- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen routert?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
- Direct One (műholdas és online TV)
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #66597 üzenetére
Egyébként ez sajnos jellemző a magyarokra, hogy mindenféle tapasztalat nélkül okosabbnak hiszik magukat a tapasztaltabbnál. Ez visszaköszön a bringás témáknál is.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Mike Farrel #66634 üzenetére
Mivel 189 centi vagy, a Jamis és a Focus ki is esik, kicsi lenne neked. Az Univega jónak tűnik méretben. Neked 20" körüli mtb váz kell. Ezeket a régi fully vázakat alaposan át kell nézni. Szerintem egy jó minőségű merev vázas is megfelelne az említett felhasználási területhez. Egyébként nincs baj az Univegával mint gyártóval. Régi motoros.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Kleroo #66645 üzenetére
50k-ért valószínűleg nem fogja minden elvárásod teljesíteni. Megkérdezhetem, hogy miért szeretnél mtb-ot? Hegyre mennétek vele, erdőbe? Mert ha nem akkor lehet inkább trekking vonalon kéne nézelődni. A magellán egyébként egy nagyon jó kis márka volt, a kilimanjaro-nál mindenképpen igényesebb cucc.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Krisz79 #66892 üzenetére
Jó mondjuk az tényleg határeset. Bár egy S-es vázzal megpróbálkoznék.
Engem meg jól megszívatott a a Cube nagyker, elfelejtettek szólni, hogy nem tudják teljesíteni a rendelésem.
Ma kérdeztem rá. Úgy fest, hogy nem lesz Stereo Hybrid. Egy darabot nem hoznak magyar piacra. Az összeset eladták külföldön. Gondolkoztam rajta, hogy berendelem egy német webshop-ból, ott elvileg júniustól elérhető, de kb 300k-val kéne többet fizetnem érte, mint a magyar nagykerár. Egyelőre marad a Bergamont Contrail. -
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #66897 üzenetére
Abból a szempontból is kellemetlenül érint, hogy így valószínű lecsúsztam másról is, mert ha tudom, hogy nincs, akkor berendelem ezek közül valamelyik Trailstert. Ilyenkor már necces rendelést leadni. Drágább gépeket tutira úgy lehet berendelni, hogy előző évben leadod a rendelést. Különben nem sok esélyed van, hogy kap belőle a magyar piac. Még jó hogy nem adtam el a Contrailt. Jövő héten elvileg választ kapok a Bergamont-től, ha nincs Trailster, akkor le is veszem a hirdetést.
Azon is gondolkoztam, hogy a Contrail-be teszek egy 140mm-es 29"-es villát, szerintem még elbírná a geo, meg kap egy Zee 4 dugattyús fékszettet.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz maximilian4 #66923 üzenetére
Mert Enduro gépet szerettem volna a Trail helyett. Amúgy semmi bajom nincs vele, mert baromi jó gép a Contrail is, csak a bringázási stílusomhoz közelebb áll egy hosszabb rugóutas gép.
A Contrail 120mm rugóutas 29"-es kerekekkel, a Trailster 140mm 27,5"-el, és a Cube Stereo 160mm-es lett volna 27,5"-el. -
Runner_fxr
Ármester
válasz maximilian4 #66926 üzenetére
Jövő héten kiderül mi lesz, vagy marad a Contrail és akkor azt fejlesztem, vagy jön a Trailster. Sajnálom ezt a Cube-ot, az lett volna az igazi, de majd jövőre.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Zyrius #66936 üzenetére
Mivel a lábhosszod rövidebb az átlagnál, így gondolom azért ajánlották a 17"-est és nem a 19"-et.
Ettől függetlenül én felültem volna az egyel nagyobb méretűre is, hogy melyiket érzem kényelmesebbnek. Amikor határon van két méret, mindig azt szoktam javasolni, hogy mindkettőre fel kell ülni. De szerintem nem lesz gondod a 17"-el sem. A nyeregmagasság úgy optimális, hogy nyeregben ülve, amikor a legalsó ponton van a pedál, enyhén be van hajlítva a térded. A nyereg távolsága meg akkor jó, ha vízszintes pedálállásban a térdkalácsod és a pedál tengely egy síkban van. Arra is figyelj, hogy hagyj időt a testednek erősödni. Az izomzat gyorsabban alkalmazkodik a terheléshez mint az ízület. Melegíts be és mindig fokozatosan növeld a terhelést. Ne akarj 2 hét alatt maratont nyerni.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Zyrius #66951 üzenetére
Az természetes, hogy érzed a fájdalmat, fáradstágot a karodban is. Ha nem vagy edzésben akkor a kerékpározás minden testrészednek terhelést jelent. Fokozatosság, rendszeresség a titka az egésznek, ez igaz minden sportra. Elmúlnak a kisebb fájdalmak ahogy erősödsz. Csak ne sürgesd!
Én is a IX.-ben laktam egy ideig, de most visszaköltöztem a XI.be. Közös tekerésben benne vagyok, aztán közben dumálhatunk. Gazdagrétről szoktam indulni fel a Normafára, János-hegy, HHH. Ilyesmi, ha gondolod csatlakozhatsz, vagy bárki más is.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz maximilian4 #66967 üzenetére
Okés, írj rám privátban aztán megbeszéljük. Van egy társaság akikekkel szoktam menni, van, hogy 10-12-en is összejövünk, de szoktam egyedül is menni. Illetve az Alpinbike-al is szoktam menni.
Jövő héten erre megyek például: [link]dokee78: nem feltétlenül kényelmesebb egy nagyobb emelkedésű. Én jobban szeretem a kisebb emelkedésű kormányokat. És a 780mm-es szélességet érzem kényelmesnek, mondjuk ezeket össztelós Trail/AM/Enduro gépekbe. Renthal
Ahhoz az emelkedőhöz jó comb kell és lendület. Esetleg segítségül hívod Robert Bosch-t.
Hasaggymeg: Kipróbálnál egy ebike-ot? Írj rám priviben aztán összehozzuk.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #67011 üzenetére
Biztos nem vagy gyenge, rendszeresen bringázol Te is.
Kényelmes túrázós a tempó, inkább lefelé jövet van vadulás. De az igaz, hogy általában 1000m szint felett megyünk mindig. Azt azért meg lehet érezni túrázósba is, pláne erdei terepen.
Sanszos, hogy nagyon tetszene a rásegítés. Túra végefelé szoktam inkább használni, hogy ne nyírjam ki magam teljesen.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Pttypang #67015 üzenetére
Régebben én is mentem állandóan, munka után is, az elmúlt 1-2 évben már jó esetben hétvégente jutok el hegyre, vagy 2 hetente hétvégén. Az ismerőseim meg kb majdhogynem mindennap mennek, munka után is. Nekem már erre egyszerűen nincs időm. Persze ez meg is látszik a kerékpáros kondimon. A városi ingázással nincs bajom, de az 1000m feletti szintekhez már jól jön a támogatás. Így csak a jól eső fáradtság van, és nem kerülök abba a helyzetbe, hogy elfogy minden erőm, és szenvedve kell hazavánszorognom. Az már nekem nem hiányzik.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz lugosi #67021 üzenetére
Ez attól függ, hogy mire akarod használni. Ha aszfaltra kell ebike, nem túl nagy távokra, akkor kb 300-400 körül már vannak agymotoros belépő kategóriás trekkingek. Viszont ha terepre kell, az már zsebbenyúlósabb, mert ide az agymotor szerintem nagyon nem alkalmas. Farnehéz, nehéz szerelni a defektet, többet is fogyaszt. Középmotoros az ideális monti felhasználásra, ezek meg elég drágák. Itt 3 gyártót érdemes megemlíteni, a Shimano-t, Yamaha-t és a Bosch-t. Egy ilyen modern középmotoros gép 700-800k körül kezdődik. Az még egy alap merev vázas gép. Komolyabb öszztelósok 1,2 milla körül kezdődnek. Ami jó hír, hogy egyre több gép van a használt piacon, bár itt nagyon észnél kell lenni, de kifoghatsz jó állapotú, keveset futott gépeket fél áron simán.
anorche1: Valóban elég erősek. Montiban többnyire a legerősebb motorok kerülnek, a Bosch-nál ez 75Nm-t jelent. Nyilván nem a keréken mérve, hanem a motorban, de azért az nagyon durva. Az átlagos emberi erő háromszorosát teszi hozzá a hajtáshoz ha turbo fokozatba kapcsolod. Erre gyakorlatilag nincs is szükség, mert 1-es max 2-es fokozatban is szinte bárhol felmegy. A turbo arra van, hogy kb izzadság nélkül tekerj emelkedőn, vagy felgyorsíts egy össztelós montit 2,5-ös gumikkal 50km/h-ra sík úton. Ha hosszabb túrát tervezel, akkor érdemes gazdálkodni az aksival, és 1-es, 2-es fokozatot használni. Csak akkor tudsz menni nagyobb távokat ha te is bele teszed az erőd, és rendes montiként próbálod meg használni, ha csak bohóckodni akarsz, akkor nagyon hamar lemerülsz.
maximilian4: Igen, nagyon okosan kell használni, ha lemerül akkor felfelé kb tolod. Enyhébb emelkedőkön feltekered, de komolyabb emelkedőkön már esélytelen, kikapcsolt motorral olyan mintha egy 40-es tányér lenne elöl. Én úgy szoktam használni, hogy sík úton ki is kapcsolom. Ha már lendületben van eltekerd rásegítés nélkül, csak megindítani nehéz. Enyhe emelkedőn is feltekerem motor nélkül még a túra elején. Aztán 1-es fokozat, és max 2-es ha nagyobb emelkedő van. 3-as 4-es fokozatot csak akkor szoktam használni amikor meglátok egy köves, gyökeres, kb megtekerhetetlen emelkedőt és poénból nekimegyek. Illetve amikor beérek a városba, 3-as 4-es fokozaton tudom bekapcsolni a tuningot, ilyenkor 45-50-ig kitekered sík úton is. Így gyorsan hazaérek.
dbala: Edvi Illésen szoktam felmenni, aztán be az erdőbe és fel Normafáig. De olyan is van, hogy aszfalton megyek fel végig az Istenhegyi úton, vagy a Szépvölgyi úton HHH. Gazdagrétről általában mindig az Edvi Illés.
[ Szerkesztve ]
-
-
Runner_fxr
Ármester
válasz dokee78 #67057 üzenetére
Nem olyan elérhetetlen a Tubeless manapság.
[link]
[link]
Tapadáshoz rengeteget ad hozzá. Párszor volt szerencsém hozzá. Gondolkozom, hogy átalakítom.Nem csak az ebike, egy minőségi fully is drága. Szerintem megéri a Bosch cucc a felárat, ad hozzá annyit.
A jót könnyű megszokni. Annyira intelligens a rendszer, annyira precíz a nyomaték érzékelője, hogy pillanatok alatt meg lehet szokni. Ahhoz kell inkább idő, hogy megtanulj az aksival spórolni. -
Runner_fxr
Ármester
válasz Krisz79 #67066 üzenetére
4700, mert az enyém a Nyon GPS-es kijelzős.
Mivel a forgalmazónál dolgozom, közvetlenül a gyárból rendeltük, jelentősen kedvezőbb áron, de azért még úgy is elég húzós az ár.
Egyébként ennek ellenére elektromos montik fogynak el leggyorsabban a gyártónál. Ezt is alig tudtuk beszerezni. Cube 2 hete küldte a szabad készletet a 2016-os bringákról, egy db ebike nem volt már köztük, én is lecsúsztam róla. Külföldön hihetetlen népszerű kategória. Gyakorlatilag a gyártás nem tudja követni a keresletet. -
Runner_fxr
Ármester
válasz TayRol #67073 üzenetére
185 centiig még azt mondanám egy próbát megérne az M-es 29" fully, de 190-hez biztos kicsi. Ha gondolod utána tudok kérdezni egy L-es méretnek, de az valószínű már csak a 2016-os ból lesz.
Crytec210: Nyilván én se raknám egy RR 340-be, de azért nem egy olyan vészesen drága cucc és rengeteget dob a tapadáson. Jó neked, hogy annyit bírnak a külsőid. Nekem egy nyár alatt kuka egy hátsó a montin.
Krisz79: Az első kerékbe épített agymotor a létező leghülyébb megoldás. Aszfaltra még okés, bár inkább hátsó kerékbe. Terepre viszont agyrém mind a kettő. Pattogós, instabil lesz az irányítás, teljesen felborul a kerékpár súlyelosztása. Illetve ezek az átalakító szettek elég gyenge akkuval érkeznek, kicsi a hatótáv. Inkább a használt piacot javasolnám ha monti kell "olcsóbban". Egyébként az agymotor defekt szerelés miatt is macerásabb, tárcsafék rögzítésnél ha beleszakad egy csavar menet, nagyon nagy tré van. Annyi előnye van, hogy olcsó, és semmi hangja nincs.
dokee78: DH-ba 27,5"-öt használnak manapság, régebben 26"-ot. 29"-es maximum Enduro kategóriáig elérhető, bár ott sem annyira népszerű mint a kisebb kerék.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz runner 125 #67083 üzenetére
Javítható persze, Dr.Bike-ba juttasd el.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Pttypang #67093 üzenetére
Terepen nem tudod elkerülni a satuzgatást ha nagyon csapatod, nálam ezért pusztul el egy hátsó külső 800-1000km alatt.
lugosi: Mekkora távokat szeretnél menni vele és milyen szinteket? Én aszfalton nem szoktam használni az ebike-ot, csak ha hegyre megyek, terepezni. Városba, melóba járásra most egy normál trekkinget használok.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz jjeahh #67118 üzenetére
Lehet venni sok mindent jó áron, de észnél kell azért lenni, mert sok sumákoló van. Teljesen tapasztalatlanul nem ajánlom, hogy egyedül nekivágj, hacsak nem bevállalod a kockázatot, hogy olyat veszel meg amire utána még jó sokat költhetsz. Össztelósoknál különösen vigyázni kell, mert ezeket a gépeket még durvábban szokták használni általában. 200k körül csak valami régebbi jószágot tudsz szerezni, de nem lehetetlen kifogni egy jót. A vázat nagyon át kell nézni, hogy nincs e rajta repedés. A forgáspont csapágyakat is ellenőrizd le, nyeregnél finoman megemeled a seggét és figyeled, hogy nem kottyan e. Megtekergetheted kicsit oldal irányba is a seggét, illetve emeld fel és ejtsd a talajra a hátulját, miközben fogod a kormányt. Ilyenkor már lehet érezni ha valami nem okés a forgás pontokkal.
De persze az összes többi alkatrészt is szakszerűen meg kell vizsgálni.Az össztelós gép jó buli, sokkal több élményt tud nyújtani mint egy merev. Erdőben használva egy rutintalan ember is nagyobb biztonságban fogja érezni magát. Nagyobb sebességnél is a talajon marad az első hátsó kerék, nem pattog el mint egy merevnél. Ami fontos, hogy olyan össztelóst vegyél, ami a Te kerékpározási stílusodnak megfelelő. Itt nagy hibákat lehet elkövetni, pl megveszel egy nagyon vadul kinéző, de dög nehéz régebbi Freeride gépet. Ezekben többnyire rendes rugóstag lesz, acélrugóval, amit lockolni sem tudsz. 160-180mm rugóúttal is bírnak, 17-18kg is simán meglehet egy ilyen. 200k-ba beleférhet, lefelé egy tank lesz, de felfelé egy kínszenvedés. Mivel túrázásra is használnád, nagyban rontani fogja az élményt. Arra figyelj, hogy lehetőleg a tag és a villa is levegős rendszerű legyen, itt már is lehet fogni 1-1,5kg-ot. A rugóút 140mm-nél több ne legyen. 100-140 között lesz neked az ideális. 100mm XC fully is jó lehet, de ott azért sokkal kisebb az élmény lefelé, mivel ezek inkább a hajtáshatékonyságra vannak kihegyezve. Utána kell nézni, hogy mennyit rugózik a gép hátulja, sokan csinálnak olyat, hogy egy 100mm-t mozgó xc vázba beletesznek egy 140-es AM villát, vagy még durvábbat is akár. Laikus szemmel jól néz ki, de a gyakorlatban egy borzalom lesz, teljesen elrontja a geometriát. A bringa elejét és hátulját nem lehet összhangba hozni rugózás ügyileg. Nagyobb sebességnél ideges lesz az irányítás, stb. Ezt érdemes kerülni. Az ideális ha elöl hátul ugyan annyit rugózik, esetleg elöl 1 max 2 centivel nagyobb a villa.
Árban érdemes talán egy picit hozzátenni ha nagyon jó vétel adódik. És a váz méretre is nagyon figyelj, hiába jó az ár és tetszik, ha a te magasságodhoz nem ideális a méret, nem lesz jó a használata.A lefty villa kicsit furcsa kinézetet kölcsönöz, nem hozzá értők meg is ijednek tőle, de ez egy nagyon minőségi cucc, egy megtekintést szerintem megér, talán a 200k-ig le lehet menni árban.
Ha többet is szánnál rá, ezt lehet megnézném: [Mondraker]
Zyrius: Én 86 óta itt lakom Gazdagréten. Számtalanszor megmásztam Normafát. Kb itt nőttem fel, a Budai-hegységben.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz lugosi #67152 üzenetére
Neked valóban jó megoldás lenne egy ebike. Meg tudod azt csinálni, hogy a komfort zónádban maradj végig, ahol kell nagyobb rásegítéssel. 16-20km-t a legolcsóbb, kínai ólomaksis játékszer is teljesít, de gondolom nem célod a legolcsóbb vacakot megvenni. Mennyi pénzt szánnál rá?
jjeahh: Egy merev vázas monti valóban kevesebb hibalehetőséget tartalmaz, de azért a karbantartás ott is hasonló gyakoriságú, csak nincs forgáspont meg hátsó teló amit pluszban még karban kell tartani. Minőségi bringák több törődést igényelnek, mindegy, hogy össztelós vagy merev. Természetesen simán el lehet lenni egy jó kis merev vázas montival, és valóban 200k körül könnyebb jót kifogni belőle mint fullyból. Itt csupán arról van szó, hogy a fully több élményt tartogat. De ezt csak az tudja igazán kihasználni aki szereti megereszteni lefelé, aki ettől teljesen elzárkózik, és nagyon megfontoltan, túrázósban nyomja, annak valóban nincs értelme fullyban gondolkodni. Viszont ha egyszer kipróbálsz egyet, sanszos, hogy nem akarsz már merevre ülni. Én is így jártam anno sok évvel ez előtt.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Az ebike-al is tud edzeni, a segítség mértékét ő maga választja meg. De amikor többen tekernek együtt, nem kerül olyan helyzetbe, hogy túl kell pörgetnie magát, hogy tartsa a tempót a többiekkel. A pulzusmérés nyilván itt is egy fontos dolog. Gondolom az orvosa állapította meg, nem ő maga jött rá, hogy szívbeteg.
-
Runner_fxr
Ármester
Persze, rengeteget számít a súly. És rengeteg lehet fejlődni, lásd Deicide. Ha nem vált életmódot, most nem egy T1000 lenne, hanem szerintem ő is a cukorbetegség és a szívbetegség felé menetelne. Már amennyire tudom, túlsúlyos szívbetegeknél a súlycsökkentés is a terápia része. Gondlom az orvos is javasolta a könnyű mozgást, hogy amennyire lehet terhelje a szívét. De itt azért nagyon észnél kell lenni, és tényleg szigorúan követni az orvos utasításait. Nem érdemes a saját fejünk után menni és felesleges kockázatokat vállalni. Szerintem kéne egy pulzusmérős computer, mellkaspánttal. És az orvos által ajánlott pulzus tartományban tartani a mozgást. Illetve nyilván egy diétás étrend is szükséges. De ezeket biztos elmondta az orvosa is, meg mást is.
Erre a rehabilitáló jellegű mozgásra egy ebike tökéletes megoldás lehet. Úgy érezheti, visszakapta az erejét. Ha saját erőből képes 16-20km-re, ebike-al megtámogatva simán tartani fogja a tempót a társasággal egy 35-40km-en, semmilyen lemaradásban nem lesz. Szerintem az edzés is hatékonyabb lesz így, mintha állandóan szenvedve túlhajtja magát. Arra érdemes figyelni, hogy legyen rajta sétáló funkció, ami annyit takar, hogy egy gombot megnyomva 5km/h-val hajtja a motor a bringát, így könnyedén fel lehet tolni olyan meredek részeken ahol nem tekernek fel. Egy elektromos trekking simán megvan 21-22kg, nem könnyű dombon feltolni.lugosi: Itt van a Te bringád. Még a váz átlépése sem lesz probléma. Valami ilyesmiben gondolkodnék. Rendkívül gazdaságos a motorja, 500Wh-s lithiumos akkuval aszfalton, enyhébb, közepes emelkedőkkel 80-100km hatótáv lazán megvan. Gyors töltős, 2,5 óra alatt 0-ról 80%-ra feltölti. A töltő fél kg, akár magával is viheti, útközben egy kajálást útba ejtve tölteni is lehet, bár erre aligha lesz szükség az említett 30-40km-es távokra. A hirdetésben írt 200km hatótáv túlzás, de egy 100 simán. Én ezzel az akkuval 1500m szintet megyek, 60-70km-es távon, igen durva terepen, ahol dolgozik a motor rendesen.
-
Runner_fxr
Ármester
Ez igaz, én sem azt mondom, hogy az első orvosnak higgyünk el mindent. Én is tapasztaltam, hogy néha szöges ellentétben áll egyik orvos véleménye a másiktól. Épp ezért meg kell hallgatni pár véleményt, akkor közelebb leszünk az igazsághoz. Térdemmel én is megjártam vagy 5-6 dokit. Csak azért egy szívbetegség komolyabb dolog mint egy sérv vagy térd probléma.
-
Runner_fxr
Ármester
Cicanacit talán mégsem, (mondjuk van egy gyári bergamont téli mezem, az kantáros cicanacis, kiváló minőség) de vettem anno 2009-ben egy rockrideres rövidnacit, 4 ezerre volt leértékelve 13-ról, mai napig használom. Most már azért viseletes. A cube gatya nagyon állatul néz ki és kényelmes is, de a patent leszakadása nem volt bizalomgerjesztő. Lehet csak kifogtam pont egy szart. Hát ja, gondolkodom is rajta, hogy kiteszem inkább a boltba a nem teljesített Cube bringa rendelésem miatt, de valami gatya kéne már. Elvileg mára kiküldik az újat.
-
Runner_fxr
Ármester
Elég kellemetlen helyzet, az biztos. Nagyon magasra nem vinném a pulzust amíg pontos információkat nem kapsz. Mindig mérd a pulzust amikor bringázol.
Nekem a térdszalagjaimmal volt gond egy síbaleset után. Évekkel később okozott problémát, akkor is össze vissza beszéltek a dokik, volt aki artrózist diagnosztizál, míg a másik hátsó keresztszalag sérülést. Volt aki műtötte volna, míg a másik azt mondja semmikép ne nyúljanak hozzá. Aztán végül a sportkórházba találtam egy jó dokit aki javasolt egy normális terápiát, ami panaszmentessé tette. De ha hallgatok egy másik dokira, szét furkálják a térdem, és az is lehet sokkal rosszabb lenne.
parkr: Nekem Endura kesztyűm van, nagyon jól bírja. Nem olcsó cuccok, de tényleg jók. Az Alpinbike-os csapatnak is az Endura gyártotta a mezt.
TayRol: Nem hülyeség ennyiért használtat venni, csak nem mindegy mit. 26"-ost biztos nem vennék ennyiért. Milyen kerékmérettel és mekkora rugóúttal szeretnél?
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Dell notebook topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- sh4d0w: Windows Recall
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen