- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Aliexpress tapasztalatok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mobilinternet
- Linux kezdőknek
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Mozilla Firefox
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
erh75
tag
válasz Hasaggymeg #122199 üzenetére
Akkor el van döntve
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #122199 üzenetére
Igazad van, rosszul fogalmaztam. Azt akartam írni, hogy ahonnan rendeltük ez volt a belépő CB, Stamp 1 nem volt.
Nos, elhoztam a gépet. Végre jó minden. Kellett megint cserélni váltóbowdent és házat, mert valahogy retek került bele, pedig alig mentem vele, retkes időben meg egyáltalán nem. A láncvonal még mindig nem volt jó, alátételezni kellett a tányért. Ehhez vennem is kell majd hosszabb csavarokat (Wolftooth cuccost néztem ki, de szívesen fogadom az ajánlásokat). Illetve a huzamosabb ideje fennálló szar futár miatt láncot is kellett cserélnem. Ami nem látszódott mikor fent volt a soron, hogy a saját tengelye körül meg volt teljesen csavarodva az egész. Most jónak tűnik, este próba. Remélem vége a kálváriának.
https://barbieripnk.hu/
-
emiki6
veterán
Runner: varhatóan mikor van a bringaszervizekben ubiszezom? Nálatok mikor szokott lenni a pangás?
Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #122203 üzenetére
Nekem a Stamp3 large tetszik,de 100 eurót érte soknak tartom.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
hm15
senior tag
Létezik kb nyeregtáska méretű, kulacstartóra szerelhető táska? Kesztyűnek, igazolványoknak keresnék kisebb méretben, de a nyeregtáska megtelt és nem szeretnék tépőzárast. Tudnátok esetleg ajánlani ha létezik ilyesmi?
Néhány napja érkezett meg a Cube Analog, van már benne kb 120 km. Egyetlen dolog zavar (nem tudom bejáratás után változik-e), terhelésre csörgő-zörgő hangot ad ki a hajtás, főleg a bal pedált taposva. Normál tekerésnél nincs a jelenség, de beletaposva azonnal. Legalábbis lentről hallom, érzékelem.
Egyébként tetszik, amit sajnálok, hogy nem lehetett Marathon Plust 29x2.25-ben beszerezni, csak 2.10-ben, ami kissé virsli.
-
Hachiko95
aktív tag
válasz Hasaggymeg #122205 üzenetére
Rose-nál 75 euró: [link]
-
Toobee
veterán
válasz 6030D #122211 üzenetére
Egy 2016 vagy annál fiatalabb karbon Speci kell ide és minden gond meg van oldva. Kicsit sajnálom, hogy az enyém még a SWAT előtti időkből van.
Érdemes megnézni, nem csak a vázban lévő tároló van ám.
https://barbieripnk.hu/
-
flash-
veterán
válasz Hasaggymeg #122184 üzenetére
Az a helyzet hogy nagy a szakadek a xar suntour es a normalis rock shox kozott. Ketto kozott nincs semmi..
Paragon goldot amugy allitolglag dicserik"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Yahhher
aktív tag
válasz erh75 #122196 üzenetére
Szia.
Esetleg erre nézz rá. Nem ismerem a márkát, de szerintem az általad linkeltek kategóriatársa.
Szomszéd srác 1-2 éve ilyesmi genesissel nyomja. Nem tűnik gagyinak, azon kívűl, hogy már szólok neki, hogy hozza át, mert nem bírom hallgatni a lánc hangját :-)
Nem tudom, hogy ez csak veszprémi intersport akció-e, de lehet érdemes lenne utánanézni.
[kép]Üdv B.
jaa, Nov09-11.
[ Szerkesztve ]
-
seadrone
őstag
sziasztok!
Budaörs környékén tudtok ajánlani valami 1-másfél órás montis dombos útvonalat?
Inkább csak gurulnék, mint edzenék. semmi nagy durvulást nem tervezek
köszi
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz flash- #122215 üzenetére
Trekking/városi,esetleg cross kerékpárnál az a csúcs.
(#122208) Hachiko95 ...igen,de még ez is az ingerküszöböm fölött helyezkedik el,főleg amíg van pl.ilyen is
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Toobee #122203 üzenetére
Nekem ez kicsit azért fura, hogy az új csapágyhoz adott hézagolók nem voltak jók, és még alátétezni kellett a lánctányért is. Ez kicsit olyan sufni tuningnak tűnik, pláne egy ilyen rendszer esetében. De ha jól működik, akkor végül is a cél szentesíti az eszközt.
emiki6: Hát nagyjából ilyentájt kezdődik, de nyilván itt a szokatlan jó idő miatt ez kicsit eltolódhat. Általában úgy szokott működni, hogy tavasszal, kb áprilisban megindul a nagy roham, ez tart egészen júniusig, ezen időszak alatt tényleg kb minden szervizben hegyekben állnak a bringák, és akár több hetes várólista van. Utána kezd enyhülni, és úgy kb október- novembertől egészen márciusig csendesebb. Nyilván a legnagyobb ubiszezon a téli hónapok, de mivel egyre többen kerékpároznak a hidegebb időkben is, így ezen a fronton is van némi javulás. Nálunk kicsit másképp működik, mert mi alapvetően síeléssel foglalkozunk, ebben is van a cégnek bő 20 éves tapasztalata. A bringa inkább olyan tavaszi, nyári kiegészítés, ami persze sokat fejlődött nálunk is az elmúlt években, de úgy október-novembertől már egyáltalán nincs bringa szerviz, mert nem fért bele. Maximum ilyen belső cserék, és az esetleges téli, új bringa eladások miatti kerékpár beállítások. Egyrészt helyünk se volt, mert a síkölcsönzőnk lefoglalta a bringa szerviz helyét, másrészt a sí és snowborad szervizelés is jelentős időt vesz el, tehát ezek mellett esélytelen volt, hogy nyitva maradjon a bringaszervizünk is. Ezt mindig ki is írtuk a weboldalunkra, hogy mettől meddig szünetel a bringa szerelés. Úgy néz ki, hogy ez lesz az első tél, hogy nyitva maradhat, mert csináltunk lent a sí javító műhelyben egy kis átalakítást, és oda le tudjuk költöztetni a bringa szervit is, átmenetileg, a téli időszakra. Persze a határidők annak megfelelően alakulnak, amennyi síszerviz van, mert a kettőt össze kell hangolni. Télen a sí sport élvez elsőbbséget, az üzlet is teljesen átalakul.
-
Toobee
veterán
válasz 6030D #122214 üzenetére
Stumpjumper FSR Carbon, Rhyme Carbon, Camber Carbon, Enduro Carbon és Fuse, úgy tudom ezekben van benne.
A Lapierre új enduro gépén is van egy kis tároló, de a Speci szerintem átgondoltabb.
(#122220) Runner_fxr: nekem is elhiheted. Főleg azért, mert minden SRAM, nem vettem semmit más gyártótól. SRAM csapágyszett, sor, lánc, lánckerék. Hogy lehet az, hogy ezeket nem lehet összehozni normálisan Esni sem estem vele, még csak arra se lehet fogni, hogy elcsavartam volna a vázat.
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz erh75 #122222 üzenetére
Nem sok látszik belőle,de jobbnak tűnik.
(#122221) Toobee ...a láncvonal minimális ide,vagy oda tolódása max. a ellenkező oldali szélső lánckerekeknél befolyásolhatja a váltást,azzal,hogy esetleg nagyon keresztbe fut a lánc.Pár mm eltérésnél még ezt is furának tartom.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
erh75
tag
válasz Hasaggymeg #122223 üzenetére
Vázméretből melyiket érdemes megvenni egy 12éves 145cm magas gyereknek 36 v 41? Tudom próbálja meg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz erh75 #122224 üzenetére
Jó kérdés,nézd meg az összefoglalóban a méretezést.12 éves hamar ki fogja nőni,van ki megörökölje?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
StLui
veterán
válasz erh75 #122224 üzenetére
41-et venném és ha kell, cserélném rövidebbre a stucnit egy időre, nagyon hamar kinövi az aktuális mértetet, S-t vettem tavaly, az akkor 13 éves fiamnak, most M-es bringán ül és már 168cm magas 14,5 évesen
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
erh75
tag
válasz Hasaggymeg #122225 üzenetére
A feleségem fogja örökölni 160cm magas
-
Because
őstag
planet x-nél tavaly volt black friday-kor vázakció?
kipróbálnám a london road vázukat
-
varsam
őstag
válasz SSJmeszes #122227 üzenetére
Ezt a pályát nem ismertem. Jó lehet a hegytetőről nekiindulni és lecsapatni végig. Viszont ide fel is kell mászni
Én csak a Speicherteich-ig tekertem fel egyszer, ahonnan indul a flow és a single is, utána már shuttle-lel mentem fel a többi 3 körömön.Van facebook oldala is a pályának, ott írnak infókat folyamatosan, most is már csak akkor lesznek nyitva, ha jó idő van.
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #122219 üzenetére
Ez meg a raceface másolata lenne? Hotcandy
A csapágyak között van különbség?
Bearing Type: Sealed bearing design
vs
raceface Sealed cartridge bearings
?"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
emiki6
veterán
válasz Runner_fxr #122220 üzenetére
Azért kérdem, mert valakihez el kellene vigyem átnézetni a biciklim és az itt olvasottak alapján nem érzem jó ötletnek random szervízbe vinni, ráadásul kiváló helyen is vagytok. És nekem mindegy mikor megyek, pont jó nekem akkor mikor "unatkoztok".
[ Szerkesztve ]
Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Toobee #122221 üzenetére
Sajnos a kerékpár technika világában is léteznek olyan esetek mint a számítástechnika világában, amikor nehéz magyarázatot adni a történésekre. 2 dolog lehetséges, vagy valamit nem jól szereltek, állítottak, vagy valamelyik alkatrész hibás. Én is találkoztam olyannal, hogy összeraktam zsír új alkatrészekből mondjuk egy 8-as, 9-es vagy 10-es váltást, és nem működött jól, majd cseréltem egy alkatrészt és megjavult. Általában a sorok és váltókarok esetében találkoztam párszor gyári hibás alkatrésszel. 11-es és 12-es váltással ritkábban találkozok, ezek a rendszerek még érzékenyebbek, de ha megfelelő a beállítás, akkor brutális a váltás teljesítmény, főleg a Sram esetében. Ha jól működik a váltásod, akkor nem feltétlen katasztrófa az az alátétezés, csak mondjuk nehogy elkezdjen recsegni, mert azért nyilván tökéletesebben illeszkedik alátét nélkül. Itt csak azt nem értem, hogy miért nem lehet úgy hézagolni a csapágyakhoz adott hézagolókkal, hogy ne kelljen az alátét a lánctányér alá? Vékonyabb hézagoló kell a tengelyre a hajtás oldalon, annyival vékonyabb mint az alátét. A Mesterbike szervizt nem ismerem, de ezt már mondtam, a fotók alapján, amiket csinált, úgy tűnt precízek. De ezek szerint ez a feladat azért csak kifogott rajtuk, ráadásul először úgy kaptad vissza a gépet, 30 ezer ft-os munkadíj kifizetése után, hogy a váltásod ugyan olyan fos volt. Így én azért futnék talán ezzel még egy kört, mondjuk a Dr.Bike-ba, ők tényleg nagyon sok ilyen géppel találkoznak. Ha ott nem lesz megoldás, akkor sehol se. A vázadnak ehhez azért nem is lehetne köze, mert ha ott lenne bármi görbület, a gépednek olyan fos lenne az egyenesfutása, hogy azt meg se vetted volna. Itt csak is beállítási, szerelési, illetve alkatrész hibák lehetnek, semmi más.
Hasaggymeg: Ahogy te azt elképzeled, ezek a komolyabb 1 X 11/12-es MTB rendszerek baromi érzékenyek a láncvonalra, meg a lánchosszra, felső görgő távolságra, mindenre. Itt nem fér bele az, hogy egy félig hozzáértő neki áll vele kísérletezni, aztán valahogy beállítja. Ez alap rendszereknél működhet, itt nem. De ha jól be van állítva, akkor nagyon komoly cucc!
emiki6: Ok! Keress meg privátban, és megbeszéljük.
-
bugizozi
őstag
válasz werszomjas #120227 üzenetére
Köszi a tippet
Vettem nemrég a Dechatlon-ba egy ilyen futófelsőt, nagyon jól teljesít. Nekem napsütésben 10-15 fokig elég egy ilyen alatta egy pólóval, sokkal melegebb mint amilyennek a képen tűnik. A hosszú ujja meg egyenesen parádés, nagyon jól rá tudom húzni a kesztyűt, így nem süvít be a szél a csuklómnál!VCP7-DCV, CCNA ||| Ami működik, ahhoz nem szabad hozzányúlni!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #122232 üzenetére
Sok hasonló van,nem tudni ki koppint kit,a sealed bearing/cartridge bearing szerintem ugyanaz,zárt csapágy.
erh75...akkor neki valót vásárolj,majd nyeregből/stucniból a gyerekre állíttatod,amíg ki nem növi.
Runner...értem én,de te is tudod,hogy ha pl.egy 11es rendszeren a hajtómű tányér nem a szakszerű hatos,hanem mondjuk a hetes,vagy ötös lánckerékkel van egyvonalban,az nem okoz6 gondod a 2,3,4,5,6,7,8,9,10 sebességekre való váltásnál,hisz a láncnak úgy is futnia kell annyira keresztben ha jó a láncvonal,és pont a hatos előtt fut a lánctányér.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
CaNNa3IS
senior tag
Stay up Stay humble Ride hard Get stoked
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #122238 üzenetére
Nekem az a tapasztalatom, ha valami zavar van a rendszerben, akkor bármi előfordulhat ezeknél az 1 x 11-12-es váltásoknál. Nyilván leginkább a legalsó vagy legfelső fokozatokban a helytelen láncvonal miatt, de az se jó ha mondjuk nem elég gyorsan, határozottan pakolgatja a fokozatokat középen. Márpedig itt minden kihatással van mindenre, vagy tökéletesen működik, vagy szarul, általában ez van. Azért lehet problémás a váltás középtájt is, mert a bovden feszességgel próbálsz korrigálni, a szar láncvonal okozta váltási problémák miatt, és így már középen is elmászik. Toobee-nak főként a felső két fokozattal volt problémája, illetve amikor hátrafelé tekerted a pedált akkor ledobta a láncot egy fokozattal lejjebb, de csak akkor ha a legfelső fokozaton volt. A többi fokozat nagyjából rendbe volt, de azért nem volt 100%-os gyorsaságú. Most a mesterbike-ban megcsinálták neki a tag karbantartást, meg akkor már kicserélték ott a csapágyakat is, és ez a láncvonal beállítás igen macerásnak bizonyult, ezt ugye az új csapágy hézagolóival tudod beállítani.
[ Szerkesztve ]
-
Toobee
veterán
válasz Runner_fxr #122235 üzenetére
Most értem haza, minden pöpec. Csak az alátét zavar
https://barbieripnk.hu/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz CaNNa3IS #122239 üzenetére
Biztos ide akartad linkelni? Még ha [link]ez lett volna.
Tobee...azt én sem értem miért nem a csapágy hézagolókkal játszottak. Olyan sok kellett és elment volna középről a hajtás valamelyik oldalra? Amúgy meg ha jól működik nincs miért zavarjon.
Runner...értem,én csak logikázok,ami természetesen nem írja felül a szakmai tapasztalatot.Amúgy én is akárhogy mértem,nem pont 50mm volt a láncvonalam...amúgy meg nem is olyan könnyű azt pontosan megmérni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
robee19
tag
Holnaptól a Lidl_ben 1500 Ft az alsó és felső aláöltöző egyaránt, ha valakit érdekel. Ahogy olvastam elég sokan használjátok.
-
StLui
veterán
Szombaton alapban megint Kamaraerdő lett volna a cél, de most úgy tűnik Kalnica lesz belőle. Pláne ha tényleg kapunk a gyerekkel fuvart, nincs kedvem most sem oda-vissza autózni.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Because
őstag
válasz Runner_fxr #122249 üzenetére
akkor is jó, mert ennyiért olyat se kapok
az eddig használt kabátom is crivit, de az direkt bicós volt, hosszított háttal és olyan tapadós csíkkal alul. kibírt 3 évet, most a varrások adják már meg magukat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- Posta, csomagküldés
- Háztartási gépek
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Gaming notebook topik
- Assetto Corsa Competizione
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Otthonfelújítási program (2024.)
- További aktív témák...
- Vadonat új, csomagolt O'neal kerékpáros termékek
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)
- Eladó motoros kajak szett (Aqua Marina Tomahawk AIR-K 440+Epropulsion Vaquita)
- POLICE EPIC férfi analóg karóra!
- DJI Air 2s drón 4 portos töltő, 2 portos autós töltő, tűzálló akkumulátor-táska