hamis képet alkottam erről. Thenx fór di ájópening pouszt.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szatocs
őstag
válasz Cathfaern #51726 üzenetére
Én is máshogy gondoltam eddig, emiatt pl: 240-es Continental X-King Protection
=== Szatocs ===
-
EnergyCoke
tag
válasz Cathfaern #51726 üzenetére
Szia! Én így olvastam\hallotam eddig: minél magasabb a tpi annál több szálból van és hiába vékonyabb sűrűbb mint a normál gumik. 1cm2 nagyobb a szövetsürűsége így kisebb az esély hogy bármilyen anyag megsértse vagy keresztülhatoljon rajta.
Most nem nézek utána ha igazad van akkor bocsi.Xbox One,Huawei P9 lite 2017
-
zoli03
őstag
válasz Cathfaern #51781 üzenetére
Ha a láncváltóhoz nem csak a hátsó váltót, hanem az első váltót, első váltókart, elöl a több lánctányért, fogaskoszorút is hozzászámolod, akkor már alig nehezebb az agyváltó (ha egyáltalán nehezebb). Kontrafékes agyváltónál ráadásul a hátsó féket és a fékkart is pluszba kell még számolni.
-
zoli03
őstag
válasz Cathfaern #51784 üzenetére
Általános esetet kéne nézni. Általános esetben a láncváltónál van első váltó és több tányér, az agyváltónál meg nincs. Ennyi erővel nézhetek olyan agyváltót, aminél elöl 3 lánctányér van, és hátul is van fogaskoszorú. De nincs értelme, mert ilyet szinte senki nem használ.
8-as kontrafékes Nexus 1750g. Egy hátsó agy kb 400g, váltó kb 300g, váltókar kb 200g, fogaskoszorú kb 400g (ezeket saccoltam). Ez kb 1300g. Nem számoltam elöl semmit, de fékkel már agyváltó súlyban, vagy felette van a láncváltó. Ha gondolod, lemérek pontosan néhány alkatrészt.
Szóval persze mindenki rávágja, hogy milyen nehéz az agyváltó, csak abba nem gondol bele, hogy a láncváltónál nem csak a hátsó váltót kell számolni.[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Cathfaern #51781 üzenetére
A háromsebi váltónál ez directdriveban nem igaz. Ott hoz egy sima kontrát (agyváltóban rendes szabadon futó van), illetve sose mozog a lánc lánckerekek között, vastag lánc van, jó a láncvonal, nincs váltógörgő. A 3 sebi még könnyebb is mint az egész rendes láncváltás, és van egy induló és egy + sebesség felfelé is. Most voltam 2 hétig az Alföldön állandóan bicikliztünk, öcsém kontrása nagyon nem hozza az én agyváltósomat (mondjuk nekem 5 sebi van)
-
nagyúr