Új hozzászólás Aktív témák

  • varsam

    őstag

    válasz Hasaggymeg #235231 üzenetére

    Én pont ilyet vettem kb 1 hónapja. Félintegrált kormánycsapágy fészket ütöttem ki vele, nem volt gond. Tény, hogy a "tüskéit" vagy mit, lehet kézzel hajlítani (inkább tőben hajlik, nem a közepén), de számomra ez pont az előnyére vált, mivel a tapered kormánycsapágy miatt alul ugye sokkal szélesebb a lyuk. Kihajtogattam a körmöket méretre, úgy már szorult rendesen és ki tudtam ütni gond nélkül. A felső csapágynál pedig kicsit összenyomtam és az is jött ahogy kellett neki, óvatosan ütögetve.
    Összehasonlítási alapom nincs, nem tudom egy parktool mennyivel más.

    Ugye a különböző tengelyátmérők miatt valószínüleg ebből is több típus kellene, külön kormányhoz, külön középcsapágyhoz... de vesz a fene ebből is hármat. Én tudtam használni ezt.

    Fékpofához
    Nekem eddig félfémes Miles betéteim voltak (Sram G2 R fék), de ezek egy hosszabb pálya végére már gyengültek és egyre erősebben kellett húznom a féket, meg is égette az egyik tárcsát. Normál használatra tök jók, jól harapnak, de egy 5 perces mondjuk 300m szintes pálya végére elfogynak, enduro felhasználás mellett. Most vettem full fémes A2Z betéteket, még nem cseréltem, próba még visszavan.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák