-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz deny330 #126911 üzenetére
+1 Ma már szinte minden szerelésről van videó,keresd meg és esetleg véleményeztesd itt.Ha megy az angol,akkor a lehetőségek tárháza szinte korlátlan,de már magyar videók is vannak szép számmal.Amúgy meg nyugi,ne idegeskedj,türelemmel minden menni fog előbb,vagy utóbb. Ami a V fékeket illeti a fékbetétek a felnitől való távolsága és szögének állításán kívül,még a visszahúzó rúgók feszességét lehet szabályozni oldalanként,melyből beállít6ó,hogy egyszerre mozogjanak az oldalak,meg a bovden feszességet az ezt állító csavarral a fékkarnál,vagy a féktestnél.A bovden rögzítésének feloldása az utolsó,azt csak a feszítőcsavarok elégtelensége esetén csípjük újra,máshol,és csak egyszer,hogy ne kúrjuk szét a bovdent! Némi macera azért lehet a betétek felnivel zárt szögének pontos beállításával,de az sem agysebészet.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Zsohi
őstag
válasz deny330 #126911 üzenetére
Azokra. Még az elején mikor megkaptam az első normálisabb bringámat direkt arra mentem rá minél hangosabb legyen(Funn Bullet) az adott keretből( ), majd pár évvel később az első fizetésemből vettem egy Hope agyat aminek a reteszelését nem csak hallani, de érezni is lehetett és ezt használtam éveken keresztül, majd mikor tavaly váltottam 27.5-re azt eladtam és jött a 18 reteszes(elképzelhető, hogy a tied 36, vagy 54 reteszes, ami már nem éppen halk, bármivel is kened) 350-es agy.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
6030D
Ármester
válasz deny330 #126917 üzenetére
Ha ez a rohangálós bringád, akkor gondolom kap szutykot. Ha nem húz vissza, azt okozhatja a bowden szorulása is (koszos, rozsdás, szőrös a bowden a házban), esetleg a féktüskénél (vázon, amire fel van csavarozva a fék) dzsuvás.
Egy benzinkutas mosást csinálj vele (100 ft, ha gyors vagy, és ügyesen kitámasztod), de a kerékagyhoz, középcsapágyhoz és a kormánycsapágyhoz (az álmoskönyv szerint) ne rakd közel. Otthon fújd be a fékek forgáspontját (felnire ne nagyon menjen->rongy, újság), meg fújj a bowdenházakba wd40-et (vagy ami van otthon). Én ezzel kezdeném, ha 1-2 hete még jó volt.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ZolkoW
őstag
válasz deny330 #126917 üzenetére
a v-féket nem szeretem állítgatni,de ha kell,akkor a legerősebbre állítom a visszatérítő rugót,és addig játszom a csavarokkal,amik ezt a feszítést finomhangolják,amíg a kar húzogatásáea egyformwn nem mozognak (tehát nem az van,h egyik mozdul csak). ez ELŐTT még érdemes megkenni a csapokat/csapágyakat,amin forognak. aztán a pofák beállítása,azt úgy csinálom, mint a tárcsaféknél: behúzom tövif a kart,és úgy húzom enyhén meg a csavart,hogy ne mozduljon el,de rögzítse. aztán elengedem a kart,és másik kézzel ellentartva rendesen is meghúzom.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
6030D
Ármester
válasz deny330 #126925 üzenetére
Ha jó volt előtte, kivetted a kereket és vissza raktad, akkor a féknek jónak kell lennie. Kivéve, ha annyira be van állítva, és olyan széles a gumi, hogy nyitva is befeszül a pofa a guminál, ha kiveszed. Tengely jó helyre ment vissza?
MittuDomain_: én nem ismerem a boltot, de egy jó ismerősöm már ajánlotta, amikor bringát kerestem, benne bízom, így rossz nem lehet. A linkelt bringa nem az én világom, sok minden van rajta, ami nekem nem gyerebe, de majd egy városi huligán ír rá véleményt.
Toobee: májusban lejár, addig dönteni kell, nem?
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz deny330 #127175 üzenetére
Aki lehurrog, vagy lenéz, azt el kell küldeni a k***a a****ba.
A családtagoknak nyugodtan lehet mondani, hogy mennyivel jobb, mintha piára meg drogra költenéd ezt a pénzt.
Egyébként meg mindenki más, más a hobbija, érdeklődési köre, másra költi a pénzét. Példának ott vagyok én meg haverom: ő annyiért vett két obit a fényképezőjéhez, amennyiért én a 29" karbon bringát (+a sallangok). Egyikőnk sem ebből él, mindenki a hobbijára költi. Melyikőnk a hülye? Nyilván nekem furák azok az árak, neki meg furák ezek az árak. De ide lehet keverni a mobilokat, számítógépeket, karórákat, ruhákat (!). Esetleg az autókat, motorokat, bár az egy szinttel feljebb van.
Egy a lényeg, nem szabad túlzásba esni, ami nálam azt jelenti (magammal szemben, és másokra nézve is), hogy amíg nem az alap dolgoktól veszi el az ember a lóvét a hobbira, addig nincs gond. A gond ott kezdődik, amikor veszel velemit, akár hitelre is, a gázt meg kikapcsolják, mert nincs befizetve a csekk...Napfénysüti: én nem akartam beleszólni, mert mindenkinek a saját dolga (lásd feljebbi sorok), illetve nincs levezetve, hogy hol tart a felkészülésben és miért kell pontosan most egy ilyen bringa (S.J. esetleg leírhatnád, mert érdekel, már csak a felkészülés része miatt is, hogy hogyan megy ez egy ironman-re). De ha most vesz bringát edzeni egy májusi versenyre, az már rég rossz. A bringa árán meg szerintem felesleges rugóznotok, mert a versenyre a nevezés 255-315 EUR, 10-12 óra alatt megkajálsz még kb 5-10 ezer Ft-ot, szállás+utazás. Illetve a svájci hirdetőoldalak miatt valószínűleg nem a magyar minimálbérből kell ezt megfinanszírozni. Ettől függetlenül én is inkább bemennék egy outletbe, és elhoznék egy bringát raktárról (1-2 éves új modellt).
trialboj: üres kulacsokkal kell mérni, meg nem úgy, hogy vastagon áll a kerekeken a sár! Ezt nem mondtuk?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
trialboj
őstag
válasz deny330 #127175 üzenetére
Ilyesmiket azok az emberek mondanak, akiknek igazán nincs hobbijuk. Mert ha van valami amit nagyon szeretsz csinálni, és az mondjuk nem pont a futás, ami pont filléres sport (hacsak nem vagy Szőnyi Ferenc leszármazottja, és tolod extrém szinten), akkor ott komoly pénzek lesznek átcsoportosítva, ahogy egyre jobban beszippant.
Kevés ÉRDEKES hobbit lehet felsorolni, amit kis pénzből lehet komolyabban is finanszírozni. Azért elég kevesen vannak, akik a gombfociban lelik örömüket, de ha azt nézed hogy a gyerek (azaz a felnőtt apja) szeret legózni, akkor is el lehet szállni, és több 100 euróért Bugattit meg Porschet vagy akár egy mezei markolót venni neki. A drónozás is úgy indul hogy veszel, egy 60 dolcsis kis játékot, és 3 hónappal később egy 700$ műanyag roncsot próbálsz meg lekaparni egy fa tetejéről hátha valami túlélte és lehet még használni persze ezt csak hallottam ismerős ismerősétől(#127180) 6030D Lehet hogy ez nem hiteles mérés, de ha megfordítom, akkor inkább ez a reális, mert mikor használod akkor kulacs és km óra is van rajta (amelyek a mérésnél amúgy nem voltak felpattintva, csak 1 pumpa) illetve ha jól csinálod, még sár is lesz rajta menet közben, mert attól monti a monti... miután lemostam 240g-al nehezebb lett ami sokat elárul a mosási technikámról, vagy errefelé még a csapból is nehézvíz folyik.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz deny330 #127175 üzenetére
Én olyankor azt szoktam mondani,hogy ne haragudjatok tényleg túl sokat költöttem,igazatok van,többet nem fog megtörténni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Because
őstag
válasz deny330 #127175 üzenetére
nem járok étterembe vagy rendelek kaját mert el is készíthetem és még élvezem is. nem megyek moziba, mert kis idővel otthon kényelmesen meg tudom nézni, nem azon izzadva mikor ér hozzám a szomszéd idegen. nem megyek nyaralni mert fárasztó és utána ki kell pihenni magam. nincs autóm mert egyszerűen nem fogadom el annak fenntartási költségeit. szóval aki másképpen csinálja azzal baj van
-
ZolkoW
őstag
válasz deny330 #127175 üzenetére
Aki egyáltalán nincs benne, az nincs képben az árakkal sem, és el sem tudja képzelni, hogy miért vesz valaki 30 ezerért valami alkatrészt, mikor ő 40-ből két komplett bringát vesz (megtörtént beszélgetés alapján..)
Szerintem kár ezzel foglalkozni, az ő szemükben mindig csak megszállott leszel, aki vagyonokat költ biciklire, ezt nem hiszem, hogy megváltoztatja, ha elmeséled neki, mi a különbség a műanyag V-fék, és a Saint között. Talán ha kipróbálja... Akkor megállapítja, hogy "Aha, ez tényleg ég és föld. Jó, de akkor is drága." Majd minden megy ugyanúgy ;-)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
trialboj
őstag
válasz deny330 #127572 üzenetére
a vázcső és váltó közé éket lehet rakni, pl fából, vagy bármiből ami elég merev, és széles. Nézz szét otthon mid van, hátha valami pont akkora hogy szépen befér. [link]
Kétoldalú ragasztószalaggal kicsit fixálhatod, attól függ hol tekersz. Ismrős már jött haza így mtb túráról, ha elég feszes a váltó rugó, megtartja minden gond nélkül.Ha fentről jön a kábel, akár egy régebbi fék váltó bovdent (vagy az aktuális elszakadt kábelt, ha elég kicsit a lyuk) is lehetne használni, aminek a bütykös végét átdugod a váltó feletti utolsó lyukon, ami a kábelt vezette, a másik végét meg beállítod a neked tetsző állásba. [link]
Az első sos, nincs időm megoldás, a második meg kulturáltabb.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Ákkk
addikt
válasz deny330 #127605 üzenetére
Cseréld le tárcsa fékre
Nem rozsdás a rugó vagy nincs elkopva berágva a rugónál a fékpofaház?
Először azt kellene megpróbálnod amit irtál kivéve a zsír oda nem igazán ajánlott mivel a kosz bele fog ragadni, ha valami miatt máshova kerül lehet nem fogsz vele tudni megállni..A technika nem az agy helyettesítő terméke.
-
ZolkoW
őstag
válasz deny330 #127605 üzenetére
szerintem nyugodtan kenheted a V-féktüskét is, meg ha tudsz juttatni a csapágyába (már ha külön csapágyazott), az is jó, de arra tényleg figyelj, hogy a felnire, fékpofa közelébe ne kerüljön zsírból. ha telenyomod jól valami sűrű zsírral, az nem hiszem, hogy árt, inkább kint tartja a port, meg a vizet. (nem örökre, de én ezeket a részeket kenni szoktam) annak muszáj szabadon, könnyen mozognia, különben ez lesz, amit írsz. Ha van több beakasztási lehetőség a rugó számára, akkor nézd meg, ugyanabban a lyukban vannak-e mindkét oldalon.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Zsohi
őstag
válasz deny330 #127605 üzenetére
A Stealth agyak konkrétan ezt a megoldást használják, előnye a gyakorlatilag nulla holtjáték és az egyszerű karbantarthatósága, hátránya a hagyományos racsnis megoldásokhoz mérten nagyobb ellenállás és a súly(~490 gramm). Az Onyx ezt a technikák használja, kisebb az ellenállása a hagyományos agyakhoz mérten, a holtjátéka 1 fok alatt, közel azonnali és ez is nehéz. Na és mind a kettő drága, 500US$. Akik használják nagy megelégedettséggel beszélnek róla, ennyit tudok én is, na meg azt, hogy azon agyféltekem ami a vágyakozásért felem rendkívül aktív.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
-
ivana
Ármester
válasz deny330 #128069 üzenetére
Az SRAM láncok szerintem is elég jók, és egészen jó patentszem jár mindegyik mellé (mondjuk kell is, bontani alig lehet a shimanohoz képest, megszenvedtem vele pedig nem ma kezdtem).
Hasaggymeg A review-ek alapján elég jók, a konkrét termékkel csak az a baja a népeknek, hogy kő nehéz, mert full acél, de szvsz az még előny is.
-
jjeahh
nagyúr
válasz deny330 #128069 üzenetére
Ilyen szempontból valszeg mindegy, hogy alu-e vagy sem, ha jók a tüskék, akkor gondolom tapad vizesen is. A HT-vel legalábbis nincs gond, de a te pedálodnak is jónak tűnnek képek alapján a tüskéi. Valszeg azért olyan nehéz, mert nagyon vastag, asszem a régi Saint is ilyen.
Belépő shimano láncokat én is utálom, szintén nagyon rákaptam az sram-ra és nagyon kíváncsi lennék a hajtások, váltók milyenek, majd amikor a jelenlegi szettem elkopik lehet bezsákolok én is egy sram szettet.Más: Ma amikor begurultam egy dombról nyakig sáros gumikkal, a sokat szidott belsőm kilőtte a szeleptűt és leeresztett laposra. Amire kicseréltem a belsőt úgy néztem ki mint aki iszapbírkózott . De legalább találtam egy dombot a közelben, ahol annyira elolvadt a hó, hogy végre lehet egy picit terepezni:
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
X2N
senior tag
válasz deny330 #128095 üzenetére
Nem rossz Pár év és ilyenek lesznek az átlag montik is, egyenlőre csak a Nicolai, Geometron, Dartmoor, BTR gyárt hasonlókat. Mondraker kezdte ezt a dolgot a forward geometriával még 2013-ban.
[ Szerkesztve ]
Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Runner_fxr
Ármester
válasz deny330 #128300 üzenetére
Kimentem, de rohadt nagy sár volt, még hófoltok voltak, ami meg olvadt. Viszonylag hamar visszafordultam, mert kb járhatatlan volt jó pár útvonal. Nem érdekel egy kis sár, ez hozzá tartozik a terepezéshez, meg le lehet mosni a bringát, ki lehet mosni a ruhát. Viszont azt nem szeretem amikor a kerék megszorul mert annyi a sár. Azzal csak a technikát meg magadat szop@tod, kb semmi értelme nincs.
Vasárnap lesz időm megint, remélem akkor már járható lesz minden.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz deny330 #128380 üzenetére
Jó árnyékos lehet ott,mert 20 km-el arrébb,Fóton,már teljesen jó az erdő. ...sőt most itt Paks mellett is alig van sár,igaz még csak egy rövid felderítő séta volt az estében...majd holnap kipróbálom a Délmezőföldi Tájvédelmi Körzetet és helyzetet jelentek.
jjeahh...egy találmánynak nem elég jónak lenni,ahhoz,hogy elterjedjen,elviselhető árazás nélkül sosem fog megragadni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Giot
addikt
válasz deny330 #128506 üzenetére
Szia.
Xt-t (785) használok. Avid code után a folyamatos hibátlan működés egészen elkényeztetett.
Elsőnek organikus pofákkal most váltottam j04c re.
203 saint tárcsákkal ez még a régi os centerlock.
Trail, (enduro) felhasználásban az ereje mindenhova elég. Az adagolhatósága hibátlan. Ha kell harap mint egy pitbull.
Rosszabb sosem legyen.
Én 80-85 kiló körül a gép 14-15 körül.Más tegnap kérdezgettem hogy itthon vállal e valaki becsúszó cserét teleszkópban. Doctorbike-ék igen.
[ Szerkesztve ]
-
Giot
addikt
válasz deny330 #128519 üzenetére
Azért én inkább elvittem kicseréltetni a fékcsövet.
Organikus vs metal. Metallal nagyobb erő az organikussal nagy tempónál nem volt olyan lelkes mint a code. De sehol sem bizonyult kevésnek.
A metal pad-del az ereje megfelelő.
Nem tudom mire használod, de 2 féle fékkarral forgalmazták a féktest ugyanaz volt ,egyik a trekking 3 újjas kevésbé szervózott, de jól adagolható, kevesebb erővel, a másik az mtb 2 ujjas, na az egy nagyon kellemes dolog de csak óvatosan ha nem vagy hozzászokva.
Ja emlékeim szerint metallal lassabban kopik össze. De utána hóban sárban hozza a formáját. Az organikus érzékenyebb az idójárás viszontagságaira.[ Szerkesztve ]
-
Giot
addikt
válasz deny330 #128525 üzenetére
Hmmm. Nekem a j04c van fent, latyakban visít, de fog.
Code is 4 dugattyús volt, de ez sokkal megbízhatóbb, és a j04c vel szerintem van olyan ereje.slx: Az slx tudtommal ugyanaz mint az xt ami a féktestet illeti talán a karok másak.
A 8000es xt széria kerülendő, valamit elszúrtak simomoék, könnyen levegősödik ha igaz amit a külföldi fórumok írnak.ShiTmano: furcsa nem valami rossz beállítás miatt vannak ennyire negatív tapasztalataid az eslő teleszkóppal? Haverral felmentünk gurulni idényzárásnak tavaly ősszel a bükkbe a hardtail bringáját hozta fel. Egy öreg marzo 66 volt benne. Nagyon utálta, arra panaszkodott amire Te. De tudtuk hogy nála a rugók voltak túl lágyak hiába tekerte be a compressiont.
Amúgy elméletben a kompressziós egység pont emiatt van benne. A low speed compression nek kellene ezt a nagy beülést megfognia amit fékezéskor leejtőzéskor tapasztalsz
Felfele meg ha nagyon zavar olyat kell venni amin a rugóút állítható talas, vagy uturn, two step air. -
StLui
veterán
válasz deny330 #128563 üzenetére
Én úgy tudom organikus szinte egyből üzemkész, könnyebben túlmelegedhet, gyengébb lehet mint a fémes, fémesnek be kell melegedni de cserébe erősebb, és nem melegszik túl a fékerő rovására
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz deny330 #128702 üzenetére
Az tény hogy jól a motorsportban. Dakart pl megint hozta, első három KTM, 4. 5. Husqvarna. Motocrossban is szép eredményeket ér el, illetve enduroban is. Talán a Motogp ahol még nem annyira, de azzal is nagy tervük van szerintem, mert a Husqvarnat is indítani fogják.
De hogy ezért ilyen drága egy kerékpár, ezen lehültem.
Gipsz Jakab
-
jjeahh
nagyúr
válasz deny330 #128711 üzenetére
A régi első váltóm ért bele a gumiba, de ez a probléma már a múlté, mert kidobtam a francba és vettem újat. Szal a vázban simán elfér szélesebb gumi is, egy 25-ös felnivel még valszeg nem lenne gond, kérdés, hogy XC -n szoktak-e ilyent használni, vagy már túlzás. Pl. gumiknál is írja, hogy melyik enduro, melyik XC és mondjuk Minion DHR-t nem is láttam soha XC-n, gondolom a felniknél is van egy határ, ahonnan már átesik egy másik kategóriába
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz deny330 #128716 üzenetére
Gondolom azt a bringát házilag raktad össze .
ZolkoW: Kösz! Gondolom ha 4mm-el szélesebb a felni, akkor a gumi is maximum annyival lesz szélesebb rajta, annyi még tuti bőven belefér. Egyelőre még nem biztos, hogy 25-öst veszek, csak most fáj a lábam, nem tudok kimenni futni, ezért itthon kotlok és nézegetem a kerékszetteket, eddig úgy tűnik 25mm-ből a legnagyobb a kínálat neten.
Ákkk: 4mm-el szélesebb felni gyötörné a vázam? Nem értem
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
pc360
addikt
válasz deny330 #129303 üzenetére
Ha eredetileg 100-as teló való bele, akkor nem igazán ajánlott azt nagyobbra cserélni, csak akkor, ha a váz fejcső része túl van biztosítva. Pl. a Kona Hoss Deluxe-nál ez elég batár, és a vázanyag eleve nem vékony. Az egy kurvajó váz amúgy, tudom ajánlani, ha talász még (nekem egy 22 colos van eladó). Amivel segíteni tudnál, az a nagyobbra meghagyott nyak (utólag is meg lehet hosszabbíttatni, ha muszáj) több hézagolóval, a meredekebb / hosszabb kormányszár, esetleg egy fejlebb tekert hajlított kormány. Egész sok centit lehet így nyerni.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
jjeahh
nagyúr
válasz deny330 #129303 üzenetére
Ne tudni.
Nem olyan ritka a 120mm rugóutas XC, bár a gyártók ezeknél gondolom hozzá igazítják a váz geóját. Egy haverom gyárilag 100mm villás Speci Hardrock-ba rakott 120-as Dart 3-at, ő annyira megszokta, hogy nem cserélné le 100-asra, pedig 1cm-t sem mozog már a teló . Párszor kipróbáltam én is, de nekem túl nagytatás, én szeretem a kormányom átesős érzést. Szal szerintem szentségtörés vagy sem, próbáld ki, lehet neked tetszeni fog, bár én előbb kipróbálnám milyen több hézagolóval, felfele fordított stucnival, enyhén felfelé hajlított kormánnyal.
planbmokus: De nem egy videót linkeltem, ennyien benézték volna?
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
planbmokus
senior tag
-
pc360
addikt
válasz deny330 #129315 üzenetére
Még egy SRAM concept art videót is láttam, hogy pont az Elixir problémák miatt valami igazán megbízható szériát terveztek. Talán azóta van valami, mert már jó pár éve láttam.
Varoz: Mit virnyákolsz? Itt elég sokan átestek már ezen a 26-os dilemmán, hogy mennyiért érdemes még egyáltalán felújítani rajta. Merthogy volt egy nagyobb váltás, és bár még lehet hozzá alkatrészeket kapni, de egyre kevésbé, mivel átült a piac a 28-as méretre. A kerekek / teló kapcsán pl. már gondban lennél. Ha tudnád, hogy miért írom, akkor visszavennél. Az pedig senkit sem érdekel, hogy eredetileg mennyit ért a gép. Nem cikizésből írtam az eddigieket sem.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz deny330 #129951 üzenetére
Talán Tothgera30 mondta,hogy több ismerőse használ csak organikusra való tárcsát fémes betéttel,megelégedéssel.Én azt tudom,hogy enyém csak a hozzávaló organikus tárcsával használva mostanáig kopott csereérettre,ami bár felhasználásfüggő,de nálam 33e km/4 év.
A másikra,SLX sincs ami jó lenne?"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen