- Hálózati / IP kamera
- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ivana
Ármester
válasz velizare #209149 üzenetére
Ne már. Értem én, hogy a sok noob topon megy a városban, de azt hegynek felfele érdemes 10-15-el...
(#209114) spanyoll Biztos megfelelő méret volt? Mindenki 55-56-os outit vesz először, de ha magas vagy az kicsi, ha alacsony akkor nagy. Kosnál a centik is számítanak. +-1cm fér bele felsőcső hosszban.
-
andrisbandi
őstag
válasz Tyler Durden #209148 üzenetére
https://www.bikinguniverse.com/what-are-the-lightest-mountain-bike-wheels/
- Nem éri meg költekezni ha túlsúlyos a pilóta.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
spanyoll
addikt
válasz ivana #209151 üzenetére
Passz, valószínű, hogy nem. Ettől függetlenül alapvetően a sok bringatípus közül (volt merevvázas teló nélküli montim, outim kétféle kormánnyal, városi cruiserem, foldingom, most sima városi SS-em) még mindig az egyenesebb hátas tekerés ami fekszik nekem.
Biztos szarul volt beállítva eddig minden bringám (viccen kívül simán el tudom képzelni), de valahogy attól hogy előre kell dőlnöm mindig az az érzésem van, hogy rövid idő után megfájdult a nyakam a felfelé nézéstől. Mondom, biztos attól van ez hogy szarul voltak beállítva a bringáim, de én akkor is inkább egyenes háttal való tekerés felé húzok, vagy legalábbis félig egyenes. Tudom hogy ez összességében lassabb haladási tempót eredményez, de nem sietek sehova és verseny szerűen sem akarom űzni ezt."Super perfundo on the early eve of your day."
-
-
Ringman
nagyúr
csak sima személymérleggel tudtam lemérni a nuroadot (M-es méret):
9,4 kgpedál és kulacstartók, világítás, stb nélkül, az első váltó kábelvezető bowdenjét sem vettem ki a vázból.~300-330 g-os (nem emlékszem pontosan) "wtb koda comp" nyereg van rajta, ott még lehetne faragni (ugyanebből a modellből van könnyebb is, ill. az sq labs nyergét is ki akarom próbálni)
amit cseréltem:
- külsők, kerékszett, 10-es hátsó sor
- első váltót leszedtem, ill. a lánctányért is 1x-re cseréltem
- kormány és kormánycsőami hátravan: rx 400-as váltó és váltótartó fül cseréje - kb 30-50g plusz
szerk:
meglett a digitális mérleg, ezen mérve 9,53 kg. (hogy ez a dzsunka mérleg mennyire pontos, az más kérdés )[ Szerkesztve ]
-
válasz spanyoll #209150 üzenetére
Valami régebbi Cube Cross Trekking. Nem sikerült megtalálnom a honlapon, meg élek a gyanúperrel, hogy az előző tulaj átépíttette (ebayen vettem), legalábbis ez a viszonylag modern 1x-es hajtás nagyon gyanús. Itt még pont az eredeti Scwalbe gumikkal van a képen: [link]. Ha nem szinte kizárólag aszfalton használnám, akkor maradhattak is volna ezek is, amúgy nem voltak rosszak.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
ivana
Ármester
válasz spanyoll #209153 üzenetére
A nyak fájdalom a hajlékonyság hiányára utal, ezen tud segíteni pl. a jóga. Az üléspozíció nem kormány függő, normál esetben XC montin úgy kéne ülni, mint az outin hoodon. A bringák igen kis százaléka van így beállítva. Hosszabb távon (20km+) nagyon nem szerencsés egyenesen ülni, szétszedi a hátad.
(#209154) bardi Fura, nekem mindkét ősmontim fekvősebb, mint az outik hoodon A nyereg feletti kormánytól frászt kapok.
Ilyen 10 perces utakra én csepellel megyek, mert azon kényelmes a nyereg, lehet meg tolni utcai ruhában is. Meg azon nincs SPD, bár gondolkodtam, hogy poénból kipróbálom.
[ Szerkesztve ]
-
bardi
aktív tag
válasz ivana #209157 üzenetére
Nekem is elég alacsony a kormány a nyereghez képest, de talán mivel rövidebb, kényelmesebb. Biztos be tudtam volna állítani az outit, rövidebb stucnival, de nem akartam rá költeni, nem az én világom. A fék volt egyedül határozottan jobb rajta, mint az ősmontin.
A rendes montim nem tudom, hogy trail, vagy am kategória, de azon pl nagyjából egy magasan van a kormány meg a nyereg. Ott még akár alacsonyabbra is tenném a kormányt, de nincsen olyan stucni, amivel meg tudnám csinálni, trek knock block, 50 mm, és lefelé néz. Most 0 fokos van rajta.[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
-
szimpláncsak
tag
válasz spanyoll #209153 üzenetére
Csakhogy bekavarjak én is egy kicsit
Ha csak a koskormánnyal van problémád miért nem veszel valami fitness bicajt? Abba is belefér a szélesebb gumi vagy enyhe terepes gumi általában és 10 kiló alatt megállnak súlyban.ivana : Mostanában többet foglalkoztam a helyes pozíció megtalálásával outin. 180cm magas vagyok, viszonylag rövidebb karokkal és hosszú lábujjakkal. Szóval amikor a stopli és a nyereg jó pozícióban van, akkor folyamatosan csúszok előre a nyeregben a rövidebb karjaim miatt .
Én idén kezdtem az "outizást" cyclocross bicajjal. Először megfordítottam a stucnit negatívból pozitívba és a stucni fölötti távtartót a stucni alá raktam. Így is fájt kicsit a derekam eleinte. Aztán amikor megszoktam a montihoz képest döntöttebb testtartást, a távtartót a stucni fölé raktam újból, aztán a bicajos komputer tartója miatt még egy távtartó kikerült. Szóval fokozatosan haladok az egyre "mélyebb" pozíció felé derékfájdalmak nélkül . Lehet ha hagyok mindent az eredetiben, akkor most én is azok táborát erősíteném, akik azt mondják, hogy nem tudták megszokni az outit.[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
válasz szimpláncsak #209160 üzenetére
Menne néha enyhe terepre is, nem mondom hogy azt nem lehet fitnesz bringával, de nem lesz jó érzés. Szerintem sem ér sokat az a teló ami egy átlag cross trekkingen van, de a semminél több, és az üléspozi is kényelmesebb.
Városba tényleg jobb lenne a fitnessz. -
Zoliwrc
aktív tag
válasz Hasaggymeg #209142 üzenetére
-
válasz szimpláncsak #209160 üzenetére
Ezen amúgy én is gondolkoztam sokszor. Nyilván kilockolható a teló, amikor zavaró lenne, de a súlyt olyankor is cipeled magaddal. A kérdés az, hogy gyakrabban jön-e jól, mint ahányszor jobban járnál mondjuk egy karbon villával… Mindenesetre ha most vennék, lehet, hogy én is inkább egy Canyon Roadlite-ot vennék, és arra kerülne egy 30-35-ös Contact Speed.
Zsocy: Pont városban tudok örülni néha a telónak, amikor kicsit padkázni kell, vagy akkora repedések vannak az úton, vagy szintkülönbsgégek az illesztéseknél, amit az országútival mindig csak kurvaanyázva közelítettem meg. Hogy a kátyúkról, meg a gyökérfelnyomásokról ne is beszéljünk.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #209147 üzenetére
Hallgatni fogok akármennyit esek vele. ... 1előre ez lesz kora tavasztól késő őszig,aztán meglátjuk, elég jól lehet benne gyalogolni is... Zasszony nagy örömére, ugyebár.
Zoliwrc... ott kezdjem én is?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz Hasaggymeg #209164 üzenetére
Ahh ott ne, eldőlnél mint a rohadt nád
Egyébként tetszeni fog, biztos vagyok benne. Bánni fogod utólag, hogy éveket taposóval mentél
-
nagyúr
válasz ivana #209151 üzenetére
helyzetfüggő. ott van pl. körút, pár száz méterenként megállítanak egy lámpával.
értem én, hogy nem erre találták ki, de azért használható, nem?Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
szimpláncsak
tag
válasz zsocy #209161 üzenetére
Parandorid
Az enyhe terep néha jobb, mint 1-2 városi út Mondjuk egy döngölt földúton élvezet menni még fitness-szel is, ha enyhe terepmintás gumijaid vannak.Igazából igazságtalanul húzom le a trekking bicajokat mert nekem sosem volt csak egy kőnehéz hervis-es merev villával. De haveromnak a Canyon Roadlite előtt/mellett egy univega van levegős paragon-nal és hát enyhe kifejezés, hogy nem szeret vele terepen menni. Az más kérdés, hogy most eljutott oda, hogy eladja a roadlite-ot is és vesz helyette valami országútit/gravelt/cyclocross amibe befér 32-es gumi, az univega trekking helyett meg vesz valamikor egy montit. .
-
válasz szimpláncsak #209167 üzenetére
Nekem az országúti, meg az XC MTB mellett van a cross trekking, szerintem ez így kb mindent jól lefed, amit egy koca bringás megjárhat. Ha ezek közül egynek mennie kéne, szerintem a MTB menne, azt használom ki a legkevésbé, de ez már egyéni preferencia. Mondjuk akkor valószínű, hogy visszakerülne a terepesebb gumi a cross trekkingre. Terepezni nem szoktam, nekem csak lightos, letaposott ösvények a max, amit csinálok, oda még az XC is túlzás.
Volt CX-em is, de azt nem bírtam megszokni, terepen sehogy nem állt kézre, aszfalton meg idegesített a terepgumi, meg hogy nehéz, úgyhogy eladtam. Azóta sem fogott el a vágy, hogy gravelezni kéne, pedig a koskormányt amúgy nagyon bírom.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
jjeahh
nagyúr
válasz ivana #209157 üzenetére
"A nyereg feletti kormánytól frászt kapok"
Alacsony emberként alaposan meg kell fontolni milyen bringát veszek kövi alkalommal, hogy a kormány alacsonyabban lehessen a nyeregnél. 168cm magassággal már a fejcső hossza, középcsapágyház magassága kiemelten fontos adattá válik a geo ábrákon, de egy agresszív verseny geós xc-vel is lehet meg kellene fontoljam a -17 fokos stucnit, a hézagoló gyűrű meg számomra értelmetlen alkatrész . Jah és attól kapok frászt, amikor a kormánycsapágyon a porvédő sapka ilyen magas .Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
szimpláncsak
tag
válasz Hasaggymeg #209164 üzenetére
Nekem nem volt nehéz megszokni az spd-t. Klasszikus eldőlős esésem is 1 volt, az is egy vérspaniel miatt, aki kiszaladt haverom szomszédjának az udvaráról Nekem montin a gyári sh-51 stopli van, a pedál meg a leggyengébbre állítva és úgy baromi könnyű kicsatolni. Most amikor a hóban szerencsétlenkedtem nem egyszer kellett reflexből kicsatolni felfelé és mindig összejött, pedig messze állok a "technikás" jelzőtől.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz bardi #209159 üzenetére
Azért a trail vagy allmountain elég más, mint az XC. Amúgy ha a fék jobb outin, mint ősmontin akkor a fékpofa a gond. A canti jóval erősebb a legjobb patkóknál is. (Régi sárnehéz record, meg chorus van mindkét outimon az hírlik ez a csúcs fékerőben.)
(#209166) velizare Sokat megyek a körúton ugyanis itt lakom. Elindulni úgyis hoodon kell szóval nem látom a problémát. Topon, hogy állsz ki az induláshoz?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Zoliwrc #209165 üzenetére
Így adódott, úgy jártam mint a kolléga akinek családja megneszelte mit nézeget és megvette neki a teszkósbringát. ... csak én taposót kaptam aztán maradt egy ideig, mert itthon is nagy volt az ellenszél mondván mi sokat sétálunk is kerékpárt tolva.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz szimpláncsak #209170 üzenetére
Emberfüggő, nekem az elején egyáltalán nem ment, többször elestem, kellett az SH56, de van haverom, aki még nem esett vele. A leggyengébbre állítás azért szerintem veszélyes tud lenni, mert én tekerés közben is kirántanám, bunny vagy kisebb ugrabugra közben meg tuti kirepülnék belőle. Az is necces, hogy kicsatolás után magától visszacsatol és amikor tennéd le a lábad, nem lehet. Asszem emiatt is estem már . Feszesre állítva ez nem fordul elő.
Hasaggymeg: ebben valszeg el lehet sétálgatni, de ha mégsem, még mindíg ott van az a shimano mt7, ami asszem neked is tetszett volt, na abban egész nap lehet gyalogolni. Mondjuk nem a legolcsóbb cipő...
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
spanyoll
addikt
válasz ZolkoW #209123 üzenetére
fel kell mászni vele, és annál menőbb nincs is ;)
Az a típus vagyok sajna, akit könnyen fel lehet hergelni ilyen mondatokkal, úgyhogy fogtam és megmásztam a hegyet most próbából...
Íme: [link] vagy ha nem jelenne meg jól a link alatt, akkor : [link]
88m emelkedés. Igen, tudom, az semmi, főleg ha valaki edzettebb, de az én áttétemmel azért más a sztori...Áttétem fejből nem vágom, de a tipik városi sík terepre kitalált, nehéz elindulni de lehet vele gyorsan haladni fajta.
Azt hittem megdöglök. Ez most poénnak jó volt (bár a tipikus remélem ez komoly mert poénnak szar lenne helyzet volt ), de ezt napi szinten ezzel a bringával kora reggel meló előtt biztos, hogy nem adom be.
Legközelebb megpróbálom asszony tucat városi női vázas gépével, mert azon van váltó, váz is nehéz, ergo azzal meg tudom nézni, hogy váltó mennyit segít a helyzeten. Ha egy hangyafinggal könnyebb akkor már megéri váltanom tényleg a cross trekkingre.@parandroid: És szereted a régi cube cross trekkinged? Mondjuk amennyit én használnám kétlem, hogy csalódnék.
@ivana: Jógázok, pont ezért, hogy hajlékonyabb legyek, de azért ennyire nem vagyok kötött, hogy csak ez legyen a baj. De az tény, hogy szarul volt valószínűleg beállítva a bringa.
@szimpláncsak: Nem értek a lovakhoz, de a fitness ha jól láttam teló nélküli, és bár a belépő cube és hasonló vázakon gondolom a teló nagyon kétpálcás, de a magamfajta műkedvelő bár közel sem szakértőnek még az is jobb, mint a semmi ha elmegyek néha terepre vagy akár csak a közeli erdőbe a földútra.
"Super perfundo on the early eve of your day."
-
Ringman
nagyúr
1x + tiagra (ill. a háttérben rendetlenség, az alsócsövön meg sár, mert napok óta csak esőben tudtam volna lemosni a biciklit vagy hóban):
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz ivana #209171 üzenetére
sehogy. igyekszem olyan sebességgel haladni ott, hogy egyáltalán ne kelljen megállnom, az viszont megy topon is. számomra az egy pihentető állás. nyilván nem túl biztonságos, mert nincs fogásom a fékeken.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
bardi
aktív tag
válasz ivana #209171 üzenetére
Az outin tárcsafék volt, igaz csak mechanikus, de jobbak, mint a felnifékjeim. Elöl canti, hátul meg u-fék, vagy micsoda, ami a láncvillára van rakva alulról. Fékpofák nem a legújabbak benne, annyi, hogy a 30+ éves helyett raktam bele csak 10+ éves v-fék pofákat
Egyszer lejöttem vele így terepen dobogókőről, szokásos útvonalamon, pár helyen arra volt elég, hogy a sebességet tartsam, de lassítani nem tudtam vele'92 Honda VFR 750
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #209169 üzenetére
Nekem kell ez, még így is azt érzem lehetne emelni a nyergen mely ~5cm van a kormány fölött.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
válasz andrisbandi #209152 üzenetére
Ezt mondom én is, ha magadon tudsz faragni, akkor miért a bringára vernél el százezreket? (:
"It's only after we've lost everything that we're free to do anything." Télen snowboard, nyáron bringa + LEGO® PSN ID: oORastaMaffiaOo
-
addikt
válasz parandroid #209156 üzenetére
Nincs átépítve elvileg. ITT van új, eredeti állapotban, a 2020-as Cross SL verzió így néz ki. Kár, hogy ezt kivezették vagy nem tudom, mit csináltak vele. ITT meg a Cube honlapján, bár ez meg 2x11-es- Úgy látszik, évente variálták.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
válasz Dark Archon #209182 üzenetére
Az lesz az, amit a cube honlapján találtál, azon a logó is stimmel, meg a geo is. Szerintem annak a 2x11-es Shimano változatából lett átépítve. Vagy még egy évvel korábbi. A tulaj annyit tudott mondani, hogy egy-két éve vette, alig használta, csak a pincében állt. De nem nagyon tudtunk beszélni, mert süket (vagy csak durván nagyothalló), ő nem mindent tudott szájról olvasni, meg a németem sem tökéletes, én meg nem tudok jelelni. Szóval valószínű, hogy a linkeltnél még egy évvel korábbi, akkoriban viszont pláne nemigen volt még divat az 1x-es váltás. Főleg nem Shimanoból. No meg a fékek a másik, gyanúsak a vázon a v-fékek helyei, meg hogy nem Shimano, hanem Formula fékek voltak rajta, és a gumi sem Smart Sam volt, hanem G One Bite. Másrészt meg ugye a Cube nagy mániája, hogy mindenből ezerkétszázféle felszereltséget ad ki…
Na mindegy, ráköltöttem az első szervizére 40 eurót, amikor vettem, az teljesen rendbe tette a telót, meg a gyengélkedő váltást, kapott egy garnitúra Conti Contact Speedet reflektív csíkokkal, meg ősszel nagy nehezen le tudták cserélni a fékeket shimanora (9 hetet vártam az alkatrészekre!), most tip-top, csak közben tél lett. Azt a 380 eurót, amennyiért elhoztam, mindenesetre a ráköltésekkel együtt is nagyon megérte, amire nekem kell (munkába járni kvázi városi környezetben, meg asszonnyal kirándulgatni 70-80% (nagyon sokszor szar) aszfalton, 20-30% döngöltmurván, jó földúton), arra ideális. Igazából a telónak is legalább annyiszor örülök, mint ahányszor zavar, hogy ott van, csak ugye egy karbon villás, alu országútit váltott, amit előtte ugyanerre a célra használtam, az meg kicsit más kávéház. A szívem szakadt meg érte azokon az utakon, cserébe jóval gyorsabban lehetett vele haladni. Viszont záros határidőn belül szétvertem volna szegényt…
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
eddie1978
aktív tag
-
ZolkoW
őstag
válasz spanyoll #209175 üzenetére
milyen áttétel? az egysebivel nem az a gond, hogy nem lehet megmászni valamit, vagy nem elég gyors, hanem hogy egyszerre csak egyvalamire lehet optimális :)
nekem hasonló emelkedő van a ház előtt (2.7km, 90m), csak nem emlékszem, milyen áttételeket próbálgattam.. 36 volt elöl, hátul megfordultak 14, 16, 17 fogúak, 622-es kerékkel. a 16 és 17 rémlik, hogy síkon már nagyon pörgetős volt, enyhe lejtőn meg végképp.
a 14-el meg nem volt jó ott felmenni, miközben a másik kettő is kiállós volt.[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
vlxe
csendes tag
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem. Shimano aggyal szerelt hátsó kerék esetében volt egy problémám miszerint a fogaskoszorúnak meglehetősen nagy holtjátéka volt a kazetta testen. Gyárilag 1.45mm hézagoló volt odarakva (Cube) részéről ott ahol 1.85mm szükséges. Ez még a kisebb bajnak bizonyult, bár azért ez is elég nagy gyártási hiba a hézagoló esetében, erről persze nem a Cube tehet. Kicseréltem a hézagolót, ennek ellenére a kazettatest is mozog az agyban, van egy holtjátéka, ami tekerés során már érezhető is, illetve már állványon is látszik a mozgása, továbbá így sokkal előbb juthat be a mocsok az agy belsejébe. Mennyire normális a kazetta test esetén holtjáték? Én azt gondolnám, hogy itt semennyi nem lehet. Menthető a kazettatest vagy kuka és új kell? 11-es kazettatest van fent 10-es fogaskoszorúval és hézagolóval. Mit kellene megnéznem?Köszönöm
-
Hasaggymeg
Topikgazda
A kazettatest egy csőszerű üreges csavarral van rögzítve az agyhoz, az gondolom meg van húzva, így a test kotyoghat magában aminek a hézagolását nem lehet állítani, azt megbikázod aztán kalap, kabát. Amúgy van tízes kazettatestem amivel megajándékozhatlak ha minden kötél szakad... ja és a Shimano kazettatestek mágusával van itt dolgod, csaxólok .
[kép] [kép] [kép] [kép]
...aaz utolsó a célszerszám (ami nem is az enyém🤭)MPowerPH... na végre, szép kerékpár!... sok balesetmentes kilométert hozzá.
Szerk. jó szűkreszabottnak tűnik a lánc. 🤔[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
sebgutkopf
őstag
válasz MPowerPH #209096 üzenetére
Rakd fel a hátsó maxx terrás dhr II-t előre és vegyél hátra egy dissector maxx terrát exo, vagy exo+-al. Így sokkal kisebb lesz a gördülési ellenállás a casing meg súly trail-esebb.
Maga a dhr II minta ellenállása nem magas a maxxgrip miatt lassú. A dissector meg egy elég új minta, ami jól gurul, de még tapad.
Összességében a minta és keverék többet számít a sebességben mint a súly.Egyébént attól, hogy a minta az ami, attól ezek még nem DH gumik. A minionok DH casing-el dög nehéz erős dh gumik maxx grip komponenssel, a double down is mér bírja a kiképzést, míg az exo és exo+ verzió már inkább trail és light enduro. Illetve ha könnyű a rider súlya, vagy nem olyan aggresszív, akkor vállalható.
Nekem eddig jók voltak az exo-s gumik, idén kezdtem el ezeket szétszaggatni, valószínű mostanra a súlyom ellenére elkezdtem keményebben menni, fejlődök én is. -
spanyoll
addikt
válasz parandroid #209183 üzenetére
Nekem is hasonló lesz valószínűleg a sztori, mert alapból szeretem használtan venni a dolgaim, most nem rég költöztünk Németországba, aztán akkor én is előtúrom az ebay apróst meg hasonló oldalakat és levadászok valami nem agyonvert cubet... Mégis csak olcsóbb, mint a bolti és ha találok szépet akkor sokáig ki is tart.
@Zolkow: Sose tudom, de most megszámolom... 48/16. Nem tudom ez milyen áttételnek számít, de inkább mondanám sík terepesnek, mint hegymászósnak
"Super perfundo on the early eve of your day."
-
bardi
aktív tag
válasz sebgutkopf #209191 üzenetére
Akitől még vettem a kerékszettem, adta hozzá az Assegai gumikat, 3C terra, exo védelemmel.
Kérdeztem, hogy mi a gondja vele, mert újnak néznek néznek ki, mondta, hogy ez neki már kevés, csak a DD casing bírja alatta (+300 gramm). Szóval igen, ebben a mintán kívül még van pár tényező, ami talán jobban számít. Érdekes amúgy, hogy a 2.4-es dhr2 viszonylag nehéz a 2.5-ös assegaihoz képest.'92 Honda VFR 750
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #209192 üzenetére
Na a most a lancot nem tudom megitelni. Hozzamertem a regi YT lanchoz, azzal egyezik a hossza. Mit vehetek eszre, ha tul rovid a lanc? Mert a legnagyobbra azonnal radobja, nem szenved vele.
A bringat meg szokni kell, foleg itt a kornyeken. 8km alatt itt van 380 -as szint, szoval nem egyszeru. Szokni kell, erezni a sulyt is, es folfele az abroncsok is nagyon fognak. De legalabb nem kapar el. Ma keves vagyok ehhez, meggyogyulok, aztan tavaszra az eronletem is rendben lesz, es a sulyombol is szeretnem ledobni, ami 1 ev alatt feljott.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
sebgutkopf
őstag
válasz bardi #209194 üzenetére
Egy 29-es maxxterra dhrII sima exo-val 1 kg körül van, elég hasonló mint az assegai. Itt is a casing adja a súly javát, meg persze melyiken hány grammnyi bütyök van, nagy csodák nincsenek a dhrII se tud pehely gumi lenne
Mára egyébként mióta létezik az assegai, azóta a dhf-nek már nem látom létjogosultságát, az assegai több tekintetben jobb és semmiben sem rosszabb. A dhr II-vel párosítva az assegai brutál jó páros. -
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #209191 üzenetére
Az enyémet is feladták tegnap. Én a fos Forekaster helyett már beszereztem a DHR+Dissector kombót. A szép X01 szettbe, ha beszámolná őket a topiktárs, még üzlet is lehetne belőle rá is írok
https://barbieripnk.hu/
-
spanyoll
addikt
válasz parandroid #209197 üzenetére
Az lesz. 2 perc keresés alapján pl már ilyeneket találok, ami alapból szimpi: [link]
"Super perfundo on the early eve of your day."
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hálózati / IP kamera
- ANNO 1800
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- További aktív témák...
- DJI Air 2s FMC drón 7 akkumulátorral!!! - 5,4k video, 1" SONY CMOS
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, koffer
- Fender Squier Stratocaster + Marshal MG15 40W erösitö eladó
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- DJI Mavic Mini Fly More Combo
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest