-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz birorichard #169344 üzenetére
Keretes fűrész egy jó vasfűrészlappal és a tengelyvégnek annyi.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
::Trunks::
senior tag
válasz Toobee #169321 üzenetére
Nekem egy Alfa GT coupe autóm van, nagyon lazán befér 2 ledöntött ülésekkel, nagy duzzogva 3-at is be lehetne pakolni (igaz egymásra). Ehhez képest egy octavia kombi egy lakás.
Barátainkal tekertünk a balatonon, nekik van vonóhorogra rakható, kb. ugyan annyi idő alatt kaptam ki a kocsiból a bicajokat, és dobtam rá vissza az első kerekeket, mint amíg ő levarázsolta a szállítóról, ami nem is túl fasza, rendszámot és lámpa is egy részét kitakarja. Jó, neki még maradt csomagtartó. Na bumm.
[ Szerkesztve ]
::Trunks:: felhasználónak 26 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! /Régi rendszer szerint, plusz a mostani/
-
python1
veterán
válasz ::Trunks:: #169352 üzenetére
Tényleg, el is felejtettem válaszolni, diszelig a bicis úton, majd egyenesen végig a falun keresztül a falu végi temető mellett prdig felfele a csobánc felé. Eléggé nagy emelkedő, kb 1km majd kavicsos út. Most asszonnyal ezt szoktuk megmászni minden másnap, de majd lassan ráengedem a büszkét a balaton felé, had szokja a látványt, csak még 1-10 dolgot cserélek a kicsikén.
-
birorichard
őstag
válasz Because #169349 üzenetére
Igen, ha nem sikerul leszedni ~fel ora alatt, akkor haladok massal, es rendelek egy ilyet. Igazabol az volna a jo, ha minel flottabbul lejonne es tudnek haladni vele. Jovo het vegere kene a bicaj, es bar elvileg megvan minden cucc, szerszam, azert biztos el fogok meg vele egy darabig szuttyogni.
(#169351) Hasaggymeg: Azt is be kene szereznem, es ha mar rendelek es varok, akkor mar egy csapagylehuzo. Ha hetvegeig nem sikerul megoldani, es minden kotel szakad, akkor max elviszem tesomhoz, ott meg valami hasonlo modszerrel levagjuk.
Koszi mindenkinek!
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz ::Trunks:: #169352 üzenetére
Nekemis beférne a Balenoba egy bringa, régebben így vittem de mióta van gyerek ez már nem opció. Most tetőn viszem egy Thule ProRide 598 tartón.
Més que un club!
-
Zsohi
őstag
válasz Runner_fxr #169341 üzenetére
Kezdőpontként mindig azt a pontot szoktam keresni mikor a villát megnyomkodva még pont nem érzem, hogy le akarná lökni a kezemet a kormányról. A középreállítással az a gond, hogy a visszaút csillaítást elsődlegesen a rugó keménysége határozza meg.
metrion: A "klikkeket" mindig visszafele számoljuk, szóval zárt pozíciótól haladunk visszafele.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
ggeleven
őstag
Ingyen behúzható a Locus Map Pro + 3 térkép. Még jól jöhet egyszer.
Locus Map Pro (APK)Egy hülyénél nem lehetsz okosabb, szóval kár vitatkozni.
-
sebgutkopf
őstag
válasz 6030D #169327 üzenetére
Ha a lusta megoldást választod, akkor nem változtatsz semmin. Amit most csinálsz, hogy egyben (bármi leszedése nélkül) bevágod a bringát hátra attól egyszerűbb szállítás nincs a világon, ráadásul védett helyen szállítod. Nem kell telót bebugyolálni, hogy a bogár ne sértse fel a becsúszót, vagy a fékkarról bogármaradványokat kapargatni) és az autó fogyasztását/hatótávját se teszi tönkre a romló légellenállás.
-
sebgutkopf
őstag
válasz Studi #169328 üzenetére
Ha fogsz 1 vagy két tv a dobozt, azzal le lehet fedni az alsó bringát és akkor mehet rá a másik. Sose fognak összeérni a doboz mindent megold és csak az első kerekeket kell kiszedni. Annyi, hogy a pedálokat azért érdemes leszedni.
Ja ezt a módszert én sedan kasztnival használom 2 bringára, ledöntöm a hátsó ülést és mehet be 2 enduro, vagy akár dh gép is.
Az alsó bringát belül kötéllel/pókkal rögzíteni szoktam, hogy ne mozogjon odébb, út közben, így zörgés mentes csönd van. -
6030D
Ármester
válasz sebgutkopf #169360 üzenetére
Igen, csak így nehezen fér be az asszony, a gyerek a hordozóval, a babakocsiváz mózessel, meg a bőröndök, cuccok. Ezért kellene a tartó az állítva szállítással.
A tető meg mondjuk a 3 bringa+3 ember versenycuccokkal lenne érdekes.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #169330 üzenetére
távol álljék tőlem, csak úgy értelmeztem, más útvonalon mentetek, mint mi a tanösvénnyel. Asszem, ezt mazsoláztam ki a térképről, meg a sebességből gondoltam a kétkerekűt, de utána láttam is, hogy mintha lenne biciGli írva...
Tartó: nekem annál kényelmesebb nincs, mint hogy lényegében egész évben fent van a tartó a tetőn, és ha kell, sárosan, kerék kivétele nélkül felteszem a bringát, és kész. Hátrány, hogy vigyázni kell rá, nő a szélzaj, akárhol nem merem ott hagyni. Előny, hogy ez gyorsabb és kénylemesebb, mint berakni a kocsiba (kombi van nekem is, bár kisebb mint egy Octavia), 3 is elfér, nem lesz koszos semmi belül, és nem vesz el helyet. Cégesre nyilván akkor vennék bármilyen tartót, ha
-lenne céges autóm
-nem sajnálnám rá (mondjuk értelemszerűen csak keresztvasak kellenének, az meg nagyságrendileg egy havi üzemagyangköltségem a saját autóval)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
őstag
Sziasztok!
Rá szeretnék állni, hogy napi szinten többet bicózok sportolás céljából most elsősorban Budapesten. Jelenleg egy UMF Dirt vázas biciklit használok ami nem eléggé alkalmas erre a célra, széles gumik.. stbEste a Decathlon oldalát nézve, ráleltem a Riban RC500-as bringára. Mennyire ajánlott ez a bringa? Árban kb ennyit szánnék rá. Nem tudom esetleg tudni valaki infót adni mennyivel másabb egy ilyen koskormány mint az egyenes? A bringa alatti vélemények alapján kellően kényelmes.
-
Studi
addikt
válasz koxkids #169366 üzenetére
Én most vettem ilyet használtan, első outim, ennek a célnak szerintem nagyon megfelel. Nincs komolyabb összehasonlítási alapom, max a saját Cube cross trekkingem. A bringa nagyon jó minőségérzetet kelt, a működése pontos, jól irányítható, lehet vele menni elég kellemes tempót.
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #169364 üzenetére
1edül mentem,zasszonynak sok(k) lett volna.
koxkids...a Decathlonos Riban(c).
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
őstag
válasz Hasaggymeg #169374 üzenetére
De akkor visszatérve az RC500-ra, tényleg ajánlott bringa átlagos felhasználásra eljiutni A-ból B-be, plusz kisebb túrákra Balaton környékén stb.
Most így hogy előkerült az egyenes kormányos verzió, egyre jobban tetszik. Bár mondjuk jó lenne kipróbálni mindkettő verziót, lehet bejönne a kos kormány is. -
Studi
addikt
válasz sepyi #169376 üzenetére
Ezzel egyetértek. A koskormány előnye igazából hosszabb távon jön ki, városi cikázásnál, gyors fékezéseknél inkább hátrány lehet. Főleg annak, aki nincs hozzászokva. Viszont nagy előnye, hogy az legalább kapható... Néztem, egyenes kormánnyal SK-ban, AT-ben sem kapható most.
-
itouchfan
senior tag
válasz szuszinho #169378 üzenetére
De hiába vesz rá egyenes kormányt, az outi fékváltókar nem lesz vele kompatibilis, az egész fék meg váltórendszert meg lecserélni enyhén szólva sem gazdaságos
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
ZolkoW
őstag
válasz szuszinho #169378 üzenetére
..és akkor elég sokat rákölthet még az átalakításra, bár az igaz, hogy még mindig több értelme van ezt a variációt választani, mint az egyenes kormányost alakítani kossá, mert az aztán tényleg pénztárcagyilkos
(de ilyen esetben a 9 sebességes FVK szett érdekelne, kótya-vetye áron )Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
-
ZolkoW
őstag
válasz parandroid #169386 üzenetére
Az a brutális az annyi, hogy nagyjából nem veszem észre. De ha úgy vesszük, ez az ára annak, hogy nem kell gondolkodnom, viszem-e a biciklit. Szóval igen, nincs ingyen.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
válasz ZolkoW #169387 üzenetére
Országút-autópálya viszonylatban 1-2l 100 km-enként. Városban nyilván kevesebb. Ja meg ugye ha eleve szar az autó légellenállása (mittudomén, valami Range Rover, vagy G Merci), akkor kb mindegy is lehet.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
xy.zsolt
őstag
válasz parandroid #169388 üzenetére
Akinek meg pl G mercije van az pont sz@rik a plusz üzemanyagra
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
-
sepyi
aktív tag
176cm vagyok. Nekem pl-ul kellett egy 2cm-rel rövidebb stucnit tenni az M-es méretre. És ha nem szégyenleném magam, lehet bevállalnék még rövidebbet, mert sokszor zsibbad a karom. De az is lehet, hogy szimplán puhány vagyok. Szóval jó lesz az az M-es.
Tedd vagy ne tedd! De ne próbáld! (Yoda mester)
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #169392 üzenetére
Wow, ez meg megint hol a... ? . Még mindíg itt vagy felénk?
Más: húgomnak most jött meg egy ilyen bluetoothos pulzusmérő, mobillal pl. Wahoo appal tökéletesen működik. Ha valaki kíváncsi a pulzusára vagy pulzusmérős edzéseket akar csinálni, de nincs semmilyen komputere vagy sportórája hozzá, ajánlom . Mondjuk valószínűleg működik olyan órákkal is, amelyikek kompatibilisek bluetooth szenzorokkal. Mivel nekem ANT+-os Garmin van, így ezt nem tudom kipróbálni, de mobillal biztosan megy.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
python1
veterán
válasz sepyi #169391 üzenetére
Szerintem meg pont attól zsibbad a karod, mert sok súly megy a karjaidra. Konkrét példával élve, most vettem egy új telót előre, és sok levegőt engedtem ki belőle így lejjebb került a súlypontom, ami azt eredményezte, hogy érkezett zsibbadni a karom, meg a csuklómon is megéreztem.
-
sepyi
aktív tag
válasz python1 #169396 üzenetére
Természetes hogy előrébb kerúlt a súlypontom, mert a törzsem kissebb szöget zár be a talajjal. Ennek a tehernek egy részét a hátizomnak és a deréknak kellene viselni tehermentesítve a karokat. Mivel puhány vagyok, az egész súly a karokat nyomja természetes a zsibbadás. Idő, km és helyes terhelés talán megoldja.
Tedd vagy ne tedd! De ne próbáld! (Yoda mester)
-
zoli03
őstag
válasz parandroid #169388 üzenetére
Hogyan lenne +1-2 liter/100 km? Összehajtott tartónak+kereszttartónak nem túl nagy a kiterjedése és emiatt a légellenállása. Nekem biciklivel együtt lesz kb +1-2 liter/100 km 80-90-es tempóval.
-
python1
veterán
válasz sepyi #169397 üzenetére
Ezt nem osztom, mivel eléggé karizmatikus fajta vagyok, rendszeresen kondizom, gibbonkodok is, szóval erőnlétem az van, de mégis éreztem, hogy máshová került a súlypontom. Tehetlenség miatt, még rá sem tudsz feszíteni, tehát az, hogy fizikálisan gyengébb a karod, nem magyarázza a zsibbadást, csak a helytelen beállítások.
A gerinced csak függőleges helyzetben képes tehermentesíteni, pontosan amit karral emelsz, az 3x akkora teher nehezedik a gerincedre.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Battlefield 2042
- Microsoft Excel topic
- Futás, futópályák
- Hálózati / IP kamera
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Projektor topic
- Ukrajnai háború
- EA Sports WRC '23
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- További aktív témák...