- Microsoft Excel topic
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
- Windows 10
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen routert?
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
itouchfan
senior tag
válasz INTELligent #169200 üzenetére
Az a rész, aminek a környékén próbáltál ma menni (és ahol feljuthattál volna a Normafára) az mindenképp egy húzós rész, Edvi Illés/Irhás árok/magas út hármasból valamelyikbe mindenképp bele fogsz futni, szóval én a Bachtól a másik irányba indulnék el.
Istenhegyi szintén meredek, Diós árok halál, talán a Kútvölgyi jobb egy kicsit.. vagy inkább bringa úton ki Hűvösvölgybe és ott az erdő minden irányban.De még megnézem még egyszer a tekeresed meg az utakat, de ezek olyan emelkedők amikre nem szívesen megyek rá, kivéve ha az a cél, hogy kinyirjam magam. (Jó értelemben).
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
manager2220
tag
válasz INTELligent #169200 üzenetére
Szedd le a traiforks ot. Katlan a te pályád. Gyermekvasut mellől indul. Én is sokat kerestem ilyet, mármint kezdő de azért élvezetes ereszkedést. Vagy nézz szét kamarerdőn. Ott is van pár lefelé ami annyira nem para. Azok amik észak felől érkeznek a rétre.
-
IMIIKE1998
őstag
6030D itt van videóval, hogy a történt a bukás a Gella Kupán. [link]
-
parkr
őstag
tan wall GP5000 [link]
-
nmate91
tag
válasz INTELligent #169200 üzenetére
[link] Kb ez a legbarátibb felfelé, ha montid van.
-
itouchfan
senior tag
válasz nmate91 #169205 üzenetére
Nem rossz, de a Széher út végéből nyíló út első 300 métere az kegyetlen (12-15%, köves), de valóban itt csak ez az egy igazán húzós rész van, talán túlélhető.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
arcitec
addikt
válasz ivana #169193 üzenetére
Milyen márka az amiről írsz? Illetve akik alant írtak miféle márkák azok, hogy nem jó ..
Nekem egy BBB nadrág van,teljesen jó, + még az összes cuccom , nadrág(tutira nem kantáros) ,felső ,rövíd,hosszú (felső,nadrág),kesztyűk, mind-mind kiváló minőségű Rogelli. Lehet van még más is ami tuti - sőt biztosan - de nekem ezek beváltak.Tökéletes bennük egyszerűen lenni. Eszement mit bírnak. Drága, de lehet kifogni akcióban is..[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz IMIIKE1998 #169203 üzenetére
Köszi, láttam, ezzel van tele a net (itt is volt). Elvileg lesz még egy Ave-tól (yt: segmentkings), csak vágás alatt van. Durva, néha gondolkodtam, hogy ha lenne outim, mennék versenyezni, de ez pont olyan, amiért már haveri focira se megyek: más hülyesége miatt nem sérülök le.
Azok a féktávok meg...Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
cdl
senior tag
-
6030D
Ármester
bringasisti: hülyén lett kitalálva, de azért abban igazat adok, hogy ha valaki életében nem ment 90-nel, annak nem egy kanyargós, árnyas részen kell a boly közepén kipróbálni. Én is húzom a féket a Mátrában, akkor is, ha az előtte lévő távolodik. Oké, ez más kávéház, mert a szélárnyékból kiesel, de akkor is. Kicsit mindenkinek igaza van, meg nem is.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
őstag
válasz bringasisti #169210 üzenetére
ma Magyarországon az, hogy egyvalakit eltiltasz még nem jelenti, hogy nem fog versenyt szervezni, max. nem az ő neve alatt fut majd...
a közösségnek kellene kilökni magából az ilyen selejtet“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #169208 üzenetére
70-80-90km/h-val tömegben,pár méterre egymástól szinte minden védőfelszerelés nélkül?! Kész csoda,hogy csak ennyi baleset van!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ballazol
senior tag
válasz Hasaggymeg #169213 üzenetére
meg hogy nem szakadt ki a bele a csávónak pl., aki átrepült hatvannak a kövekre a korláton
én azért ennyire nem lennék szigorú a szervezővel, nem kötelezte ezeket az őrülteket senki arra, hogy egy szál rövidnadrágban 78-cal rongyoljanak
ahhoz képest tök jól megúszták"A könnyű is súlyos, ha jó és értékes." C.G. Jung
-
bringasisti
őstag
válasz 6030D #169211 üzenetére
Mikor gyerek voltam a szünidőben minden nap Istenhegyi út, kivéve vasárnap akkor Visegrád. Itt az a gond hogy ahova járok ott mindig van verseny. 20 km a rajt után még van felvezető rendőr. Elöl mennek a profik, felszerelés, izomzat, mozgás stb. Utánuk 50 méter és jön az amatőr részleg akiknek a fele nem tud bringázni! Oldal csomagtartó, elől az 55 kilós csaj a tempómenő és mögötte 5 métere a 80 kilós fickó. Teljesen rendezetlenül! Ha egy ilyen csapat a rajt után egy lejtőt lát arra gondol hogy megvicceli a profi bringást. Megy vele a lejtőn, nézi a féktávot az íveket. Az első kanyarig! Amatőr számára nem is volna szabad olyan pályát rajzolni ahol ennyi a vége
BENEFON DELTA--------N8
-
6030D
Ármester
válasz 6030D #169211 üzenetére
Akinek van Stravája, az olvassa el a kommenteket, tanulságos. (Akinek nincs, annak itt a remek alkalom )
Mondom, nem voltam még outi versenyen, nem is jön be a műfaj, de nem leszek álszent, máshogy megy az ember egy versenyen, és máshogy egy sima tekerésen. Egy monti maratonon tök idegen helyen én is bemegyek a beláthatatlan kanyarba fék nélkül, mert nem jöhet(ne) szemből senki, nincs ott túrázó család, kutyasétáltató, vagy fa keresztben az úton. Ha nagy a kanyar, akkor már a bejárata úgyis szét van fékezve.
Sok volt itt az adrenalin, első verseny, sok ember. ha elölről indul az elit, 2-3 percig szerintem ugyanígy el tudtak volna velük menni, annyi, hogy ők nem a közepén lesznek. Esés lett volna, max az elit csak hall róla, nem lesz akkora visszhang.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
őstag
válasz 6030D #169217 üzenetére
ha nem az első 3km-en van ez a lejtő (neadj Isten visszafelé van az útvonalban, emelkedőként..) hanem a táv felénél, amire szét van rázva a mezőny, akkor se lett volna ekkora bukás. ez még józan paraszti ésszel is belátható, nem kell hozzá sok év versenyszervezői tapasztalat
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
arn
félisten
válasz parkr #169204 üzenetére
wow... ezt vartam. a bringam eleve barna oldalfallal jott, de a gp5000tl csak feketeben volt lehet csere lesz, pedig tavol all tolem a pimpeles.
fck
The special edition GP5000 looks like it will only be available as a 25mm clincher tyre only and will cost €69.90[ Szerkesztve ]
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
nagyúr
-
parkr
őstag
válasz Hasaggymeg #169213 üzenetére
az atv híradósai ezen lepődtek meg leginkább: "az eset furcsasága hogy több versenyző kikerüli a földön fekvő sérülteket és kerékpárokat, majd tovább hajt."
-
arn
félisten
válasz gabro0 #169223 üzenetére
en haromevente cserelgettem eddig a bringakat... es mindig varialnak annyit, hogy ne tudd hasznalni a korabbit, de legalabbis ne legyen optimalis. tehat ugyanugy vehetsz melleje kereket is gyakran.
eleg pl:
felniszelessegek
boost/nem boost
kazettatestetc
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
sebgutkopf
őstag
válasz truefx #169164 üzenetére
A sérüléses és szervezési témától függetlenül nekem egy dolog nagyon meglepő volt a felvételen: A kamerás, amikor ténylegesen elesett, addigra a műszerek szerint kb 30 km/h-ra már le tudott fékezni (ha gps, akkor az még késve is reagál lassabban is mehetett), ennek ellenére az esés és elcsúszástól a kormányról mindkét szarv letört és fityegett a fék., pedig ez már nem volt igazán nagy tempó és durva vágódás a gépnek. Mi a fenéből vannak ezek a bringák, hogy ennyitől szétesnek, ennyire gyengék?
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #169213 üzenetére
Mondtam is feleségemnek, hogy ez a veszélyes, nem az amikor én egy valag protektorban elesek egy bikeparkban, vagy más terepen. Aztán felállok egy karcolás nélkül és megyek tovább.
-
nmate91
tag
válasz sebgutkopf #169227 üzenetére
Nem esésre vannak tervezve, cserébe fele annyi kg-ra, mint egy trail bringa.
Btw. oké, hogy 30-at mutatott az óra, de nem mindenki 30-cal vágódott el. Elég kemény 20-30 között is esni aszfalton, tapasztalat.
[ Szerkesztve ]
-
bringasisti
őstag
válasz sebgutkopf #169227 üzenetére
Jellemző volt az esetre hogy bal hátulról jött egy fickó mint a golyó és úgy esett elé hogy közvetlenül nem volt bukás előttük. Látott valamit a távolban és satu.
BENEFON DELTA--------N8
-
Alg
veterán
válasz bringasisti #169230 üzenetére
Nekem is az tunt fel, olyanok mentek ott hatalmas sebesseggel egymas seggeben akiknek nagy resze eleteben nem veszfekezett meg, plane nem 70rol...
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Studi
addikt
válasz bringasisti #169232 üzenetére
Jah, olyan ez, mint mikor a Swifttel lenyomtam a lámpánál az M5-ös BMW-t. Mondjuk neki nem szóltam, hogy versenyzünk.
-
T1b33
tag
Sziasztok! Nemrég vásároltam egy használt KTM Sport XT montit 29-es kerekekkel, tárcsafékkel és gatya gumikkal. Szeretnék rá egy-egy garnitúra belső-külső szettet vásárolni. Ki mit ajánlana? Városban elég sokat megyek vele, néha könnyű terepen is. Valószínűnek tartom, hogy a jövőben többet fogok könnyű terepezni, ha már egy ilyen bringám van. Első körben nézegettem a Schwalbe Marathon plus/Conti Double fighter III-t, de inkább valami univerzálisabb gumit vennék, pl Schwalbe Smart Sam/Nobby Nic vagy valami hasonló, ami jobb terepre is.
Belsőből mit ajánlanátok? Többen dícsérték a Schwalbe belsőket. A szelepből a francia vagy az autószelep a jobb?Kicsit más: a rajta lévő Rock shox XC32-es telót nem tudom lockolni. Mi lehet a baj? A bóvden épnek tűnik. A bringaszervízben azt mondták, hogy 8000 FT a szét-összeszerelés díja, utána tudják megmondani, hogy mi a helyzet?! Plusz ha valamilyen alkatrészt kell még venni hozzá nyilván az plusz.
Lesz egy nagy szervíz is, átlag felhasználásra elég a sima betét a tárcsákhoz, vagy érdemesebb valami jobb minőségűt berakatni?
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parkr #169224 üzenetére
Átévé híradósai is annyit értenek a kerékpározáshoz mint a verseny szervezői.
sebutkopf...ki tudom törni a nyakam egyedül is,nem kell ahhoz még 50 darab hetvennel száguldó további bringás legyen körülöttem. Ami a könyítést illeti,már középkategóriás Pro Koryak alu kormányomnál is látom hátrányát,az eredeti Cube Fritz markolat bilincsének szorítócsavarja behorpasztotta papírvékony végét mint a sz@rt! I was like miaf@sz?!
Studi...szemből jött.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #169235 üzenetére
Azért nekem a " műanyag" kormányom a busz hűtőt úgy kiszúrta hogy ömlött a víz mikor ütközünk. Hébli ment a levesbe, de a kormány maradt sértetlen.
BENEFON DELTA--------N8
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #169235 üzenetére
Mert nem nyomatékra húztad, azért.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
nmate91
tag
Deca pattintott egy cyclocross bringát, 670-ért, 8.5 kg. GRX 600/810 vegyes szettel.
-
nagyúr
-
arn
félisten
válasz sebgutkopf #169227 üzenetére
Minimalis sebesseggel is szarra lehet torni egy bringat, eleg ha olyan erohatas eri olyan iranybol, amire nem terveztek, plane asztalton. Szemelyes tapasztalatbol volt olyan, hogy lepesben mentunk, es belemkanyarodtak - elhajlott a lanctanyer, a kerek v alakban meghajlott. Vagy amikor kijottek elem autoval, az auto fenyezese se serult, a kerekemben meg olyan nyolcas lett, hogy a kullok belevertek a fektestbe - mindezt egy olyan kerekkel, amibe egy minimalis elterest sem sikerult tennem x ev alatt. Az elcsuszasos balesetek kevesbe problemasak.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #169235 üzenetére
Eddig azt hittem a sörös doboz hasonlat az ércelődés miatt van, de ezek szerint ez komolyan ilyen.
-
arn
félisten
válasz sebgutkopf #169244 üzenetére
Az egyik monti volt
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
maximilian4
addikt
válasz Hasaggymeg #169235 üzenetére
Csak a renthal fatbar. Ha a végére raksz egy fejszeélet még fát is vághatsz vele.
Maxi
-
arcitec
addikt
válasz Hasaggymeg #169220 üzenetére
-
bringasisti
őstag
-
INTELligent
senior tag
válasz itouchfan #169201 üzenetére
(#169201) itouchfan: , akkor elnézek a másik irányba. Köszönöm a tippeket!
(#169202) manager2220: szuper, ránézek!
(#169205) nmate91: még útvonalat is terveztél nekem, nagyon köszi .
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- eBay-es kütyük kis pénzért
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- World of Tanks - MMO
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...