- Vírusirtó topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Windows 11
- Windows Insider Program
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
- Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Proxmox VE
- Windows 8 / 8.1
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #125254 üzenetére
Hát ha ennyre fontos a kinézet,akkor [link]fehér gumit kell venni,az [link]vastagabbnak 6.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #125352 üzenetére
A színnél sokkal.fontosabb a minőség,én miután [link]ilyent szereltem fel mintha új kerékpáron ülnék,döbbenetes a tapasztalt javulás. Ezért mondom,hogy a bovdencsere az egyik legkifizetődőbb felspécizés.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
Zsohi
őstag
válasz jjeahh #125444 üzenetére
A teló beülését nem a nyeregbe ülve szokták mérni, hanem kiállva. XC villa esetében 20% körüli értéket szoktak beállítani. A felütés elkerülése végett meg pakoljál bele pár "bottomless token-t", vagy ha az nincsen, szórjál bele valamit. (Persze valami olyat ami nem vágja tönkre a villát.)
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Ákkk
addikt
válasz jjeahh #125456 üzenetére
Melyik Recon van neked tk vagy motion c damperes?
Amúgy én sehol nem szoktam lezárni pumpálj bele még egy picit mert lehet az gond.
A gumi helyett lehet egy kötegelőt is rakni amúgy a recon nem rossz telo.
Viszont télen inkább zárd le mert a hidegben bizonytalan a működése az összes levegős telónak.A technika nem az agy helyettesítő terméke.
-
deny330
aktív tag
válasz jjeahh #125464 üzenetére
Nincs a teló becsúszóin egy gumigyűrű? Azzal könnyedén tudod ellenőrizni, hogy fel-e ütötted. Az én telómmal egyszer majdnem megjártam, rettenet mód csőrőst ugrattam , akkor a becsúszószárak tetején volt a gumigyűrű.
(#125461) Ákkk: Ezzel nem értek egyet. Eddig összesen 3 levegős telóhoz volt szerencsém, mindegyikkel mentem 1-1 kört télen már, a sajátommal nyilván többet is. Nem értem miért kellene elzárni. Mondjuk számomra amúgy is mindegy, az enyémen nincsen lockout. De haver ha elzárná a telóját terepezés közben pl, szerintem maximum annyit érne el vele, hogy tönkre tenné. Azt aláírom, hogy jobb és melegebb időben szebben mozognak, jobban működnek, de szerintem elzárni nem kell azért őket, csak mert hideg van. Rengeteg olyan videót láttam már, ahogy fagyos téli időben csapatják a pályákon, vagy éppen csak túráznak, és ugyan úgy hibátlanul működött alattuk a teló.
(#125466) Hasaggymeg: Még amikor az Suntour XCT-t használtam volt egy olyan érzésem, hogy a lock teljesen felesleges azon a villán. Felfele volt többször, hogy köves gyökeres helyen elfordítottam a kart és lockoltam, de olyan érzés volt, mintha valami gumi labda lenne alattam. Minden egyes kiálló gyökér / nagyobb kő után visszapattant a talajról az első kerék, bár hozzáteszem, hogy elég magas nyomáson is volt a gumi. Mindenesetre nem volt túl jó érzés akkor úgy mászni.
Egyébként marha jól néz ki a pedál. Ilyen kékben nekem is jöhetne egy.Szerk: kérdés; egy Stamp 1/2 miben különbözik a nagyobb testvéreitől? Egész kedvező áron vannak, főleg a Stamp 1 rose-n. Úgyis akarok sisakot rendelni a jövőben, lehet mellé dobnék egyet a kosárba, csak nem tudom mennyivel rosszabb minőségűek ezek az "olcsóbbak".
[ Szerkesztve ]
-
zoli03
őstag
válasz jjeahh #125481 üzenetére
Ha mondjuk olyan durva használat mellett teszteled, amit maximum tudsz neki adni, és marad 0,5-1 cm, az az ideális szerintem (nagyobb rugóútnál több). De hibázhatsz is, lesz mondjuk egy fél méteres letörés, amit amúgy kikerültél volna, na oda nem árt, ha van még egy kevés út (maximum ott ütöd fel egy kicsit, de durva használat mellett meg sosem). Ezért jók a tokenes villák, be tudod állítani úgy, hogy viszonylag sokat kimozogjon átlag használat mellett az útjából, de a végét úgy fel lehet keményíteni, hogy gyakorlatliag lehetetlen felütni. Ha bunnyhopozol, akkor is kéne maradni még egy kevés útnak.
Egy rugós villánál még ennél is sokkal kevesebb hasznos utad van, mert ha még cserélsz is rugót, a testsúlyodnak tökéletesen megfelelőt sosem fogsz találni. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #125481 üzenetére
A stucnit kábé egy éve fordítottam negatívba,a szarvat minap vettem le és tettem 1 gyűrűt alulról a stucni fölé.Ha bírom marad,mert néha már nehéz volt (az erős motor miatt ) lent tartani a kerékpár elejét.Télen víz/kulacs nem kell,korán indultam így lámpákat sem pattintottam fel,az autó meg úgy 3 km-re volt,ezért nyeregtáska sem volt létszükséglet,csak a pumpa lapul diszkréten a nyeregvázcső mellett ráfújni egy esetleges lassú defekt kibekkelésére az autóig.Ritkán ilyen "letisztult" a kerékpár,nyeregtáska nélkül csak kivételes esetekben indulok el. A Saint egyelőre marad mert nem sok helyem van minden kacatot tárolni,így mikor leszereltem megy a kukába (vagy adományba ).
(#125483) jjeahh...bunnyhop-on felütni nem olyan vészes,hisz ott általában lassan mész és készülsz rá,terepen viszont egészen már.A levegős telók un. progresszíven keményednek,vagyis végük felé nagyon,de még így is fel lehet ütni,amint azt pl. nekem is sikerült ezen a fóti mesterséges dirtszerű pályán.Lefele túlgyorsultam és egyik hupliról úgy érkeztem a másikra,hogy nem volt időm kimozogni.Később jöttem rá,hogy megfenekletthetett a villám,mert azonkívül,hogy átrepültem a kormányom és elrepesztettem a sisakot,a csuklóm fájdalmasan hátratört az ütéstől,a szegycsontom meg akkorát kapott,hogy megkékült és egyik bordám 2 hétig is fájt utána.Megrepedhetett,mert az ütéstől legalább arasznyira volt.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #125484 üzenetére
Hát ez Jolandás dolog lassan szerelemmé fajul. ...amúgy meg igen,ez az országútival terepezés tulajdonképp a dagonyázás miatt látványos,így igyekeznek is a szervezők "disznót" csinálni szerencsétlen kerékpárosokból. Képzeld el miután esel egyet-kettőt és sáros tenyérrel kell fogd a kormányt,féket-váltót..
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
emiki6
veterán
válasz jjeahh #125488 üzenetére
A gimnasztikai labdán állós, súlytárcsa pörgetős videón jót nevettem. Cirkuszban dolgozik, arra gyakorol?
Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Quad Era-1, Grado Hemp & Neumann NDH-30 "salesman"
-
IMIIKE1998
őstag
válasz jjeahh #125536 üzenetére
Én is utálom, hogy hiába akarsz 28mm-es outi gumit, mindegyiknek más a ballonossága és simán belefutsz, hogy berendeled és nem fér be a villába. De nem tudom ezt a gumi témát, én a közlekedős bringámon lassan 8 éve ugyanazt a gumit használom, igaz ez terepgumi volt és mostanra lekoptak róla a mintázatok. Szinte minden nap használom és azóta sem sikerült elnyűni. Mások meg évente cserélik.( Gondolom függ a testsúlytól, tereptől, de akkor is fura.)
[ Szerkesztve ]
-
deny330
aktív tag
válasz jjeahh #125534 üzenetére
Elmondom neked, hogy én is hasonló kép jártam a Maxxis gumikkal. A 2.4-es Ardent külsőm lényegesen ballonosabb, szélesebb, mint az elől lévő 2.5-ös Minion DHF. Találtam olcsón egy 60a-s Minion DHF-et is 2.35-ös kivitelben. Megvettem, gondoltam ne a 3C kopjon aszfalton, még is csak 2x annyi volt. A 2.35-ös Maxxis kb úgy néz ki a bringámon, mint valami 1.95-ös Kenda gumi. A tapadása így is lenyűgöző volt, próbáltam mélyebb hóban, de nem igen csúszott meg. Ennek ellenére sajnos fáj a szívem amikor ránézek a bringára, mert akkor is marha vékony az első gumi. A schwalbe külsői szerintem nagyjából azonos méretűek típustól függetlenül, ott nem igen vettem észre ilyeneket. Continental megint érdekes téma, mert nekem a 2.2-es Race King sokkal ballonosabb volt, mint a 2.2-es Mountain King. A 2.4-es Trail King pedig egy minimálisan szélesebb és ballonosabb a 2.2-es Race Kinghez képest. Személy szerint bajban vagyok már a gumi vásárlással, de úgy vagyok vele, hogy amíg a mostani kb .. 3 pár gumi el nem használódik teljesen, addig nem is agyalok azon, hogy vásároljak bármit is. Majd ha szükséges lesz nekifutok megint a témának, egyenlőre elég volt a tesztelgetésből és a rengeteg rendelésből. Bár néztem más gumi gyártókat is, pl Michelin és Bontrager, illetve még múltkor szembe jött velem néhány Kenda külső a felső kategóriából. Nem tűnnek rossznak, de az a baj, hogy a Michelinen kívül kb semmi másról nem találtam véleményt.
-
deny330
aktív tag
válasz jjeahh #125560 üzenetére
Engemet csak esztétika szempontjából zavar a dolog, mert igazából a sárférő helyem elől baromi nagy, de hátul is akad még hely, ha nagyobbat szeretnék felrakni mint a 2.4-es Ardent. Szerintem én csak +size gumikkal tudnék befürdeni a sárférőhelyet tekintve, de előre még így is megmerném kockáztatni a 2.7-es / 2.8-as Minion gumikat, vagy akár a 2.6-os Maryt. Tapadás szempontjából szerintem többet számít a gumi keverék és a bütykök nagysága. Ahhoz képest, hogy a Trail Kingem mennyivel szélesebb, ballonosabb volt mint a 3C Minion.. hát sokkalta szarabbul tapadt. Laza, sáros, leveles talajon olyan tempókat jöttem a kanyarokban ezzel a gumival, amit a Trail Kinggel semmi pénzért nem vállaltam volna be. Kíváncsiságból leteszteltem egy autó feljárón is a gumikat. Az autó feljáró le van szórva murvával, alatta föld, szóval laza az egész. Ha nagyobb sebességgel megy rá az ember és a végén úgy akar ki kanyarodni a füvesre, akkor k*b@szott nagyot lehet taknyolni. A trail kinggel számtalan alkalommal lejöttem ott, kanyarodni csak nagy ívben mertem kis sebességgel. A fűre érve éreztem magamat megint biztonságban.. A minionnal nem volt ez. Ha nagyon döntöttem a bringát a kanyar miatt, akkor tudott sodródni a murván, de elég gyorsan visszanyerte a tapadását. A keményebb füves talajra kiérve meg áh.. mint amit oda tapasztottak. Szóval én személy szerint nagyon is megszerettem a Maxxis gumijait, egyedül ez a méretezés szúrja nekem is a szememet. De eddigi tapasztalataim alapján többet számít a gumi kialakítása és a keveréke, mint a szélessége. (Persze bizonyos kereteken belül.)
Egyébként érdemes kipróbálni különböző gyártó gumijait. A Continentalban én kellemeset csalódtam pl. Ez a black chili keverék tényleg elég kopássálló, bár a tapadás laza, poros talajon megkérdőjelező a Trail King esetén, ahogy fentebb is írtam. (Ez mondjuk inkább a gumi kialakításának a hibája, nem a keveréké.) Egy Kaiser / Baron biztosan jobb ezekben a szituációkban, majd egyszer adok ezeknek is egy esélyt, de egyenlőre van itthon elég gumim amit tudok koptatni. A Schwalbe gumijai a fix méretezés miatt szimpatikusak, de a gumikeverékükkel kapcsolatban vegyes érzelmeim vannak. A hátsó Hans Dampf gumim pl hasonlóan ballonos, széles volt mint a Trail King, és ha jól tudom akkor SuperGravity keverék volt. Ha laza talajon fékeztem vele akkor elég könnyedén megcsúszott, ennek ellenére a gördülési ellenállása hatalmas volt. A nyomással sokat játszottam, de amit én jónak éreztem hogy "nah most tapad mindenhol" , az folyton felütéses defekttel járt (tudom, tubeless.. ). Első kerékre én biztosan nem merném feltenni ezek után. A Magic Mary 2.6-os verzióban volt alattam, ha jól tudom a mostani Addix keverékek egyikével (talán addix soft?!). Az brutál szélesnek tűnt. Aszfalton meghajtani nem igazán lehet viszont (nem is irigylem haveromat), terepen durvulásig nem jutottam el vele azonban. Egy kis mászást betudtam vele vállalni még, akkor nem kapart el sehol se. Mindenesetre majd adok egy esélyt még az új Addix keverékes Schwalbe gumiknak is, de egyenlőre Maxxis. -
deny330
aktív tag
válasz jjeahh #125593 üzenetére
Maxxis Aggressor esetleg? Szerintem a rekonnál jóval agresszívabb mintázatú, kb egy kaliberűnek tűnik a Nobbyval. Continentalból a Mountain King széria lenne nyerő neked szerintem.
-
Zsohi
őstag
válasz jjeahh #125630 üzenetére
Azon a képen még nulla kilométeres. A másik képen a gyenge képminőség ellenére is látszódik jó néhány festékleverődés, rengeteget élvezkedtem ezen a vason. A legjobb gépem volt amin valaha ültem, csak hát valami elkapott és váltottam 27,5+-ra...
(#125638) deny330: 150 kanadai dollár körül akartam eladni, de csak nevetséges ajánlatok jöttek érte.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
ZolkoW
őstag
-
xXxian
senior tag
válasz jjeahh #125865 üzenetére
Na, itt is találkozunk.
Nehéz helyzet elé állítasz.
Eredetileg kerékpáros computert szerettem volna, de egy spéci kerékpáros óra összes funkcióját nem használnám ki, azt hiszem. Szóval kerékpáros szempontból alapok kellenek, megtett út, átlagsebesség, emelkedés / ereszkedés esetleg. Ahogy írtam is HR jó lenne a kalória számítás miatt, zónás edzéseket viszont biztosan nem fogok csinálni. Aztán itt elindultam a lejtőn, mert
-akkor már ne csak barometrikus mérés legyen, hanem GPS is
-ha van GPS az ne csak loggoljon, lehetőség szerint mutassa a kijelölt célhoz vezető utat (azt sem tudom van-e ilyen (kar) órányi méretben)
-á, akkor már lehetőség szerint legyen Glonass & Galileo (azt hiszem ezek független helymeghatározó rendszerek)
-legyen WR100m, be ne ázzon véletlen (valószínű ráállok valamilyen vizisportra is). Talán futás is elképzelhető, gyalogos túrák mindenképp.
-az üveg minimum "üveg legyen", jobb esetben zafír
-hoppá, 2019 van! A kijelző legyen színes, meg tapicskolós. És akkor már ne 180*180 vagy 240*240 hanem 320*320
-stb. stb. stb.
Nem tudom tudtam-e segíteni. Suunto oldalán ki lehet választani a sportot. Ha bringát választok, a Spartan Sport benne van a kalapan, eddig szimpatikus, de pl. a fenti térképes útvonalos dolgot fogalmam sincs, hogy tudja-e. 60k körül lenne, vagy 70 mellkaspánttal...
Eladó ASUS RT-N53 Router (9k)
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #125918 üzenetére
Szombaton tekertem, olyan 8 centi hó lehetett, néhol letaposva, de ahol mentem, ott inkább nem. azért elgondolkodtam, hogy ha fatbike-kal kellett volna letaposni azt a havat, az mennyire lett volna mókás, így, hogy a sima 29-essel is azért munka volt haladni benne
Oké, ott nagyobb a tapadás is, de ebben a típusú hóban a Rapid Robok is jól viselkedtek. Egyszer majd'besz*rtam, mikor gyanútlanul ráhajtottam a hó alatt rejtőző befagyott tócsára, az meg iszonyat robajjal beszakadt alattam, mármint a jég.. Nem történt semmi, csak jó hangos volt,más: megérkezett az országúti kormányom! ;-)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #125925 üzenetére
Emelem a kalapom...emeld csak magasabbra a 2.0-ás Race King előtt. (úgyis csak addig emeled amíg meglátod,hogy csak felfele keménykedek velük,lefele ritkán és alig súrolom alulról a harmincat )
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #125925 üzenetére
Biztos sok múlik a havon, az nagyon sokféle tud lenni. Meg a nyomáson. de főleg ahhoz képest, hogy ezek tényleg belépő szintű gummák, szerintem sok baj nincs velük.
Igaz, a Schwalbénak szokása, hogy a mintázat vándorol a modellek között évről évre, szóval lehet, hogy a RaRo régebben gyengébb volt, mert jelenleg valamelyik korábbi felsőbb szintű modell mintáját viseli. De a Nobby meg talán kevésbé volt bütykös, mert emlékszem, 10-15 éve boldog-boldogtalan azt használta XC-re.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
b4zsi-
őstag
válasz jjeahh #125937 üzenetére
Csak megemlítettem . Amúgy ezt a MTB-t terveztem lecserélni egy 27,5"-esre vagy 29"-esre, de pont most az aszfalton ahogy csúszkál a havon, jégen ideálisnak tűnik Nekem ez a méret (váz geo+kerék) majd a terepezéshez is. Ahhoz meg majd veszek az általatok említett valamelyik gumi valamelyikéből, de előtte lehet megyek esek-kelni ezzel is.
IMIIKE1998
Kojaknél inkább a porra szoktak panaszkodni kormányzás szempontjából, de nyilván esős időben is oda kell figyelni a kanyarodásra. Ez a 2. garnitúra a biciklin az első szett gyárilag volt rajta és nagyon elégedett voltam vele. Kopás, defektállóság, zaj, gördülés szempontjából nekem bevált.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #125929 üzenetére
Hát ma megmérettettem és kevésnek találtattam. ...15+cm alig letaposott hó kifogott a részkinggen is és rajtam is.Belecsaptam a lecsóba és ez lett: ~17 km táv,majdnem másfél óra alatt,valami bődületes 11,5km/h átlaggal. Már a kerékpáron maradni is megerőltető volt,gyakran ki kellett zárjam a telót,hogy egy-egy kényszermegállás után újra el tudjak indulni felfele ott,ahol szárazban kéz nélkül feltekerek.
A nyomvályún túl nem volt élet.
b4zsi...nem csak a minta számít,az összetétel legalább olyan fontos.Kojak ide,vagy oda meglehet minta nélkül is jobban tapad sok recésebb vetélytársánál.
xXxian...van pár ajánlott webáruház az összefoglalóban is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
deny330
aktív tag
válasz jjeahh #126011 üzenetére
IS! Ez a téli gép, a másikat nyugdíjaztam amíg nem lesznek jobb idők. Meg van készülőben egy másik is, csak meg kell várnom amíg megjön a sor, lánc hozzá. Ez amiről készült a kép, ilyen nyári-tavaszi boltba / suliba / munkába járós gép, csak hirtelen nem volt jobb ötletem, hogy mivel közlekedjek addig, gumit meg lusta voltam cserélni, mert ez valami bitang nehezen akar csak lejönni. Szoktam vigyázni a defekttel is, mert ha cserélni kell a belsőt, akkor kénytelen vagyok villáskulcshoz folyamodni.. A fullyt meg sajnálnám kint hagyni a bringa tárolóban, meg órákra nem is szívesen raknám le sehol.
[ Szerkesztve ]
-
-
pittlaren
csendes tag
válasz jjeahh #126099 üzenetére
Osprey Syncro. A 10 literes, akcióban 12K volt a Mountex-ben, ár/érték arányban kiváló, nem izzaszt túlságosan sem anyagi, sem fizikális értelemben. Én alul/középen kiszerkesztettem a vízhatlan tasakot, így egy plusz zsebet is nyertem. Tekertem meglehetős esőben, de default sem ázik át. A rekeszeken belül több kisebb zseb van, plusz néhány tépőzáras felfogatás, szóval jól pakolható. A heveder kényelmes, a keresztpántokkal együtt jól rögzül, elégedett vok vele. Akciósan nagyon jó vétel.
[ Szerkesztve ]
Milyen név az, hogy Azim? Cornwalli vagy ír? Mór...
-
-
Ákkk
addikt
válasz jjeahh #126111 üzenetére
Sajna bringán ugyanaz kb mint a sima hátizsák érzetre (ugyanúgy beizzadsz alatta) főleg a hegyekben és sokkal gyengébb nekem 2 év alatt megadta magát most sima van semmi különbség nincs köztük érzetre de én csak oda viszem ahova nagyon kell a legtöbbször nem.
A technika nem az agy helyettesítő terméke.
-
zoli03
őstag
-
varsam
őstag
válasz jjeahh #126121 üzenetére
Miért nem nézel valami nagyobb öv/derék táskát? Ezt ugye hátrafelé fölvéve.
A kötelező cuccok beleférnek, még egy fényképező is simán és nem izzad be a hátad, max a derekad kicsit. Valami biztos izzadni fog ahol hozzád ér a táska, ezt nem hiszem hogy ki tudnád küszöbölni, csak minimalizálni úgy ha minél kisebb az érintkező felület.
Én mondjuk még nem használtam ilyet, de aki igen az mind dicsérte amikor kérdeztem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vírusirtó topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Elektromos autók - motorok
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Automata kávégépek
- Fűnyíró topik
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen