- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- Aliexpress tapasztalatok
- Linux kezdőknek
- Microsoft Outlook topic
- Leépítésekbe kezd a Grand Theft Auto kiadója
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz beleriand72 #121497 üzenetére
A Cross bicaj szerintem egy teljesen jó kategória, én is szeretem az enyémet, bár nem egy túl komoly darab: [link]
Tervezem, hogy kap egy integrált hajtást, amúgy ezen kívül minden okés vele. Nagyon jól halad, sportos, de nem túlzottan kényelmetlenül. Egy hasonló felszereltségű montinál mindenképpen haladósabb, akkor is ha a montira is Cross gumit teszel. Ha kell rá csomagtartó, pálcás sárvédő, nagyon könnyen felszerelhető rá.
Általános városi közlekedésre el sem tudok képzelni ennél jobbat. Még a jobb minőségű földes utak is beleférnek, bár azért itt észnél kell lenni a kanyarokban a gumi miatt, pláne ha magasabb nyomásra van fújva.
Viszont azt soha nem szabad elfelejteni, hogy amint konkrétan erdei terepere tévedsz vele, akár enyhébbre is, pillanatok alatt eléri a határait. Tehát itt alapvetően egy aszfalt bringáról van szó.
Ha konkrétan terepre is mennél vele, akkor felejtsd el, és csak is monti, amúgy szerintem szeretni fogod ha veszel egy minőségi darabot. -
ivana
Ármester
válasz bunddog #121550 üzenetére
Minél lejjebb van a kormány annál kényelmesebb a keskeny gumi. Pl. cruisereken magas kormány 2 colos gumi kombó van. Mondjuk szvsz mindig fakír vagy, nekem volt ilyen cst pattogott mint a szemét valami ótvar montin.
Runner_fxr Ez meglepően jó geo a szokásos állítható stucnis, lapos fejcsőszöges csodákhoz képest, viszonylag sportos, montira hajaz. A hajtáson kívül korrekt cucc.
Én városba a félig trekking, félig monti 26-os gépemet szeretem, nagyon veretős, merev villa, cromo, mióta fenn vannak a kool stop pofák azóta a fék is jó (ezzel is fejre lehet állni nem kell több )[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Runner_fxr #121551 üzenetére
A montiban az a jó, hogy használtan nagy a választék. Trekkingből alig találni sajna.
ivana: Köszi, kövi lehet ez lesz nekem is, a Conti Ultra Sport 25-ös nagyon dobál városon.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #121547 üzenetére
Outinál általában max 28-ig tudsz felmenni az meg nem dob annyit a 25-höz képest.
Més que un club!
-
ivana
Ármester
válasz IMIIKE1998 #121553 üzenetére
[link] Mostanában ebből a 30-ast néztem, lassan itt a csere, ez meg jó földútra is legalább.
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Napfénysüti #121555 üzenetére
Én bízom benne, hogy egy ballonosabb 28-as gumma azért hoz valami javulást. Az 58 kilómat nagyon dobálja a 25-ös.
ivana: Ez a Cube Pelotonba már lehet nem férne be.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
flash-
veterán
válasz IMIIKE1998 #121541 üzenetére
Nem vagyok szakértője a témának, sőt soha nem volt karbon bringám, de azért azt gondolom ez nem ilyen egyszerű...
mint ahogy sok féle aluminium van, úgy karbonból is több féle van, ami minőségben igen eltérő - (UD), modulus (M), high modulus (HM) and ultrahigh modulus (UHM).
illetve Monocoque, TUBE TO TUBE, LUGGED CARBON, és még biztos van több féle..
így emiatt nyilván mindegyik eltérő erősséggel rendelkezik
úgy gondoom nem mindegy melyik aluminium vázat vesszük és nem mindegy melyik karbon vázzal hasonlítjuk össze...
ugyebár egy példa, a jobb aluminium vázak hozzák az olcsóbb karbon vázak súlyát..
de azért se egyszerű a dolog , mert igen ismerek versenyzőt akinek hajtókarnál repedt a karbon váz, márpedig ilyen kategóriájú gépeknél nem szokott, viszont kiderült, ez tipushiba.tehát ott a gyárba valamit elszúrtak és azért tört nem pedig azért mert karbonból volt a váz..
ua. alunál, hallottam már alu vázas törésekről is, szóval egy dolog az alapanyag, meg egy a gyártásmód, nameg a technológia..
és akkor talán még a geometria is itt van, hisz az pont azért olyan amilyen hogy adja a stabilitást, merevséget.. ha valami miatt nem jó akkor borulhat a dolog..nyugodtan javítsatok ki, tök laikus vagyok a témában csak próbáltam a józan paraszti ésszel átgondolni..
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ivana #121552 üzenetére
Igen, a Bergamont nagyon jó Cross vázakat gyárt. Ez valóban egy sportos trekking. Sajnos sok gyártó nem tervez külön Cross vázat, csak lecsupaszítja a trekking bringáját és azt elnevezi Cross-nak. Épp ezért nem szeretik és nem értik sokan a Cross kategóriát, pedig jó gépek ezek, ha egy minőségi vázra épül.
-
cdl
senior tag
válasz IMIIKE1998 #121544 üzenetére
Nekem minden forintot megért a karbon vázas gép.
Nem csak kézzelfogható előnye van.
Inspirál is, hogy tekerjem, menjek vele.
Tavasztól őszig minden nap 2 órát hajtottam, hogy már a fülemen is próbáltam levegőt venni
Hétvégi használatra nem venném meg, de ha sokat mész, megéri. -
Runner_fxr
Ármester
Én azt vallom, hogy a jobb bringával jobb menni, akkor is ha ritkábban ülsz rá.
Tehát attól, mert nem a bringán éled az életed, még lehet sokkal jobban élvezni a bringázást, csak hétvégente, egy komolyabb, akár karbon gép nyergében.
Szerintem ez sok tényezős kérdés.[ Szerkesztve ]
-
hegyimorc
senior tag
válasz jjeahh #121533 üzenetére
"Eddig nekem két negatív tapasztalatom van vele, az egyik, hogy lassan kapcsol be, mert kell neki egy kis idő, amíg azokat a hatalmas gyári térképeket betölti (egyelőre fogalmam sincs melyik törölhető)"
Az összes
", a másik, hogy nem jegyzi meg melyik térképeket kapcsoltam ki, ezért minden bekapcsoláskor újra végig kell zongorázni az összes térképen és kikapcsolni amire nincs szükségem"
Ez nem normális. Soha egyetlen garmin sem csinált ilyet nálam. Ha nem a legfrissebb firmware van rajta, updateld. (bár ilyen firmware hibáról még nem is hallottam)
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
cdl
senior tag
válasz Runner_fxr #121562 üzenetére
Szerintem is soktényezős.
Erre próbáltam rávilágítani.
Ne csak azt nézze, hogy jobban csillapít.
Nem csak ezért kell kétszer annyit fizetni érte.
A kihasználtság kérdése mindenkinél más természetesen.
Számomra nem érné meg, ha nem hajthatnám sokat.
De el tudom fogadni, hogy másnak megéri.
Zavar, ha vanl egy használati tárgyam, és nem használom ki.
Szegény Oly EM-1-em is itt sír a polcon. -
batagy
őstag
válasz pittlaren #107583 üzenetére
A Gaciron világítása projektoros vagy direkt ledes?
A projektoros olyan hogy egy felső elhelyezkedésű led nem kifelé világít követlenül, hanem egy tükrözésen keresztül jut előre a fény, így már megfelelően szórva.A fénye mennyire terít vagy tompít, mennyire vakítja ez a szembejvőket?
Szép homogén eloszlású a fénye?Hány fokozatban erősíthető a fényerősség?
-
jjeahh
nagyúr
válasz hegyimorc #121563 üzenetére
Valahol azt olvastam, hogy a gyári térképek egy részében benne van néhány rendszerhez szükséges izé is és ha törlöd, azzal hazavágod a navit . De ma kipróbálom, végülis ha lementem és úgy törlöm, majd ha nem működik visszamásolom őket, gondolom nem lehet baj... meg frissítek is egyet
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
bringasisti
őstag
-
trialboj
őstag
válasz hegyimorc #121563 üzenetére
Nem tudom neked milyen modell van, tegnap én utána néztem 300eurós kategóriáig eljutva, fellelkesültem, aztán mikor láttam ezt a videót(edge 820), amiben olyan az érintő képernyő, hogy egy 10 dolláros gagyi "okos" óra is kenterbe veri, el is ment a kedvem az egésztől.
A teljes teszt pedig itt van, amiben megemlíti, hogy neki kb 4 óra az üzemidő omg az kb semmi, és nem is erdőben használja, ott lehet nehezebben talál jelet és még jobban merül? 4 óránál többet ritkán tekerek, de mikor többen megyünk akkor lazán elvagyunk 5-6 órát is, mert sokszor megállunk stb, ilyenkor nekem állandóan ki kellene kapcsolnom? v ez magától kikapcsol ha nem mozog a bringa, és olyankor nem eszi az aksit?
Komolyan nem értem miért nem képesek legyártani egy okos telefont kompakt méretben(2-3"), android OSel, és mindenki olyan appal navigál amivel akar? Hogy lehet 2018ban ennyi pénzért ilyen minőséget kínálni? Az első videón meg a Wahoo kijelzője mellett hihetetlenül pici a garmin 820.
Ezen infók alapján + amiket a videók alatt írtak, engem nem győztek meg, hogy képesek lennének olyan szintű biztonságos navigálásra mint a telefonom + komoot app, főleg az olyan esetekre gondolok, mikor újratervezés kell, mert valami miatt nem lehet arra menni.
Ezekre(garmin) tölthetek úgy nyomvonalat, hogy komoot-on megszerkesztem magamnak, és kimentem a gpx-et, azt beimportálom, és ő felismeri nem csak az utat, hanem az összes ösvényt OSMről azt is, amin nem megy az útvonal csak belecsatlakozik, és mondjuk lehetne arra is menni?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
pittlaren
csendes tag
válasz batagy #121565 üzenetére
(P:J)Direkt. 3 fokozat, plusz villogás. (egyes leírásokban 4+1 szerepel, de a két legalacsonyabb fokozat között, szerintem nem számottevő a különbség, leginkább semekkora) Hosszan nyomva ki/bekapcs, röviden fokozatváltás, az utolsó állást megjegyzi, Vetítési képe szerintem jó, a pozicionálásra ügyelni kell, mert szemből vakíthat. Én kettőt raktam a bicajra, töksötétben, lakott területen kívül, rossz minőségű úton is tempós haladást tesz lehetővé. Nincs az a jellemző tulajdonsága, mint egyes kínai lámpáknak, hogy középen egy fényes paca, oldalt meg vmi homályos foltok halmaza, hanem egyenletesen, hozzávetőleg téglalap keresztmetszeteben világítja meg az utat. Esőállósága okés, párszor eláztam - egyszer jócskán - és semmi probléma nem jelentkezett. Viszont a hazai webshop ár emelkedett, én 5490,ért vettem, ehhez képest most 6990,-t kóstál, ami jelentős emelésnek mondható. (/P)
Milyen név az, hogy Azim? Cornwalli vagy ír? Mór...
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #121570 üzenetére
820 nem tom milyen, nekem a 810 lightos verziója van (Touring Plus), szerintem az bírja egész nap akksiról, csak nem kell a kijelzőt piszkálni és a fényerőt érdemes minimumra visszavenni, mert fölösleges. Transzreflektív, szal hátérvilágításra csak éjjel van szükség, olyankor meg szvsz ahhoz, hogy leolvasd róla a dolgokat, bőven elég a minimum fényerő is. Az érintő képernyő olyan amilyen, engem ez nem zavar, egy navitól nem is várok villámgyors smooth látványos animációkat, szerintem szükségtelen, főleg hogy úgysem piszkálod sokat, gondolom ahhoz sokkal erősebb hardver kellene, ami jobban enné az akkut. Amíg belövöd, hogy hová akarsz eljutni, addig ki lehet bírni azt a fapados menüt és érintőkijelzőt... persze igény, ízlés kérdése is, a legtöbb km óra ennyit sem tud, mindegyiknek kb olyan a kijelzője, mint anno a tamagocsimnak
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
hegyimorc
senior tag
válasz trialboj #121570 üzenetére
"Nem tudom neked milyen modell van"
Most épp Edge 820 és 25 de volt 1000, 800 és előtte pár eTrex és CSx is
" neki kb 4 óra az üzemidő "
Így már legalább tudom, hogy fölösleges is lenne megnézni a videot.
Ez kretén vagy hibás a cucca (és még ahhoz is hülye, hogy szervízbe vigye)
A 800, 820 és az 1000 is kb óránként merült 10%-ot, de én ritkán tekerek 8 óránál többet egyben, sosem merült le menet közben. Igen, ez nem olyan mint egy CatEye ami egy évig is elmegy egy gombelemmel, de nem is annyit tud. De akinél csak 4 órát ott valami gond van.
"Ezen infók alapján + amiket a videók alatt írtak"
Szerencsére nem szorulok rá "ezen infókra" meg mindenféle vérpistikés véleményekre.
Csaknem 20 éve használok garminokat. Ha szar lenne, az első lett volna az utolsó is egyben.Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
trialboj
őstag
válasz hegyimorc #121574 üzenetére
"Szerencsére nem szorulok rá "ezen infókra" meg mindenféle vérpistikés véleményekre."
Én viszont örültem volna ha leírod, hogy a a kijelző, pontosabban az érintőképernyő neked is 5/1x érzékeli hogy megnyomtad, vagy az is egy hiba ?
Te erdőkben v aszfalton tekersz?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
hegyimorc
senior tag
válasz trialboj #121576 üzenetére
"pontosabban az érintőképernyő neked is 5/1x érzékeli hogy megnyomtad, vagy az is egy hiba ?"
Az érintőképernyő mindenre pontosan úgy reagál ahogyan kell. Nem téveszt, nem kell ismételni ... és mindezt téli kesztyűben is vagy ha szakad rá az eső vagy fröccsen rá a sár. 40 fokban és -10 alatt is.
Persze vannak a retardáltak, akik összevissza elbarmolják a beállításokat, elállítják az érzékenységét és még csak nem is értik, hogy ők baszták el... miért nem búgócsigával játszik, aki csak azt éri fel ésszel? Meggyőződésem hogy a hibák 90%-a user error. Nem a cucc a szar, nem is a firmware hibás, hanem a user.
De lehet, hogy nem is ők a retardáltak, csak én vagyok kurva nagy mázlista, mert nálam működik
"Te erdőkben v aszfalton tekersz?"
Erdőben többet, és szerencsére itt lakom ez erdő mellett, de aszfalton is megyek, mert nem mindig a ház körül tekergek.
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
Toobee
veterán
Hétfőn hozom el a gépet. Tagszerviz, középcsapágy csere, mind a 6 kerékcsapágyam rágott már, meg egy kis általános átnézés. Sor + lánc + fogaskerék csere óta nem volt tökéletes a váltásom, most elvileg jó az is. Több képet itt talál, akit érdekel.
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
13C és esőben valahogy nehéz elképzelnem,hogy ma 20C is lesz.🙄...igazi bring...ööö...fórumozós idő van.😒
Toobee...3 csapágyad van kerekenként,vagy váltottál [link]ilyenre?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bunddog
tag
válasz Hasaggymeg #121568 üzenetére
Ilyen komoly érvekkel nem lehet vitatkozni, még szerencse hogy sramék túl tudtak lépni a csőlátáson
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bunddog #121580 üzenetére
De most komolyan,milyen más felhasználásra jó az a vajpuha Paragon,mint (öreguras) trekking,vagy városi padkázós? Még egy crossba is kevés.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Toobee
veterán
-
bunddog
tag
válasz Hasaggymeg #121581 üzenetére
Egy cross-ba is kevés? Nem értem, csak marvel expert-től felfele kéne hogy legyen a cross-okban is?
Nyilván olyan helyre jó ahova az a rugóút elég és ott azért nem mindegy hogy 1 kilóval nehezebb suntour villa van vagy merev.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #121579 üzenetére
Általában 4db csapágy van hátul, a komolyabb iparis agyakban.
A pragon egy jó kis villa, nem tudom mi a bajod vele amúgy. Egy könnyű, de jól csillapító trekking villa. A komfortja összehasonlíthatatlanul jobb mint egy merev villáé, és már azt sem lehet rá mondani, hogy csak nehezék lenne. Levegős rendszere miatt tökéletesen be tudod állítani a testsúlyodhoz, tehát nem lesz túl puha, ez inkább a rugósokra jellemző, mivel egy átlag 80-85 kilós ember súlyához optimális, ha 90-100 kiló vagy kicsit felette van a testsúly, akkor ott ez valóban probléma, de egy paragonnál ez sem probléma. És nem is fog könnyen kotyogóssá válni, mert minőségi perselyezése van.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bunddog #121583 üzenetére
Legalább! ...viccet félretéve,egy cross kerékpárba szerintem inkább való mondjuk egy rugós M30,xc30,vagy 30 silver mint egy ilyen trekking villa.Persze ez csak egy vélemény.
Napfénysüti...milyen az új kerékszett,nem hiányolod a Zondát?(talán az volt a Focus-on. )
[B]6030D...nehezen szárad.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
-
-
emiki6
veterán
válasz Hasaggymeg #121579 üzenetére
Az a baj, hogy ez nagyon igaz, pedig ma akartam eltekerni a premierbe kipróbálni a cipőt.
Így max tömegközlekedéssel megyek kávézóba...Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég.
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #121586 üzenetére
Úgyis csukott ablak/ajtóval kell, hogy ne legyen csíkos.
beleriand72: oda csak enni mennék.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #121586 üzenetére
Azok a villák amiket felsoroltál, mtb villák, egy cross trekkingbe azért nem valók, mert teljesen elrontják a geometriát, choppert csinálna belőle. 100mm utas mtb villa egy cross bicajba? Ne már!
-
Ironizer
tag
válasz Hasaggymeg #121579 üzenetére
Pedig 24 fok van, csak nem nálad. [link]
-
hegyimorc
senior tag
válasz Hasaggymeg #121579 üzenetére
"igazi bring...ööö...fórumozós idő van.😒 "
Ugyan már! Rendes bringás idő van. Nincs túl hideg, nincs túl meleg, szép az erdő, nincsenek tele az ösvények vitrinbikerekkel, .... csak a végén kell egy láncmosás ... kivéve ha nincs
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
jjeahh
nagyúr
válasz hegyimorc #121593 üzenetére
Nekem is nagyon tetszik ez a rendszer, csak pénzem nincs rá. Azzal is egyetértek, hogy f*sza idő van, bár szerintem majdnem mindíg, egyedül a kánikulát gyűlölöm .
Amúgy Squirt-al sem kell láncot mosni, elég, ha a bringát lemosod, olyankor a láncról is lelocsolod a szutykot. Ráadásul most nálunk helyben is kapható pontosan ugyanannyiért mint neten, tegnap vettem egy új üveggel
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #121591 üzenetére
Érdekes ez a geo dolog,mert a 80,100,120 mm közül váltogatva mégsem rontja el egy MTB geoját egyik sem...vagy igen?
hegyimorc...itt még minden vizes,sáros.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #121586 üzenetére
Nem rossz bár kiállva az első kerék felől jön ilyen "pattogó küllő" hang. Szépen forog meg szélesebb is mint a Zonda de az szerintem a G3 fűzés miatt dögösebb volt külsőre. Tömegben elvileg közel egyformák (1600 gramm körüli mindkettő).
Més que un club!
-
hegyimorc
senior tag
válasz Toobee #121594 üzenetére
kb 15 ezer km
A lista amit ezalatt cserélni kellett:
.
.
.
semmiSem a szíj, sem a szíjkerekek nem mutatnak semmiféle elhasználódást, a váltó mindig ugyanúgy működik ... még takarítani is csak azért kell néha mert kocsiba nem teszem be mocskosan, szervízbe sem viszem úgy, de amúgy kb "öntisztul". Mondhatnám úgy is, hogy nincs értelme mosni, főleg ilyen időben, mert jobb nem lesz tőle, fél óra múlva meg már úgy is ugyanúgy néz ki. Csimbókos, agyagos sár persze erről sem peregne le, de az sem kerül rá olyan könnyen mint egy láncváltós bringára, mert itt nincs lelógó hátsó váltó és nincs sárgyűjtő első és az egész hajtás jóval magasabban van, nem a talaj közelében. A por és kisebb sár magától lepereg.
15ezer km alatt elég sok láncot és sort elhasználtam a láncváltós montin, de nem az a legnagyobb előnye, hogy ezen ezt nem kell, hanem az, hogy mindig ugyanúgy működik. Nincs olyan, hogy belementem egy dagonyába és már nem olyan precíz, vagy megázik és már nyöszörög.
A mindennapos karbantartás kb annyi, hogy letörlöm a becsúszókat.
Ops, eszembe jutott, egy valamit mégis cserélni kellett. Egyszer elszakadt a váltóbowden. Ilyenkor az van, hogy a váltó marad abban az állásban amiben volt, nem húzza rugó végállásba mint a láncváltós rendszereknél. Ha szerencséd van, ez kb egy jó fokozat és ebben hazatekersz. Ha nem, akkor egy imbusszal belenyúlsz és átváltod kézzel egy kellemesebb fokozatba.
Hasaggymeg: "itt még minden vizes,sáros. "
Nem azt mondtam, hogy itt száraz volt. Szakadó esőben tekertem, csak nem nagyon érdekelt
[ Szerkesztve ]
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #121597 üzenetére
Nem lazák a küllők,esetleg egy utánhúzás?
hegyimorc...a gumik által mindenhova felszórt sárt csak nem pörgeti le a Pinion rendszer,vagy igen? ...amúgy a ruhámat talán nehezebb rendbe hozni mint magát a bringát,főleg egy sáros,elázott cipőt.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #121599 üzenetére
Még az elején voltam szervizben és direkt kértem hogy a küllőkre nézzenek rá. De majd a téli karbantartásnál újra átnézetem.
Més que un club!