- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Facebook és Messenger
- F-Secure termékek
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Outlook topic
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- SUSE Linux
- Windows 11
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Cathfaern #37800 üzenetére
Csak melóbajárához, figyelembe véve a magyar átlagfizetést, valóban luxus egy Bosch féle ebike.
Viszont vannak átalakítószettek, amik agymotort alkalmaznak, első vagy hátsó kerékbe, ez már jóval költséghatékonyabb, és városi bringába ugyan olyan jól működhetnek mint a Bosch féle rendszer.
Csepel ebike átalakító szett 250W
Ebay-ről vadászva még ennél is olcsóbban beszerezhetők átalakító szettek. Szerintem ez már nem egy elérhetetlen dolog. Kell egy alap 60-70 ezer ft-os trekking és már lehet is átépíteni.
Ilyen átépített bringánál szerintem megoldható, hogy kiveszed az első kereket amiben az agymotor van, illetve lepattintod az aksit és már magaddal is vitted a lényegi alkatrészeket a meghajtásból. A bringát meg leláncolod. Nem fog látszani rajta, hogy az egy ebike. Legalább is nem szembetűnően.
Bosch rendszernél csak az aksi pattintható le egy mozdulattal, a motort nyilván nem tudod, mert az egybe van építve a középrésszel, hajtóművel. Mondjuk egy Bosch pedelec gépet eszembe nem jutna leláncolni bárhova is. Legalább is ilyen országokban ahol ennyi, nem tavaly nyáron lebarnult "ember" él.Ma megjött a visszaigazoló mail a Bergamont-tól, baromi jó árakat mondtak, mondjuk nem csoda, gyári ár az gyári ár. Elvileg ezt néztem ki: Contrail C6.0
Viszont rákérdeztem a jobban felszerelt modellekre is, nem sokkal drágábbak.
A másik a Contrail C8.0 lenne, ami durván 110 ezer ft-al kerülne többe nekem, mint a C6.0.
Rákérdeztem még a NYON kijelzős változatra is C8.0 NYON, ez további 38 ezer ft-ot jelentene. Amúgy a NYON kijelző utólag beépítve valami 500 euro kisker áron.
nem tudom ez mennyire kellhet nekem, bár nem lehet egy rossz dolog: NYON
A NYON kijelzősre mondjuk várni kéne a 18. hétig, míg a sima 8.0 és 6.0 meg a 13. héten már nálam lenne.[ Szerkesztve ]
-
belaazallat
addikt
válasz Cathfaern #37933 üzenetére
A körülmények ellenére is biciklizni akart. Nem értem mi ezen a meglepő?! szki-tól meg tudjuk, hogy nincs rossz idő, csak rosszul öltözött kerékpáros!
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
belaazallat
addikt
válasz Cathfaern #37936 üzenetére
Lehet adrenalin függő volt! Legközelebb kérdezd meg tőle! Tegnap én is gondolkodtam, hogy megyek biciklizni a 10cm-es hóba, virsli gumival. De nekem nem volt megfelelő öltözékem hozzá sajna!
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
#48525824
törölt tag
válasz Cathfaern #37933 üzenetére
Szovetig koptatott 23-as gumikkal siman mentem az onosesoben. Mellolem csusztak ki az autok fixivel eleg jol lehet adagolni neki a csuszashatarig. A rossz inkabb az, hogy havazasban, egy jo kis szelvihar mellett este csak a szembejovok lampait latom, semmi mast.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz Cathfaern #38248 üzenetére
Semmit nem veszít vele. Ahogy már #38254 fjudors is kifejtette, geometria ugyan az, egyedül (mint korábban írtam) kisebb sárférőhely marad. De ez hátsó traktusnál minimális, inkább olyan esetben kell rá figyelni, mikor 26-os teleszkópba 27.5-ös szettel próbálkoznak. Mivel szépen belemegy a komolyabb telókba, csak ugye kisebb gumival (2.0-2.1 és marad bő fél-egy cm sárférőhely.). Aki pedig 2.2-2.25-östől is nagyobb gumit akar az 27.5-es villát szúr a gép elejébe.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
chris-v
senior tag
-
Because
őstag
válasz Cathfaern #39575 üzenetére
innen: [link] kiragadtam hirtelen ami számunkra lényegre törő, de ha tévednék mindenképpen örülök a kijavításnak!
Kérdés: Interneten rendeltem egy notebook-ot, de a személyes átvételt választottam. Ilyenkor is élhetek az elállási jogommal?
Válasz: Igen. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § (1) bekezdése alapján lényegtelen, hogy személyes az átvétel, vagy futár szállítja ki a notebook-ot, ugyanis a lényeg az, hogy a szerződés távollévők között jött létre, így alkalmazható a fenti rendeletben deklarált elállási jog.
[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
válasz Cathfaern #40018 üzenetére
Éreztem hogy valaki rámegy a nesquikra.
Próbáltam fehérjével is, de a kollégáim nem díjazták a szélmenésemet.
Valamennyi cukor kell a szervezetnek, de lehet keverek be kakaót szőlőcukorral vagy nyírfacukorral.
Régen volt szőlőcukros kakaó, de eltűnt és ha még van valahol akkor brutál ára van. -
Solad
őstag
válasz Cathfaern #40621 üzenetére
Érdekes gondolatmenet, a magam részéről még soha életemben nem szálltam le úgy a bringáról, hogy leálltam a váz két oldalára majd utána emeltem át a lábam. Rögtön már a pedálról emelek és kész. Kényes szituban is inkább ugrok rögtön lefelé a bringáról, minthogy a lábam közé kapjam. Bár ezzel lehet egyedül vagyok, nem tudom
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
veterán
válasz Cathfaern #40767 üzenetére
De a fékkar útjának fele kuka, ha úgy állítod be, hogy kioldható legyen a pipánál. Nem tudom, ezen mennyire változtat majd egy normális fékkar, de ez most elég zavaró. Nyilván egy kis törődést megköszönne a kerék is, mert már van benne egy kis ferde hajlam, de őszintén szólva annyira kuka a gyári kerék, hogy sajnálom rá a pénzt, hogy megcsináltassam..
Everybody lies.
-
nagyúr
válasz Cathfaern #40792 üzenetére
Viszont csinálhatnák azt hogy slopingos vázaknál is a vízszintes hossz mértékét adnák meg.
Az enyémnél a mérettáblában is vízszintesen szerepel a hossz pedig egyhén sloping a váz: [link]
Mondjuk az is igaz hogy szimplán van egy M-es matrica gépen mint megadott méret a nyeregvázcsövön és összvissz 1cm eltérés van a kettő méret között (54cm nyergvázcső - 55cm vízszintes felsőcső).
De ahogy nézem ez az eltérés például 41mm a legkisebb méretnél míg a legnagyobbnál már -5mm.Més que un club!
-
zoli03
őstag
válasz Cathfaern #40792 üzenetére
"1. hagyományos biciklinél (azaz ahol a felsőcső vízszintes) a két szám megegyezik"
Ez csak régen volt így, ma már egyáltalán nem biztos, pl a Colnago Master esetében sincs így.
"2. slopingos biciklinél (azaz ahol a felsőcső nem vízszintes) a felsőcsőhossz önmagában nem mondja meg, hogy a nyereg milyen távol van a kormánytól, kellene hozzá a dőlészszög is."
Ha sloppingos a felsőcső, a gyártók akkor is a vízszintes felsőcső hosszt adják meg.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Cathfaern #41948 üzenetére
Ezt tényleg így le lehet mérni mérleggel? ...mert akkor megteszem még mielőtt száműzném kerékpárom a szobából.
(#41949) Cadal...az a teló nem ramaty,az Roksoksz.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Cathfaern #41954 üzenetére
Tekerek egy 40-eset és ha hazajöttem lemérem...remélem nem töröm el az üvegmérleget.Ha mégis,akkor mit mondjak nejemnek,kinek számlázzuk?! Amúgy köszi!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Cathfaern #42150 üzenetére
Ha nem haragszol meg ezt a hozzászólásodat nem mutatom meg nejemnek! Amúgy meglepő fényereje van.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg