- Windows 11
- DIGI kábel TV
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Aliexpress tapasztalatok
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- eBay
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
varsam
őstag
válasz Hasaggymeg #235231 üzenetére
Én pont ilyet vettem kb 1 hónapja. Félintegrált kormánycsapágy fészket ütöttem ki vele, nem volt gond. Tény, hogy a "tüskéit" vagy mit, lehet kézzel hajlítani (inkább tőben hajlik, nem a közepén), de számomra ez pont az előnyére vált, mivel a tapered kormánycsapágy miatt alul ugye sokkal szélesebb a lyuk. Kihajtogattam a körmöket méretre, úgy már szorult rendesen és ki tudtam ütni gond nélkül. A felső csapágynál pedig kicsit összenyomtam és az is jött ahogy kellett neki, óvatosan ütögetve.
Összehasonlítási alapom nincs, nem tudom egy parktool mennyivel más.Ugye a különböző tengelyátmérők miatt valószínüleg ebből is több típus kellene, külön kormányhoz, külön középcsapágyhoz... de vesz a fene ebből is hármat. Én tudtam használni ezt.
Fékpofához
Nekem eddig félfémes Miles betéteim voltak (Sram G2 R fék), de ezek egy hosszabb pálya végére már gyengültek és egyre erősebben kellett húznom a féket, meg is égette az egyik tárcsát. Normál használatra tök jók, jól harapnak, de egy 5 perces mondjuk 300m szintes pálya végére elfogynak, enduro felhasználás mellett. Most vettem full fémes A2Z betéteket, még nem cseréltem, próba még visszavan.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen