Új hozzászólás Aktív témák

  • GrandeP

    őstag

    válasz TeeBee73 #3031 üzenetére

    Kajacsekkről...

    Káendhás szép kartyát kaptam, sehol senki nem szereti... a
    Aszondja az ügyfélszolgálat, van nekünk egy online oldalunk, és ott ki lehet fizetni online h mit szeretnék és hol, és azt kinyomtatva menjek be az étterembe kötelesek elfogadni...
    Az étterem meg majd megkapja az összeget 2-3 héten belül...

    Ez ugye nem csak szerintem szánalmas?! :U

    És ha közben változtat az étterem a kínálaton, vagy az árakon, vagy más ennék, vagy plusszba desszert? Ennyire nem lehet szánalmas a khb bank?! A másik kettővel meg senkinek semmi baja... de a cég a khb adta, választási lehetőség nélkül.

    Meg egyébként is, bemegyek az étterembe, nálam egy nyomtatott a4-es, odabasom, elöször félve h egyáltalán elfogadják-e, aztán meg hömmögés, h ez "nem jó ár, ilyen nincs, meg hol a borravaló?"
    Nem értem én ezt a rendszert! :U

    NEMMEGY! Értem, de mi nem megy? EZ! De mi? EZ NEMMEGY?!

Új hozzászólás Aktív témák