-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #256247 üzenetére
A SUP és a Simplon tetszik nekem is...de soft-tail továbbra sem kéne.
#256250Jester01...én is hallottam ilyeneket, hogy túl sok a szint és, hogy a hetes út mellett kellene lennie. Mintha Budapestről a 100+ km amolyan átlagos családi tekerés lenne és mindenkit csakis a szint tartana vissza.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz dom1n0 #256216 üzenetére
Nekem Sponser-éktől Competition-ból most a málnás van, "finom", annak aki szereti az ízeket, és jól is frissít nagyon.
Ma eljött velem egy Hölgy ismerősöm a 100+km-es szlovák körömre, neki is adtam ebből a Sponser porból egy adaggal félúton, meg volt elégedve a hatásával és az izével is. Már rendel is magának belőle egy dobozzal.Más:
Egy Garmin radaros hátsó lámpával jött ma mögöttem végig szélárnyékban, én még sose láttam ezt használat közben, de komolyan jónak tűnik, én is hallottam előtte menve a csipogást és ilyenkor tudtam hogy valami jönni fog, már csak 140méterre van kb.
Jó cucc.
Ha találnék egy használtat jobb áron, lehet hogy vennék is, de most újat nem akarok 70-ért, így is már a héten beújítottam egy Garmin Edge Explore2-vel, a régiekből is el kéne adni, meg futóórát is kéne venni... -
ZavaBalazs
őstag
válasz Jester01 #256250 üzenetére
ácsi, egy szóval nem mondtam, hogy etyek-gyúró között van annyi emelkedő, az asszonyos rész már a teljes távról szólt. a hsz első felében az "elszórt" mondjuk többre vonatkozik kettőnél, lehet rosszul lőttem be a szakaszt, egyszer voltam csak, az se tegnap volt. de emlékszem, hogy a kelleténél több olyan volt, hogy vigyorogva száguldok lefelé 60-nal, kettőt pislogok, és már 10-zel szüttyögök fölfelé.
#256251Hasaggymeg: fordítsuk meg, a jelenlegi megoldás kb olyan, mintha az M1-et budaörs-bicske között úgy oldanád meg, hogy budaörs, kopárok, budakeszi, fekete-hegy, nagykovácsi, nagy-szénás, piliscsaba, zsámbék, bicske. ugye, hogy annyira nem logikus?
pedig tényleg van ilyen, asszonnyal nem vállalnám be, de hasonló lapos távot simán.tegyétek félre a sok éves-évtizedes biciklis tapasztalatot (nekem könnyebb, mert még csak 1 évnyi van ), és próbáljátok mugli szemmel nézni a bubát, elvégre ez nekik (is) készült.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
6030D
Ármester
válasz Zoliwrc #256253 üzenetére
Ma összelőttem indulás után Subival a radart, mert lehet olyat, hogy másnak van, de te is látod. Már tekerés közben volt, fél kézzel, valami hátsó lámpa kapcsolgatási hibát villogtatott, szóval inkább kikapcsoltam (fél percig jöttek a krumplik, tök jó), onnantól pulzus se volt, fej-lábba nyomtam. Viszont ha nem volt szélzaj, hallottam, ha csippan, illletve sokszor kiabált, hogy kocsi, amikor én nem is hallottam a hangját. És ez jellemzően saccra 5 mp+, ami nagyon sok. Van időd korrigálni, nézni merre menj, hogy segítsd az autót, de neked is legyen helyed. Legjobb találmány aszfaltra evör.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
fulton
addikt
válasz ZavaBalazs #256254 üzenetére
Én még nem jutottam el oda hogy beiktassak egy bubás meg balcsi körös dolgot, de tervben lesz amikor össze tudom alakítani hogy passzoljon minden itt is meg ott is meg mindenis de lehet már csak az outival lesz meg. Erre is van pár megejthetőbb pályám még.
Várom, szerintem izgalmas lesz, szép átvezetőkkel, új környezet. Hm... örülök neki hogy vannak szintek benne leírások alapján. -
fulton
addikt
"Hangosan" gondolkodom, lehet valakinek szintén van tapasztalata ebben...
Érdemes figyelni a szervezet visszajelzéseire olykor, főleg pl táv vagy erő kifejtés növelése után, miként reagál, alatt és után...stb.Most a legutóbbi alkalomnál, azt figyeltem meg, hogy az út vége fele szinte egyszerre jöttek ezek a dolgok:
- "undorodtam"(nem esett jól csak a tiszta víz) a tabis víztől már..
- csak átment rajtam a folyadék. Feltűnően többször kellett már megállni "kis dologra"
- a színe is inkább erős sárga volt. ittam ahogy kell.
- mellé a jobb borda alatt elől (vese gyanakodok) diszkomfort érzet, ami még este is kitartott azon az oldalon fekvéskor, másnap reggel is.. aztán a másnapi szédüléssel együtt az is megszűnt szépen lassan. 2 kg ment le aznap. Nem hátráltatott menet közben, de érezni lehetett hogy nem az igazi ott. Úgy is éreztem magam mint aki tele van vízzel...mintha "megállt" volna a szervezet, megborult.
Erőtlen nem voltam, pulzus rendben volt végig.Ez a hosszú utak során, a vége felé gyakoribb vizelésre többször felfigyeltem már út 3/4 ében nem is kell, csak a vége fele, kb 7 órát meghaladóra utakra tenném ezeket..., de ez lehet annak is betudható, hogy már kevesebb folyadék is elég lenne, ahogy megy le a nap nincs az a nagy meleg stb...viszont korábbiakban a színe az tiszta volt nem sárga, na meg nem volt ez a borda alatti dolog sem.
Nem szoktam betartani hogy:500ml 1 tabletta..mikor hogy jön ki, vagy érzésre mennyire intenzíven megyek, milyen izzadás stb. Azt mondják az sem jó ha túl sok az sem ha kevés...
Lehet mégis az elektrolit borult meg pl a kevés kaja miatt (ezáltal a felszívódás zavar), vagy szimplán nem jó dózisban toltam a tablettákat...de lehet a meleg is (elvégre árnyék nélkül ment az út 80% a) egyébként emiatt meg is tettem amit lehet, van fejkendő sisak alatt, ahol úgy volt kék kút megálltam frissíteni a fejem karom ittam..és go.
Az q élet hogy többet nem vállalok ilyen megterhelő utat, másnapi pihenő idő nélkül. Mert ez az 5 óra alvás nagyon betett másnap.[ Szerkesztve ]
-
-FLY->
őstag
Kéne egy kis segítség. Ugrál a lánc hátul a 11-esen terhelés alatt, állványon simán átforog. Lehet, hogy a connex gyors szem az oka? Hasonló időközönként ugrik egyet, ebből gondolom, hogy a láncnál lehet valami.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz -FLY-> #256258 üzenetére
Ellenőrizd a láncszemeket egyenként nincs-e valahol egy beragadt mely nem mozog...ha nincs ellenőrizd a lánckereket (az az összesen 11 fog nem lesz nagy dolog ), ha az is rendben, akkor nézd meg jól áll-e a váltó, vagyis a határoló csavar/bowden leengedi-e addig, hogy pont síkban legyen a felső görgő a 11s lánckerékkel, vagy éppen túlengedi azon, ha ez is rendeben akkor már csak 2 dolog marad, a B csavar mely meghatározza mennyire legyen a felső, vezető görgő a lánckeréktől rosszul van beállítva (jellemzően túl messze tartja a görgőt) és a leggyakoribb ok, éspedig a nyúlt lánc/új sor, illetve kopott sor/új lánc kombó...na meg az "agyonkopott az atya isten is ott" esete.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #256260 üzenetére
Erről nem is tudtam.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-FLY->
őstag
válasz Hasaggymeg #256261 üzenetére
Köszi. Új a motyó lényegében. Előbb ellenőrzöm, amit andrisbandi linkelt, aztán, ha nem, megyek tovább az írásodon.
-
-
Pénteken elmentem megint erre a Szlovák "körre", hogy megnézzem, hol kezdődik az a frankó bringaút. Én azt hittem, hogy jó hosszú, már itt Sturovó/Esztergom-hoz közel fel lehet menni rá, de nem. Dunaradvány-tól indul, és tart Komárnó-ig. Szóval elsőre se sokat tévedtem, mire feltűnt, hogy ott megy a főút mellett.
Viszont pénteken nem jöttem át a Magyar oldalra Komárom fele. Hanem visszafordultam a Szlovák oldalon. És így hosszabb is lett ez a tekerés. 122km lett a vége.
Szóval akkor Dunaradvány, és Komárnó között marha jó a bringaút. Álljon itt ez, zárszóként.
Volt két Biotech gélem otthon. És mivel írtátok, hogy nem túl jó cucc, ezért a Balatonkörre vettem másikat. De hétvégén eltoltam ezt a két Biotech-et "élesben". Nem volt gond, és valamennyit segített is.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz szuszinho #256266 üzenetére
Szinte semmi. Na meg széles is bőven elfér bárki egymás mellett. De se kuka, se csap. Mondjuk annyira nem hosszú, hogy kelljen csap. (Dunamocsnál lehet tölteni itt: [link] )
Mesélek valamit:
Ahol először fel tudtam menni Komárnó fele a bringaútra, ott a bringaúton állt egy furgon, és egy TT bringa. Pár srác meg ült körbe a furgon előtt. Köszöntem nekik, aztán mentem Komárnó fele.
Amikor visszafele jöttem, és odaértem hozzájuk, gondoltam megállok megkérdezni őket, hogy meddig vezet ez a bringaút? Hol a vége? Kérdeztem tőlük, hogy Magyarul kérdezhetek e, mondták, hogy persze. A bringaúton meg csak menjek nyugodtan, a főútra vezet ki (így találtam meg az elejét igazából). Aztán nézem a bringát, egy durva Cervelo TT, ilyen: [link] Csávó épp ült fel rá, mondom neki, hogy mennyire szép bringa. Aztán mondja a többi srác, hogy ő nem ért magyarul. Aero méréseket készítenek a faszinak. Laptop, szenzorok, volt minden náluk a furgonban. Váltottam angolra, megdicsértem a bringát.. Nem tudom ki lehetett, de nem valami amatőr fazon. Azért az látszott rajta. Lehet, hogy valami triatlonos, vagy profi bringás (bár aki nagyobb Szlovák bringás, feltéve hogy az illető Szlovák volt, az a Tour-on van), nem tudom. Bánom, hogy nem kérdeztem meg. De nem szeretek alkalmatlankodni. Megköszöntem a segítséget, és mentem is tovább.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
RexpecT
addikt
válasz parandroid #256264 üzenetére
Én is mentem a hétvégén egy 5,5 órás kört, egyszer kellett megállni pisálni, illetve közvetlenül a "rajt" előtt. Az út alatt ~1,5 liter folyadékot ittam meg, pedig 30fok körül volt a hőmérséklet.
Összesen egy gélt illetve egy csomag Powerbar gumicukor fogyott az út alatt. Az egyik kulacsban volt egy elektrolit pezsgőtabi, egy kevés sima szőlőcukor meg vagy 40gramm maltodextrin.
A legtöbb ilyen gélnek jelentős része amúgy maltodextrin, külön ízesítetlenül is lehet kapni olcsón, elég könnyen oldódik amúgy.
Szerk:
A mellkaspántos ötleteket köszi, mindenből a legújabb FW van, a mellkasom pedig puci mint a csiga, szerencsére nem kell borotválni.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Beigazolódni látszik az előítélet az Árpád hídon történtekkel kapcsolatban. [link] [link]
#256267.LnB...legyen Komárom légy szíves, nagyon rosszul esne ha szülővárosomat Targu Mures-nak hívnád csak mert bő 100 éve éppen a románok érdekérvényesítő ereje volt erősebb nyugaton mint mienk, jjeahh kolléga szerintem meg hozzád sem szólna többet ha Miercurea Ciuc-ként beszélnél övéről, melyben néhány évtizede ugye olyan ritka volt a román mint a fehér holló. Köszi.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Sis Beta Fuel-ről vélemények?
Gondoltam kipróbálom. Egyik kulacsba kevernék ilyet mindig a Balatonkör alatt.
Ennek lehetnek mellékhatásai vagy ilyenek? 82g-ot ajánlanak 600ml-hez. Nekem 700-as kulacsaim vannak, de szerintem maradnék a 82g-nál.
Vagy esetleg van más ötletetek kulacsból történő szénhidrátbevitelhez?„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
stickermajom
addikt
válasz Hasaggymeg #256269 üzenetére
"Majd mennek a közlekedésiek..."
Ó az anyja a mocsok kéknek..
-
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #256269 üzenetére
Lehet konkrétan tudni milyen kocsival történt a beleset.
Segítek: RACE-001 volt a rendszáma És nem nem bigány és nem is 18 éves. -
RexpecT
addikt
Szerintem ez rohadt drága.
Összetevők: Maltodextrin (kukoricából) (57%), fruktóz (42%), aromák. Allergéneket nem tartalmaz.
Vegyél valami jófajta szörpöt, meg egy kilós maltodextrint. Bejár egy jó ideig. -
vlevi
nagyúr
válasz RexpecT #256268 üzenetére
"egy 5,5 órás kört,"
Az komoly!
Nekem azon a környéken a fele is elég egy teljes napra
[link]
Jó, mondjuk én direkt bementem a susnyásba (Telkibánya-Hollóháza környékén), ahol vagy tolni lehetett, vagy gyökketővel haladni).
De az aszfaltozott részen se mentem sokkal gyorsabban
És erre az se mentség, hogy 26"-os öreg montival voltam arra. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #256272 üzenetére
Én konkrétan a versenyzésre (faxméregetésre) gondoltam mint előítélet a 2 erős összetört autó láttán.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
AXisBOLD
addikt
válasz Mezga Aladár #256147 üzenetére
megnyomkodtam mindegyiket több szögből, stabil, nem tudtam benyomni, így egyelőre nem cserélem le mindenáron.
köszi#256150 szimpláncsak: ok köszi, következő időszakos szerviznél ránézetek.
#256145 Hasaggymeg: jobban nem tudtam befényképezni, ott a két pötty a nyakhoz közel.
Aurea mediocritas
-
kutga
nagyúr
Hölgyek/Urak!
Nyereg választásában bicikliboltban tudnak vajon segíteni? Méregettem hétvégén ülőcsont távolságot, nézegettem webshopokat, de még mindig rengeteg a lehetőség, gondoltam ebédidőben kiugrok a K2-be (itt van mellettünk), és megkérem őket, hogy ajánljanak valamit.
Let the Zone take me if I am.
-
Tin
veterán
válasz stickermajom #256271 üzenetére
Szerintem felesleges ezért a rendőröket okolnod. Ők a dolgukat végzik parancs alapján, és mellesleg nem lehet tudni, hogy éppen mi a feladata. Helyszínelni meg úgysem tud, arra vannak mások. Plusz sajnos sokuknak a rendőrség nem is hivatás, csak meló, és egymás között éppen eleget heccelik a mindenféle szemét társadalmi csoportok ellen. Ha ilyen közegben dolgozol, az hat rád. Vagy csak lehet, hogy azon a héten nem akart több szétszakadt holttestet látni.
A rendszerrel van gond, de ha a főpolgármester bejelent egy emberközpontú budapesti közlekedési tervet, akkor megy a hörgés ezerrel. 10 év alatt 20%-al nőtt a budapesti autók száma, nem beleszámítva az agglomerációt, ami szintén naponta használja, hiszen az egész ország Budapest központú. Mindenkinek joga van mindenre, de főleg a "fizetem az útadót"-ra, miközben a főváros forrásait elvonják, hogy ne fejleszthesse a közösségi közlekedést (sem). Minden autósnak van egy jó oka arra, hogy miért kellene az autósokat előnyben részesíteni, csak már se parkolni, se közlekedni nem lehet, egyik irányban sem. A biciklis közlekedés egy átlagembernek még mindig veszélyes, az autók pedig akárhány sávban csak a dugóban állnának. Persze, ha mindenhol nyílna még 1 sáv, akkor pár hónapig lehetne közlekedni, de aztán ugyanúgy megtelne az is.
Ezekkel a boyracer-ekkel meg nem tudsz mit csinálni. Visszatartó erő nincs, és még ennyi év után is benne van a magyarban, hogy ha "xenont" lát közeledni, lehúzódjon. Normális munkából nem lehet 40 milliós kocsit venni, a "bűnözőket" pedig senki nem fogja meg.
Mondanám, mit lehetne csinálni, de ahhoz kellene egy társadalom is. Nincs rá igény. Minek biciklizik ott éjjel, és különben is XYZ a hibás, ahol XYZ bárki mást jelent. Amíg a felelősséghárítás az alapvető hozzáállás, addig ne várd, hogy bármilyen helyzetben bármi meg fog oldódni. Most lesz egy kis hörgés, egymásnak feszülés, aztán 1-2 hónap múlva egy újabb hulla.
[ Szerkesztve ]
-
RexpecT
addikt
válasz vlevi #256274 üzenetére
Lehet még bőven hova fejlődni, de köszi.
Telkibányán van amúgy egy nagyon jó kis mászós-meghalós montis szegmens. Ide tényleg kell a power.[ Szerkesztve ]
-
válasz RexpecT #256273 üzenetére
Sposer van olcsóbban: [link] És ezt is fogom venni. Mert Zoliwrc is ezt ajánlotta korábban. És most olvasom, hogy hétvégén is ezt tolta. Ő meg 34+-os átlagot megy, szóval hiszek neki.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
stickermajom
addikt
"Szerintem felesleges ezért a rendőröket okolnod."
Ezt nem tudom hogy viccnek szántad-e, vagy komolyan gondolod. Remélem az előbbi.
Vizsgáznak elsősegélyből, a kocsiban van érszorító és elsősegélycsomag, de már az is segít, ha rádión jelenti ahelyett hogy egy bejelentőnek végig kéne vergődnie a 112 labirintusán. A társadalom igénytelenségéről beszélsz, ennek ékes példája a rendőr hozzáállása. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz AXisBOLD #256276 üzenetére
Azok szerintem apró zárványok a hegesztési varratban, aligha fog eltörni miattuk a villa.
#256277
kutga...ott lesz Selle SMP ,és Italia próbanyereg, továbbá ülőcsontmérési lehetőség is.#256280
.LnB...ja, kábé
-Tolni akarod harmincnéggyel?
-Fogyassz Sponsert nappal, éjjel!#256282
stickermajom...+1, te ha meg tovább mész büntethetővé válsz segítségadás elmulasztásáért úgy is, ha semmi közöd a balesethez.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
airtaget hová raknátok a bringára? nyereg alá szigszalag rögzítéssel?
-
válasz 6030D #256285 üzenetére
Nem nem! Én is csak a 30km/h eléréséhez választottam ezt!
Még rendeltem pár Sponser energiaszeletet. Ledumáltatok itt múltkor a Biotech cuccokról.
Ez még mindig ugye a Balatonkörre való felkészülés. Oda veszem ezeket.
Az időjárástól függően, csütörtökön, vagy hétfőn tervezem letekerni.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
dellfanboy
őstag
29-MTB-re ki/milyen utcai/aszfalt gumit hasznal? van barkinek tapasztalata a MICHELIN WILDRUN'R 29-el?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
ZavaBalazs
őstag
a másik Árpád hidas esetnél ment a minekmentodázás (annak van elsőbbsége, akinek megadják, miért nem tolja át a zebrán, miért nem az autóknak van elsőbbsége), de ennél az esetnél szerintem még az elborultabbak sem okolják a biciklist.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
6030D
Ármester
Balatonkörre én még mindig hambit, kólát és egyéb szilárd kaját terveznék, nem gélt. Kivéve, ha azt is 30cal akarod nyomni.
dellfanboy: ez viccesen nézhet ki, majd egy képet dobj róla, ha fent van. Inkább valami big apple szerű.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
válasz 6030D #256290 üzenetére
Őszinte leszek. Inkább a 30km/h-s átlag a célom, mint a "csak letekerem". Viszont nem számolok azzal, hogy sikerülne. Túl sok a külső tényező, ami akadályozhat benne. És elsőre fogom csinálni, szóval a helyismeret sincs meg.
Szóval igen, próbálom majd nyomni.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
válasz Hasaggymeg #256292 üzenetére
Most már ne mond le. Álljál majd ki nekem frissíteni belőlük. Majd megdumáljuk a helyszíneket.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Tin
veterán
válasz stickermajom #256282 üzenetére
Pontosan erről beszéltem: felelősséghárítás. Mind egyéni, mind társadalmi szinten. Oké, persze hogy nonszensz, hogy a rendőr szarik rá, de nem csak a rendőr szarik rá, hanem mindenki, a társadalom minden szegletében. Jó a hörgés meg a mutogatás meg az akasszukfel, de amikor mondjuk tenni is kéne érte, akkor az egész megmarad egy szókaratéban az interneten vagy a kocsmában, amúgy mindenki befogja a pofáját, és előre néz, mert valamiből mégiscsak élni kell. Ez húzódik át mindenen. Okolhatod a rendőrt, okolhatod a boyracert, a szar utakat, a gyenge szalagkorlátot, vagy amit csak akarsz, de ez rendszerszintű probléma, és nem pedig egy véletlen baleset. Ez ellen pedig 1 db közrendőr semmit sem tehet, hacsak nem kapja utasításba, hogy márpedig az éjszakai versenyeknek véget kell érnie. Emlékszel a Fast and Furious első részére, ahol a rendőr csávó beépül ezek közé. Képzeld el ugyanezt itt. Megmarad az egész a szerencsétlen két forintos tuningos nyomorultak csesztetésénél, és senki sem fogja a bekólázótt 25 éves kigyúrt barmot kiszállítani a Merciből, hogy aztán a sok papírmunka után még le is bassza a főnöke azért, hogy az XY gyerekét hogy merte igazoltatni. Szóval mi is fog változni attól, hogy a rendőr odamegy, vagy rádión hívja a többieket (amiről amúgy nem is tudunk semmit)?
-
Ringman
nagyúr
válasz dellfanboy #256288 üzenetére
nézz valami 50 mm-es gravel gumit, panaracer gravelking sk, conti terra hardpack, pirelli cinturato gravel hard terrain, schwalbe g-one (ebből van mtb méret is, 57 mm / 2,25 mm)
tubeless persze.
-
AXisBOLD
addikt
válasz Hasaggymeg #256283 üzenetére
én se foglalkoztam eddig vele, de valaki rámijesztett, illetve egy pár mili hosszú rozsdás repedés van is a pöttyök mellett, de mindenhol van anyag, sehol se tudtam benyomni.
remélem nem lesz gond vele, mert okvetlenül nem akarok most villát cserélni.
bár a stucnit már nem tudjuk kiemelni, valószínűleg összerohadt ott minden. ha már nagyon kényelmetlen lesz a görnyedés a gyerekcipelés mellett és magasabbra akarom rakni a kormányt, akkor úgy is szétvágós lesz, akkor meg megy a villa is...
Aurea mediocritas
-
-
Tin
veterán
válasz stickermajom #256297 üzenetére
Igen, és mivel segített volna a helyzeten? 2 perccel előbb számolja meg valaki a bringás leszakadt testrészeit?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest