-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Manitou
addikt
válasz Winner_hun #22151 üzenetére
Akkor aztán pláne
Nagyon billegett a kocsi. -
xcbiker
addikt
válasz Napfénysüti #22139 üzenetére
Kb. 30e körül vettem én a gyári rögzítőt és és keresztrudakat. - Imi hozta.
Ehhez jönnek még a kerékpártartók. Ebből nem fontos a gyári.Én hátsóajtóra rögzíthetőt egyszer vettem a Thule-tól és jól össze is nyomorgatta az 1.4-en a szárnyat és a rendszámtartót is ledarálta. nem volt full civic kompatibilis, bármennyire is azt ajánlották. Szerintem jobb a hátsó, bár a haver azt mondta, hogy a fél millás gépét ő nem tenné hátra egy esetleges ráfutás miatt.
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
nagyúr
-
Integra
titán
válasz Napfénysüti #22155 üzenetére
nézd meg az ungárise gombos csomagtartókat. nem egy thule, de nem is rosszak.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
nagyúr
-
xcbiker
addikt
válasz Napfénysüti #22161 üzenetére
tőlem azt törölhetik
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
Integra
titán
találtam egy 9884r fejet, jó drága lesz bazz..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
-
Integra
titán
válasz lorcsi #22167 üzenetére
talán úgy tudom a legjobban megfogalmazni, hogy ezek a fejegységek az alpine 1990 és 2000 között legyártott made in japan hondái. van újabb, szinesebb, szagosabb, több szolgáltatással, de mégis, inkább ez, mint 30-40ezerrel (vagy még drágább) új, az ennek megfelelő mai verziója. itt stimmel még a felhasznált anyagok, alkatrészek minősége, származása, megmunkálása, hangképe. sok szerelő mondja, hogy ezek a darabok sokkal jobbak mint a mai újak, meghibásodás és minőség terén jóval többet tudnak. azért kezdtem el ez után kajtatni, mert több, egymástól független helyről és tulajdonostól is ugyanazokat a véleményeket hallottam. meg élőben is hallottam és nekem tökéletesen meg fog felelni a célnak. és be lehet állitani borostyán sárgára
van pioneer rs amit orbano is mondott múltkor, de se usb, csak adapterrel és horror áron. nekem évi 5-8e km-hez nincsen szükségem rá, továbbá 80%-ban úgyis usb a forrás, szóval értelme sem igazán van a hipercsúcs pioneer-nak. viszont az alpine-t is rá lehet állitani a vezető füleire. 3 rca out, 4v-on, usb, apple, imprint.
hivatalos alpine szerelő mérnöktől veszem, átnézett, kitakaritott, leellenőrzött, karcmentes. tök véletlenül jött. véletlenek meg nincsenek, rám várt
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
wierra
senior tag
válasz Integra #22168 üzenetére
Kicsit irigy is vagyokPS: "Asszem" helyzet van Szakáléknál baba fronton.
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
Integra
titán
hábakker, izzadás volt azért ez a fejegység install...
és az alpine szúrja már tökön magát a rohadt megvilágítási szín opcióival.....[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
nagyúr
-
Integra
titán
válasz Napfénysüti #22174 üzenetére
csak a bal oldali 6 fő gomb borostyán. a többi vörösre állitható. tiszta hülye ez az alpine komolyan.. hogy ez miért jó..
lényeg hogy szét van szedve két szekcióra, 6 fő gomb, és a többi, beleértve a fő tekerőt. display nem állitható szinre. a 6 fő gomb lehet 5 féle szinű, a többi pedig vörös vagy zöld. hogy ezt miért kell igy csinálni, ne kérdezd.......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
nagyúr
-
Integra
titán
válasz zolynet #22177 üzenetére
nem, ettől függetlenül elégedett vagyok, gyönyörűen szól, nagyon jól konfigolható, patika állapotú, tényleg újszerű, mindent tud amire szükségem van. és nem buzi id3tag-ből dolgozik. szivtam még vele a beszerelésnél, mert iszonyú hülyén van megoldva a műszerfalban a kábelezés meg van egy fém lap, amire hátul fel kell csúsztatni a fejet a biztos rögzitéshez és borzalmas nagy szopás volt.. ráadásul dupla din-es ugye a hely, elől csak egy műanyag lapka van az alsó din helyén, ami szerintem nem is gyári (bár lehet). úgyhogy ki kell ezt még szedni és megcsinálni rendesen, de akkor lehet, hogy már az első szettet is cserélem, mert vagy 8 éves és a magasak továbbra is sercegnek csúnyán.. és nem tudom mi a rákért..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz xcbiker #22179 üzenetére
na ennél ilyen gond nincsen. mindegy, hogy usb-ről, vagy cd-ről, legyen az wav, vagy mp3, nagyon szépen, gyorsan teker. parádés az összes eddigi fejegységemhez képest. ok, ha nem veszem meg hozzá az imprint processzort sose fog az rs2 szintjén szólni, de évi 5-10e km-re nekem tök felesleges 20-30ezerért megvenni. ha tudott volna az rs2 usb-t, akkor talán még kacsingattam volna felé.
mikor lesz kész az autód?! megint rossz voltál mi és lemezig kaptad dynamatolni......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
wierra
senior tag
válasz xcbiker #22179 üzenetére
Ha nagyon zavar a tekerési probléma, gyorsan elcserélhetjük a 9887R-emre.
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
akaido
addikt
Üdv a Hondásoknak!
Lehet nem pont topikba vágó -de eléggé húsba viszont annál inkább- hogy a Jazzem csomagtérajtaja és a bal első ajtaja kulccsal nem nyílik.
A központi zár táverőlködővel nyitja-zárja a bal elsőt, de a hátsón még nem is hallom. Van-é hasonló tapasztalat, vagy "ölég" a WD40?
Előre is köszöntem a tippeket!Szabad országban, szabad ember, szabad akaratából azt mond és azt tesz...amit szabad. UDS Ignition.
-
zolynet
addikt
válasz Integra #22188 üzenetére
nekem csak az a kva kuplung nyikorog, de jöv héten Imivel ráfújatok ... jövőre meg valszeg orvoslom egy itr kuplung cserével, iiii de fájdalmas lesz
mod: 2-3-4hónapot bírt kussolva
amúgy kicsit csúszik is, bár simán együtt tudok élni vele (fel se tűnik)[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
Integra
titán
válasz zolynet #22189 üzenetére
imi tudja a megoldást mert mikor anyum civicjét vittem hozzá olajcserére, akkor ugyanezzel küzdöttem, olyan hangja volt már a pedálnak, hogy ihajj... aztán beültetett, pumpáltam ezerrel, ő meg fújt ilyen-olyan sprayt és egyszer csak elkussolt. kérdeztem, hogy mit fújt rá meg mi volt a gond, nem mondta meg, csak vigyorgott. a mocsok
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
zolynet
addikt
válasz wierra #22191 üzenetére
~170ekm alatt kevés? mennyit kell elmenni vele h előjöjjön 400ekm-t? ... kopó alkatrész tesó, mit b*sszak neki? ... tetszik ez a rémület ilyenkor hogy jézusom ennyi idő alatt, de hogy meg miért (meg amikor van hirdetve egy vti és v 160ezerrel vagy 400ezer km-el van hirdetve, akkor is jön a +/-)
btw 2x pályáztam is, azt nem épp az előnyére válik
mint írtam nincs vele bajom, de majd beülsz azt benyomod, nincs annak épp semmi baja sztem még, de ha menni kell hát menni kell
160ekm-nél vettem át, hogy előtte hogy bántak vele azt csak kb-re tudom[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
nagyúr
-
zolynet
addikt
válasz Napfénysüti #22193 üzenetére
na az beszarás lenne, akkor szkúzi, ez még a gyári ami benne van
csak a nyiszorgás jött elő hála a ringnek, meg ugye amit befúj az el is fogy onnan előbb-utóbb...Life is too short to stay stock!
-
nagyúr
-
wierra
senior tag
válasz Napfénysüti #22195 üzenetére
You are right!
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
wierra
senior tag
válasz xcbiker #22198 üzenetére
Gondolom annyiért vacsiújat vettél bele.
És jobb/érezhetően jobb? Kíváncsi vagyok, milyen érzésre vagy hatékonyságra stb.Én meg kitaláltam, hogy max. EK9 gátló-rugó szettel lehet esetleg jövőre megültetve a talicska.
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Óvodások homokozója
- 2 nm-es chipeknél is modernebb lapkákat fejlesztenek az EU-ban
- Bittorrent topik
- Kerékpársportok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Sorozatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs