- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parkr #209049 üzenetére
Mi az a kutyasz@ros zacskó a nyereg mögött? Ha az első villából kellene megígélnem olyan 50kg-ra garantálnám max. terhelhetőségét. ... ja, és a középrész sem valami combos azzal a vázra pakolt csapágyházzal, olyan mintha csak hajlítottak volna melegen (vagy hidegen) 2 csövet aztán azt összehozták volna egy vázzá 2 műanyag betéttel... ugyanakkor utána néztem és mint olyan akár meg is érheti azt a pénzt, elvégre Mercedes design. [link]
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #209051 üzenetére
Érdekes lehet műanyag kormánnyal, főleg, ha a fejcső, a nyeregvázcső és a kerekek is műanyagok. Lehet valami prototípus volt, amit nem használatra szántak.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #209051 üzenetére
azért komfort, mert hajlik.
amúgy ez az igazi: [link]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Damateo #209047 üzenetére
Ez is az itteniek legalja, ugyanakkor biztos jobb mint a Praktikeres... én ebből a drágábbat, esetleg a legdrágábbat venném, ami még mindig nevetségesesen olcsó kerékpárnak számít azért a 130 ezerért.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #209054 üzenetére
-
válasz Ringman #209055 üzenetére
Hogy a csába tud ez még alu vázzal-villával is 12 kg fölött lenni??? Pont az értelmét veszíti el a dolog. Basszus, a cross trekkingemnek ráakasztok a kormányára egy kilókenyeret, meg egy liter tejet, és akkor van itt súlyban, pedig az semmi extra.
jjeahh: Nem kell semmi extra gumi, országútira a gp5000-nek is 50 euró körül van darabja, amikor épp nem akciós. De bármelyik normális Conti MTB-re, meg trekkingre is ennyi, normál áron.
Vérnyúl: Gopronak van ilyen mellkaspántos tartója, szerintem ezek a videók azzal, vagy hasonló akciókamerával készültek, nem mobillal.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Ringman
nagyúr
ha nem rontottam el a tubelesst, akkor elvileg 220-220 gramm jött le az első+hátsó kerékből kompletten úgy hogy a tiagra 11-34 sor helyett microshift 11-36 sor került az új kerékre.
~60 ml. folyadékot raktam a kerekekbe, a stans ajánlása szerint
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #209057 üzenetére
gondolom nehéz külsők (bár csak 365g szóval mégsem), félkilós "komfortos" nyereg, meg az olcsóbb alkatrészek nehezek.
a sárvédő lehet fél kiló (vagy ennek a fele, nem tudom miből van), első+hátsó lámpa is 100-200g, hátsó váltóvédő is van, hajtáson láncmegvezető, összejön vsz. ezekből a végére egy szemmel látható súlytöbblet.
szerk: [link]
Brompton A Line: The folding bike with a one-size-fits-all spec. - 11.5kg
Brompton C Line: The classic all-steel folding bike. 11.2kg - 13kg
Brompton P Line: Performance. The lightweight transformation. 9.89kg - 10.19kg
Brompton Electric C Line: The classic all-steel folding bike, supercharged. 15.4kg – 15.6kg
annyira ezek sem könnyűek[ Szerkesztve ]
-
zsolti72837
őstag
válasz szimpláncsak #209042 üzenetére
Jogos.
Így akkor egy kicsit más a helyzet.#209063Vérnyúl: Nem lesz soha olyan a felvétel, mint egy kamerával.
[ Szerkesztve ]
ELADÓ KONTROLLER JOYSTICK VÉDŐ KUPAKOK!! Zsolt XBOX ONE GAMERTAG: TenthCentaur291 ツ 223 pozitív értékelése van és 0 negatív értékelése ELADÓ termékek http://hardverapro.hu/tag/zsolti72837
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #209057 üzenetére
Tudom, a két szett gumim (téli Schwalbe EVO, nyári Maxxis szett) 180 euro .
Vérnyúl: túl szűk a mobil látószöge, esetleg ha van rajta ultraszéleslátó kamera stabilizátorral, azzal még lehet elfogadható lenne.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
addikt
-
spanyoll
addikt
válasz Maximum1 #209034 üzenetére
Hát ha nagyon őszinte akarok lenni magammal, akkor a jövőre célnak kitűzött éves 2000km-ből max 200km lenne a terep, de az is inkább csak földút, mint igazi hc terep, a nagyja az a napi munkába járás hegyre fel, plusz néha a városba bemenés és a környező városok felfedezése kétkeréken, aszfalton.
Ejj, ebből gravel lesz..."Super perfundo on the early eve of your day."
-
flash-
veterán
válasz spanyoll #209069 üzenetére
hát azt a 200km terepet lehet cross-trekkingel is abszolválni, egy 37-44 es túragumi pláne smart sam lightosabb, átlagos terepre elég, mentem én már fel prédikálószékre, csóványosra is trekkinggel, nyilván saras laza talajon már nehezebb de száraz időben fel fogsz tudni menni,meg le is max valamivel lassabban
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #209074 üzenetére
Én is így jártam, aztán jelentős súlycsökkentés után kiderült elértem a....gyári adatot. Vagyis a gyári 11,6 a legkisebb vázra volt értendő.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #209075 üzenetére
Milyen jó, hogy nekem a legkisebb váz kell
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #209075 üzenetére
Nem tudom, hogy a gyarilag megadott suly melyikre vonatkozik. S meg M kozott karbonnal nem hiszem, hogy nagy lenne a kulonbseg.
En sok sulyt meg nem faragtam, az uj hajtas alig konnyebb, fekek sem konnyebbek, csak ketszer nagyobbat harapnak.
Ami jelentos csokkenes volt, az a tubeless. Meg veszek egy masik kormanyt, az lesz 200g.
Minion II -eseket ellenben lehet, hogy ledobom, es felteszek egy szolidabb mintazatu abroncsot, ami nem csak gravity riding-ra valo. Gondolom nem a legkonnyebbek azok sem, de nem is az az erosseguk.Van egyebkent ajanlas AM, de inkabb trail felhasznalasra? Trail -re egyebkent sem ertem, miert pakolnak DH spec gumikat.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
rétisün
veterán
válasz Hasaggymeg #209075 üzenetére
azt azért ne felejtsük el, a gyári adat (amennyiben pontos, és nem csalnak kissé lefelé ) mindenféle kiegészítő és pedál nélkül értendő.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
szimpláncsak
tag
válasz Hasaggymeg #209045 üzenetére
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #209079 üzenetére
Milyen belsőid lehettek? Vagy a tubeless gumijaid nehezebbek? A tubeless szettet én lemértem anno, 2x100ml tej, szalag és 2 szelep 200g volt, ezzel szemben két belső 4-500g. Nekem mondjuk a gumikon is sokat sikerült spórolni, mert kell az oldalfal védelem, egy szett top gumi, ami oldalfal védelmes meg 350-400g-al is könnyebb, mint anno a régi drótos Smart Sam. Szal nálam tyúkbéllel minimum fél kiló lejött, de inkább több.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
zsocy
őstag
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #209081 üzenetére
Én 100-100ml-t töltöttem beléjük és mivel könnyű Schwalbe belsők/külsők voltak (Ralph és Ray), a <200 grammos belsőkön a 2x100gr amit nyertem oda is lett a nehezebb alap Conti tyúbleszek plussz súlyával. Alig volt több mint 1100 gramm a 2 Schwalbe míg 750 gr a Race King darabja.
zsocy... olyan is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #209085 üzenetére
Jah, hogy ezert. Nalam csak a belso kerult ki, es ment bele a tej.
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #209087 üzenetére
2 drága gumival viszonylag "olcsón" csökkenthetnék fél kilót, de hát drágállok 30-40 ezret 2 gumiért. Aztán meg nehéz minden, nyereg nyeregcső, kormány és főleg hajtómű.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #209088 üzenetére
Súly ide vagy oda, ha nem lenne szükségem vágás elleni védelemre, én is belépő tubeless gumikat vennék . Mondjuk így is 690g az első gumim, de azért jóval agresszívebb, mint a Race King. Most a régi Nobby EVO van fent, nyáron a Forekaster, mindkettő súlya azonos . Hátul a téli gumim könnyebb, mint a nyári (Rocket Ron - 600g, Rekon - 670g). Védelem nélküli vékony verseny gumikkal sokat lehetne spórolni még, pl. egy Race King RaceSport 508g, de nekem nem éri meg, mert hamar kivágnám a sziklákkal.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #209088 üzenetére
Pl. melyikkel? Milyen szelesseg? Nekem az elozo 2.1 volt, ami erezhetoen keves nedves vagy kavicsos uton. Szal a 2.4 az tok jo, csak a mintazat tul agtessziv.
0.5kg gumiban mar olyan, mintha felraknal az alu helyett egy jobb karbon kerekszettet.Ezt meg meg sem kerdeztem. Mi van, ha tubeless -el defektet kapsz?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
bardi
aktív tag
válasz MPowerPH #209090 üzenetére
Milyen széles a felnid?
Nekem 26 mm-es felnihez (alacsony peremmel, olyan kb, mintha szélesebb lenne) a 2.5-ös Assegai egy picit széles, de a 2.3-as DHR2 teljesen jó, mintha erre találták volna ki.
Ha főként terepen mész, a kisebb minta nem hiszem, hogy nagy megváltás lesz, aszfalton érezni inkább a különbséget. Nekem ha a két assegai meg dhr2 és dhf elkopik, akkor a következő valószínű a speci ground control lesz, az új mintával, az egész jónak tűnik, van belőle 2.35-ös méretben. Ha 30 mm széles a felnid, én ennél keskenyebbet nem raknék rá.'92 Honda VFR 750
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #209090 üzenetére
Ha szúrásos és nem marad benne a tüske, vagy ami defektet okozott, akkor általában észre sem veszed. Ha benne marad és zavar, kihúzod és mész tovább, rosszabb esetben rápumpálsz egy kicsit a gumira. Ha nagy lyuk, akkor lehet, hogy gumikukac is kell, ha meg vágás, akkor a tejtől függ, van, amelyik képes 7mm vágást is tömíteni, van, amelyik egy pici vágást sem és akkor belsőt kell tenned belé. Nekem most sok Stan's tejem van még, de ha elfogy, az a terv, hogy szmötyis 7mm vágás tömítésére is alkalmas tejet veszek + van vágás ellen védelmem + a kormányvégbe dugva gumikukac szerszámmal = többé nem viszek magammal pótbelsőt.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
válasz rétisün #209086 üzenetére
xy.zsolt még egy darabig biztos kitart.
Amúgy nekem is van egy, de görgőn nem oszt, nem szoroz.Szerk.: Oh, wait, jut eszembe, nekem 2 ilyen is van, a Magyarországon parkolt Boardman is felnifékes!
Egyébként meg egy országútin pont nem is igen jön ki a tárcsafék előnye, egy jól beállított, karbantartott felnifék bőven elég rá. Kivéve, ha valaki van annyira perverz, hogy rendszeresen zuhogó esőben, hóban akar lejtőzni. Nagyjából ez az egyetlen szitu, amikor kellhet a tárcsa.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
bardi
aktív tag
válasz MPowerPH #209094 üzenetére
Előre mehet akár a legkönnyebb assegai, az csak 1075 gramm, nekem olyan van. Hátul meg 2.3-as DHR2, az is jóval könnyebb, 900 gramm alatt van, de ez a legegyszerűbb kivitel, exo oldalfalas, dual compound, nem a 3c max terra vagy max grip, de szerintem hátra az nem is olyan fontos.
'92 Honda VFR 750
-
zsocy
őstag
válasz rétisün #209086 üzenetére
Felnifékes a Wilier is, és a jó öreg Giant TCR is. A Wili lehetett volna tárcsa is, de ez volt raktáron, és nem bántam meg.
Egyszer éreztem hogy most lehet jó lenne egy tárcsa rá, amikor esőben jöttem le a Kékesről Mátrafüredig. Na ott, a végére elzsibbadt a kezem, az én súlyommal már kicsit gyenge volt a fék a végére. Mindenhol máshol elég volt eddig mindig. -
Because
őstag
válasz parandroid #209093 üzenetére
Hó vagy esős lejtőzés, de bringázás során is inkább attól tartanék mikor megy ki alólam a bringa, nem a fék hiányozna elsőnek (nyilván az se árt ha van)
[ Szerkesztve ]
-
bardi
aktív tag
válasz MPowerPH #209096 üzenetére
Nekem kb 400 gramm jönne le, ha az említett speci gumit raknám fel, de amíg ezek nem kopnak el, addig fölöslegesnek érzem a cserét. Gyorsabb sehol se leszek vele, meg nem ettől fogok nagyobbat bunnyzni. Szerintem a teleszkópom se annyira finom szerkezet, hogy megérezzem rugózásban a különbséget.
'92 Honda VFR 750
-
MPowerPH
félisten
válasz bardi #209099 üzenetére
Nekem a sulytobblet kerekben erzodik a legjobban. Mikor a pehely XC montimba betettem a slim -os belsot a korabbi Conti light utan, sokkolo volt a valtozas.
Szoval eselyes, hogy cserelek egy kevesbe agressziv mintazatu, alacsonyabb gordulesi ellenallasu kulsore.Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó motoros kajak szett (Aqua Marina Tomahawk AIR-K 440+Epropulsion Vaquita)
- Fender Squier Stratocaster + Marshal MG15 40W erösitö eladó
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- GoPro Karma drón távirányító és töltő eladó
- Mata összteleszkópos kerékpár
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen