- Microsoft Excel topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- DIGI internet
- Hálózati / IP kamera
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen NAS-t vegyek?
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Otthoni hálózat és internet megosztás
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
nightmare13
senior tag
válasz Roklif #169740 üzenetére
Hali!
Én 4-5 éve voltam haverokkal, 4 nap alatt tekertük körbe, én pl előtte tizenévig nem bicikliztem egyáltalán. Kerékpárt kölcsönöztem, meg hozzá táskát is a csomagtartóra.
Szállást találtunk 1-1 éjszakákra is anno, most nem tudom, milyen a helyzet így a vírus után/közben.
Ami megmaradt: fájni fog az ülep, második nap elején és harmadik nap elején (amíg felszállsz és nem tekersz 1-2 km-t). Negyedik nap már nem éreztem. Plusz közben azért megálltunk sokszor a táj miatt illetve egy-egy hosszúlépésre.WoT: nightmare1367 Az élet egy játék... De játszd keményen!
-
NandorHUN
addikt
Lakaton kívül lopás ellen van olyan kütyü amit érdemes beszerezni?
Azt hogy akadályozzam meg hogy pl ülést ellopják?
www.kamerapro.hu | FOTÓS TERMÉKEK SZÉLES VÁLASZTÉKA
-
őstag
válasz NandorHUN #169753 üzenetére
imbuszos nyereg bilincs a legegyszerűbb megoldás
igazából mindenhez van imbuszos, vagy saját kulcsos rögzítés (kerékagy, nyereg) de ilyen speciális gyorszárak is voltak régen (Zéfal Lock'n'Roll) ami csak fejjel lefelé működött, tehát az egész bringát át kellett fordítani 180 fokkal, hogy nyitható legyen - lejárt nekik a szabadalom, azóta nem gyártják“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Don.Corleone
aktív tag
Sziasztok! A tegnapi tekerés előtt a szokásos check alkalmával arra lettem figyelmes, hogy elég rendesen elkezdett repedni a gumim, első-hátsó egyaránt. Tavaly vettem a Bianchit, nagyjából 1500 km van benne, gondolom a gumi pedig 1-2 éves. A kérdésem az lenne, tapasztaltabb kollégákhoz, milyen márkát javasoltok? Láttam conti, michelin.. kapni mindent, de mégis mi az ami ár-érték arányban a legjobb választás lenne? 700*25c a méret, jelenleg Vittoria Zaffiro Pro Slick van a bringán.
-
bringasisti
őstag
válasz Don.Corleone #169760 üzenetére
Continental Gatorskin eBay mert akkor Hannover
BENEFON DELTA--------N8
-
Toobee
veterán
válasz Gergőke88 #169761 üzenetére
Neuzer Palermo. Voltam kipróbálni a férfi vázas változatot, nekem nagyon bejött. Féltem tőle, hogy ránt majd az első agymotor, de nagyon békésen indul meg. Hatótávra úgy tudom 50-60 km között tud majd valahol (313-as akkuval van), az ára meg igen baráti a felszereltséghez képest. Elvileg 25-nél szabályoz le, de kóboroltam a menüben, valami 42-ig lehet felvinni, bár kipróbálni még tényleg nem tudtam, ezért megerősíteni nem tudom, hogy valóban ezt állítja-e a korlátozás. A világítás is akkuról megy, lehet kapcsolni (elég jól világít). Hátsó csomi 25 kg-ig terhelhető, előre kell majd még valami konzolos kosár.
Ezek régi cuccok, még a JMLab korszakból (Micro Utopia).
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
truefx
aktív tag
válasz Don.Corleone #169760 üzenetére
Pirelli P Zero, hogy olasz legyen továbbra is. Vagy Vittoria Rubino Pro (grafénes verzió).
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Laszmen #169706 üzenetére
Szia!
Sajnos az adásvételi kevés! Ha véletlenül bebizonyosodik, hogy bűncselekményből származik a kerékpár, akkor az adásvételit lobogtathatod, el fogják venni tőled, se pénz, se bringa. Kell az eredeti számla és jótállási jegy! Nagy értékű bringát egy sima adásvételivel venni mindig kockázatos. -
Toobee
veterán
válasz f4lcon #169767 üzenetére
Pedálfordulatot érzékel, de valami alapján szabályoz is, mert nem mindegy melyik sebességben van az agyváltó. Még ki kell ismerni, egy rövid kört mentem vele macskakövön. Kis érdekesség, hogy például az akku csomagolásán láttam filccel lefirkált feliratot (IKEA).
https://barbieripnk.hu/
-
INTELligent
senior tag
válasz Hasaggymeg #169742 üzenetére
(#169742) Hasaggymeg : köszönöm, akkor megpróbálom így. Eddig azt csináltam, hogy igyekeztem viszonylag könnyű fokozatba rakni, de akkor megpróbálom kisebb csapásszámmal, hátha jobb lesz a pulzusom.
(#169743) jjeahh : akkor ezek után regenerálni fogok , még eggyel több kifogás, hogy ilyen célból is a hegyek közé menjek .Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #169759 üzenetére
Látom az első,átlátszó italt tartalmazó üveg fele oda is lett bánatodban.
(#169761) Gergőke88...enyém bezzeg hallani sem akar róla,inkább kínlódik velem tartani a lépést.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Studi
addikt
válasz Runner_fxr #169768 üzenetére
Hogy is szokott lenni autóknál? Ha kereskedésben veszed, akkor számtasz csak jóhiszemű vevőnek. Ha magánszemély az eladó, akkor valóban ott is bukhatod amit vettél. Másrészt sajnos a bringa annyira könnyen odábbvihető pár országgal, hogy elég reménytelen, hogy a nyomára bukkanjon bárki. Persze van olyan társadalmi réteg, akik a lopott cuccot a szomszéd faluban pattintják el két felesért, de aki komolyabban ezzel foglalkozik, az biztos, hogy "importot" árul, amit pedig itthon talál, azt viszi tovább valamelyik határon.
Komolyabb, épített versenycucc még talán-talán feltűnhet eseményen, bár aki versenyre jár már csak normális forrásból vesz bringát... -
őstag
válasz Toobee #169769 üzenetére
mit szabályoz? a rásegítés mértékét?
a felirat azért lehetett rajta, mert ez valószínűleg 1:1-ben az a kerékpár, amit az IKEA Folkvänlig néven tervezett árulni 2014-ben első körben Ausztriában (gondolom befuccsolt a történet)
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Toobee
veterán
válasz f4lcon #169773 üzenetére
A rásegítés 5 fokozatban állítható + van egy séta üzemmód is. Arra gondolok, hogy nem mind1 neki, hogy az agyváltó 1, 2 vagy 3 állásban van, ettől függ az adott fokozatban elérhető végsebesség. Ez persze adódhat a pedálfordulat érzékeléséből is, nem tudom.
Köszi a linket, ez valószínűleg tényleg ez lesz, bár más a kijelző, meg a kulcslyuk is alul van, plusz sajnos ki kell venni az akkut a töltéshez.
https://barbieripnk.hu/
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #169771 üzenetére
Na ez biztos Erdély (?)
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
Studi
addikt
válasz vendingo #169776 üzenetére
igaz nem volt túl jó hasonlat, kocsiknál összetettem a helyzet.
169778 bringasisti: ez a baj, hogy állítólag van valahol valami ilyesmi. De nincs igazán promótálva. Az lenne az igazi, ha ez nemzetközi lenne, és ismerné mindenki. Szép álom...
-
beleriand72
tag
sziasztok Sram Rival1. Bal hajtókaron 10-es, 8-as csavart lecsavartam, miért nem jön le a hajtókar, tartja még valami (elvileg nem)?
MI6 - Canon EOS 30D - Gaggia Classic - Mazzer Super Jolly - Klipsch R-28F - Yamaha RX A-670 - Scott Sub Cross10 - Sonder Camino Ti Rival 1x - Bianchi Oltre XR4 - Ricoh GRIIIx - Lelit Bianca PL162T-v3 - Mazzer Omega - Niche Zero
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz beleriand72 #169781 üzenetére
Nézz videót róla,úgy tűnik ezek amolyan self extracting (önlehúzó) félépítésűek. (Amúgy elég sz@rnak tűnik a Shimihez képest. )
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bringasisti
őstag
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #169782 üzenetére
Ez a fickó életében most szerelt először valamit! A nagy kalapácsot függőlegesen a hajtókar alá teszem és az inbuszkulcs már dolgozik is. A vázat a testemmel nyomom lefelé!
BENEFON DELTA--------N8
-
Don.Corleone
aktív tag
válasz bringasisti #169762 üzenetére
Köszi, ez elég jó darabnak tűnik, szerintem emellett teszem le a voksomat!
(#169766) truefx - Bár megszolgálta az idejét ezen az 1500 km-en de nem ragaszkodok az oalszokhoz, bicajban mondjuk kötöttem az ebet a karóhoz, de az abroncsban meggyőzhető vagyok. Egyébként van saccra futásteljesítmény, mennyire baráti ez az 1500 km? Elég szépen elkezdett repedezni és így félek is messzebb menni vele..
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #169782 üzenetére
A shimano pont arról híres, hogy szeret szétmenni.
(#169784) bringasisti Én lenn hagynám a gépet a földön és rátaposnék a pedálra (pont ahogy négyszög esetén szoktam).
-
HollyBoni
veterán
válasz beleriand72 #169781 üzenetére
A kar rászorul a tengelyre amikor meghúzod a csavart, amikor lazítod akkor pedig lehúzza magát. A 10-est nem kell kicsavarni, csavard vissza, húzd meg. A kupak amin a 10-es van rajtamarad, és ahogy csavarodik ki a 8-as csavar, nekinyomódik a kupaknak, így lehúzza magát a hajtókar.
Nem kell semmi külön lehúzó, és ne is taposs rá (nekem is Rival 1 van).[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bringasisti #169784 üzenetére
Nem néztem csak tippként ajánlottam mert most már szinte mindenről van képsor,videó,leírás,robbantott ábra stb. amiből rájöhetsz hogyan is állj neki szétszerelni.
(#169786) ivana ...octalink,mely nem volt rendesen meghúzva esett le nekem is menet közben,de egyéb Shimanoval,akár 4szögtengelyes (UN26,55 és 71),akár integrált (Deore,SLX,XT,105) bajom sosem volt és nem volt macera leszedni sem mint ezt.Az integráltra,miután levetted a szorítócsavart és fellazítottad a hajtókat bilincses részét,kábé ránézel és lejön.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
truefx
aktív tag
válasz Don.Corleone #169785 üzenetére
1500 km az sovány. Nekem az 2-3 hónap. Nyáron 6 hét. A Rubino Pro elment egy egész évadot (6000 km), és még nem volt elkopva/megrepedve. Vagy rosszul tárolod, vagy már eleve használt volt az az abroncs, etc.
-
őstag
ha már országúti gumi: durva mérést tekintve 35 széles és 30 magas gumi férne el a vázban/villában "faltól falig".
most egy 23-as Ultremo ZX-et használok, de eljött érte a kaszás (ugye legalább 6-7 éves) és kényelmesebbre (ballonosabbra), de nem sokkal nehezebbre váltanék
mi az, ami max. úgy 250g de adott esetben 28-as akár? és a 28-as országúti gumik a felni peremétől mérve milyen magasak?
(a Schwalbe Pro One pont megfelelne, de combos ára van)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
HollyBoni
veterán
válasz Hasaggymeg #169788 üzenetére
Mindkettőnek van előnye meg hátránya. A SRAM GXP-t leszedni annyi, hogy fogsz egy 8-as imbuszt, kilazítod és le is jön a kar. Felrakásnál csak meghúzod azt az 1db csavart is kész. 2 csavar helyett 1, és nem kell előfeszítést állítani, mert nincs. Egyiket sem atomfizika felrakni/leszedni, de a SRAM egy picit egyszerűbb és gyorsabb.
De sajnos ennek a design-nak az az egyik hátránya, hogy elég sz*rul bírják a SRAM GXP középrészek. A Shimano ebben mindenképp jobb, de már a SRAM is átállt egy új rendszerre (DUB), csak még az országúti/koskormányos szetteknél ha jól tudom csak az elektromos szettek használják (montin már ez a sztenderd SX szinten is). DUB-on már van előfeszítés állító gyűrű.[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
válasz bringasisti #169794 üzenetére
Nem kell se kalapács se rugdosás se ugrálás... No offense de ha még nyúltál GXP-hez, lehet nem kéne ilyen tippeket adni.
Lehúzza magát simán a hajtókar, csak kicsavarta a kupakot amit nem kellett volna. Ennyi a történet. -
bringasisti
őstag
válasz Don.Corleone #169793 üzenetére
Én azért mondom hogy eBay mert Continental esetén nem mindegy hogy India vagy Hannover. De ha boltba veszel másikat akkor nem egy több éve rád váró gumit adnak.
BENEFON DELTA--------N8
-
INTELligent
senior tag
-
őstag
válasz NandorHUN #169795 üzenetére
kezdésnek modjuk ez: [link]
így akinél nincs ötös imbusz, az nem viszi el a kerekeidetde lakatolásnál első számú szabály, hogy a vázat és az egyik kereket együtt kötjük le egy tereptárgyhoz
ha ki tudod venni könnyen, akkor az elsőt a hátsó mellé téve a vázzal együtt lelakatolás a legjobbáltalánosságban elmondható, hogy minél inkább az látszik, hogy melós elvinni valamit, annál inkább kerülik, és a könnyebb ellenállás irányába mozdulva visznek valamit ami nincs erősen (vagy egyáltalán) lekötve. csak akkor viszik el PONT a tiedet, ha az annyira speciális, hogy megrendelésre kell és/vagy a védelem értéke nem éri el a kerékpár 10%-át (tehát egy milliós bringa egy spirálzárral van lekötve)
vannak egészen komoly U-lakatok, amiket csak akkus flexel lehet kinyitni (meg a kulcsával) erővágóval vagy fagyasztó spray-vel nem. ezek jellemzően úgy 20-30 körül vannak. melléjük egy sodrony, ami a másik kereket is védi és biztos keresnek a tied helyett egy másikat.[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz f4lcon #169799 üzenetére
még annyit, hogy nincsenek csodák, és ultra jó vételek: a lakatok jellemzően annyit érnek, amennyibe kerülnek.
van kivétel, de ez a jellemző. (úgy mondom, hogy bele lehet nyúlni és 30-ért lehet sz.rt venni, de 9-ért nem lehet jót)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Új hozzászólás Aktív témák
- Robot fűnyírók
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fűnyíró topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Microsoft Excel topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kolondrum: Én és a Martes foina, közismertebb nevén a nyest
- További aktív témák...