Új hozzászólás Aktív témák

  • Kobe

    veterán

    válasz emvy #16901 üzenetére

    miért, mire gondolsz pontosan ?
    egy mai átlagos autóban mi olyan dolog van, ami mondjuk 10 évvel ezelőttiben nincs, és gazdasági, nem érzelmi alapon meg is éri az 5-6-7 milla pluszt, és egy mondjuk a hiánya nélkül tényleg funkcionális csorbát szenvedsz?
    (és ne hibridet hasonlítsunk benzinessel, pl)

    kevesebb fogyasztás? Ok, lenne értelme, ha nem kb 20 évnél térülne meg a fogyasztáskülönbözet
    vezetéstámogató rendszer - OK, hasznos, de ez sem 5-6 millás tétel
    jobb audio?
    motorikusan bármi őrjítően nagy újdonság? vadászni kell a jó kettőstömegű és turbó nélküli darabokat, szerencsére a gyártók az utóbbi időben rákaptak mindkettőnél arra hogy benzines kis motorok mellé is azt pakolják....garantáltan bedöglik, de legalább jó drága lesz a javítás
    kasztni, mert szebben csillog ?
    a flottás kocsiknál maradva, a mostani octaviak pl majdnem ugyanazok, mint a 2010 előtt gyártottak, csak 2 évente muszáj egy "faceliftet" tolni és azt eladni a változás nonplus ultrajaként (az utóbbi évek legnagyobb fejlesztése kb az volt hogy az 1 égőtestes kocsit szétbontották / eltorzították, mert kezdett konkurencia lenni a volkswagennek kinézetben, amugy tök ugyanaz mint az elődei)

    szívesen beszélgetek ilyenekről, de akkor már vegyük a fáradtságot, hogy az érzelmi tölteten túl kicsit alá is támasztjuk, nem csak "jólvanozunk". Én már beraktam egy komplett kalkulációt, lehet hasonló részletességgel cáfolni.

    PS: most olvastam a listádat.
    Na ez mind az, amiért logikusan gondolkozó pénzügyileg tudatos ember nem igazán ad ki X milliót, de tán még 2 forintot sem. A hasznos dolgok - tolatóradar, bluetooth, navi, ha nagyon kötöm az ebet a karóhoz, 150K ból emgoldható. Screen mirroros natív érintőképernyős középkonzol 3-400 dolcsiért van. Tolatóradar meg 50-60K ért már kv-t főz. És akkor mg mindig spórolt az ember jópár millát, ha a 200K extrát ellövi egy régebbire
    A US lízing opciókat meg ne említsük sztem egy lapon az európai tényleges tulajdonlással, nagyon más konstrukció.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák