-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
flash-
veterán
válasz ace05 #256050 üzenetére
defektálló, jól gurul, ja és reflexcsíkos tehát nem kell küllőprizma legalábbis rendőr nem köthet bele hogy nincs küllőprizma(már nem mintha ezzel foglalkoznának viszont mindenesetre láthatóbb vagy éjszaka ilyen szempontból)
[link]Jester01: csak onnan kapcsolódott ide a főút, hogy talán valamelyik külföldi országban engedélyezett, ezt a sportkerékpáros ötlet is onnan jött de igen alapvetően ez ebben az ötletben mindegy is,nálunk úgysem fogják bevezetni egy ideig sajnos
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Gedeon31 #256031 üzenetére
HeJes! Ha meg olyan tartós mint melyekről írtam (kinézetre ugyanaz a konstrukció) akkor sokáig elmegy majd.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Gedeon31
addikt
válasz Hasaggymeg #256054 üzenetére
Remélem így is lesz. Kinézetre eléggé tartósnak tűnik. Köszönöm az ajánlást és segítséget
-
mauimagic
aktív tag
válasz bardi #256051 üzenetére
3mm-es, GX váltóval használtam, chainguard nélkül, nem emlékszem, hogy leesett volna, pedig lefelé (legalább) nincs nagy gond a tempómmal.
Bringát cseréltem, a mostanin Shimano hajtás van.
De egyébként én hatalmas különbséget nem vettem észre a sima 32T-hez képest, lehet a hiba az én készülékemben van -
fulton
addikt
válasz flash- #256049 üzenetére
Az ember igyekszik kerülni a forgalmas utakat, de sajnos van hogy "reckirozni" "kell" ha haladni szeretnél.
Elszomorít amit tapasztalok tele szeméttel, sérüléssel minden kerékpár út. És nem csak itt a környékemen, távolabb is. Borzalmas állapotok, ágak dudvák benőve, üveg.., elég ha a mezed beleakad. Elférni nem lehet 2 embernek sok helyen emiatt. Vágják a dudvát minden kikerül a kerékpárútra és ott hagyják, menjél rajta, biztos meg lehetne oldani hogy a gép amivel vágják egyben le is tolja az út java részéről... Nem olyan rég épült kerékpár utakat már felnyomta az idő, a gyökérzet...felveszik az "uniót" rá, megcsinálják valahogy, és sorsára hagyják. Nem takarítják, nem figyelnek oda rájuk...nagyon nagyon ritka a minőségi/tiszta rész.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Piftuka #254254 üzenetére
Azért szerintem a 15.6 elég soknak számít, de aki ilyen bringát vesz az a funkció miatt veszi, nem pedig mert "hány kg is ?"
Én láttam ilyen 14 cika kg-val felszerelt trekkinget, csak már nem tudom mi volt a neve. 17 az meg pöppet sok. Csepelem nincs annyi gyártósori állapotában, pedig ez acél.
Valamennyi hatása van ha sok dimbes dombos részen fogod használni, de ezeknél a bringáknál nem a sebesség hajkurászása(kell hogy legyen) a kulcs úgy gondolom.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz fulton #256059 üzenetére
Ha már utak minősége, itt borsodban ez sem arról híres. Kár mert minek felmászni ha nem tudsz lejönni értelmesen..én így vagyok vele.
Külföldi yt vidósoknál látni ereszkedős vidiket, az asztán a vasalt aszfalt (jó nyilván nem minden út olyan arra se) na azt itt keresheted... talán ausztriába jobb utak vannak így képeket elnézve.
----
Tegnap eszembe jutott mikor a tescoban az önkiszolgálónál elvoltam fizettem...csepelt csak leállítottam magam mellé addig, az országútinál bonyibb szitu lesz. Nagy érvágás a letámasztás hiánya akár hogy is. Mert bent még eltolom magam mellett, de ott is jó az ha kicsit szabad mind a két kéz néha helyzet adja ..[ Szerkesztve ]
-
-
SpaceKombajn
tag
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #256062 üzenetére
ez nekem is fura, itt békéscsabán simán csak lezárom a nuroadot.
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #256062 üzenetére
Bent toltam így van. Azért itt nem vásárolgatásról van szó, ha az a cél, akkor viszem a lakatot, táskát stb..
Itt túrán voltam, kellett banán meg harapni való, ott volt és bementem. Nem összevásároltam mindent, csak 1-2 dolog és jöttem is. (ha máshol nem kapni már kaját, akkor kellenek ezek a megoldások) minthogy éhen maradj[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Ez így legalább annyira szokatlan mint sportolásra használt kerékpáron a kitámasztó. ...amúgy valami nem stimmel, kétlem beengedné a biztonsági őr a sorok közé kerékpárral.
fulton...felhasználtad a meglepetés erejét és bementél mielőtt reagálhattak volna?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #256066 üzenetére
dm-ből ki akartak..., sajnos oda is "szükség" volt betérnem reggel, lakatot ugye túráim meg kerékpározásaim során nem hordok már, így egy az egyben mentem be vele. Ez van, szóltak ugyan, de szót értettünk, jöttem láttam vittem. Nem szokványos látkép tudom, de olykor a szükség törvényt bont.
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #256066 üzenetére
Akartam vele beszélni, nem volt akkor a helyén az őr, így bementem. Ha belegondolsz a talicskás kocsi sem különb mint a két kerék.
Mikor jöttem ki, már ott volt nem szólt semmit[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz szimpláncsak #256023 üzenetére
Nem rakhatja bele a 1,5 m-t a kresz-be, mert nem mérhető. Azt rakhatja bele, hogy úgy kell előzni, hogy nem vagytok azonos sávban. De ha a bringás a 3 m-es sáv közepén megy a kátyú miatt, és te a másik sávban előzöd, akkor rendben van, de így sincs meg a 1,5 m. Ez csak egy hülye marketing szám, amit kitaláltak. Amúgy aki keveset teker forgalomban, az fel se fogja a távolságokat. Tud elmenni melletted úgy busz, hogy van 2 m, de befosol, de lehet kerülni 50 cm-re is, ha a bringás egyenesen halad és nincs nagy sebességkülönbség. Utóbbiért én pl nem puffogok.
A lámpasornál előre csorgás is egy vicc. Elvárjuk, hogy szabályosan kikerüljön az autó, akár úgy, hogy vár mögöttünk km-eket, de a lámpánál mi visszaelőzhetjük, hogy 5-10-50 m-ről előrébb induljunk. Minek? Illetve ott nem zavarja a bringást, hogy a tükörtől 40 centire gurul el, de fordítva legyen 1,5 m. Én autóban ülve ugyanúgy nem bízom meg a bringásban, hogy nem tesz kárt a kocsiban, mint ahogy ha az erdőben túrázok, és szemből vágtat le valaki bringával, hogy tudja mit csinál, és el fog férni mellettem. Persze, ha én vagyok a bringán, akkor tudom, hogy nem lesz baj. Na, ez hiányzik az emberekből, a másik fejével gondolkodás. Bringás fronton is. Uff!
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz Hasaggymeg #256062 üzenetére
Atyaég mi... -
mauimagic
aktív tag
A kassai Singletrack marathon-on volt már vagy tervez menni innen valaki?
Sokkal hosszabb idővel érdemes tervezni a technikás pálya miatt, mint pl egy hazai maratonnál? -
zsamiatt
őstag
Tul magasra huzott nyeregtol lehet terdfajas?
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
-
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #256066 üzenetére
Ti tapasztaltatok már drasztikus súly csökkenést egy kiadós út után? ha igen mennyit kb.
Nekem a legutóbbi most rendesen kinyomta a folyadékot a szervezetemből. Bükki út filing 2.
Van az úgy hogy a szervezet teljesen megborul, ha valami elsiklik, pl a kaján, vagy csak a meleg.. a hossz.. és nem úgy működnek a végére a dolgok mint kéne, átmegy a víz rajtad.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Zoliwrc #256072 üzenetére
Ja, ha sietsz fel is ülsz a hosszabb sorok elején így lesz ott is vagy tízes átlagod. ...sőt, ott ha sikerül lenyomni a felmosó autót egy KOM pl. a tejtermékes soron biztos időtálló lesz.🤔😆
zsamiatt...ha magas a nyereg a horgasinadnál, ha alacsony terdkalácsod fölött szokott fájni.
fulton...nekem volt már 2 kg is úgy, hogy közben ettem és ittam is...aminek nagy része természetesen továbbra is vízveszteség, amit utána rendszerint pótoltam is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
flash-
veterán
válasz ace05 #256069 üzenetére
A 700c az a 622-es peremátmérő, csak az a francia méretezés, a 700c meg ugyanaz csak az iso vagy ERTO.
szóval 100% hogy ugyanaz lesz.
itt van még egy magyar nyelvű teszt is erről a conti külsőrőlFulton:
A Natrium és a szénhidrát is egyébként visszatartja a vizet, diétánál is utóbbi miatt szokott lenni gyakran hogy a diéta első napjaiban 2 nap múlva akár már 2kg-al is kevesebbet mutat a mérleg.
persze a terheléstől is felborulhat a háztartás, azért az egy szokatlan dolog a szervezetnek, hiába pótolod, 100% osan nem tudod hasznosítani.én meg azt vettem észre hogy sokkal kevesebbet izzadok mint mondjuk 4-5 éve, pedig többet megyek magmahoz képest keményebben.
biztos ez se jó egyébként, de 2 órás tekerés alatt 30fok körül is el vagyok már egy 0.7-es kulaccsal(régebben a 1.5l is kevés volt[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Hasaggymeg #256002 üzenetére
Még egy ilyet is találtam.
"Maintain the surface of artificial leather at least every six months or after rainy, muddy or sandy rides with silicone-based liquid or spray.
After applying the silicone-based liquid or spray, rub it in, the buff off any excess spray to prevent saddle surface from becoming slippery."Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
stickermajom
addikt
válasz Hasaggymeg #256062 üzenetére
Lesz még azon a leendő outin kosár a kormányon.
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #256062 üzenetére
Én trackstandelve szoktam fizetni.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
senior tag
válasz fulton #256076 üzenetére
A tegnapi 100-s körön kb 2,5 kg-t...
Mondjuk csak reggeliztem, és 11:30 kor indultam... 2* 0,75-s kulacs+ 2 hell+ 1 korsó sör+ 0,5 powerade + 2 db kicsi csoki....
Hát éhes voltam mire hazaértünk, és valszeg azért is görcsöltem be majdnem....
garmin 4,5 liter izzadást gondolt................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
szimpláncsak
tag
válasz 6030D #256071 üzenetére
Mint oly sok mindent, ezt is helyzete válogatja. Van nem egy olyan kereszteződés, ahol ha nem mész előre nem érsz át a zölden csak a következőn Vagy ugyanabból a sávból kell kanyarodni, mint egyenesen menni, de áll a sor, mert az első egyenesen megy majd tovább, de te lekanyarodsz. Vagy ugyanez pepitàban. Te jobbra/balra akarsz majd kanyarodni, az autósok nagy része meg egyenesen megy majd tovább. Esetleg 2x2 sávos úton, ahol simán ki tudnak majd kerülni stb. De ha előre is megyek az első autó mögé állok be, hogy ne kerüljek mellé a holttérbe, ha esetleg kanyarodna De ma pl. a vasútiàtjàrónàl nem mentem előre, mert felesleges.
-
Tin
veterán
válasz zsamiatt #256074 üzenetére
Ha túl magas a nyereg, akkor a lábad "úszik" a semmiben a pedálfordulat alján. A csípőd mozog a nyeregben, tested meg kompenzál, esetleg picit oldalra dőlve egyik lábbal jobban hajtasz. Térdfájdalom inkább alacsony nyeregnél jellemző. Emeld fel a nyerget addig, hogy "ússzon" a lábad alul, aztán piciket csökkents rajta, amíg jó nem lesz, folyamatosan menj köztük egy-egy szakaszt. Én így lőttem be. Még mindig magas egy hajszálnyit, de ez már üléspozíció kérdése. Azóta megszűnt az éles térdfájdalom, persze egy-egy tekerés után még mindig fáj, de az a kellemes fájdalom, amikor érzed, hogy fejlődnek az izmok.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #256082 üzenetére
Akkor már kitámasztó sem kell, csak odafarolsz mezzsebedben bekapcsolt NFC-s telefonnal fizetni a kártyalehúzóhoz.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz szimpláncsak #256089 üzenetére
Ja, "meleg", 6 fokos, ott a forrás az alján
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Zoliwrc
aktív tag
Ma toltam egy haladós országútis kört Szlovákiában, 102km/430m szint 34.5km/h-s átlaggal.
Egyedül. Senki után nem megyek szélárnyékban, mert akkor az egy fals adat lesz a részemre. Néha ha ketten megyünk, max 2-3x beállok pihenni egy-egy percre mögé akivel megyek, de semmi több. Bolyozni nem is szeretnék, nem akarok figyelni senkire.
Lenyomtam 2óra 58 perc alatt, plusz 8-9perc a frissítés, benzinkúton vízvétel stb...
Ma nagyon sokat kellett innom, 4 kulacsnyi lement, 2 erősre kevert Sponser Competition meg 2 lazábbra kevert. Plusz a benzinkúton 6-7deci víz, majd a végén 1 dobozos kóla, meg 1 liter víz. Itthon meg még 2 liter víz mostanáig[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #256090 üzenetére
Az a jó a fáradt izmoknak.
Zoliwrc...elég gyenge, ha így haladsz a következő bandázásnál nekünk kell majd várni rád. ...amúgy meg van mikor én is megyek annyival...egy kicsit...lefelé.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
itouchfan
senior tag
válasz itouchfan #256011 üzenetére
Na, írtam nekik, hogy balesetveszélyesnek tartom, válaszoltak, hogy átrakni a rövidtávra nem lehet, de ha lemondom visszautalják a pénzt, ami már meg is történt, úgyhogy bár nem vagyok boldog mert szívesen mentem volna, de ez így teljesen korrekt.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
cattus
őstag
válasz Ringman #256038 üzenetére
Közben mivel elsőre elnéztem a fékváltókar helyzetét (nagyon előre raktam) újratekertem, ezúttal a kormányvégtől kezdve. Nagyon egyszerű volt, annyi hogy a kormány közepéhez érve nem akartam vágni belőle, szóval kicsit trükközni kellett hogy kb. ugyanott legyen a vége mindkét oldalt. De mivel nincs ragasztó rajta így triviális kibontani és újratekerni. Érzésre így már sokkal jobb, holnap a Pilis ringen le is tesztelem milyen, meg igyekszem képeket is csinálni.
Do the thing!
-
fulton
addikt
válasz vallas #256084 üzenetére
Az szép. Nem szédültél másnap?
Én ma igen főleg reggel, 5 ora alvás után...2kg ledobott testsúly. Gondoltam h e lesz másnap.
Este nalam is most görcs közeli allapotban voltak a lábaim, még ágyban fekve is. Be be kezdett.. nyújtani sem tudtam örültem ha elalszok görcs nélkül.
1 eve volt ilyen az ominózus 82km/1100m után. Minden állapot ugyan az volt,(leszámítva talán akkor nem volt görcs hajlam utána) viszont most nincs izomlázam.
Ma toltam a citrom levét hol tea hol topjoy ban. Banán sok folyadék. Tapanyag..
Most megnéztem csöpivel a 26/24 elég volt 10% emelkedőn is.
Így az új sor a 11-28 jó lesz. Es ott a 16!!! Fog😁[ Szerkesztve ]
-
Mr. Erikszon
senior tag
válasz MPowerPH #256008 üzenetére
Hát gondoltam a sok mászás miatt jobb lenne egy 42T hátra, meg egy shadow plus-os 10es.
De lehet maradok 9en az XT M772 és a "hackelt" 9es XT M770 váltókarral. Kitörtem egy műanyagot belőle hogy tudjak egyből kettőt lefele is váltani, 3-at felfele lehet alapjáraton.
Azt mondják 9es váltókarban az M770-es és az XTR között ez az egyetlen különbség.
[link] -
MPowerPH
félisten
válasz Mr. Erikszon #256098 üzenetére
Igen. Meg az XT -n van visszajelzo. Bafang motor van hatul, nem? Teljesen folosleges az az attetel. Szerintem eddig is megmasztal vele mindent. Ha nagyobb attetelre van szukseged, az mar a 11 sebis rendszer fogja tudni.
Esetleg a Microshift -nek van 1x -es rendszere, ott van 48T is, es 10 sebesseges.Don't Tread On Me
-
Fall-N
veterán
válasz Mr. Erikszon #256007 üzenetére
Ha rám hallgatsz akkor olyan váltót veszel, amihez olcsó a kopó alkatrész, azaz a sor és a lánc. 8 vagy 9 sebességes váltás sokkal olcsóbb, ami a kisebb élettartam miatt gazdaságosabb. A motor miatt amúgy sem fog bírni annyi kilométert, mint egy motor nélküli "izombicikli".
Új hozzászólás Aktív témák
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Hardcore café
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vezetékes FEJhallgatók
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest