- PHP programozás
- Adobe Photoshop
- Linux kezdőknek
- Facebook és Messenger
- Windows 11
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- Hálózati / IP kamera
- Törvénnyel pörgetné fel az európai zöldtechnológiát az EU
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz robaGB10 #121853 üzenetére
Első körben próbáld meg azt, hogy fellazítod a gyorszárat, és meghúzod újra, közben a bringa első kereke értelemszerűen a földön van, nem emeled fel, kicsit még rá is dőlhetsz a kormányra. Így talán vissza áll az eredeti pozícióba. Ha továbbra is súrlódik, akkor be kell állítani a féket. Sajnos a gyorszáras keréknél amikor a kereket kiveszed, nem mindig tud hajszál pontosan ugyan oda kerülni a kerék. Fel kell lazítani a féknyerget, középre igazítani, hogy a tárcsa két oldalán egyforma rés legyen a betét és tárcsa között. El lehet vele szöszölni, ha még nincs a kezedben a művelet.
pc360: Azt azért tegyük hozzá, hogy ez sem egy feltétlen okos dolog, mert a hidraulikus fékben nem csak azért kell olajat cserélni, mert fellevegősödik vagy elforr, hanem mert koszolódik is. Átlag használat mellett 1 max 2 évente érdemes olajat cserélni a fékekben. 5 év azért durva, az az olaj már kb full fekete lehetett. Intenzív mtb használat mellett, akár fél évente is le lehet cserélni az olajat.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- EAFC 24
- Politika
- PHP programozás
- Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Bluetooth hangszórók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest