-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
TomMusic
őstag
válasz emiki6 #106633 üzenetére
Mint minden, ez is a felhasználás jellegétől függ. A külsőn általában rajta szokott lenni az ajánlott nyomás érték. Terepen le lehet menni 2 bar környékére, aszfalton szerintem ajánlott legalább 2.5 bar, legalábbis a saját tapasztalat alapján. Egy apró megjegyzés, hogy ahogy növeljük a nyomás nagyságát, úgy csökken a tapadás az aszfalt és a kerék között.
(#106640) zsocy: sajnos nincs trükk, van hogy néha nem tudok vele mit csinálni, hallani hogy beleér. De ha megforgatom a kereket, akkor jó párszor körbe megy, nem lassítja le nagyon a fék. Meg menet közben "összekopnak", illetve ha behúzod a féket (mikor bent van a kerék!), az is néha helyrerakja a tárcsát picit.
(#106641) zoli03 : igen kapni hozzá célszerszámot is, de amíg nem muszáj, nem nyúlok hozzá, nehogy rosszabb legyen mint volt.
(#106643) Benir8: nekem pont ilyen lakatom van. Aki nagyon akarja, ezt is elvágja, de ehhez már méteres erővágó kell, meg masszív alátámasztási pont. Én csak a melóhely belső udvarában a biciklitárolóban zárom le, máshol a bringát nem is szoktam otthagyni, eléggé féltem.
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
6030D
Ármester
válasz IMIIKE1998 #106644 üzenetére
Azonos méretben majdnem egyformák, a Levelből kérhetsz 27,5-t is. Fejcsőszögben más.
Aztán lehet hogy nem, de mobilról ennyit sikerült összehasonlítani.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
trialboj
őstag
válasz trialboj #106624 üzenetére
Srácok, ez egy tökéletesen kiegyensúlyozott bringa, A Jin és Jang tartja, mond hogy hogy magától megy fel a hegyen is : ))
Mondjuk mikor ráülök és elengedem a kormányt, már nem ilyen kezes : )) valamiért erősen jobbra húz az egész bringa, pipa és kornány is lett cserélve, teló lock a bal oldalon van, semmi nem indokolja hogy jobbra húzzon, mégis bárki próbálja érzi h gond van... Erre van valami ötlet?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Runner_fxr
Ármester
válasz trialboj #106659 üzenetére
Kerekek rendesen középen vannak? Sajnos ilyen oldalrahúzást akkor szokott csinálni a bringa amikor ferde a váz. Esetleg a villa, vagy a kerekek nincsenek középen. Legutoljára egy balesetes trekking csinált ilyet, a vázon semmi sérülés nem látszott szemre, de amikor elindultál vele, tekeredett a kormány jobbra. A vázba elég egy minimális hajlás, már bizonytalanná válik az irányítás.
[ Szerkesztve ]
-
cozmo
őstag
válasz zoli03 #106658 üzenetére
Hidraulikus tárcsafék gondokra, ha pl. cicereg...
Van hogy valamelyik oldali munkahenger ellustul, nem húzódik vissza a helyére. Ilyenkor ki kell venni a kereket vagy levenni a féktestet a vázról. Majd kivenni a betéteket, féktisztítóval befújni kívűl-belül jól áttörölni. Majd a munkahengereket egy villáskulccsal óvatosan visszanyomni a testbe mindkét oldalt. És mehet is vissza a test a vázra, bele a betétek. A féktárcsát is érdemes féktisztítóval lefújni majd szárazra törölni egy tiszta papírtörlővel. Így nekem a cicergés megszűnt.
A tárcsát én meg állítható francia kulccsal és sok-sok türelemmel egyengetem ki.(#106661) Runner_fxr: Na ezért jó a karbon. Az nem hajlik
(#106663) IMIIKE1998 Kerékpárgyártók táblázatait nézd! Szerintem neked 27,5-es bringa lesz a megfelelő.
[ Szerkesztve ]
Eladó dolgaim: https://hardverapro.hu/tag/cozmo
-
StLui
veterán
Pályamotorozásnál 2-3 év eltelt mikor olvastam egy cikket, hasonlót, és onnantól sokkal jobban tudtam kanyarodni. Kérdezgettem bringásokat erről, de tulajdonképpen senki nem értette, hitte el, hogy így kell kormányozni, és el is bizonytalanodtam. De pár napja találtam egy videót, és tegnap próbálgattam, és működik, csak így lehet itt is befordulni tempónál.
Persze szokni kell, mert sokkal gyorsabban jönnek a kanyarok még a pályamotorzáshoz képest is, hiába nagyobb ott jóval a tempó.
Viszont amit a cikkben írnak, és még most sem tudtam, hogy bedöntés után már a kanyar irányába áll a kormány, alul látszik is egy fedélzeti kamerás videón.[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
gabro0
őstag
válasz dunkel #106652 üzenetére
Én is pont nyereggondban vagyok, tudom itt nálunk is van lehetőség nyergeket próbálni. Ezzel csak az a gondom, hogy egy jó nyereg (nem feltétlen), de drága. A bolt nyilván azzal a céllal adja oda, hogy eladhassa. Ha próbálgatom, próbálgatom találok végre egy jót, de 1,2* annyiba kerül, mint külföldről szállítással, akkor nem itt akarom megvenni. Az meg bunkóság, ha odaadják aztán kintről rendelem be
[ Szerkesztve ]
-
zserrbo
aktív tag
Egy CUBE Aim Pro 29 2016 136-ért újonnan jó vétel lehet a számomra kezdő biciklisként?
180cm vagyok, nincs túlsúlyom. Hegyen, de igyekezve jobb utakon (nem akarok száguldozni árkon bokron át) és sík terepen aszfalton is mennék vele két város között. Jó időben, havi 100-150km-re gondoltam összesen.
Olvastam, hogy az ebben lévő XCT első teleszkóp nagyon belépő szintű. Meg a hátsó váltó is csak egy Tourney TX800. Gondolom az sem egy csoda, de belépőszintnek talán elég. Ezeken kívül vállalható a bicikli?Párszor már szóba került itt a fórumon a kúpos (tapered) fejcső, meg hogy érdemesebb olyan új biciklit venni. Kicsit ez is elbizonytalanít a vásárlásnál. Ha jól néztem az Aim pro-n ahead-es a villa.
Arra gondoltam, ha később kevés lenne vagy elromlana a teleszkóp, akkor egy XCR32-re vagy egy Rock Shox 30 Silver-re lecserélném. Ezek olyan 35-50e körül mozognak + beszerelés.Drágábban a Cube Analog 29er-eket néztem 2016 és 2017-eseket de kb 200 ezer már.
Esetleg tudtok mást ajánlani újonnan 150 ezerig vagy 200 ezerig? A Berguson-ból gondolkozom vásárolni vidékiként, de igazából más ismert bolt is jöhet. Ha hihetek a marketingjüknek beállítva jönnek a bringák. A null-kilométeres szervizt megspórolhatom így vagy mindenképp vigyem el?
Itt a környéken Gepida, Merida, Kellys, CTM és KTM van, de azok közül nem találtam jó vételeket.[ Szerkesztve ]
-
atok666
őstag
Azert “vicces” nezni ahogy Tom Dumoulin pumpalja az 500 wattot a pedalokba a TT alatt (envy)
Atok
-
emiki6
veterán
válasz Benir8 #106666 üzenetére
Alapvetően egy jól őrzött munkahelyi tárolóhoz az a kryptolock is elég, amit linkeltél és ha az albérlet lépcsőháza biztonságosnak tekinthető, akkor ahhoz se kell sokkal több, persze a dolog függ a bicikli értékétől és attól, hogy max mennyit költenél zárra. Ha mindkét hely viszonylag biztonságos, akkor hurokkábel sem feltétlenül szükséges. Nem veszélyes helyekre egy jó kompakt és könnyű megoldás lehet valamilyen colstok lakat is, de az összességében drágább.
Az 540-hez nem jár hurokkábel, külön kell venni. Személyes átvétel esetén én ezt a boltot találtam legolcsóbbnak, raktárkészletük kicsi és drága lakatokat nem nagyon tartanak, csak rendelni tudnak. Ha amúgy is kell szállítás és mihamarabb, akkor a kerékpár-lakat oldal a legolcsóbb.Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz IMIIKE1998 #106631 üzenetére
Attól függ, hogy milyen felhasználáshoz? Rövid távon nem nagy súly, de mondjuk egy egész napos túrán, pláne hegyen, sok emelkedővel, már nem kevés. Nagyon nem mindegy, hogy mondjuk 12kg az a bringa vagy 14-15. Meg egy Enduro geometria, nagy rugóutak még pluszba nehezítik a hegyre feltekerést. Egy 110-120mm rugóút bőven elég az élvezetes, komfortos montizáshoz. Aki túrázósba nyomja, annak teljesen felesleges e fölött gondolkodni, csak a tekerhetőséget rontja, de gyakorlati haszna nem lesz számára. Nagy rugóút annak kell, akinek a lejtőzés legalább annyira fontos, ha nem fontosabb mint a fölfelé haladás. Ott meg lehet hozni ezeket a kompromisszumokat és nem lesz csalódás.
Radon Skeen Trail 8.0 130/120mm úttal, ez elég sok mindenre elég, pláne Magyarországon. 12,45kg. Maximum egy dropper kell még bele.StLui: Jó gép az, nyilván sok örömet okoz, de az elmondottak alapján neked arra a bringára semmi szükséged. Kicsit olyan, mintha pl azért vennék egy időfutam gépet, hogy néha körbe tekerjem a velencei tavat. Vagy, hogy a motorozásnál maradjunk, minek venni egy 1000-es gyorsasági gépet, ha 120-nál nem mer valaki gyorsabban menni? Ne vedd sértésnek, nem annak szánom. Csak képletesen mondom, hogy ha te túrázósba bringázol, akkor kb ágyúval lősz verébre az Enduro-val. Azt is írtad, hogy a régi merev XC-vel is ugyan úgy elmentél mindenhol, mint az Enduro-val. Ebből egyértelműen következik az, hogy se komolyabb, Endurósnak mondható terepen, se olyan tempóval nem használod ahogy kellene. Máskülönben fizikai képtelenség lenne az amit állítasz.
Jópofák ezek az oktató videók, bár én soha nem néztem ilyeneket, persze nem is vagyok profi. Úgy gondolom mindenkinek meg kell találnia a saját stílusát. Nem mindenki bringázik egyformán. A lényeget abban látom, hogy a megfelelő bringázási stílushoz a megfelelő bringát párosítsuk. Ez az alap. Sokan már itt gondban vannak, és így olyat gyakorolnak amihez a bringájuk nem alkalmas. Ha ez megvan, akkor a második fontos szabály, hogy legyünk tisztában a képességeinkkel, ne akarjunk túl gyorsan fejlődni. A fokozatosság elvét kell követni. Itt sokan azt a hibát követik el, hogy amikor ráülnek egy sokkal komolyabb gépre mint a régi bringájuk, akkor azt hiszik, ezzel bringázási technikai tudáshoz is jutottak. Hamis lehet az érzés, mivel a gép sok mindent meg tud oldani, kimozog, hamarabb megáll, jobban tapad stb. Viszont gyorsan megvan a baj, ha elérjük a határainkat (nem a bringa határait). Az időt nem lehet pénzen megvenni, márpedig ahhoz, hogy legyen egy jónak mondható, montis technikai tudás, idő kell, sok gyakorlás. És persze kell egy jó adag bátorság, ez nyilván mindenkinél mást jelent.
zserrbo: Hegyen, terepen is használt montinál, szerintem kb ez a minimum szint. Grand Canyon AL 4.0
Persze lehet venni olcsóbban, de az eléggé kompromisszumos lesz.Mivel általában dobozban küldik a bringákat, így valamennyire szét vannak szedve, a 0km-es beállítás, leginkább bolti átvétellel működik. Egyébként még ha be is állítják, kb 1 hónapon, vagy pár száz km-en belül, mindenképp át kell nézni az új bringákat! ezt is ingyenesen el szokták végezni a normálisabb boltok, de nyilván ez is csak személyesen működik. Azért fontos ez, mert ha lelazul a pedálod, vagy a hajtókarod, és úgy használod, akkor ott alkatrészek fognak tönkremenni, és ere nem lesz garanciád. Mert elhárítják azzal, hogy felhasználói hiba történt!
cozmo: Mindennek megvan a maga előnye és hátránya.
[ Szerkesztve ]
-
Don.Corleone
aktív tag
Sziasztok! Szeretnék tapasztalt bringásoktól egy kis segítséget, ötletet kérni. Nem oly régen vettem használtam egy Fuji mtb-t. Pazarul működik, már sok-sok km-t lenyomtunk, de van egy kis gondom a váltókkal. A hátsó váltót sikerült beállítanom és így szépen működik, viszont az első váltón hiába tekerem a határolókat, nem csinál semmit. Lazítottam a bovdenfeszességen, de mindhiába. Szerintetek mi lehet a bibi? Eddig nem volt időm elszaladni a szervizbe, de jövő héten útba fogom ejteni, viszont kíváncsi vagyok mitől lehet ez a jelenség. Ja és shimano sis nevezetű az első váltó. Előre is köszi az ötleteket!
-
StLui
veterán
válasz Runner_fxr #106670 üzenetére
De én nem túrázgatni szeretek, csak elmegyek néha egy csapattal. Feleségemmel meg ha megyek, akkor általában trekkinget használom. Mindíg szoktam mondani, hogy mászom én mert muszáj anélkül ritkán van lejtőzés, de csak az érdekel. Ha lenne közelben felvonó, oda járnék.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Don.Corleone #106671 üzenetére
Szorulhat a bovdened, vagy maga az első váltó is, de akkor igen nehéz a karral is működtetni.
Az első váltó beállítása kicsit összetettebb mint a hátsóé. Váltó magassága, szöge, bovden feszessége, végállások. Ezen szempontok alapján kell végigmenni a beállításkor.StLui: De azért ellentmondásos az amiket írsz, mert ha ugyan úgy tudsz menni azokon az útvonalakon az XC-vel, akkor ott valami sántít. Bár Magyarország nem egy Ausztria vagy Svájc, terepviszonylatban, de azért vannak itthon is szép számmal olyan utak, pl a Pilisbe, ahol hamar elvérzik az XC, míg az Enduro bőven megoldja. Ahol nem számít melyikkel mész, az nem túl komoly útvonal.
Akkor pontosan mi is a bajod az bringáddal? Ha ennyire nyűg a fölfelé, de mindenképpen kellenek a nagy rugóutak, akkor szerintem 2 lehetőséged van, egyik sem olcsó. Vagy veszel egy top, karbon Enduro-t, ami megáll max 13kg környékén. Vagy veszel egy pedelec Enduro-t. Máskülönben melós lesz az alu Enduro továbbra is fölfelé.
[ Szerkesztve ]
-
ShiTmano
aktív tag
válasz zserrbo #106667 üzenetére
Ezt ajánlom, vagy ennek a felmenőit. Kúpos fejcsővel rendelkező vázzal, verhetetlen árban, Európa legnagyobb gyártójától az Accell grouptól. Ők gyártják még a Lapierret, Winorat, Ghostot, Raleight-t stb.
Fú, de marketingesre sikerült ez a hsz.
Később -igény, és pénztárca szerint- vehetsz bele jobb teleszkópot, hajtóművet.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
Benir8
senior tag
válasz emiki6 #106669 üzenetére
200-as értékről lenne szó.
Végül erre(Abus City Chain 1010 )döntöttem, mert sokkal biztonságosabb mint az u-lakaté, igaz nehezebb, de nem sok helyre visszem magammal.[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
Szeretném a mostani cube aim 26-os cangám lecserélni vagy tuningolni. Szerintetek inkább vegyek egy használtat (akár újat) vagy tuning? Legalább egy recon villát, min slx váltó,fék,fék kart szeretnék ( vagy xt ) Tehát a főbb alkatrészek cseréjét gondolom, járulékosak jók nekem. Cube Reaction szint érdekelne legalább. Felhasználási terület: alföld töltés oldal Mielőtt elfelejtem,cube-t preferálom. Nem tudom miért,ez tetszik
Találtam: cube vagy ez[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
StLui
veterán
válasz Runner_fxr #106673 üzenetére
De nekem nem nyűg a fölfelé, nem is tudom most ez miből jött. Csak felvetettem, hogy mennyivel könnyebb a régi bringám, és ezáltal gyorsabb is vagyok vele amíg elérek melóba, pláne a trekkingnél (fullyval nem mentem még melózni ). És ezért kipróbálnám ezzel a túracsapattal milyen elmenni a régi bicóval, mert oda tényleg fölösleges a fully. Amikor azt mondják lesz benne DH, az náluk azt jelenti, hogy lejtős és rossz minőségű az erdészeti út.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Wyll
őstag
Sziasztok!
Vennék itthonra pumpát, nem minit, normált, nyomásmérővel. De őszintén szólva kicsit sokallok érte 10-15öt kiadni. Van erre ajánlott bolt/márka, ami jó áron van és elfogadható minőségű?
(Esetleg eBay/Aliexpress?)
KösziMegbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=Wyll
-
Runner_fxr
Ármester
válasz StLui #106677 üzenetére
Akkor ezek szerint valamit félre értettem. Én ezen kijelentéseidre reagáltam:
"6030D-nek nagyon igaza volt 2016 őszén, mikor kézzel-lábbal tiltakozott, hogy fullyt vegyek, "
"De igazad volt, mert eddig egy szakasz volt ahol talán volt létjogosultsága a fully-mnak, de sokan ott is lejönnének merevvel szerintem. Máshol, meg mint kiderült mindenhol simán lejönnék, lejövök a fiam RR 520 bringájával is "
"Rég ültem már A 18 éves 26-os GT montimon, tegnap sor került rá, azt hittem az 1 éve használt nagyon csúcs fully-m után szörnyű lesz, de tévedtem, kifejezetten élveztem a könny(ű-ed)ségét. Minden eredeti még rajta, de precízen teszi a dolgát"
Isten ments, hogy leszóljak egy régi GT bringát, de nekem ezek már inkább a kínzópad kategóriát jelentik a szokásos Pilis környéki bringázásaim során.
Én is terveztem, hogy megyek egyet a Dunakanyar-os MTB csapattal, de ha annyira túrázósra veszik, akkor lehet kihagyom.
Jövő hét végére mindenképp összeáll a bringám, akár új villával, akár a gyárival. Megjött az utolsó problémás alkatrészem is, a kis lánckerék előre. Hozzunk össze egy közös tekerést, aztán majd megvitatjuk a kérdéseket gyakorlati tapasztalatok alapján. Esetleg össze lehetne hozni egy PH-s montis túrát.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Váltó beállítási probléma lesz az. Nyilván ezek alap cuccok, terhelés alatt nem fognak úgy váltani mint a komolyabb szettek, meg nem is szeretik az ilyet, de azért nem kéne fura, daráló hangot adnia, és gondolkodnia sem kéne normál körülmények között. A villa valóban egy elég gyenge láncszem.
[ Szerkesztve ]
-
StLui
veterán
válasz Runner_fxr #106683 üzenetére
Igen így összerakva félre érthető jogos
Az is volt a terv, hogy ma a GT-vel megyek, ha megyek a túrára, de azért a tegnapi NHH-Csóványos kör után megint elbizonytalanodtam.
20 fölötti már a létszám rendszeresen DK MTB túrákon, különböző szintű bringásokkal, vannak versenyeken indulóktól kocáig minden, és az eleje elhúz, a vége lemarad, és szakaszosan bevárjuk a végét. plusz 1-2 pihenő valami falusi kocsma félében, kávé, csoki, üditő, sör, kinek mi.
Attól függetlenül most csak sajnálom, hogy itthon cseszekedek a kerttel, és nem tekerek. Feleségem dolgozik ma, fiam meg itthon maradt volna egyedl, és nem akratam lerázni, mikor már ő is kezdi megszeretni a bringázást, pláne ha az én fulymmal mehet Persze alig látom, most épp a nővérével lépett le.Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
trialboj
őstag
válasz Runner_fxr #106670 üzenetére
Láttam hogy szoktál videókat készíteni YTra. Arra lennék kíváncsi hogy nem akarsz valami hasonló ismeret terjesztésbe kezdeni az ebringák terén mint pl H.András az elektromos autókkal.
Nem hiszem hogy mostanában vennék elektromos autót, de a technológia és megoldások érdekelnek + sok tévhitet eloszlat az érdekes tesztjeivel.Valami hasonló, király lenne bringákkal is. És itt most nem a bemutatásra gondolok, mert abból rengeteg van. Hanem fura tesztekről, amit a linkelt videós is csinál. Mekkora a hatütáv ha csak aszfalton mész végig, mekkora ha nagyon meleg van, ugyanez hidegben. Mennyire macerás a csere, stb, Mi van ha lemerül és még nem értél haza. Gyorsabb-e aszfalton a hardtail mint a Fs. Mi az abszolút best buy e bringa, mi a minimum elfogadható jelenleg Mo on, stb.
Rengeteg dolgot ki lehet találni, és biztos sokan vannak akiket érdekelne.
Ha esetleg nem sikerülne kedved csinálnom hozzá, van olyan csatorna amit szerinted érdemes követni, mert ilyes fajta tartalmat gyártanak, az átlag felhasználó számára?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Solad
őstag
Elb@sztam.
Nem sikerült időben beállni a rajthoz, így kb a 2-300. helyről indultam. Gondoltam sebaj, a felvezetéses első nyolc kilométeren előre tudok menni, mint mindig. No nem, idén úgy szétterült a mezőny, hogy esélyem sem volt, így a második bolyba sikerült beállnom.
Féltávig relatíve jó tempót mentünk, majd 35 kilométer körül utolértünk egy 10-15 fős bolyt aki leszakadt az élbolyról, valószínűleg teljesen kilőtték magukat, mert 30-32-vel sikerült haladniuk és mindezt úgy abszolválták, hogy teljes pályán szétterültek esélyt sem adva az előzésre. Cél előtt 2 kilométerrel tudtunk elmenni mellettük...
Nagyon mérges vagyok, mert sok maradt bennem. Az élbolyt nem biztos hogy bírtam volna végig, bár lehetséges. Ennél viszont egy 3-4 perccel jobbat is tudtunk volna menni, ha azok a barmok nem fognak vissza
Tanulság: ne 20 perccel a rajt előtt akarjak beállni
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
trialboj
őstag
válasz Solad #106689 üzenetére
Itt nincs olyan szabály mint montis versenyen, hogy szólsz melyik oldalról jössz, és elenged?
V ez valami komolyabb verseny, és az hogy blokkol téged a csapattársának előnyt jelent?
... sosem mentem még 60km 100m szintel : )) ijesztőnek tűnik a 36os átlag, de talán nem olyan lehetetlen mint gondolom
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
bunddog
tag
válasz Hasaggymeg #106642 üzenetére
Milyen agy?
-
ivana
Ármester
Ígértem képet montiról. Itt van [kép]. A stucni nem ilyen volt, ezt most kapta egyenesen az outimtól mert oda kicsit kisebbet kell rakni. Igaz az eredeti kalloy fasza cucc volt csak hosszabb volt meg emelkedett. Teljesen rendbe raktam, de szerencsére ezt a gép nem rohadt 40 évet egy sufniban szóval sok gond nem volt vele. Az exage fékváltók váltó része nagyon fostos volt így lefűrészeltem és csak a fékkar maradt, váltókarnak kapott sunrace kattogóst az egész jó.
Nyárra amikor cirka 100 fős bringás túrát kéne vezetnem még azért dobok fel valami nem kínai fékpofát, meg két normális gumit, mert ez a kenda borzasztó gagyi. [link] Ezt néztem ki szerintetek megfelelő? -
Benir8
senior tag
válasz emiki6 #106669 üzenetére
Még mindig nem tudom milyet vegyek meg.
Ez a legeslegerősebb lakata? Abus 1060Más Budapesti városban milyen gumi méretűt ajánjátok országutira? Jelenleg Continental Ultra Sport 2, 25x622 van rajta Cube Attain 2016. Defektállósat keresek. 25-össel vagy 28-assal járnék jobban?
[ Szerkesztve ]
-
emiki6
veterán
válasz Benir8 #106694 üzenetére
Ja, bocs, nem láttam az előző hsz-ed. A szabály az, hogy minél vastagabb a lánc, annál biztonságosabb, ha nem a zár a gyenge pont. A láncoknak annyira nem néztem utána, a többiek talán tudnak többet mondani. Ha jól emlékszem Hasaggymeg pl láncpárti.
A Hiplock Homie Gold elvileg kimagasló és ha kint hagyod sem rohad be..
[ Szerkesztve ]
Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég.
-
gergo5991
őstag
válasz IMIIKE1998 #106696 üzenetére
és azon gondolkodtál már hogy milyen széles legyen a kormány? ha nincsenek annyira éles kanyarok, akkor simán jó szűkebb a kormány, a túl széles kormánnyal ha igen bedőlsz a kanyarokba akkor súrolhatod vele a földet, és ha olyan a terep akár még egy gyökeret is elkaphatsz és esés lesz a vége. Na meg a váltó. 1x10,1x11,2x9,2x10,2x11,3x8,3x9,3x10 vagy 3x11 est akarsz? meg kellene mérni a környékeden a dombok hosszúságát, magasságát, hogy a lehető legjobb teljesitményt tudd leadni a hajtásba dombon felfele. Van még egy millió dolog ami befolyásolhatja a kerékpárválasztást, csak nem hogy lekésed a nyár és a jó idő végét a vásárlással.
-
StLui
veterán
válasz IMIIKE1998 #106696 üzenetére
Már a DH bringák is kezdenek 29-esek lenni
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
Új hozzászólás Aktív témák
- GoPro Karma drón távirányító és töltő eladó
- Fender Squier Stratocaster + Marshal MG15 40W erösitö eladó
- Mata összteleszkópos kerékpár
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Eladó motoros kajak szett (Aqua Marina Tomahawk AIR-K 440+Epropulsion Vaquita)