Új hozzászólás Aktív témák

  • D55

    aktív tag

    Lehet, hogy a gyűrűknél eszi és kitörölték a hibakódokat, de ha jópár napig nem volt semmi (bár asszem alapjárat ingadozást már említettél kezdésnek...) és addig az olajad sem fogyott feltűnően (gyűrűs zabálásnál azt hiszem hideg motornál van már kék füst sokszor), akkor két másik enyhébb lehetőséget még nem zárnék ki:
    - Szelepszár szimering (hosszú, intenzív motorfék után kettes-hármasban 2000-2500 körüli fordulatra visszaesés után hirtelen padlózd le, valaki nézze mögötted, hogy jön -e olyankor nagy kék füst)
    - Kartergáz szelep (alsó cső végén, ahol a blokk hátuljába csatlakozik). Ha lehúzod a csövet és nem csak 1-2 csepp olaj jön belőle, hanem rendesen folyik, akkor lehet ez is bűnös. Eleve szar konstrukció ami a miénkben van, egy új gyári is átenged valamennyit a tapasztalataim szerint: amikor én vártam az új szelepet és addig ideiglenesen szelep nélkül a szívórendszer vákuum alatti szakasza helyett átkötöttem az atmoszferikus oldalra a rezonátor elé (hogy ami kijön gáz azt ne engedje ki a levegőbe, de ne szívja nagy erővel), akkor nekem a 2-3dl/1000km-es olajfogyasztásom arra az időre teljesen megszűnt, majd az új szelep beépítése után rögtön visszatért egy 1-1,5dl körüli...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák