- Synology NAS
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Hálózati / IP kamera
- Aliexpress tapasztalatok
- Hálózatokról alaposan
- Amazon Prime Video
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Don.Corleone #106671 üzenetére
Szorulhat a bovdened, vagy maga az első váltó is, de akkor igen nehéz a karral is működtetni.
Az első váltó beállítása kicsit összetettebb mint a hátsóé. Váltó magassága, szöge, bovden feszessége, végállások. Ezen szempontok alapján kell végigmenni a beállításkor.StLui: De azért ellentmondásos az amiket írsz, mert ha ugyan úgy tudsz menni azokon az útvonalakon az XC-vel, akkor ott valami sántít. Bár Magyarország nem egy Ausztria vagy Svájc, terepviszonylatban, de azért vannak itthon is szép számmal olyan utak, pl a Pilisbe, ahol hamar elvérzik az XC, míg az Enduro bőven megoldja. Ahol nem számít melyikkel mész, az nem túl komoly útvonal.
Akkor pontosan mi is a bajod az bringáddal? Ha ennyire nyűg a fölfelé, de mindenképpen kellenek a nagy rugóutak, akkor szerintem 2 lehetőséged van, egyik sem olcsó. Vagy veszel egy top, karbon Enduro-t, ami megáll max 13kg környékén. Vagy veszel egy pedelec Enduro-t. Máskülönben melós lesz az alu Enduro továbbra is fölfelé.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen