- Microsoft Excel topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Crypto Trade
- Router gondok
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- eBay
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Bittorrent topik
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
deny330
aktív tag
válasz
jjeahh #125534 üzenetére
Elmondom neked, hogy én is hasonló kép jártam a Maxxis gumikkal. A 2.4-es Ardent külsőm lényegesen ballonosabb, szélesebb, mint az elől lévő 2.5-ös Minion DHF. Találtam olcsón egy 60a-s Minion DHF-et is 2.35-ös kivitelben. Megvettem, gondoltam ne a 3C kopjon aszfalton, még is csak 2x annyi volt. A 2.35-ös Maxxis kb úgy néz ki a bringámon, mint valami 1.95-ös Kenda gumi.
A tapadása így is lenyűgöző volt, próbáltam mélyebb hóban, de nem igen csúszott meg. Ennek ellenére sajnos fáj a szívem amikor ránézek a bringára, mert akkor is marha vékony az első gumi. A schwalbe külsői szerintem nagyjából azonos méretűek típustól függetlenül, ott nem igen vettem észre ilyeneket. Continental megint érdekes téma, mert nekem a 2.2-es Race King sokkal ballonosabb volt, mint a 2.2-es Mountain King. A 2.4-es Trail King pedig egy minimálisan szélesebb és ballonosabb a 2.2-es Race Kinghez képest. Személy szerint bajban vagyok már a gumi vásárlással, de úgy vagyok vele, hogy amíg a mostani kb .. 3 pár gumi el nem használódik teljesen, addig nem is agyalok azon, hogy vásároljak bármit is. Majd ha szükséges lesz nekifutok megint a témának, egyenlőre elég volt a tesztelgetésből és a rengeteg rendelésből.
Bár néztem más gumi gyártókat is, pl Michelin és Bontrager, illetve még múltkor szembe jött velem néhány Kenda külső a felső kategóriából. Nem tűnnek rossznak, de az a baj, hogy a Michelinen kívül kb semmi másról nem találtam véleményt.